40+ so what wol.13

TORSTAI 26.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Leo Pardi (40)................................ 44kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 41kp/28
Minttu 71 (43)................................ 25kp/30
mileena 74 (40).............................. 24kp/28-30
Virkki (39)...................................... 22kp/26-36
Choco_brown (38)........................... 21kp/24-26
Marza (44)..................................... 20kp/30
Tyydeli (41)................................... 17kp/28-30
Äiti seiskanelonen (41) .................... 13kp /28
Pirunpelto (38) ............................... 11kp/28-32
Ninnuska73 (41)...............................11kp /26-30
Jimima (43)..................................... 9kp/27-29
Glearblue (44)................................. 6kp/25-29
MaiMei (39)..................................... 5kp /27

Piinailupäivät:

mileena 74 (40).................. dpo 6
Virkki (39).......................... dpo 4
Tyydeli (41)........................ dpo 2


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille

Mä olen tässä hengaillut jonkun aikaa ja katsellut teidän menoa. Unelmissa pikkunelonen ja ikää 40. Varsinaista supervauvakuumetta ei ole mutta kuopuksen jälkeen jäi ajatus neljännesta muhimaan ja nyt on sellainen ikä että jos ei nyt kokeile niin sitten ei koskaan. Ehkä joskus harmittais, jos ei edes yrittäisi?

Kaksi ensimmäistä on jo melkein aikuisia, kuopus on nyt 6. Kuopusta tehtiin ahkerasti tälläkin palstalla noin 2 vuotta. Väliin tuli kaksi keskenmenoa. Noin vuosi pienimmän syntymän jälkeen oli yksi harhalaukaus mutta se meni kesken. Silloin ei ollut ajatuksia vauvasta joten asia oli sinänsä ok. Lopputulemana kuitenkin todennäköisyys onnistuneeseen raskauteen on aika pieni, koska viimeisistä neljästä kolme on mennyt kesken ja silloin nuorenakin raskaaksi tulemiseen meni melkein vuosi.

Kierukka lähtee huhtikuun alussa ja sitten vaan mietitään, että miten käy. Jos ei tule aika nopeasti niin sitten unohdetaan koko juttu, tämäkin ikä on jo aika korkea näihin hommiin. Keskenmenokierretää en jaksa, että jos sellasia tulee niin siihenkin loppuu yritys.

Näillä mietteillä alan piipahtelemaan pitkästä aikaa tällä palstalla!
 
Tervetuloa woodoo, eihän sitä koskaan tiedä miten käy, ellei kokeile loppuun asti ja yritä! Itselläkin on kyllä sellainen menttaliteetti, että jos seuraava raskaus vielä alkaa ja päättyy keskenmenoon, niin sitten on tarpeeksi kokeiltu. Siihen asti vielä jääräpäisesti yritetään. :)

Enhän mä edes tietäisi, minkä ehkäisyn hankkisin, jos pitäisi hankkia... : / Tai sitten kun pitää hankkia.

Mä laitoin sut woodoo tuonne taustailijoihin. Laitetaan sut sitten listoille, kun on aika.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei mitään raskausoireita ja menkkojen pitäisi alkaa maanantaina. No, ei auta kuin uusin superfoodein seuraavaan kiertoon, mikäli ei ihmeitä tapahtu. En ole vielä ajatellut kauanko yritetään, jos ei tärppää. En yhtään pidä ehkäisyvaihtoehdoista. Yhden tutun tiedän, joka 10 ehkäisyttömän vuoden jälkeen vaihdevuosissa tulikin sitten raskaaksi. Kuten varmasti monia muitakin, itseä pelottaa riskit ja etenkin vammaisuus. Olin lähestulkoon kaikkia abortteja vastaan, kunnes tutustuin suomalaiseen kehitysvammaisten laitoshoitoon ja vanhoihin vanhuksiin, jotka yrittävät kotona hoitaa vammaisia lapsiaan :(

Synkkä keli ja synkät aatokset, ehkä tämä tästä :) jospa muilla olisi kohta positiivisempia kertomisia?
 
