40+ so what wol.13

Täällä joten kuten selvitty ääliötestistä. Ja kyseistä testiä kyllä tuijoteltu kaikissa valoissa, no, woodoon läpivalaisua en oo vielä testannut :) Emmäkään Sahris oo tollaisista kosteusviivakepposista kuullut, mut jotain sellaista se oli. Outoa kyllä, että niin myöhään, mutta ehkä se sitten liittyi jotenkin testin kuivahtamiseen. Silti hassua, että se oli ihan niinkun normaali haamuviiva, joka sitten alkoi liikkua silmissä! Ehkä mäkin oon tulossa hulluksi.

En testaa enää, en usko että on tarviskaan, menkat ihan varmasti alkamassa. Tuli ehkä jo pikkuisen punertavaa. Jos oikeesti alkaa jo huomenna, niin voimme todeta, että kierron ainut seksikerta oli liian myöhään ja ovis oli superaikainen. No, katsotaan. Mutta luuloja ei enää ole, valitettavasti. Eka kerta meikällä koko 11kk aikana, kun tuli hetkeksi haamuviiva! Niin no, eka kerta myös sitten ensimmäisen raskauden. Mulla ei ole ns. hukkahaamuja ollut. Paitsi tietenkin tänään, mutta ei sitä nyt sillä tavalla voi laskea. Hitsi, kun olis ehtinyt ottaa kuvan.

Pirtsi, toivo elää sulla!! Vaikea sanoa noista testeistä, mutta ovistesti on kyllä tosi vahva ja sehän on hyvä merkki! Se myös, ettei menkkoja kuulu!!

Äiti seiskaneloselle tsempit!
 
Nonnih.

Usko pois MaiMei tiedän tunteen noista haamuista! Mullahan se sillon muutama kk sitten, selvä haamu kanssa kuihtui testistä pois! Ja se tunne, kun itkuisin silmin ja tärisevin käsin pitelet sitä testiä ja mietit että "ihanko totta, näänkö mä oikein??" ja *PAM* kohtalo vetää päin näköä ja ei, et nähnyt oikein. :ashamed:
Se tuntuu niin pahalta, niin kamalan pahalta että en osaa kuvaillakkaan.

Ilmoittelehan äitiseiskanelonen aukesko hanat vai mitä tapahtuu?

Noista saamarin testeistä. Ensinnäkin olin ihan pomminvarma, ihan takuuvarma, että apteekin omaan tulee haamu. Aivan karmee pudotus maanpinnalle, mutta tiesinhän minä sen, että näin tässä todennäköisesti käy.
Menkkoja ei vielä kuulu eikä näy, vatsaa kipristelee, että ne ois ihan tossa hollilla.
Ja sitten tuo Pregcheck. Mä en ole saanut siihen edes viivanpaikkaa, en mitään mikä saattaisi edes muistuttaa viivaa niin mitä hemmettiä niille testeille on tehty, koska edellisessäkin kierrossa tuli se hailura? Mä en tiedä, onko tuo kupru, viivanpaikka vai mikä perhana, mutta sen näkee, että siinä on "jotain" ihan luonnonvalossa.
Sama homma tossa RFSU:n testissä, siinäkin on kohta, johon silmä osuu etsimään jotain.
Ja tuo apteekin oma. Riippuu miten testiä vääntää ja kääntää, näkeekö siinä jotain vaiko ei. En tiedä osuuko siihen varjo jotenkin välillä vai mihin silmä kiinnittää huomiota. Johonkin. :confused:

Digiä en taida ostaa ehkä koskaan enää. Typerän brutaali vekotin joka ei muuta mielipidettään, jota on turha tihrustella ja väännellä. Tikuissa on se "kiva" (?) puoli, että ne antaa vähän anteeksi ja toivoa edes hetken.
Digi ois voinu miettiä vähän pidempään ja ilmoittaa "suattaapi olla ja suattaapi olla olematta".

Turhauttaa. Suututtaa. Lapsettaa aikuista naista. Tahtoisin sata testiä tänne heti nyt, että voisin lirkkiä niihin koko yön. Tai vaihtoehtoisesti menkat just nyt, että tämä piinailu loppuisi ja lopettaisin typerän haihattelun. :headwall:
 
Ja kun olen Pirtsi, ja Pirtsillä on päässä vikaa, laitan lisää tänne apteekin aamuisesta testistä kuvia. Tottakai hieman muokattuna, eihän tämä muuten kivaa olisi.





Eli toiseen on lisätty aavistus kontrastia, ja alempi muutettu ihan vaan mustavalkoiseksi.
Päässä vikaa vai ei, mutta näen selvästi haamun. Ihan varmasti näen.
 
En tykkää tästä puhelimesta ku aina jää jotenki viestejä lukematta. Ärs!
Maimei. Mulla on käyny sama sydärin aiheuttava kosteusviiva joskus. Väri ikänku kertyy sekunniksi siihe viivaks mut sit liukuu samantien pois. Ihan ärsestä todella! !

Pirtsi. Niimpä! Mäkin välttelen noita digiä raskaustestinä kahdesrkin syystä. Ekaks just toi et se viivan kuvittelu on mukavaa ja toiseksi se hcg raja on noissa hyvin petollinen. Sama raskaana 1-2 voi tulla arvolla 25 (tai jopa vähä alle) tai 200. Ja sit siinä erehdyt tuudittautumaan et kaikki ok. Viivoissa on se "hyvä"(huono ) puoli et jos ne pysyy haaluina tai vain haamuilee ni voi alkaa asennoitumaan siihen ettei kaikki oo ok.. Tai näin mä ajattelen. Sen mitä esim tuolla hoitoketjuissa kävi, jengi sai tyylikkäästi digiin raskaana 1-2 kun oli testipäivä mut saman pv verikoe näytti arvoa esim 30 joka ei todellakaan ollu ok. Toisaalta sit taas ne aiheuttavat paniikkia jos ne vk eii nousekaan just tietyssä ajassa vaikka kaikki oliski ok.
no mut. .puolensa ja puolensa :D
 
Ei oo aamuks testiä??? Mitä tää nyt on? Pissit aamulla pulloon, ajat apteekkiin ja laitat kuvan tai kaks tai viistoista tänne puol 11 mennessä. Ok? Apteekin oma on hyvä, mutta maksaa, rfsu halpa mut herkkyys 50, joten poikkea sittenkin prismaan tai sittariin ja osta 16 pakettia pregcheckejä :) Aamu ilman testiä on sama ku jättäs hyvän leffan kesken! (Minä en varmasti saa nukuttua...)

MaiMei, sinnittele vielä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ku ei oo muuta tekemistä näin yöllä nii kaivelin hoidoista jääneen pp8 haamun (joooo..on tallessa..hyvä ettei oo muumioitunut :LOL: ) Tää on siis apteekin oma ja hcg tuskin vielä edes 25. Näyttääks Pirtsi yhtään samalle? Ja ps koitas kuvata se sun tikku ilman niitä muoveja?

pp8 haamu
 
Kuvasin testin ilman muoveja, ja huomaan, että se mitä ikinä siinä olikin, ei ole siinä enää.



Ja joo, ei ole aamulla mahdollisuutta edes päästä apteekkiin tai mihinkään hakemaan testejä tälleen yövuoron jäljiltä. Mutta ei kai niitä testejä enää tarvitsekkaan. Äsken vessassa käydessä tuli pientä tuhrua, joten kai ne menkat sitten alkaa kohta. Vatsaakin nipistelee vaikka mihin malliin. Semmosta tylppää polttelua kohdun seudulla, niin kuin napit painas istuessa sitä kohtaa, vaikkei siihen paina mikään. Ja närästää? Polttaa siihen keskikohtaan, josta kylkiluut alkavat, rintalastan alaosaan, onko se närästystä?

*huoooooooh* : /

Muoks, niin siis tammis, tossa sun kuvassa on väriä ja viivaa enemmän kun mulla missään. Nyt epäilen noita omia edellisiä kuvia mitä tänne laitoin, että mistä se viiva tuli? Näinkö mä sittenkään oikein?
Kun se edelleen mun silmään näkyy noissa kuvissa oikein hyvin, varsinkin kun kännykällä katsoo.
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän oli paljon onnitteluja, tuhannet kiitokset! Toivon teille muille sydämestäni samaa! Tyttö syntyi tosiaan varhain su-aamuna varsinaisella rytinällä. Kaikki on hyvin ja tänään pääsemme kotiin.

Seurailen teidän edesottamuksianne (ja Pirtsin ihmeellisiä haamuja) suurella mielenkiinnolla taustalta!
 
Pikakommentointia taustalta.
MaiMei, tuo jos mikä on ärsyttävää, toivoa muttei kuitenkaan. :hug:

Pirtsi, toivoa on niin kauan kun punaista ei näe. Ärsytyspunaista pään sisällä ei lasketa.

Sahris, olet kyllä aivan ihana kannustaja. Tuo into saa aina nauramaan.

Woodoo. Itsellä hormonikierukka myös 5v. Sinä aikana kk loppui täysin. Poiston jälkeen olin kauhuissani muutaman kierron. Aina ennenkin runsaat menkat olivat muuttuneet monsuuni potenssiin viisi menkoiksi. Erään kerran oltiin suht lähellä kotia kävelyllä ja yhtäkkiä alkoi virtaamaan. Side ei riittänyt mihinkään, vuosi vaatteiden läpi ja vielä kun seisoin kotona suihkussa vuoto jatkuu vaan yhtäsoittoo. No kyllä se loppui ennen kuin pyörryin, mutta oli se melkoista. Sittemmin vuodon määrä tasoittunut vanhalle totutulle tasolle. Oliskohan tuo ollut toinen, kolmas tai neljäs kierto poiston jälkeen.

Kaikille teille ihanaisille tsemppiä tähän kiertoon!
 
Ootte työ niin ihanan hulluja testeinenne! :) Mulle on tullut näköjään vakioksi yksi r-testi per kierto. Yleensä oon tehnyt sen jo kp9, koska silloin voi olla toivoa, että jotain haamulaista näkyy, kun oikein yrittää :) Hieman epätoivoista tämä meininki on. Miks me ei vaan voitais tulla raskaaksi NAPS ilman tällaista SÄÄTÄMISTÄ?!? No, onneksi te Sahris ja Tammis ja Jopo ja Vauvis ja muut tuotte toivoa. On se mahdollista. Ehkä.

Meillä Pirtsin kaa ihan samat meiningit, pientä tuhrunkaltaista tulee jo. Nyt harmittaa, etten saanut sitä äijää ajoissa petiin. Tää tais olla hukkakierto, oli ylläriaikainen ovis. No lyhyt kierto, hyvä että pääsee uuteen, mutta missä postin uumenissa nyt viipyy mun geleet ja ubikinonit?! Tilasin jo ajat sitten. Tarvin niitä NYT!

Harmittelut Pirtsille siis :( Uutterasti oot testannut, ja kyllähän parhaalla tahdolla jotain testeihin saa näkymäänkin. Ja tosiaan, sullakin oli se kadonnut haamu. Kauheaa se on. Ja Tammitytölläkin. Olipa tyhmä tuuri, että juuri sillä hetkellä satuin sitä testiä katsomaan, kun emmä muuten niitä syynäile kaiken aikaa. Siis toki nyt pitkin päivää, mutta ehkä kerran tunnissa :)

Ei muuta kuin uutta oottamaan. Ei luovuteta!!
 
Hellou! Ilmoittaudun viimeinkin tähän mukaan, olen käynyt lukemassa taustalla näitä juttuja jo pitemmän aikaa. Eli olen 40vee ja yritämme minun ensimmäistä lasta saada aikaan.. Yhden kerran jo tärppäsi, mutta keskenmeno tuli tammikuussa, rv 8 huomattiin, että kehitys oli pysähtynyt paria viikkoa aiemmin ja sitten alkoikin vuoto.

