40+ so what wol.13

Pirtsi, I feel for you :( Uskot varmaan että tiedän miltä nyt tuntuu, sama käyty läpi (eli ei oo käyty läpi vieläkään) kaks viikkoa sitten. MIKSI ne ei voi pysyä?

Toisaalta minua oikeesti auttaa tieto että jotain on edennyt kohtuun saakka (5 kertaa eikä lasta prkl...) koska siitä tietää että tie on auki :)

Mutta se fiilis kun viiva häipyy. Samalla häipyy usko ja toivo. Niinku Louniksen kanssa -LOUNISSSSSS, MITÄ KUULUU??? - joskus mietittiin että alkaa olla ne tunnelmat että jos tuplaviivan näkee, on aika ruveta valmistautumaan uuteen keskenmenoon.

Mutta. JOPO OLKOON ESIKUVAMME! TURPEA, MUHKEA IHANAN PALLEROINEN JOPO :) ÄLÄ JOPO JÄTÄ!!! ... vaikka välillä tuntuu että ainakin minut on jopo jo jättänyt kun en tän kummempiin saavutuksiin pysty.

Pirtsi, kyllä tapahtuneessa on jotain positiivistakin. Tietäis vaan mitä. Mutta se mikä on ihan varma on, että minulla on kans viinipullo auki. Kippis, kamu :) !
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Lauantai 14.2.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)............................. 32kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 30kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 29kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 29kp/28
Ninnuska73 (41)............................ 23kp/26-30
Jimima (43).................................. 23kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................... 22kp/28
flutur (41).................................... 18kp/23-28
MaiMei (39).................................. 17kp/27
Glearblue (44)............................... 16kp/25-29
mileena 74 (40)............................. 14kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 12kp/30
Sahramiini (43)............................. 9kp/26-28
Marza (44)................................... 8kp/30
Tyydeli (41).................................. 7kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 4kp/28-30
Tammityttö (39)............................ 1kp/

Piinailupäivät:

Hedelmiina (39)................ dpo 16
Pirunpelto (38)................. dpo 14
Äiti seiskanelonen (41)....... dpo 14
Jimima (43)...................... dpo 12
Ninnuska73 (41)................ dpo 9
MaiMei(39)........................ dpo 4


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Viini (pullo) otettu jo eilen. Olipas pirskehteleva! Työpaikan bileet, koulutuspäivän päätteeksi, joutui laulamaan singstariakin. Ja ajoissa kotona, joten tämä päiväkin oltu elävien kirjoissa. :) Fiilis siis jees!

Mites Mileena? Oletko bongannut ovista? Saattais olla käsillä...?
Ja Louniiis? , äiti seiskanelonen? Kuulumisia?

Ja hedelmiina! Dpo16? Missä testit?!
 
Viimeksi muokattu:
Sahris-pallero, en kai sua hylkäisi? Just tänään mietin sua, kun Äiti seiskanelonen kirjoitti: "mulla on letroista tullut lievää huimausta (sellanen höntti olo)". Meinasin kysyä, että ootko sä käyttänyt noita letroja mahdollisesti, vai mikä sun tekosyysi höntteydelle on? :kieh:

Kyllä te leidit pystytte vielä vaikka mihin - ainakin näin toivon! Nuo haamut ja keskenmenot on aivan hanurista ja vaikka olen itsekin aikanani rankan kohdunulkoisen kokenut, koen olevani kyllä tosi onnekas tässä projektissa...ihana tyttö jo olemassa ja toinen jorailee mahassa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jopo, olen ihan luomuhöntti ilman mitään letroja :D Sehän tässä niin riipiikin, kun gynen mukaan mitään vikaa ei oo ja siltikään en saa muuta kuin noita väliaikaisia viivoja :( Ehkä olen niin höntti ettei yläkerran herra uskalla minulle enää lisää lapsia antaakaan. Teininikin huomauttelevat että ois jo aika äiti opetella käyttäytymään... Minkäs ihminen itelleen mahtaa, jos on lusikalla annettu ni ei voi kauhalla vaatiakaan :D

Ihan vakavasti, en tiedä mitä teen jos lapseni olivat tässä. 17- ja 14 -vuotiaat, maaiman ihanimmat, mutta voihan siittiö että tahtoisin vielä yhden! Kai sitä pärjää mutta tuntuu että jotain jää puuttumaan. Tahtoisin niin kokea sen kaiken vielä kerran, edellisestä on aikaa... ja molemmat ilmoittivat tulostaan ekalla ja tokalla kierrolla. Pakko kai hyväksyä että aika on ajanut ohitseni nyt kahden keskenmenon ja kolmen kemiallisen jälkeen. Ehkä se on juuri se hönttiyteni että luulin saavani kaiken? Pitkän yksinoloni jälkeen sain sentään ton ukon, maailman parhaan, mutta siinäpä se sitten kai olikin. Perhana. Kääkkä.
 
Voihan teitä. Mulla on samat ajatukset. Ja kun tää ikä ei vähene niin iskee se paniikki ja tosiasia naamalle että pian nää haaveet jää oikeasti haaveeksi :(

Mä kuolen näiden menkkojen alle. Kun käytän sitä kuppia nii näen tän vuotomäärän. Nyt on varmasti jo yli 100ml rikki ja vasta ekaa pv mennää. Eikä siinä jos tää sitte lopuis pariin pv mutta kun mun menkat kestää sen 7-8pv :O Ihan ketun hienoa :(. Mulla ehtii aina iskeä anemia ja sekin heikentää raskautumiseen mahkuja ku varastoraudat ei ehdi korjaantuu vaikka syön rautaa menkkojen alettua (yritän minimoida tämänkin kun maha ei kestäisi niistäkää mitään). Lääkärit nostelee käsiä koska ne suosittelee kierukkaa joka ei tietenkään tuu kyseeseen. Perse.
 
Sahris, kipuilin tuota samaa viime kesänä kun olevinaan hyväksyin, että tää on tässä ja meidän (ihana) perhe jää 1-lapsiseksi. Ei tuntunut hyvältä työstää ajatusta, ettei sittenkään onnistu...toisaalta ajattelin samaan hengenvetoon, ettei mulla oikeastaan ole edes hirveästi "oikeutta" kiukutella siitä, etten yli 4-kymppisenä tule välttämättä raskaaksi, kun faktat kerran olivat tiedossa. Mä en tiedä, mitkä planeetat sattuivat olemaan meidän "kierto kiellon päälle" -kerralla kohdillaan, kun sitten vaan yhtäkkiä tärppäsi. Miksi juuri silloin? Se kuitenkin osoitti sen, että kaikki on mahdollista ja itse ei onnistumiseen voi enempiä vaikuttaa, jos periaatteessa mitään vikaa ei löydy.

Ja, by the way, ihana ukko ei oo ollenkaan huonompi löytö ;)

Tammityttö, ootko kokeillu nestemäisiä rautoja?
 
Täällä makoillaan tyyny (ukkokullan) ahterin alla. Ja Jopo ei sit käy viisastelemaan, tos on just siks noi sulut ettet luule et meil on jo tyynyki väärän persauksen alla, ei ihme jos muutenki menee puihin :D

Kp 10 ja tuulta päin, ohoi! Olin ukolle eilen vähän äkäinen, joten vaikka viiniä ei niin kamalasti mennykään ni sain kuitenki tukkani kipeeks. Äsken tein sitten (ja Jopo, toi tarkoittaa minua JA ukkoani, ettet kuvittele että taas mennään metsään...) empiiristä tutkimusta aiheesta "Helpottaako seksi päänsärkyä". Ei helpota.

Onks Pirtsi oloja kun et ole vielä ilmoittautunu :) ?

Tammis, sinähän voisit olla unique ja mennä luovuttamaan verta alakautta :D Tosi hurjalta kuulostaa. Muistathan syödä paljon c-vitamiinia, se tehostaa raudan imeytymistä?

Hei kaikki kenellä on jännää, laittakaa juttua tulemaan :)

Mihin Bugsy on kadonnut, kuulumisia?
 
Mulla tänään kp 25 ja siirrosta 10 päivää ja jännittää...ensi viikolla testiä...ei tästä taida tulla mitään..itkettää kaikki asiat, harmittaa ja kiukuttaa..onneksi meillä on pakkasessa vielä siirrettäviä pakkasukkoja..tai -akkoja..
 
Sitä paitsi itkuisuus, harmistus ja kiukku kuulostaa oikein lupaavalta olotilalta 10 pv istutuksen jälkeen! Pidämme peukkuja!

Sahris, ihan hyvä jos ootte viimein ymmärtäneet tehdä muutakin kuin heilutella niitä peittoja...(iPhone ehdotti "peuroja" - se nyt tästä vielä puuttuisi!)
 
Nii just Ninnuska! Lupaavalta kuulostaa. Hormonimyrsky :)

No joo Joposeni, annetaan vaan niitten peurojen olla :D Melkoinen hirvi on ukkosenikin, riittää mulle. Oon muuten välillä käyny kurkkimassa tuolla odotuspuolella, teil on tosi ankeeta siellä! Käy vaan täällä meitä tsemppailemassa :) Ei vaan oikeen ole 43-vuotiaita enää kummallakaan puolella. Jotkut on tajunneet tosiasiat. Voi hiisi. Ehkä perustan uuden ketjun "40+ ja Rupsahtaneet Munikset" :(
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Sahramiini :wave:
Kiitos kysymästä, kyllä seuraan tarkkaan teidän matkaanne täällä. Päivittäin, ja monestikin samana päivänä käyn lueskelemassa miten asiat etenee.

En ole kirjoitellut minnekään, kun tuo odotuspuoli on niin hiljainen.
Kuukupista sen verran, että itsekin olen sitä käyttänyt vuosia. Kerran olen uusinut, kun vahingossa heitin roskiin. Alku on vähän opettelua ja yleisissä paikoissa tyhjentäminen vähän ällöä, mutta muuten on mukava, kunhan oppii käyttämään.
Mullakin on ollut tosi runsaat vuodot, ja siksi alunperin hankinkin tuon kupin. Mitkään rätit ei riittäneet alkupäiviksi, ja kyllähän kuppiakin pitää pari päivää tyhjentää tiheämpään.

Täällä sitä vain Jopon perässä tullaan ja radia seurataan ruokavaliolla, kuten aikaisemminkin.

Aika menee oikeasti niin vauhdilla, ettei voi uskoakaan. Parin viikon päästä olen mummo, ja sitten vaan odottelen omani syntymää. Onhan se ajatuksena vähän huh, huh, mutta tämä on nyt meikäläisen elämää.

Jotenkin tämä raskaus on mennyt niin siinä sivussa, että vähän harmittaa. Yritän muistutella itselleni, että tämän jälkeen tämä vaihe on sitten loppu. Onneksi tuota kotihoidon asiaakin lykätään tulevaisuuteen, niin jospa saisin olla kotona sen 3 vuotta. Nuo lapset on niin vähän aikaa pieniä, että haluan kyllä olla heidän kanssaan niin kauan kotona kuin mahdollista. Koulua ja aikatauluja riittää loppuelämäksi sitte.

Toivotaan, että siellä nyt alatte plussailemaan tulevan kevään ja auringonpaisteen kunniaksi.

Ihanaa sunnuntain jatkoa ihan jokaiselle, niin uusille kuin matkalla kauemmin olleillekin!

t: bugsy 28+6 apua, apua noin paljon jo........
 
Joo tää vuoto on todella perseestä (no shit!?) . Tuli tossa perjantaina viestiä että "tule luovuttamaan verta". Nyt jos tosiaan olisi ollu arkipäivä niin olisin kysynyt kelpaisiko sankollinen alapääverta. Ärsy!!

Mäkään en muuten omien raskauksien aikana jaksanu juur kirjoittaa tuolla odotusketjuissa. Tuntu että ketjur on kuollutta..lie kaikki jossain facessa johon en jääräpäänä edelleenkään liity. Kuopuksen seulahälyä tuli mietittyä mut siinäpä se melkein olikin . Kiva jos täällä jaksatte kommentoida :)

Rautaa olen joskus kokeillut nesteenä mutta se ei riitä. Kerran piti syödä rautaa triplamäärä 2kk ennenkuin kaikki menkkojen aiheuttamat miinukset saatiin korjattua. Srn jälkeen plussa tuli. En tiedä, veikkaan että silläkin oli merkitystä. Eihän kroppa ota raskautta jos näyttää ettei kaikki oo kunnossa. Hemoglobiini voi olla ihan ok mutta varastoraudat vähissä. Se on kuulemma yksi iso tekijä jos vauvaa ei kuulu.

Meen tiistaina gynelle ja kysyn vähän tätä vuotoasiaa ja muutakin siinä sivussa. Harmi et sattuu kp 4 nii ei oikein näe munisten tilannetta . Vaikka tuskin siellä mitään yhtäkkistä nuortumista on tapahtunut. Jos ei naama oo rupsahtanut niin munikset on.
 
Kieltämättä aika menee nopeaan, kun katsoo noita Bugsyn ja Jopon viikkoja. Mihin aika häviää? Omassa elämässä tuntuu, ettei kerkee tapahtumaan mitään ja toisilla ne viikot vain vierii eteenpäin :)

Ninnuska, toivotaan että kaikki menee nyt kuitenkin hyvin jo tässä siirtokierrossa. Voin kyllä aavistella miten ressaavaa tuo piinaaminen on. Jotenkin oletan, että se on moninkertaisesti piinaavampaa kuin luomuna.

MaiMei, pikaista paranemista. Vatsatautia tuntuu olevan kovasti liikkeellä, ne ei tosiaan ole niitä mukavimpia tauteja tosiaankaan.

Pirtsi, en nähnyt viivaa minäkään viimeisimmässä testissä. Toivottavasti ilta rentoutuen meni mukavasti, eikä tullut jälkimaininkejakaan. :)

Tammityttö. Onko jokaiset menkat noin valtavat vai vaihteleeko ne? Tsemppiä anemian vastaan taistelussa!


Täällä päässä maallisia murheita. Nyt kun on päätetty, että IVF hoitoihin mennään ja että rahat saa luvan riittää ja ne kaavitaan vaikka mistä, niin eiköhän niitä menoeriä nyt ala tippumaan pitkän hiljaiselon jälkeen. Auton jarrut alkoi jumittamaan, korjaus maksoi 450€. Eilen huomasin, että mulla on jossain vaiheessa lohjennut takahampaan paikka. Muistan pienen vihlaisun tunteneeni jo joskus kauan kauan sitten, mutten silloin mitään outoa huomannut. No, haluan hampaani nyt kuntoon, enkä puolen vuoden päästä, niin yksityisellehän se on varattava. Varsinkin kun näiden hedelmöityshoitojen kanssa tulee jo muutenkin poissaoloja töistä, niin pakko varata vielä ilta-aika tällaisiin puuhiin, missä se on mahdollista. Ja rahaa palaa. Eniten kuitenkin pelkään, jos paikkauksen jälkeen palaa samat kivut kuin 4 vuotta sitten, kun aiemmin särytön hammas paikattiin, siinä oli pienen pieni reikä. Olin paikkaukseen jälkeen viikkoja megakipeä, juoksin hammaspäivystyksessä ja vedin särkylääkkeitä naamaan niin paljon ettei tosikaan. Se kipu oli aivan jäätävä. Jos nyt täytyy sama kokea, niin tämä hedelmöityshoito joutuu odottamaan sitten pidemmälle. Ei sekään kuulosta hyvälle (mulle kaikki nyt heti!). Nyt varasin kuitenkin sellaiselle lääkärille ajan, joka tekee paikkauksia laserhoidolla, josko sitten menisi kaikki paremmin. Tosin eihän se kaikkeen tosiaan auta, jos esim. paikka jää vaikka korottamaan.
Mietin, että mikäköhän ressaajaa musta sitten muodostuukaan, kun nuo IVF hoidot saadaan alkuun, jos mä ressaan jo nyt aivan kaikesta. Aaargh.
 
Voi ei Zandi, tuttuja tunteita. Meillä oli vähäb sama kun hoitoja tehiin. Yks kaks jos ja mitä kulua juuri kun luuli et jäis vähän ylimääräistä sivuun. Ja ei, siitä se stressi vasta alkoikin. Mäkin olen vähän sellainen "kaikki heti nyt"tyyppi. Ja mulle ne piinapäivät oli ihan helvettiä. Netti olisi pitäny kieltää kokonaa. En tajua ollenkaan niitä ketkä ei muista edes alkoidensa määrää ja vain (muka) ykskaks tajuaa et piti tehdä testi! Ei onnistunu mulla vaikka tässä tokassa oli jo esikoinenkin kotona. Yh.. jotenkin ei just nyt tullu yhtään ikävä niitä hoitoja :(. Mut tsemppiä hurjasti!
 
Täällä palattu elävien kirjoihin, kiitosta vaan! Jospa ei hetkeen tarvis tuota lajia taas sairastaa... No kaipa sen raskauspahoinvoinnin sit kuitenkin ottais, tiedä häntä... Esikoisesta ei ollut hirmu paha olo, no tasaisen jäytävä, mutta oksentaa ei tarvinnut.

Huomen pääsen siis verikokeeseen raahautumaan, jeash.

Ninnuskalla jännää! Ja mitä Hedelmiinalle kuuluu?!?? Lounis tosiaan ihan kaikonnut, halojatahalloo! Joko Pirtsi on toipunut punkuista? Vai valkkariako se oli?

Valkkarista puheen ollen, kyl on kuivaa ollu tää koko kierto, ei paljo mittää. Outoa että välillä on niin kuivaa, ja välillä sitten taas ei lainkaan.

Ärsyttää tää päivien tiirailu, kaikkia pikkureissuja pitäis keväälle suunnitella, mutta tarkkana saa olla kalenterin kanssa, ettei vain oo miehen luota pois justiinsa väärään aikaan... Saa kieli keskellä suuta laskea että voipi olla kaksi päivää vähemmän tai enemmän ensi kuussa, jolloin seuraava kuu taas siirtyy, ja siinä sama vaihtelun mahdollisuus... lääh! Tässä iässä ei yhtään kuukautta tahtois jättää väliin!

On tää kyllä jänskää silleenkin, että aika hyvin tässä on jo pudonnut sellaiseen no-ei-se-ikinä-tapahdu-moodiin, joten olisin varmaan lamaantuneen järkyttynyt, jos tapahtuisikin. Oisko se ees kivaa, en tiiä! Tähän harrastukseen on niin tottunut jo... No ehkä se ois kuitenkin kivaa...

Laskekaahan mäkeä! Ja popsikaa kermapullia!
 
Bugsy ja Jopo: te tosiaan annatte niin ihanasti toivoa täällä:)

Pirtsi: olisin jo voinut melkein lyödä vetoa sun puolesta. kaikki mahdollinen tsemppi nyt sinulle siihen kolmanteen koitokseen:)

Ninnuskaa ja Hedelmiinaa täälläkin peukutellaan:)

Tammitytön "vuodatus" -huh huh -ei voi muuta kyllä sanoa. mut tahtosinpa kyllä olla katossa ja nähdä vastaanottovirkailijan ilmeen kun tiedustelis tuota alapääverenluovutus asiaa :D

Täällä ilmeisesti kp 15 joka yleensä ollut hymynaamapäivä. No tällasta ei tällä kertaa ainakaan toistaiseksi havaittu. Vaikuttanevatko myllertäneet vatsataudit ja flunssat, löytyykö syy keskenmenon jälkeisestä kiertojen epäsäännöllisyydestä vai onko syy yksinkertaisesti toiselta puolelta puuttuva munasarja. Tiedäppäs tuota sitten. No tikutellut olen kyllä varuilta päivittäin ja ukkoakin kellistyttänyt parin päivän välein että katsellaas mitä tuleman pitää. Troppina ovat toimineet greippimehu, ubikinonit ja gelee royale ja mikä jännä juttu; niin ns. kuivakausi näkyy hävinneen nyt kokonaan. Liekkö tämä sitten hyvä vaiko huono..?
 
Viimeksi muokattu:
Ihanan aktiivista keskustelua täällä taas! :) Uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa minunkin puolesta!

Mielenkiintoista lukea kuukuppikokemuksistanne. Itse olen aina vierastanut tuota kuukuppia, pelkkä ajatus tuollaisen tunkemisesta itseeni on tuntunut inhottavalta, joten hyvä kuulla vähän käyttäjäkokemuksia. Itse olen pärjännyt hyvin Tampaxilla ja siteillä, joten tuskin vaihdan niistä mihinkään, mutta kiva kuulla kuitenkin tuosta vaihtoehdosta. Enää ei kuulosta ollenkaan niin hassulta idealta. :)

Täällä monella jännät päivät menossa! Pidän peukkuja kaikkien puolesta, toivottavasti saadaan myös helmikuulle tärppejä. Itselläni menossa KP 25 ja DPO 14 ja viime viikolla sorruin jopa tarkkailemaan (oikeasti olemattomia) oireita, kun tuntui että tissejä jotenkin kihelmöi ja välillä oli hyvin lievä kuvotus, mutta eilen alkoi alavatsaa jomottaa silleen menkkoja enteilevästi ja eilen alkoi aamulämpö laskea: la 36,9, su 36,8 ja tänään enää 36,7, joten siinä taisi mennä se pienikin toivo ja nyt odotellaan sitten menkkojen alkamista. Prkl! :kieh: Noh, onhan tässä ehkä teoriassa vielä toivoa, mutta kahden vuoden epäonnistumisen jälkeen en jaksa oikein enää uskoa tähän hommaan. Se ei sinänsä tarkoita että lopettaisin yrityksen, mä en vain osaa luovuttaa. Ehkä sitten kun menkat jää pois vaihdevuosien takia. :D Onneksi on tuo ihana esikoinen. :heart:

Mileena-74 mainitsi troppina ubikinonit, se olikin mulle uutta, täytyypi heti googlata. Niitä en ole vielä kokeillut. Ja Sahramiini, et ole ainoa 43-vuotias täällä joukossamme, täälläpä toinen. : /

Bugsykin on jo ihanan pitkällä! Raskautesi antaa toivoa meille muille. :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
Jiminalle pakko vastata, että minä aikoinaan kun törmäsin kuukuppiin, ihastuin siihen vallan. Ihan mahtava keksintö. Varma, helppo ja loppupeleissä edullinenkin.

Nyt oli pakko ostaa uus kuppi, kun ensi maanantaina poistetaan kierukka ja jos ja kun en ehkä heti paksuksi pamahda (vaikka olispa siistiä...). Niin että uusi, violetti kuppi odottaa :D
 
MAANANTAI 16.2.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)............................. 34kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 32kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 31kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 31kp/28
Ninnuska73 (41)............................ 25kp/26-30
Jimima (43).................................. 25kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................... 24kp/28
flutur (41).................................... 20kp/23-28
MaiMei (39).................................. 19kp/27
Glearblue (44)............................... 18kp/25-29
mileena 74 (40)............................. 16kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 14kp/30
Sahramiini (43)............................. 11kp/26-28
Marza (44)................................... 10kp/30
Tyydeli (41).................................. 9kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 6kp/28-30
Tammityttö (39)............................ 3kp/

Piinailupäivät:

Hedelmiina (39)................ dpo 18
Pirunpelto (38)................. dpo 16
Äiti seiskanelonen (41)....... dpo 16
Jimima (43)...................... dpo 14
Ninnuska73 (41)................ dpo 11
MaiMei(39)........................ dpo 6


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä