Hui, miten täällä kuohuu. : / Kurjaa ettet Äiti74 koe saavasi hakemaasi tukea täältä. :hug: Omasta puolestani raskautuneet ovat kyllä oikein tervetulleita tänne kommentoimaan enkä henkilökohtaisesti koe että kukaan olisi mitenkään pröystäillyt raskaudellaan, vaan hienotunteisesti omaa tilannetta sen kummemmin esiin tuomatta täällä on mielestäni esiinnytty. Itse koen läsnäolonne vain kannustavana muistutuksena siitä että kyllä meidänkin iässä voi onnistua. Toki tunnen usein katkeruutta ja turhautumista siitä ettei omalla kohdalla ole tärpännyt, mutta onnistujien läsnäolo ei sitä aiheuta. Pikemminkin tosiaan päinvastoin, minulle se antaa toivoa. Viihtykää siis ainakin mun puolesta täällä jatkossakin.
Itselleni tämä palsta on tärkeä, vaikken niin aktiivisesti kommentoikaan. Luen palstaa päivittäin, mutta yleensä puhelimen kautta ja olen hieman laiska kirjoittelemaan sillä, siksi en ole aktiivisimman porukan joukossa, mutta päiviittäin luen kuitenkin juttujanne.
KP 20 ja DPO 7 menossa, tuntemuksia nolla, mutta ei kai tässä vaiheessa niitä juuri olisikaan, vaikka olisikin tärpännyt. Aika pessimistiksihän sitä on tullut, mutta nyt kanssani samanikäisen Sahriksen komea plussa antaa vähän toivoa. Jos vain osaisi ottaa itse vähän rennommin... Jos tämä meni taas metsään, taidan kokeilla ensi kierron ilman tikuttelua ja lämpömittailua ja muka rennommalla asenteella. Hah, maltankohan kuitenkaan...?!
Itselleni tämä palsta on tärkeä, vaikken niin aktiivisesti kommentoikaan. Luen palstaa päivittäin, mutta yleensä puhelimen kautta ja olen hieman laiska kirjoittelemaan sillä, siksi en ole aktiivisimman porukan joukossa, mutta päiviittäin luen kuitenkin juttujanne.
KP 20 ja DPO 7 menossa, tuntemuksia nolla, mutta ei kai tässä vaiheessa niitä juuri olisikaan, vaikka olisikin tärpännyt. Aika pessimistiksihän sitä on tullut, mutta nyt kanssani samanikäisen Sahriksen komea plussa antaa vähän toivoa. Jos vain osaisi ottaa itse vähän rennommin... Jos tämä meni taas metsään, taidan kokeilla ensi kierron ilman tikuttelua ja lämpömittailua ja muka rennommalla asenteella. Hah, maltankohan kuitenkaan...?!