40+ so what wol.13

Wow flutur, onnittelut! :flower: Mahtavaa!

Nyt jäädään jännäämään Tammitytön viivan kehittymistä, kyllähän siinä jotain taitaa olla. :popcorn:

Itselläkin korkeahkot KP:t, mutta en viitsi testata, kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee, tänään tai huomenna. :|
 
Mua ei ainakAn kannata kovin vuolaasti onnitella. Mun matka kun suurella todennäköisyydellä tyssää viimeistään rakenneultraan menneeSä (siis jos ylipäätään raskaan olen). Vauvoja on menetetty monta, mun riski siihen on 50/50 (kannan geenivirhettä joka altistaa lapsen vaikealle vammalle, itse toki olen terve mutta kantaja). Mut henkilökohtainen riski on näköjään ollu luomuissa 100%, miksipä siis saisin tätäkään pitää. Huoh. Joten matalalla profiililla. Ei ainakaan kannata kovin kateellinen olla.

Fluturilla ollu kyllä super aikainen ovis :D Voi peukut nyt pystyssä sinnekin suuntaan <3
 
Kiitos kaikille onnitteluista =). Koitan tätä tässä sulatella ja tietenkin toivoa parasta, että kaikki menee hyvin.

Tammityttö, joo ovis oli niin aikaisin että pääsi yllättämään. Aina ollut kp 14, nyt kp10. En ehtinyt edes aloittaa tikuttelua, kun heti ensimmäiseen tikkuun tuli tuo ovisplus. Ja ovis päivänähän me ei edes heiluteltu peittoja.
 
Flutur. Millainen se sun dpo10 viiva oli? Teitkö PCllä? Mä käyn välillä kurkkimassa tikkua ja onhan siinä toki viiva vaan aika harmaa. Onkohan se edes oikee. . En mä koskaan kyllä siihen oo saanu täysin turhaa viivaa. En sitten tiedä :(
 
Joo Tyydeli, et ole yksin. :| Täälläkin tosi epätoivoinen olo. Iloitsen ihan aidosti muiden onnistumisesta, antaahan se toivoa eikä se ole millään lailla itseltäni pois, mutta en voi olla tuntematta surua ja myös katkeruutta siitä, ettei omalla kohdalla näytä onnistuvan sitten millään. Tunnen itseni välillä ihan epäonnistuneeksi, kun en onnistu antamaan pikkusisarusta esikoiselleni. Samalla hävettää että edes kehtaan harmitella tätä sekundääristä lapsettomuutta :ashamed:, onhan mulla kuitenkin yksi ihana rakas lapsi. :heart: Tänään on vaan ollut jotenkin niin p*ska päivä, pientä rusehtavaa tuhrua alkoi tulla iltapäivällä, joten eiköhän hanat aukea huomenna aamulla. :'( Viime päivinä on ollut välillä lievästi etova olo ja vaikka yritin pitää jalat tiukasti maassa ja hokea itselleni ettei tuo tarkoita yhtään mitään, silti siitä heräsi pieni toivon kipinä. Ihan turhaan. Kumma miten sitä ei opi, aina vaan toivo elää. Olishan pitänyt jo ymmärtää ja hyväksyä, ettei tästä enää mitään tule. 2 vuotta yritystä ja tuloksena yksi surkea keskenmeno. Miten ihmeessä oppisin hyväksymään, että mun perhe on nyt tässä? :headwall:

Anteeksi nyt taas tämä negatiivinen vuodatus. On vain niin surkea olo.

PS. Tervetuloa Kalabaliikki! Pahoittelut tuulimunasta ja tsemppiä toipumiseen.
 
Jimina :hug: hanlalinta on päästää irti unelmista. Mä en myöskään tiedä miten osata luopua oikein. Se päivä on kuitenkin todella lähellä.

Mulla on huono fiilis. M en usko oikeasti raskauteen. Joku on vialla tässä yhtälössä. Joku ei nyt mätsää. Aamun uusi testi ei nyt innosta.
 
FLUTUR Onnea paljon plussastasi! Tosi vahvalta näytti! Hienoa ja mahtavaa !!!

Tammitytölläkin jännät paikat, varmaan olet tänään jo viisaampi siitä, mikä tilanteesi on... jännällä odotellaan :)

Oma Napa: ei yhtikäs mitään uutta :) Työpaikkaa olen miettinyt josko alkais etsimään uusia hommia. Tosin tuntuis hullulta näinä aikoina sanoa itseään irti vakituisesta työsuhteesta missä olen ollut jo kohta 15 vuotta...
 
Kyllä siinä nyt vaa viiva tönöttää. Näkyy ilman kääntelyä. Samanlainen hailu ja hitaasti tuleva ku eilen mutta ei tuo mikääm viivanpaikka ole. Tai jos on nii menen kyllä tehtaalle ja kusen tuotantolinjaan. Pitää varmaan pistää ukko pissimään tikkuun.

No joku vois sanoa että huono merkki. Mä taas salaa toivon että tää olisi kerranki hyvä merkki. Mun noissa terveissä lapsissa hcg on noussu hitaasti. Verikoe päivänä ollu alakanttiin arvo ja raskaustesti viiva vahvistunu hitaasti. No toisaalta joku tuulimuna multa enää puuttuuki kokoelmista tai muu vamma. Huoooh
 
Tammityttö, sulla on tosi aikaiset dpo:t vielä...mä sain esikoisesta ekan haamujen esiäidin dpo 11 ja dpo 12 viiva oli vielä hailura...haamuksi laskettava. Vasta dpo 15 viivaa pystyi kutsumaan plussaksi.

Mä nyt varovaisesti onnittelen, koska kyllähän se eka askel onnistuneeseen raskauteen on jonkinlainen viiva raskaustestissä ja sulla on nyt sellainen :) Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin!
 
Onnea kaikille onnekkaille ja onnettomille myös, ehkä ens kierto on meidän, kun nyt saadaan osa jengistä paksuiksi, eikös silloin meillä muilla ole paremmat mahikset samaan, kun jengiä on vähemmän? ;)

Tammityttö: ajattele positiivisesti, ehkä nyt ei olekaan pahinta mahdollista luvassa, ja jos onkin, niin se on sitten sen ajan murhe! Viivalle vahvistumista! Oli aika sumea kuva, mutta kyllä siellä viiva näkyi!

Jimima: niin samat tuntemukset, ainakin nyt, kun muilla plussia ropisee. Pahinta se on siinä vaiheessa, kun itsellä menkat alkamassa ja tulee negaa (eikä kukaan edes pahoittele, mikä itsesäälin määrä! :D :D), eikä toivoakaan tulevasta. Ovisaikaan on sentään aina toivoa. Mulla myös tuo sama, että pitääkö hyväksyä tämä tilanne, et meidän perhe on 3-henkinen? Vielä kun 4-vuotias sattui juuri eilen kesken legoleikin äkkiarvaamatta kysymään: Haluaisitko sinä äiti uuden vauvan? VOI EI! No, ei ollut, että haluaisin sisaruksen, vaan aatteli äitiä: haluisko äiti uuden vauvan (kun minä olen jo näin iso)... Oih.

No joo, tässä on taas keskitytty kaikkeen muuhun tai yritetty ainakin. Ensi viikolla pieni kevätreissu, ja työpuolellakin pukkaa kaikkea mielenkiintoista. Jospa sitä alkaisi suunnitella nelikymppismatkaansa, kun kaikesta päätellen mikään ei estä häipymästä kaukomaille vuoden lopulla.
 
Voi hyvä tavaton että täällä on tapahtunut.onnea plussanneille hirmu paljon.täällä olisi itsellä nyt sellaiset päivät että mies pitäis kaataa sänkyyn.limat olis nimittäin sellaiset.itse olen kuumeessa joten nähtäväksi jää jaksaako mitään illalla kuitenkaa.
 
Pirtsi. MÄkin toivoin :(!!! Olin itseasiassa ihan varma koska itselläkin tuollanen samanlainen viiva tuli ja vahvistuu! Voi halaus. Kerro kaikki!?
Saankos mä enää tänne kirjoittaa :(? Iltatesti apteekin omalla on jo selvä viiva. Olotkin alkaa olla tuttuja entisistä kerroista. Älkää nyt ahdistuko mun plussasta . Mulla on vielä kivinen tie ja iso railo onnistumise edessä .
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä