40+ so what wol.13

Voi EEEII Tyydeli ! Mokomakin tädin roikale! Ettäs kehtasikin.. Mutta ethän nyt silti aio kadota porukastamme, ethän..?

Ja Pirtsi, sinäkö se nyt meinaat sitten yllättää porukan.. Jännittävä loppuviikko ja viikonloppu siis edessä:) Peukut täältäkin

Jos tämä nyt on oikeesti totta ja pysyy matkassa, ehdotan sahris et tehdään lotto tähän samaan saumaan!
Oireita ei sen kummemmin muuta kun huomasin suihkussa et nännit on sinertävät! ? Nytkö nekin tippuu. Ja murrosikä on saapunut naamaan.

Kyllähän siellä Pirtsillä jotain näyttäis häämöttävän! Eli popcornin popsiminen jatkuu! Paitsi että... Miten niin et pääse viikkoon nettiin?!?

Flutur, outo kommentti gyneltä. Eiks tässä iässä juuri hoidot ennemmin kannattais? Monilla gyneillä on kyllä varmaan eri mielipide kuin tuolla tyypillä. Uskon, että teille olisi tärkeää saada yhteinen lapsi ja että herkästi tulee tuommoisia ajatuksia. Ehkä asiasta voi jotenkin rennolla tavalla jutellakin, että kuinka tärkeää on jne.?

Onko kukaan tietoinen allergialääkeasioista? Mulla alkoi sitten tänään JO kevään oireet. Ja antihistamiinia ei kai sais syödä edes yrittäessä. Fuckin' yeah. Kaiken muun kärsimyksen oheen saan sitten vielä jonkun kolmen kuukauden kevätpöly/siitepölytuskan ja vielä varmaan ihan turhaan! Hiton aikainen kevät...

Maimei. Setiritsiini käy. Mä olen sitä syöny läpi kaikkien raskauksien.

Pirtsi! Nii mitä! ? Mikäs puskista tullut heitto tää on :)!? Mitkä åäi öt sulla menossa! ?

Mua vähän huvittaa tää lugen laitto. Tuntuu vähän liioitellulle ottaen huomioon tsäänssit. Ihan kuin leikkis jotain hoitoja yksinään. Oikeastaan ihan naurettavaa .

Tammityttö, pakko on empatiseerata sua noista Lugeista. Mähän käytin niitä myös pari kiertoa, kunnes sain tarpeekseni...mua rupesi inhottamaan se jatkuva tuhraaminen ja toisaalta se, että kolme kertaa päivässä väistämättä ajatteli käynnissäolevaa "projektia" - ikäänkuin sitä ei olisi muuten ajatellut. Ja toisaalta kun mulle tyypilliset tuhrut jäi ennen menkkoja tulematta, toiveet nousivat väkisinkin, vaikka järki sanoi, että se voi johtua Lugeista jne. Blaah.

Mä itse asiassa harkitsin kokeilevani Lugeja suun kautta...olkoonkin, että se ei ehkä olisi ollut NIIN tehokasta, mutta kuitenkin...olisi niin paljon helpompaa napsia "pillereitä" kuin tunkea niitä kuulia mestoihin monta kertaa päivässä...

TSEMPPIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiitos <3 kun henkilökohtaisesti mä ajattelen et jos kerta puhkeaa huono munis ja siitä tulee huono keltarauhanen niim ei siinä luget paljo pelasta. Korkeintaan pitkittää huonoa raskautta ja pahimmillaan viallista sikiötä. Mut.no..aina voi kokeilla ja leikkiä... huooh

Taustahuutelija täällä hei!

Alkoi niin naurattamaan Sahriksen kommentti Pirtsille. Toivottavasti Pirtsi tulee kommentoimaan aiemmin mitä testi kertoi. Siis aiemmin kuin tietää kumpi tuli... Tyttö vai poika.

Toivottavasti mulla ei ole mennyt mitään ohi, kun tää oli kyllä niin humoristinen kehoitus.

Plussanneille älyttömästi onnea. En edes osaa kadehtia (positiivissävytteinen sana tässä kohtaa) kun itsellä toivo on ilman hoitoja mennyttä. (Mutta voipahan olla ukkelin kanssa pelkästä nautinnosta.)
Muille tsemppiä, toivotaan, että kunkin meistä vuoro tulee ennemmin kuin myöhemmin.

Suurensuuret pahoittelut, Kalabaliikki! Toivottavasti fyysinen toipuminen sujuu ongelmitta - ja sitä myötä henkinen pääsee vauhtiin!

Voimia myös tulevaisuuspohdintoihin! Iällähän sua ei ole vielä "pilattu", vaikket enää 2-kymppinen olekaan, mutta eihän se toki ole ainoa asia, joka mielessä myllertää!

Voimia!

Tervetuloa mukaan kalabaliikki! Pahoittelut tuulimunasta. Jääköön se ainoaksi. Ja sujukoon toipuminen joutuisasti.
Täällä taitaa olla just pieni suvanto vaihe. Tai kaikki odottaa, miten pirtsin kävi. Ja uutta päivittäjääkin etsitään.

Täällä kp jotain, taitaa olla kp 5. Ihan mälsä vaihe siis. Mieliala yhtä mälsä. Plääh...

LAUANTAINA 14.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Leo Pardi (40)................................ 32kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 29kp/28
Tammityttö (39)............................. 29kp/
Pirunpelto (38) .............................. 28kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 28kp /28
Ninnuska73 (41)............................. 28kp /26-30
Jimima (43)................................... 25kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41).................... 24kp/28
flutur (41)..................................... 21kp/23-28
MaiMei (39)................................... 19kp /27
Glearblue (44)................................ 18kp/25-29
Minttu 71 (43)................................ 13kp/30
mileena 74 (40).............................. 12kp/28-30
Marza (44)..................................... 8kp/30
Tyydeli (41)................................... 5kp/28-30

Piinailupäivät:

Jimima (43).......................dpo 12
Pirunpelto (38).................. dpo 12
flutur (41)......................... dpo 10
Tammityttö (39)................. dpo 7
MaiMei(39)........................ dpo 6

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:

kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Tyydeli. Pläh tosiaan. Alkukierrossa ei oo mitään muuta hyvää kuin se päivä kun vuoto loppuu :(

Täälläkin eletään pläh päiviä. Dpo7 on just se kulminaatio kohta kun toiveikkuu vaihtuu ketutukseen. Ensin kelaat että ehkä tää olis uusi olo ja poikkeava juttu..ja ehkä tämä olis muutakin kuin lugesta johtuvaa. Mutta sitten huomaat että ne vähätkin olot katoaa ja olo on niin perus olo kuin olla voi. Mä olen niin monet kerrat vetäny noita lugeja hoidoissa että lankaan en enää mene. Nää on niin tuttuja juttuja negkierroista.
Aamulla oli vielä vähän "entä jos.." kaikkine kipuineen ja huonoine oloinen. Kunnes löin itseäni poskeen ja totesin että herää pahvi. No..Tänä iltana sitten tosiaan kaikki vähäinenkin mahan turvotus katosi, tilalle iskee PMS ketus ja räjähdysherkkyys, siivous putkahti mieleen ja pölypallot polttaa pupilleja. Lisäksi hikoiluttaa. Siitä tietää että kropan hormonit on vinksallaan ja pian saa alkaa kaivaa kuukuppia. Ajattelin käyttää näitä pallukoita dpo10 asti ja sit testi ja lopetus tällä höpöhöpölle. Haluan jatkaa normi kiertoa ja kohti uusia seikkailuja (pettymyksiä ) kiitos.
Leuka rintaan..

Viimeksi muokattu:
Aika sama, Tammityttö. No en tiedä oliks ees erityisesti mitään toivon kipinää, mutta tässä kierrossa se vähäkin katosi julman aikaisin, kun rinnat kipeytyivät jo eilen DPO5. Tiedossa siis pitkää kärvistelyä niiden kans. Masentavaa... Epäreilua!

Kalabaliikille tsempit ja tervetuloa!!

Kalabaliikki. Kokemuksesta voin näin ohimennen "neuvoa " huolehtimaan rautavarastot kuntoon (ellei sun veri arvot oo tosi hyvät ). Mulla noi isot vuodot vei aina hempat alas ja rauta on iso tekijä raskautumiseen. Huonoilla arvoilla elimistö ei ota raskautta vastaan. Viimeisimmästä menetyksestä hempat laski sataseen ja vei kaks kuukautta saada ne kuntoon. Iso hali ja peukkuja jatkoon!!

Mä huomaan ajaneeni itseni taas tähän suohon mitä pelkäsin. Mulle ei tää kuumeilu eikä piinahetket sovi ollenkaan . Itkettää ja ketuttaa ja huomaan kuuntelevani Eppujen pimeyden tangoa. Eniten harmittaa lapset kun olen alakuloinen ja kiukkuinen. Joku voisi luulla että tää on hieno raskausoire mutta mulla tää on selvä merkki siitä että pää ei kestä kuumeilla jotain mahdotonta.

Nyt osui raskausuutinen vyön alle. Tuli liika lähelle ja liian ennalta aavistamattomasta suunnasta. Ja tietysti ovat reilu kolmekymppinen pariskunta. Oih, nyt osui ja sattui. Aika moni muu on saanut lisääntyä rauhassa, eikä ole tuntunut missään.

Tyydeli. Hali.tiedän tunteen. Mulla on sama kokemus ja yksi pari jonka uutinen osui syvälle. Lisäksi olin samaam aikaan raskaana odottelemassa istukkakokeen tuloksia ja niin vaan jäin kyydistä :(. Nyt odotan jo kauhulla uusia uutisia kakkosen suhteen. Todennäköisesti ne saa mun tuurilla kaksoset. Halaus. Uskon tietäväni mitä käyt läpi :(

MAANANTAINA 16.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Leo Pardi (40)................................ 34kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 31kp/28
Tammityttö (39)............................. 31kp/
Pirunpelto (38) .............................. 30kp/23-60
Ninnuska73 (41)............................. 30kp /26-30
Jimima (43)................................... 27kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41)..................... 26kp/28
flutur (41)..................................... 23kp/23-28
MaiMei (39)................................... 21kp /27
Glearblue (44)................................20kp/25-29