40+ so what wol.13

Hui, miten täällä kuohuu. : / Kurjaa ettet Äiti74 koe saavasi hakemaasi tukea täältä. :hug: Omasta puolestani raskautuneet ovat kyllä oikein tervetulleita tänne kommentoimaan enkä henkilökohtaisesti koe että kukaan olisi mitenkään pröystäillyt raskaudellaan, vaan hienotunteisesti omaa tilannetta sen kummemmin esiin tuomatta täällä on mielestäni esiinnytty. Itse koen läsnäolonne vain kannustavana muistutuksena siitä että kyllä meidänkin iässä voi onnistua. Toki tunnen usein katkeruutta ja turhautumista siitä ettei omalla kohdalla ole tärpännyt, mutta onnistujien läsnäolo ei sitä aiheuta. Pikemminkin tosiaan päinvastoin, minulle se antaa toivoa. Viihtykää siis ainakin mun puolesta täällä jatkossakin. :)

Itselleni tämä palsta on tärkeä, vaikken niin aktiivisesti kommentoikaan. Luen palstaa päivittäin, mutta yleensä puhelimen kautta ja olen hieman laiska kirjoittelemaan sillä, siksi en ole aktiivisimman porukan joukossa, mutta päiviittäin luen kuitenkin juttujanne. :)

KP 20 ja DPO 7 menossa, tuntemuksia nolla, mutta ei kai tässä vaiheessa niitä juuri olisikaan, vaikka olisikin tärpännyt. Aika pessimistiksihän sitä on tullut, mutta nyt kanssani samanikäisen Sahriksen komea plussa antaa vähän toivoa. Jos vain osaisi ottaa itse vähän rennommin... Jos tämä meni taas metsään, taidan kokeilla ensi kierron ilman tikuttelua ja lämpömittailua ja muka rennommalla asenteella. Hah, maltankohan kuitenkaan...?! :LOL:
 
Tyydeli..! Siis mitä? Kontrastia lisätty?! Mulle kun toi näyttäis ihan selkeeltä viivalta eikä miltään viivan paikalta. Tosta kontrastista ja sen lisäämisistä mulla ei tosin minkäänlaista kokemusta.. Jatka silti ihmeessä testailua
 
Ei se kyllä taida olla toinen viiva... :( valitettavasti. Nyt tikku on valkoinen kuin ensilumi. Enkä mielestäni nähnyt siinä ollenkaan väriä. Kontrastin lisäsin, jotta ette pidä minua vainoharhaisena. Voisin tähän lisätä käsittelemättömän kuvan niin näette, ettei siinä väriä ole. Sen verran viivan paikkaa tuli kuitenkin tikkuun, että tuli tää puhelin ja kamera haettua wc tiloihin.
Eikä mulla ees oo lisää tikkuja. Joutunee kyllä varmaan huomenna noutaa, sillä mulla olis hammaslääkäri ja siellä röntgen mitä luultavimmin, niin ihan maksimaalisen varmuuden vuoksi.

WP 20150309 004
 
Viimeksi muokattu:
No mutkun...mä en näe siinä ongelmaa, että viiva näyttää tässä vaiheessa vielä joltain muulta kuin kirkuvan punaiselta? Kun siinä kuitenkin on VÄRIÄ. Mä pitäisin tuota erittäin vahvana haamuna...

Vaan kyllähän se siitä selviää...(varsinkin jos nyt kipität lähimpään S-marketiin ostamaan pari Pregcheckiä). :heart:
 
Kyllä toi Tyydis taitaa olla haamulainen :) Ite oon yhden kerran saanu viivanpaikan, eikä siitä voinu erehtyä. Se ilmesty testiajalla ja oli sellanen kiiltävän valkoisen harmaa, hyvin näki että siitä oli vaan se testiaine luistellu pois. Toi ei ole sellanen. Tältä palstalta on lähdetty hailummillakin aloituksilla :) Nii oliko se lähin marketti missäpäin?
 
  • Tykkää
Reactions: Jopo73
Tyydeli! !! Mäki voin laittaa kuvaa mun harmaasta viivanpaikasta (mikä sana! Mikä ihmeen viivan paikka?) vuodelta 2012 (jep. .tallessa on :D ) ja tuossa se viivanpaikka hakee unta ;). Taidan oikeasti kaivaa sen esiin.. Toivotaan et on sitä ihteesä! ! Hyvälle näyttää!
 
MAANANTAI 9.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Tyydeli (41)................................... 30kp/28-30
Leo Pardi (40)................................ 27kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 24kp/28
Tammityttö (39)............................. 24kp/
Pirunpelto (38) .............................. 23kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 23kp /28
Ninnuska73 (41)............................. 23kp /26-30
Jimima (43)................................... 20kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41).................... 19kp/28
flutur (41)..................................... 16kp/23-28
MaiMei (39)................................... 14kp /27
Glearblue (44)................................ 13kp/25-29
Minttu 71 (43)................................ 8kp/30
mileena 74 (40).............................. 7kp/28-30
Marza (44)..................................... 3kp/30


Piinailupäivät:

Tyydeli (41)...................... dpo 14
Jimima (43).......................dpo 7
Pirunpelto (38).................. dpo 7
flutur (41)......................... dpo 5
Tammityttö (39)................. dpo 2
MaiMei(39)........................ dpo 1


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Kunhan tein iltahommiani, listanne arvon eukot! Ja kadotin erään viestini bittiavaruuteen...

Kyllähän te nyt innostuitte, kun tarkoitus oli, että päivittelette kanssani testien luotettavuuutta! Sillä harmaa viiva se oli. Ja hävisi testiajan jälkeen.

Kivahan se on lukea, että Tammitytön "viivanpaikka" on jo nukkumassa ja teoriassa dpot voisi olla pienemmät, jos ovis oli myöhäinen. Niin monta päivää oli vahvaa viivaa. Mutta.
Olen kuitenkin realistinen, tässä iässä. Ja pessimisti tämän suhteen.

Alavatsaa turvottaa ja menkat juilii. Jos ei yöllä hanat aukea, haen huomenna testit, sen hammaslääkärin takia.

Hyvät yöt! Olette ihania!
 
Pakko vielä ängetä mukaan komppaamaan Jopoa siinä että tulkintani ois ilman muuta käsittelemättömässäkin testikuvassa tuplaVIIVA. Kaikkea mahdollista onnea sinulle Tyydis että tuo viiva lähtisi tulevien päivien aikana vahvistumaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Komppaan Clearblueta, Tyydeli, nyt testiä uittamaan. :D Ja for the record, minunkin mielestä noissa eilisissä on selkee viiva, kontrastilla ja ilman, joten nyt jännätään porukalla miten tilanne kehittyy. :popcorn:
 
Voiääääääähh damnnn! No olikin pahoja popcorneja. Halit!

Täytyy nyt yrittää nauttia tästä rentouden viikosta. Vielä ei tarvi ahistella PMS:ää, enää ei tarvi suorittaa tallennustouhuja. Kaikki on mahdollista. Huomenna pilatekseen ja sitten saakin kyllä varmaan jo unohtaa rentouden, kun on lapsukaisella 4v-synttärit. Järjestelyä riittää!
 
No Buu tosiaan!! Voi Tyydeli, nouuuu!! Ja mä kun menin ja kaivoin tunnin sitä mun vanhaa apteekin oman viivanpaikkaa. :(
Ja wtf is viivanpaikka? Oon aina ihmetellyt koko sanaa! " kas tässä, olen raskaustesti. Tähän sitte tulee tälllainen paikka mihin se viiva oikeasti tulee jotta tiedät ensi kerralla sitte sihdata oikeasta kohtaa . Mut oikeastihan tää ei merkkaa mitään " . Ärs! Mutta joo. .tiedän..niitä "turhia" tulee joo..Valitettavasti .

no täsä kuitenki se mun lupaamani "viivanpaikka" vm2012. Pikkumies nukkuu nyt ;)
20150310 132213
 
Voi Tyydeli :hug:.

Kävin tänään gynellä, kun halusin varmistaa että miltä näyttää, onko mitään hälyttävää. Tää gyne oli erikoistunut lapsettomuuten ja vaikutti hyvin asialliselta. Kaikki näytti olevan kunnossa, munasarjat kuulema näyttivät oikein hyviltä, mittasi limiksen. Kyselin sit siitä limiksestä ja kerroin, että mulla on tikuttelujeni perusteella lyhyehkö luteaalivaihe. Gyne sanoi, että limis on ohuehko, että jonkun aikaa voisi jatkaa yritystä ja seurailla tilannetta. Jos mitään ei tapahdu, niin sit vois laittaa estrogeeniä laastarina tai ottaa kapselina tuota limistä paksuuntamaan.Estrogeenissä on vain se huono puoli, että se voi pahantaa migreeniä, joka mulla on muutenkin paha. Mutta olisin kyllä valmis sitä kokeilemaan. Mun limis oli 4,5mm (kp17, ovis oli kp10) ja tuollaisella limiksellä on kuulema raskauduttu. Enpä siis osannut olla tästä huolissani, kunnes pääsin töistä kotiin ja turvauduin hyvään ystävääni googleen. Mitä löysin aiheesta, niin niiden mukaan toi limis on kyllä liian ohut :(. Onko teillä mitään kokemusta tai faktaa tuosta limuksen paksuudesta/ohuudesta? Tää jäi nyt vaivaan mua tosissaan.

Sit se gyne sanoi vielä, että tässä iässä ei kannata alkaa lapsettomuushoitoihin, että on asenteella tulee jos on tullakseen. Tästä lausahduksesta en kauheasti ilahtunut. Mun miehellä ei ole vielä lapsia, joten tää on oikeasti tärkeä asia meille. Lisäksi mua huolettaa, että entä jos meille ei lasta kuulu, niin päättääkö mies vaihtaa nuorempaan jonka kanssa saada lapsi. Ei tietenkään ole tuommoista puhunut, mutta eihän sitä voi toisen ajatuksista koskaan olla täysin varma. Vaikka nyt sanoisikin toista, niin eihän voi tietää jos mieli vaikka 10 vuoden päästä muuttuu.
 

Yhteistyössä