Nonnih.
Usko pois
MaiMei tiedän tunteen noista haamuista! Mullahan se sillon muutama kk sitten, selvä haamu kanssa kuihtui testistä pois! Ja se tunne, kun itkuisin silmin ja tärisevin käsin pitelet sitä testiä ja mietit että "ihanko totta, näänkö mä oikein??" ja *PAM* kohtalo vetää päin näköä ja ei, et nähnyt oikein. :ashamed:
Se tuntuu niin pahalta, niin kamalan pahalta että en osaa kuvaillakkaan.
Ilmoittelehan
äitiseiskanelonen aukesko hanat vai mitä tapahtuu?
Noista saamarin testeistä. Ensinnäkin olin ihan pomminvarma, ihan takuuvarma, että apteekin omaan tulee haamu. Aivan
karmee pudotus maanpinnalle, mutta tiesinhän minä sen, että näin tässä todennäköisesti käy.
Menkkoja ei vielä kuulu eikä näy, vatsaa kipristelee, että ne ois ihan tossa hollilla.
Ja sitten tuo Pregcheck. Mä en ole saanut siihen edes viivanpaikkaa, en mitään mikä saattaisi edes muistuttaa viivaa niin mitä hemmettiä niille testeille on tehty, koska edellisessäkin kierrossa tuli se hailura? Mä en tiedä, onko tuo kupru, viivanpaikka vai mikä perhana, mutta sen näkee, että siinä on "jotain" ihan luonnonvalossa.
Sama homma tossa RFSU:n testissä, siinäkin on kohta, johon silmä osuu etsimään jotain.
Ja tuo apteekin oma. Riippuu miten testiä vääntää ja kääntää, näkeekö siinä jotain vaiko ei. En tiedä osuuko siihen varjo jotenkin välillä vai mihin silmä kiinnittää huomiota. Johonkin.
Digiä en taida ostaa ehkä koskaan enää. Typerän brutaali vekotin joka ei muuta mielipidettään, jota on turha tihrustella ja väännellä. Tikuissa on se "kiva" (?) puoli, että ne antaa vähän anteeksi ja toivoa edes hetken.
Digi ois voinu miettiä vähän pidempään ja ilmoittaa "suattaapi olla ja suattaapi olla olematta".
Turhauttaa. Suututtaa. Lapsettaa aikuista naista. Tahtoisin sata testiä tänne heti nyt, että voisin lirkkiä niihin koko yön. Tai vaihtoehtoisesti menkat just nyt, että tämä piinailu loppuisi ja lopettaisin typerän haihattelun. :headwall: