KP1 kellontarkasti, kiitos vain kysymästä, Tyydeli! Tää on niin uskomattoman tylsää, ei koskaan edes pientä jännityksen momenttia, että ehkäpä jos sittenkin. No, tietääpähän, että jos joskus sittenkin, niin varmana oon raskaana, jos menee päivänkin yli oletetun... Tai ehkä kaksi päivää kuitenkin. Menkat alkaa aina joko DPO14 tai DPO15 riippuen oviksen ajoituksesta että oliko aamulla vai illalla. Nyt alkoivat eilen illalla, merkkaan tämän päivän KPykköseksi. YK11 käyntiin.
Mä olen syönyt vehnänalkioöljyä kolme kiertoa, ja macaa söin syksyllä 3kk. En oikein tiedä, jaksanko tuhlata rahaa enää mihinkään, mutta toisaalta, flunssat on olleet vähäisemmät ja olo jotenkin oikein hyvä, joten ehkä jatkan vehnänalkioöljyä ja tehostettua vitamiinipopsimista vielä. Ja greippimehu on hyvää.
Voi harmi harmi, Pirtsi!! Mutta on se hyvä, että yritystä kuitenkin on. Kyllä se sitten tärppääkin vielä. Mulla on niin ankeaa, kun ei ole edes yrityksen häivää ikinä. Usko munasoluihin on kyllä hävinnyt.
Hienoa, Tammis, että viiva sen kun vahvistuu! Sulla on kyllä käynyt ihmeiden ihme! Toivotaan onnea loppuun saakka.
Huvitti Pirtsin kuukuppitaistelu! Mäkin aloitin saman kamppailun juuri. Nyt oon ollut pari tuntia että jee, hyvältä eli ei-miltään tuntuu, ei pissitä jne., mutta äsken vessassa huomasin massiivista ohivuotoa, blah. Aion silti päihittää sen kupin näissä menkoissa! Tosin keskiviikkona on reissuun lähtö, sitten saa jäädä. Mut viime kuussa sain hiivatulehduksen siteistä, en siedä niitä! Ja hiiva ei auta raskautumisessa...
Mahtavaa, uusia! Tervetuloa, Choco ja Virkki! Mukava saada toisen yrittäjiä lisää, se on niin oma juttunsa myös se, kaikki syyllisyys, että miksi esikoisella ei ole sisarusta, kun KAIKILLA muilla on... Tällä hetkellä tilanne on melkeinpä tuo: ihan kaikilla kavereilla ja naapureilla on vähintään 2 lasta. Omasta puolestani olen mielellään "erilainen" ja onhan yhden lapsen kanssa tosi helppoa, mutta silti se on ikävä ajatus, että lapsella ei olisi sisaruksia ihan aikuisuudenkin varalle. Mutta se nyt menee miten menee. Ainakin oon kuitenkin tyytyväinen, että ollaan yritetty, ei voi siitä itseään syyttää.