Ei täälläkään positiivisia uutisia. Jo viikolla oli yhden päivän ajan kuukautiskipuja ja tänään alkoi uudelleen. Niitä odotellessa. Miten tää voikin olla näin vaikeeta? Ok... Onhan tuota ikää, mutta silti!
 
Hei täältä taustalta jälleen!

Mielenkiintoista lukea noita kuukuppijuttujanne. Olen itse tässä tovin pohdiskellut, mutta en ole kuukuppikunnan sivujakaan lukeneena osannut päättää minkä tilais, niin se on sitten jäänyt siihen.

Meilläkin vihdoin voi alkaa jotain tapahtumaan. 10.4. on IVF0 käynti, siitä sitten odottelemaan seuraavaa kiertoa piikkien yms kanssa. Vielä ei osaa jännittää, mutta ehkä tuon päivän jälkeen sitäkin enemmän.

Pyörähdettiin tänään stockalla ja vahingossa osuttiin lastenrattaitakin katselemaan (en ollut edes ajatellut siellä sellaisia olevan). Mielenkiinnosta sitten yritin emmaljungan sivuille ja sinällään pääsinkin, mutta jos klikkaan vaikka valitse vaunu tekstiä ja sivun oikeasta laidasta vertailutaulukkoa, niin en oikeastaan saa kuin virheilmoituksen. Saatteko te sivun linkkejä toimimaan?

Plussaisia tuulia tänne kaikille ja ennen kaikkea tsemppiä yrittämiseen!
 
LAUANTAI 28.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Leo Pardi (40)................................ 46kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 43kp/28
Minttu 71 (43)............................... 27kp/30
mileena 74 (40).............................. 26kp/28-30
Virkki (39)..................................... 24kp/26-36
Choco_brown (38).......................... 23kp/24-26
Marza (44).................................... 22kp/30
Tyydeli (41)................................... 19kp/28-30
Äiti seiskanelonen (41) .................... 15kp /28
Pirunpelto (38) ............................... 13kp/28-32
Ninnuska73 (41).............................. 13kp /26-30
Jimima (43).................................... 11kp/27-29
Glearblue (44)................................. 8kp/25-29
MaiMei (39).................................... 7kp /27

Piinailupäivät:

mileena 74 (40).................. dpo 8
Virkki (39).......................... dpo 6
Tyydeli (41)........................ dpo 4


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Tervetuloa, woodoo!
Sitähän sitä aina miettii, että kauanko jaksaa yrittää. Iän puolesta mä nyt ainakin pari vuotta vielä voisin, mutta mitä kaikkea siihen mahtuukaan mukaan? Ehkäisyä ei varmaan kuitenkaan koskaan (enää) aleta, en ole vuosikausiin mitään itse käyttänyt, käytössä olleet varmat päivät ja "keskeytetty", vaik eihän siinä nyt silleen kokonaisuutta keskeytetä, siksi hassu sana mun mielestä. Pari vuotta vielä yritystä, se tuntuu paljolta, mutta toisaalta nyt on yk11 ja se aika on mennyt TODELLA nopeasti.

Zandi, jännää kuulla, miten sitten hoidot menevät!!
Mä en nyt vaunusivuille uskalla mennä... Ties vaikka kävis niin, että hankkisin vaunut! Kirppiksillä ainakin sorrun aina johonkin ihanaan vauvanuttuun. Mielessäni selitän, että se on sitten jollekin tutun lapselle tai siskon lapselle tai jollekin. Mutta ittehän mä ne pidän...

Harmittelut uudesta kierroksesta, Choco_brown! Uudella sisulla eteenpäin!
Mä olen itse työskennellyt vammaisten parissa, ja koen, että esim. Downit ovat aivan ihania, mutta rankkaa toki olisi. Enemmän kuitenkin pelkään vammaisuutta miehen puolesta, kuinka vaikeaa se hänelle olisi, itse uskon, että selviäisin kyllä. Tuttavapiirissä on cp-vammainen poika, lähinnä aina tulee kurja olo, kun näkee kuinka hän haluais juosta ja hyppiä muiden mukana, eikä sitten onnistu. Jos olisi oma, niin kyllä ottais sydämestä niin pirusti! Mutta eipä noita auta ajatella, ei voi ennustaa tulevaa.

Ja Vauvahaaveita#3: kaikkea hyvää!!

Oma napa: se olis kp8 jo, kohta taas punnerrukset käyntiin. Ehkä jo tänään, sit vaikka kp10 ja kp12. Meniskös niillä. Ovistestit lopussa, enkä varmaan huomennakaan ehdi ostamaan. Greippiä en ole syönyt yhtään. Näillä mennään!
 
Harmittelut uudesta kierroksesta, Choco_brown! Uudella sisulla eteenpäin!
Mä olen itse työskennellyt vammaisten parissa, ja koen, että esim. Downit ovat aivan ihania, mutta rankkaa toki olisi. Enemmän kuitenkin pelkään vammaisuutta miehen puolesta, kuinka vaikeaa se hänelle olisi, itse uskon, että selviäisin kyllä. Tuttavapiirissä on cp-vammainen poika, lähinnä aina tulee kurja olo, kun näkee kuinka hän haluais juosta ja hyppiä muiden mukana, eikä sitten onnistu. Jos olisi oma, niin kyllä ottais sydämestä niin pirusti! Mutta eipä noita auta ajatella, ei voi ennustaa tulevaa.
Tähän pakko kommentoida, että downit on ihania juu (moni melko hyvätasoinen), mutta tarkoitin sellaisia pahemmin vammaisia/enemmän autettavia. Olen nähnyt esim. kuurosokeita sänkyyn kiinni sidottuja vammaisia tai sellaisia vammaisia adhd-tapauksia, missä vanhemmat saavat burnoutin ja eroavat, jotta voivat vuorotellen pitää vapaata. Oma esikoinen on myös erityislapsi, mutta ei älyllisesti kehitysvammainen. Omaishoitajuus, vammaistuet ja kuntoutukset on siis tuttuja. Jos tulisi toinen erityinen, en tiedä miten voimavarat riittäisivät. Jossain oli, että 80% erityislasten vanhemmista eroaa. En yhtään ihmettele. Suhteelle jää aika vähän aikaa.
 
Joo niin mäkin tarkoitin, että juuri Downien kanssa voisi olla ihan ok, rankkaa sekin varmaan. Mutta tietysti syvät kehitysvammat ovat todella haastavia, eihän kukaan sellaista noin vain pysty hyväksymään ja jaksamaankaan. Autistitkin voivat olla hyvin vaikeita. Ja sitten sänkyyn hoidettavat ihan oma juttunsa ja oma maailma kokonaan. Eipä heitä tuolla ulkomaailmassa näy.

Ääh, meillä on kuumetta ja flunssaa, saapa nähdä, kuinka sujuu oviksen hyödyntäminen... Ei aloitettu eilen, hyvä jos tänäänkään... Tänään taitaa kyllä olla pakko, kun voi olla jo tavallaan kp10, kun ne menkat alkoivat edellisen päivän illalla ihan kunnolla, mut laitoin seuraavan päivän vasta kpykköseksi.

Tsempit lumen keskellä tarpojille, itse en taida mennä ulos olleskaan.
 
Hei muuten, onko kukaan koskaan kuullut, että voiko ovulaatio olla jo ennen ovisplussaa? Vai voiko siihen testiin luottaa ihan huoletta? Sellaisen olen ainakin kuullut, että joku on saanut digillä plussan 3vrk ennen liuskatestiplussaa, ja liuskat eivät siis näyttäneet mitään digiplussan aikaan. Mulla aina liuskat näyttävät plussan kp11-13.
Nimim. ei jaksaisi harrastaa seksiä kipeänä "turhaan" liian aikaisin, mutta entä jos sitten onkin liian myöhään...
 
MaiMei, minun gyne sanoi ettei niihin tikkuihin kannata sokeasti luottaa. Itsellä sillon edellisessä kierrossa ovisoireet oli ennen tikkuplussaa ja toisaalta 2 päivää tikkuplussasta oli ilmeisesti pientä kiinnittymisvuotoa (tikkujen mukaan se ois ollu liian aikaista kiinnittymiseksi). Veikkaan että minulla ainakin oli ovis joko päivää ennen plussaa tai plussapäivänä. Siis hommiin :)
 
Kunpa tietäisi noista tikuista. Ostin Clearbluen digitaalisia, enkä ole saanut yhteenkään kiertoon sillä plussaa (luulin ostaneeni Testien Ferrarin, pah)! Liuskoihin olen kyllä saanut hyvinkin vahvan plussan ja juuri samoilla huitteilla oli gynekäynti, joten luotin siihen ja gynen arvioon. Ei muuta kuin sisäänajoa tasaisin välein. Meilläkin isäntä jo totesi, ettei kyllä enää jaksaisi... ???? tämä käy siis ihan työstä!

Mulla on ärsyttävä kierto. Ovulaatiosta on nyt 9 päivää ja kuukautiskipuja on ollut pitkin vkoa. Saattaa koskea päivän ja sitten loppua. Muutama päivä menee rauhallisesti ja sitten taas sama ralli. Nyt on ruvennut sen verran ärsyyntymiskynnys laskemaan ja on jatkuva ketutus päällä, joten menskuja odotellaan. Saisi alkaa hyvissä ajoin ennen pääsiäistä, sillä mulla on lähete verikokeisiin, jotka pitää ottaa kp 2. Sen jälkeen lääkäri määrää jonkun pikku hormonin (en muista nimeä), joka pitää aloittaa kp5. Sillä olisi kiva mennä seuraava kierto, mutta pieleenhän se menee, jos menskut alkaa pyhinä.

Toivottavasti jollain tärppäisi tässä kierrossa!
 
MAANANTAI 30.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Leo Pardi (40)................................ 48kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 45kp/28
Minttu 71 (43)............................... 29kp/30
mileena 74 (40).............................. 28kp/28-30
Virkki (39)..................................... 26kp/26-36
Choco_brown (38).......................... 25kp/24-26
Marza (44).................................... 24kp/30
Tyydeli (41)................................... 21kp/28-30
Äiti seiskanelonen (41) .................... 17kp/28
Pirunpelto (38) ............................... 15kp/28-32
Ninnuska73 (41).............................. 15kp/26-30
Jimima (43).................................... 13kp/27-29
Glearblue (44)................................. 10kp/25-29
MaiMei (39).................................... 9kp /27

Piinailupäivät:

mileena 74 (40).................. dpo 10
Virkki (39).......................... dpo 8
Tyydeli (41)........................ dpo 6


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Yritin noudattaa Sahriksen ohjetta, mutta stn, tuossa tuo äijä nyt kuorsaa, eikä mitään tapahtunut. Se ei vaan jaksanut. Ja mulla särkee kylkeä ja selkää ja juilii vatsassa ja pelkään, että ovis on jo nyt. Tikkuja ei oo. Ahistaa! Miestä ei voi raiskata... Nyt ei uni tuu, kun aattelee vaan että muutama munasolu ylipäänsä jäljellä ja nyt menee hukkaan nekin...
 
Onpa täällä taas ollut ihanan aktiivista keskustelua! :) Itse lomailin viime viikolla, joten on kirjoittelut jääneet vähiin.

Tervetuloa kaikki uudet!

Täällä menossa KP 14 ja veikkaisin että DPO 1. Tässä kierrossa jätin tikuttamatta, mutta limojen ja eilisten alavatsanippailujen perusteella veikkaan että ovis oli eilen. Hyödynnetty on, joten nyt vaan piinailemaan. :)
 
Heippa kaikille!

Minä ilmoittautuisin tänne takaisin. Viihdyin täällä toista vuotta aikaisemmin ja tuolla vaunuissa on nyt kolmekuukautinen tyttö. Ikää on 41, joten tänne vaan, jos toista vielä yrittäisi :) Oikeastaan en vielä kyllä saisi olla täällä kun oli sektiosynnytys, mutta en mä malta enää odottaa ja pillereidenkin syönti meni huonosti, ei niitä enää muista ottaa säännöllisesti kun oli niin monta vuotta välissä ilman. Meneillään on kp2.
 
  • Tykkää
Reactions: Vesipossu
Kalabaliikki: mä raskauduin keskenmenon jälkeen heti, seuraavassa kierrossa, vaikka sitä ennen yritystä vuosi :) Gyne sanoi, että keskenmenon jälkeen kohdun verenkierto on parempi ja hormoonitoiminta jotenkin "stimuloitunut" eli mahdollisuudet jopa normaalia paremmat. Tämä siis pätee melko alkuraskaudesta sattuneisiin keskenmenoihin, myöhemmin sattuneet voi sekoittaa sitten hormoonit pidemmäksi aikaa.

Täällä meneillään kp 4. Muutaman päivän olen syönyt sitä macaa. En tiennyt millaista macaa ostaa, koska niitähän oli aika montaa erilaista. Otin sitten sellaisen, jota myyjä mainosti "naisten macaksi". Siinä on kolmea erilaista macaa sekaisin. Niin ja pthyi... ei tuo kovin herkullista ole, mutta mitäpä tässä ei tekisi :)

Mä jouduin ihan varaamaan miehen kalenterista ne yrityspäivät :LOL: Kuulemma ei jaksa joka ilta, etenkään nyt kun paljon töitä ja menoja. Valitsin 10. ja 13. kiertopäivät. Ovis oli viimeksi 13. kp.
 
Moikka!

Kalabaliikki: Joo, kokeile vaan heti uutta, jos siltä tuntuu itsestä. Kyllä kuukautiset alkaa, mikäli kroppa ei ole vielä valmis. Mulla kesti ekan keskenmenon jälkeen 6kk raskautta ja toisesta keskenmenosta on nyt vuosi. Minun kohdallani ei ole uutta raskautta alkanut helpolla koskaan, mutta olisi kiva, jos jollain onnistuisi.

Mulla on tänään kp 1 ja mieliala sen mukainen! Ei auttanut vehnänalkioöljyt ja tällä hetkellä fiilis on sellainen, että auttaakohan mikään!? Positiivista kuitenkin, että kierto oli tässä kuussa 28 päivää ja ovulaatiokin bongattiin. Muuten positiiviset ajatukset on aika lailla jossain ihan muualla! No, saanpahan juoda viinilasin jos toisenkin lampaan kanssa.

Kirjoitan puhelimella, joten olen saanut muokata sataan kertaan tekstiä. Kiitos ennakoivan tekstinsyötön!
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi, Virkki, ja tervetuloa taas, kalabaliikki!

Kyllä taas koetellaan. Kuumetta yli 38, mitähän se sitten tekee ovulaatiolle? Uskaltaako ottaa ees parasetamolia? Eilen oli plussaa puolenpäivän jälkeen, sain haettua testejä. Ja sain miehen vieteltyä... Nyt kyllä jää kertalaakiin, ei toivoakaan että tänään vielä pystyis. Mies kuumeessa myös. Ehkä mä otan ees lasten parasetamolin... Ei kai kuumekaan ole kovin hyvä hedelmöittymistä ajatellen?
 
KESKIVIIKKO 1.4.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Minttu 71 (43)............................... 31kp/30
mileena 74 (40)............................. 30kp/28-30
Marza (44).................................... 26kp/30
Tyydeli (41)................................... 23kp/28-30
Äiti seiskanelonen (41) ...................19kp/28
Pirunpelto (38) .............................. 17kp/28-32
Ninnuska73 (41)............................. 17kp/26-30
Jimima (43).................................... 15kp/27-29
Glearblue (44)................................. 12kp/25-29
MaiMei (39)..................................... 11kp /27
Choco_brown (38)........................... 4kp/24-26
Esteri1 (41)..................................... 2kp/
Virkki (39)....................................... 1kp/26-36


Piinailupäivät:

mileena 74 (40).................. dpo 12
Virkki (39).......................... dpo 10
Tyydeli (41)........................ dpo 8
Jimima (43)........................ dpo 2


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Esteri! Vastahan sä lähdit ja plussasit! :) Joo, ei tässä nuorruta. Rauta on taottava nyt.

Kalabaliikki, en oikein osaa laittaa sinua listalle, jos et tiedä sun kiertopäiviä...

Entäs mileena, hyvät dpot sulla! Mikäs on olot? Fiilis?
Entä Minttu sitten?
 
Kiitti tyydeli. Juu, ei nuorruta. Ja vauva on pikkanen auringonpaiste, nukkuu täydet yöt, viihtyy yksikseenkin möllöttelemässä mobilea tai leikkimatolla. Menis tollanen toinenkin :)

Kierrot on sekaisin, nyt on tokat menkat. Ekat kesti toista viikkoa ja nää toiset ei tuntuneet oikein pääsevän edes alkuun. En imetä, että se ei vaikuta. Neidille ei ensin tissi kelvannut ja sitten mun sektiohaava tulehtui ja meni kuolioon ja olin letkuissa monta viikkoa. Kuivui kokoon koko maidontuotanto. En silti odottele ihan heti plussaa.
 
Heipä hei!

Onnea Esteri! Hurjalta kuulostaa tuo kuolio :O Miten se nyt sillai!!?

MaiMei, joskus se vaan on niin, että se ukko on sieltä herätettävä, jos o-päivät on kohdalla. Näin itsekin juuri viime viikolla jouduin toimimaan. Pahus meni nukkumaan kun ei jaksanut katsoa mun hankkimaa leffaa loppuun (se tylsistyy kaikista scifi jutuista). Ei se onneksi ollut sen vaikeempaa.

Tyydeli, pitkäperjantaina testailua, eiks? Tikut hankittu? Sullahan näkyy jo aina aikasessa vaiheessa... vai oliko niin.

Äh, mitäköhän tuolla aiemmalla sivulla oli kommentteja, harmi kun kirjoittaessa ei voi käydä tsekkaas niitä. Tsemppiä kaikille ja pahoittelut niille km:n kohdanneille!

muoks, ja tervetuloa uusille! Ja ennenkaikkea Vauvahaaveita #3, Oikein hyvää jatkoa ja kiitos itsellesi tuesta ja kannustuksesta!

Omassa navassa on taas kaikkia erikoisjuttuja. En tikuttanut tässä kierrossa ovista, taputapu, ja nyt ei ole mitään hajua mitä on tapahtunut vai onko mitään. Kp13, lemmiskelyn jälkeen, tuli aivan järkky kipu tuohon munasarjoihin. Aika ja paikka oli jo loittonemassa. Juu kuuklasin kyllä, että orgasmi ei voi aiheuttaa follien irtoamista, mutta kylläpä sitten oli aikamoinen sattuma. Tai sitten siellä joku kysta puhkesi tai muuta mukavaa. Nännit on ollut arat jo 5 päivää, aika outoa sekin, kun on jo kp20. Jos on ollut myöhänen ovis, ymmärrän tuonkin.

Löysin siivotessa aiemmat vauvavatsakuvat, jotka olin jo kerran aatellut heittää menemään kun en lämmöllä muistellut silloin. Nyt tuli taas tosi haikea mieli niistä. Tahtoo!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä