Joo
Pirtsi, mä voin adoptoida sut!! Ehkä sulle mun mieskään ei olis allerginen
Jeah, alkaa tässä mielenterveys itse kultakin hajoilla..! Tosin mä en ole enää kuukausiin edes uskonut olevani raskaana. 5kk sitten saattoi olla yks hetki, jolloin eräällä toisella sivustolla peukutin ylöspäin kysymystä "uskotko olevasi juuri nyt raskaana?" Silloin oli oireet jotenkin päinvastoin kuin yleensä. Nyt ei ole sen jälkeen paljon tarvinnut ees epäillä.
Välillä tulee sellainen kummallinen olo näille sivuille kirjoittaessa, että mä jotenkin pelleilen täällä, että ei mun ees kuuluis olla täällä kirjoittamassa, teeskentelen vaan, et eihän sitä vauvaa kummiskaan tuu. Muille tulee, ja mä oon vaan täällä jotenkin huvikseen mukana sepustamassa...
Voi
Jopo Jopo sulla on tuliset paikat! Vesipossu jo omansa pyöräytti, you're next in line! On varmana jännää.
Tammis oli myös saanut hyviä ultrakuulumisia, voimia kovasti tulevaan!!
Glearblue, o-ou, nyt sun miesystävä siellä jäi pohtimaan, että MITÄ TÄÄLLÄ KIRJOITETAAN..! Mun mies tietää tän sivuston, ehkä se joskus käy lukemassa, mutta oon kyllä suositellut että ei kannata. Se on tosi heikko kaiken terveystieteellisen asian suhteen, joten oon pelotellut että täällä on kaikkia kauheita ällökertomuksia
Oltiin parihieronnan kurssilla, niin se meinas pyörtyä sinne, kun oli puhetta lihaksista ja jänteistä! Se ei ollut mukana (mun äkki-)synnytyksessä, joten arvoitukseksi jää, kuinka olis käynyt. Voi kun ei jäis arvoitukseksi jatkossa!!!
Ja joo, kai se oli vähän niinku suhteen ehto miehen kaa, että kun mä sen kaa aloin, samalla suljin lemmikkien mahdollisuuden pois. Eihän sitä silloin aatellu, kun matkustaminen oli elämän ykkösjuttu. On mulla ollut aiemmin pupuja, marsuja ja kissoja, mutta ei sen jälkeen, kun täytin 25. Sitten tuli muut asiat tärkeämmiks. Mies on sen luonteinen, ettei todellakaan ala ottamaan mitään riskejä siedätysasioiden kaa. No aattelee myös eläintä, ettei tarvis sitten heti luopua. Uskon silti, että joskus mulla on vielä koira, vaikka sitten eläkkeellä! No ihan varmana silloin, eihän silloin enää miehillä mittään tee!
Tissit vaan kipeytyy, en jaksa tätä kuun vaihetta... Nyt on tilattu geleet ja q10:t, nää solut herätetään eloon! Vyöhyketerapian vielä vois.