Jösses miten paljon tänne on tullut tekstiä, ihanaa!
Viikonlopun hörhöilyt tekivät ehkä hyvääkin, tukka oli vähän kipeä seuraavana päivänä mutta oli niin kivaa, että rentouduin ja tänne saakin
päivittää kp2.
Ja toi kuukuppi..Noh aloittelin harjoitukset sen kanssa ja voi perhana mikä härväys! Taittelin ja vääntelin sitä ohjeiden mukaan, mutta se silikoni on silti yllättävän jäykkää. Yritin survoa sitä sisälle ja eihän se hemmetti sinne vi**uilematta mene ja *plumps* , se saamarin kuppi kellui vessanpöntössä.
Toisen pesemisen ja keittämisen jälkeen uusi yritys ja hitto et sitä sai survoo sisään. Se kuppi (koko 2.) tuntuu kohtuuttoman isolta mutta sain sen vissiin 20min jälkeen väännettyä sinne. En kyllä pyörittelemään sitä pystynyt, kun eihän tonne sisälle mahdu sormet ja kuppi et siitä alareunasta sitä viel pyöräyttäs et on kohdallaan :O
Antenni jäi pihalle kun ei sitä syvälle saa millään ja kävelin jalat ristissä vessasta ulos. Vähän aikaa käppäilyä ja se kuppi sit "katosi" tonne jonnekkin, mutta nyt se ei tunnu ollenkaan. Aluksi se painoi kovasti tuntui kun olisi ollut pissahätä. Ja tähän mennessä ei ohivuotoja
Sahris, kiitos sanoistasi. Jospa tämä tuleva kierto olisi meidän kierto? Jos se mun uni nyt kävis toteen niin tavataan neuvolan ultrassa sitten
Täällä moni törmää hoidoissa ja muutenkin noihin rahahuoliin. Niitä taitaa kaikilla olla nykytilanteessa ja sitten noita ylimääräisiä menoja kun tulee niin talous heittää häränpyllyä. Mutta niinhän se menee, aina jos suunittelet edes jotain matkaa tai suurempaa hankintaa niin kohta jo postiluukusta pamahtaa joku odottamaton iso lasku. Aina. Joten ei auta kuin elää tässä hetkessä ja tehdä niin kuin tilanteessa parhaaksi näkee. Murehdin nyt jo sitä, kuinka paljon kaduttavia asioita mulle jää vanhana?
Etten katuisi sitä kuinka paljon aikaa meni murehtimiseen, kuinka lihava olen, kun en edes yrittänyt saada lapsia, kun en matkustanut jne. Pakko elää täysillä tämä hetki minkä täällä saa olla.
Eikä me mitään rupsahtaneita muniksia olla, eihän vaikka? Bugsy ja Jopo näyttää hienoa mallia miten homma hoidetaan. Me muut tullaan toivottavasti perässä!
Jimima, missä vaiheessa teet testiä?
Ninnuskalle hirveesti onnea ja tarrasukkia!
Mileena, onneks et vielä vetoa lyönyt. Jospa sulla kävisikin tässä kierrossa tärppi ja mä voisin asettaa panokset sulle ja sahrikselle.
Sori Sahris, mul on nyt joku pakkomielle susta. Oon jotenkin ihan varma että oot seuraava plussaaja, en edes tiedä miks. Kai noi sekopäiset jutut on sekoittanu minunkin pään, naureskelen yksin teidän jutuille ja näytän ihan varmasi dorkalta kun tiirailen puhelinta millon missäkin asennossa, välillä naureskelen ja välillä nieleskelen kyyneleitä.
Uuhh. Tulipas tekstiä. Lähden tästä tavoittelemaan tota kuukuppia, mihin ikinä se häviskään. Mun tuurilla varmaan vielä väärässä reiässäkin. :x