Mulla on apuna terolut ja clomifen lääkitys, tässä kuussa yritin ensimmäisen kerran ovistikkuilla löytää ovulaation, mutta eipä onnistunut, mutta en sitten tiedä? Jäi yksittäisiä päiviä pari väliin? näkyykö se ovulaatio vain yhtenä päivänä testissä? ja lisäksi en varmaan kyennyt kertaakaan pidättelemään 4 tuntia edellisestä virtsaamisesta (kertoo mun yöunista). Oisko sillä vaikutusta?

No nyt olen sitten silti vakuuttunut raskausoireista tai vaan ylitoiveikas, mutta vatsassa tuntuu samallalailla kuin viime joulu- ja tammikuussa, rintoja aristaa hiukan, väsyttää, en mahdu vaatteisiini jne..Tein jo raskaustestin viime su, mutta se oli vielä nega. Tänäänhän on vasta kp 26 eli eikös tänään jo voisi taas tehdä testin!

Mutta tämmöistä avautumista, Onnea Jopo73 tyttärestä! Ja ihana nähdä, että muutkin ovat testien suurkuluttajia.. :whistle:=)
 
Karoliina tervetuloa ja toivottavasti siirryt nopeasti odottaviin :D
Ovis voi näkyä päivän tai kaks tai joillaki useamman mutta se eka tumma tikku merkitsee. Siitä ovis sit napsahtaa pian tai päivän kahden viiveellä. Mutta kuten mulla, plussasta 24h ja ovis oli jo ohi eli mielellään heti puuhiin tai ennen plussaa (simpat säilyy kyllä ) Jos seksii about jokainen päivä oviksen nurkilla se yleensä riittää. No..joskus ei riitä vaikka joka päivä pupuilee..Ja näköjään joskus riittää tää kerta kaks kuukauteen ;) :D
 
Viimeksi muokattu:
Pikapäivitys, aamulla sain tehtyä cb plus testin joka oli nega. Nyt alkaa vuotelemaan ihan enemmänkin, joten kai se alkaa kp1 tänään.

Ens kerralla jos höyryän noiden testien ja haamujen kanssa, laittakaa joku nettikielto ja passitus hullujen huoneelle. Tunnen itteni taas niin käsittämättömän tyhmäks.
 
Huomenta!

Onpas täällä käynyt kuhina! Jännitystä ja testejä ilmassa... Harmi, jos menskut taas alkaa. Minullakin on sama juttu: kuvittelen kaikkea ja totean, että persiilleen meni nämä kuvitelmat.

Tervetuloa myös uusille! Toivottavasti tärppää pian.

Kalabaliikki: mene vaan jonnekin tarkastukseen. Saat mielenrauhan, onko jäänyt jotain vielä kohtuun TAI onko siellä jo jotain uutta. Itsellä on niin masentavat kokemukset keskenmenon epäonnistumisista, että viimeisellä kerralla kävin polilla kerran viikossa tarkastuksessa, eikä se ollut turhaa.

Mikäs MaiMein tilanne on??

Oma napa: auttakaa naiset! Tein tänään jo ovistestin, oli haalea eli nega, mutta veikatkaapa, milloin se on positiivinen vahva viiva? Ei muutoin, mutta loppu viikosta ollaan isännän kanssa niin paljon liikekannalla, että ehtiikö asialle tehdä jotain...tänään on kp15. Olisin laittanut kuvankin ovistestistä (joka siis harvoin on meikäläisellä positiivinen), mutta en osannut kännykällä kuvaa lisäillä.

Tämä toisten testin tiirailu on ihan parasta! Siis ette missään nimessä lopeta testien tekemistä vaan haette niitä lisää. Pitäisiköhän meidän perustaa oma tukkuliike??
 
Juu ääni tukkuliikkeelle, jälleen tehty testi ja negaahan se näytti, ei minkäänlaista haamun haamua, teidän innoittamana yritin kyllä kattella joka kulmasta! :) Eli ei kai siinä sitten auta kuin soittamaan gynelle, ilmeisesti tässä kuussa clomifenit ei auttaneet, joten ovulaatiota ei tullut, joten terolutitkin olisi pitänyt aloittaa jo aikaa sit. Pah! Menikin tuo edellinen liian hienosti alkuun.

Suosittelen myös tarkastusta Kalabaliikille, ei ainakaan siitä jäisi kiinni.
 
Tervetuloa kaikki uudet!

Lyhyt omanapainen viesti: ilmeisesti KP 1 taas. :'( Vielä ei vuoda kunnolla, mutta eiköhän padot räjähdä tämän päivän aikana. :headwall: Ei mitenkään yllättävää, mutta silti joka kerta tippuu korkealta, kun kuitenkin toivo jaksaa elää joka kierrossa. Kai tässä on kohta ihan oikeasti pakko hyväksyä se että jäämme todennäköisesti yhden lapsen perheeksi. Ikionnellinen olen ihanasta rakkaasta esikoispojastani, mutta kyllä silti jää varmaan loppuelämäksi (tai ainakin pitkäksi aikaa) sellainen tyhjä epäonnistunut olo, jos en pysty antamaan hänelle sisarusta. :( Tekee vain mieli itkeä. :'(
 
KESKIVIIKKO 15.4.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Ninnuska73 (41)............................ 31kp/26-30
Glearblue (44)............................... 27kp/25-29
Choco_brown (38).......................... 18kp/24-26
Esteri1 (41)................................... 16kp/
Virkki (39).................................... 15kp/26-36
Minttu 71 (43)................................ 13kp/30
mileena 74 (40)..............................13kp/28-30
Tyydeli (41).................................. 12kp/28-30
Marza (44)................................... 10kp/30
Äiti seiskanelonen (41) .................... 2kp/28
Pirunpelto (38) ............................... 2kp/28-32
Jimima (43)................................... 1kp/27-29
MaiMei (39)................................... 1kp /26



Piinailupäivät:


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Karoliina74, joillakin tuo ovulaatioplussa näkyy vain joitakin tunteja testissä. Ja joskus voi vaikutta testaako aamulla vaiko iltapäivällä (muistaakseni joidenkin merkkisissä ovistesteissä ohjeistetaan testaamaan vasta iltapäivällä). Onhan se mahdollista, että ovis ei tule clomeista huolimatta, mutta aika harvinaista. Oliko sun kuuri kp3-7 vai kp5-9? Itse olen clomeja nauttinut useita kiertoja ja sen jälkeen letroja vielä useampia, ja joka kerran kyllä oviksen saanut pongattua (mutta kuten huomaat, täällä yhä palstaillaan).

Perusnegapalstailijana laitin jo tuonne jonon hännille kaikki, joilla jo tuhruakin jo ollut. On se sitten kivempaa sieltä nostaa ylös, kuin toisinpäin.

Jimima, pahoittelut sinnekin :hug: Samoja mietteitä. Mutta en tiedä luopuuko sitä vuosiin täysin vielä vauvatoiveesta. Tuskin meilläkään ehkäisyä aletaan käyttää.

Jopo, tuhannesti onnea vauvauutisista!
 
Viimeksi muokattu:
No se selittäisikin, jos olen väärään aikaan testannut ja tosiaan pari päivää jäi väliinkin! Kyllä mulla viimeksi myös tuli ovis, se tsekattiin lääkärissä ultralla. Mulla on kuuri kp 3-7. No nythän sen näkee, että alkaako kohta luomuna menkat vai ei.. Mutkin saa laittaa listaan, nyt on kp 27/28-29, ikää 40, phuuh.

Tuosta luovuttamisesta, ittellä ei tosiaan ole yhtään lasta, ja olen miettinyt, että kuinka kauan sitä voi edes yrittää. Jotenkin ajattelen, että tämä vuosi ja sitten toivo on mennyt ja pitää lopettaa. Pääsin tähän yrittämisen aikaan hiukan liian myöhään. Miehen kanssa surettu sitä, ettei tavattu vuosia sitten! Ei mee aina niin kuin strömssöössä tai jotain..
 

Yhteistyössä