40+ so what wol.13

Teidän pitäis nähdä mun muuvit kun mä täällä lähestyn ruutua eri kulmista ja yritän nähdä jotain.

Tuossa märässä mä näin JOTAIN, nyt en enää niinkään tuossa kuivuneessa. Äh. Tyhmää joka tapauksessa...mulla ei ole ikinä ollut MITÄÄN vaikeuksia tulkita noita Pregcheckeja, joten siinä mielessä luotan niihin.

Ja joku voi pitää aivan dillenä ihmisiä, jotka ei "odota siihen asti kun menkat on myöhässä", vaan tihrustaa ensisilmäyksellä negatiivisia testejä suurennuslasin kanssa, mutta kyllä mulle ainakin oli / olis tärkeä tietää, jos JOTAIN edes tapahtuu, koska mitä pidempään yrittää, sen turhauttavampaa on, jos mitään ei ikinä tapahdu. Ei siinä, että kemialliset ja keskenmenot olis jotenkin mahtava juttu, mutta kyllä mulle haamunhäivähdykset jonkinlaista toivoa antoi...vaikka niiden hiipuminen olikin tosi ikävää.

Sori, nyt en osaa antaa lopullista tuomiota. Mutta totta on, että PIAN pitäis ruveta näkymään jo paremmin.
 
Voin kuvitella sun muuvsit siellä läppärin ääressä. :D
Ja joo, se odottelu testailuiden kanssa et odottas menkkojan myöhästymistä niin mites testailee tällainen jonka kierto on epäsäännöllinen..?
Edellisten kiertojen perusteella siis tuo period tracker on laskelmoinut että kp1 olisi huomenna. Jää nähtäväksi.

Ja noita testejä on omalla tavallaan hauska tiirailla, väännellä ja käännellä, jännittää muidenkin puolesta. Se tuo pientä hupia elämään.
Lauantaina olisi illanistujaiset. Toivottavasti ennen sitä alkaa menkat tai vahvistuu ihan selkee viiva jos viivoja on tullakseen. Tää härnää mua.
 
Mä olen ajoittain kokenu tosi morkkista siitä että tuhlaan rahaa testeihin ja kulutan aikaani (aikuinen ihminen! !!) johonkin tikun uitteluun ja nettiruudun tuijotteluun. Mutta tulin sitte siihen tulokseen että olkoon tää mun oma pieni harrastus joka ei nyt lopulta hirveesti maksa. Toki välillä häiritsee normaalia elämää kun pitää aamulla ensimmäisenä kytätä muiden kuulumisia :D

Hei viimeiseksi plussanneet. Millaisia fiiliksiä oli ennen testiä? Mulla on kai nyt joku dpo 5/6 menossa ja olo on sellanen että loppukiertoon lähdetään. Tärppiä ei ainakaan oo tullu, se on varma. Onko täällä kukaa käyttänyt niit uusia CB digi ovistestejä jotka näyttää sen estrogeenin tason nousun ennen ovista? Entä sylkitesti? Onks siitä kokemusta? Mulla sellanen on mut mielestäni en saanu mitään kunnon kuvioita. Aamuisim yritin tehdä mut ei. Sit taas se saattaa yks kaks kuten tänään näyttää keskellä päivää saniaisia! ? Johtuukohan se jostain syömisestä?
 
Tammityttö, en usko, että sulla olisi testeihin laittamasi raha nyt säästötilillä korkoa kasvamassa, vaikket olisi testejä ostanutkaan. Ja joo, ainahan sitä tunsi itsensä yhtä typeräksi pissiessään tikuille ja "haihatellessaan" kaiken maailman raskausoireiden kanssa, mutta kun toive on kova, niin minkäs teet. Jos nämä jännäilyt antaa hyvää mieltä edes niiksi pariksi päiväksi, niin ei se voi huono asia olla.

Tässä on mun plussakiertojen oireet ennen plussaa:

No1

dpo 4-6 jatkuvaa nivus-/emätinvihlontaa

dpo 7 hirvittävä kiukku, lihanhimo, ristiselkäkipu

dpo 9 rintavihlontaa rinnan "sisältä" nänniin asti (hyvin erikoinen tunne)

dpo 9 hengästys, karstaisen nenän tuntu

dpo 11 haamujen esiäiti aamupissasta, päivällä taas nega

No2

dpo 6 verta

dpo 6-9 tuhrua

dpo 10 viillot kohdussa (ihan älähdin), hassut unet, nippailu, kuivat limakalvot

dpo 11 turvotus

dpo 13 pahoinvointi aamupalan jälkeen

dpo 14 selvä plussa

Ekassa raskaudessa muistan myös kun joku dpo rupesin nauramaan jotain nettikeskustelua aivan hysteerisenä vedet silmissä. Harvoin naurattaa mikään niin paljon! Toisessa raskaudessa taas meinasin purskahtaa itkuun pari kertaa kun joku sanoi vähän pahasti tai kun tytön pehmopupu unohtui hotelliin :) Tunteet siis ajoittain TODELLA pinnassa.

Onko meillä tänään jotain tihrusteltavaa? :D
 
Te ootte hassuja :D Tunnustan myös addiktion aikaseen testailuun ja tikkujen kaiveluun sieltä banaaninkuorien alta. Nimim. tein sitä hiton monta kertaa viime kierrossa, alkaen dpo... öö... n. 8... :rolleyes:

Kiva muuten lukea tota oirelistausta Jopo73. Mulla oli siis viime kierrossa aivan kaikki mahdolliset oireet ja olin suoraan sanoen IHAN varma plussasta. Mutta ei. Pettymys ei kuitenkaan ollut kovin paha, johtuu varmaan siitä kun onhan se yrittäminenkin tosi hauskaa. Siis vielä.. tuun olemaan eri mieltä jos yrityksessä menee tosi pitkään.

Mukavaa päivää kaikille!
 
Mä en taida tänään tikuttaa, nyt varmasti alkaa menkat, on ihan just semmonen olo. Mikäli tänään ei alakkaan niin huomenna sitten taas kusta kehiin!

Mä just honasin et tää oli jo toinen kierto peräkkäin kun oon saanu haamun testiin. Kolmas kerta toden sanoo?
 
Tervetuloa Leo Pardille!

Täällön esikoinen ollut kuumeessa, oksuskin, pelkään et tulee itelle ja PILAA jotenkin kiinnittymisen tms... Jos on mitään pilattavaa, en edelleenkään oikein usko ovikseen. No ainakin pelkään sitä et jos kipeyden takia en pääse ma verikokeeseen, niin sit en ikinä tiedä oliko se ovis!

Tammityttö, onhan tää raskautuminen tosiaan harrastuksen kaltainen. Jota tosin ei voi oikein muille ihmisille kertoa. Paitsi teille! <3
Mulla ei oo kokemusta mistään "erikoisemmista" testeistä. Ehkä niihin en ite viittis tuhlailla, ainakaan nyt, kun tuhlaan klinikalle :)

En yleensä ite kauheesti raskaustestaakaan, kun menetän siinä aina toivon... On jotenkin kivempi elätellä toivoa mahd. pitkään. Tosin voishan se olla hauska (?) bongata niitä yrityksiä, mut jos niitäkään ei ikinä ois niin masentaisko se sit vielä lisää..? Nyt on kyl niil paljon r-testejä et mikäli saan tietää oviksen olleen niin ehkä nyt voisin aloittaa aikaisen testauksen. Ihan vaan et kuluis ne testit! :)

Onks kukaan syönyt letroja? Tuleeko niistä jotain sivuoireita?
 
Pirunpelto, pistämme toivon kolmanteen :)!

Maimei, mäkään en juuri R.testejä tee. Olen ollu sen verran monesti raskaana että suunnilleen tietää milloin se olis sitä ihteesä. Toi sit ku se plussa tulee nii tuli tehtyä etenki tässä vikassa hoidossa varmaan 20 testiä :D. Hassua että aikoinaa ekasta luomusta tein vain yhden ainoan haalun
No..oman historian takia niitä sit on tullu muissa tehtyä. Viimeisimmässä kuopuksen raskaudessa oireet oli kyllä poikkeavan nolla. Etenki tissit on mun klassinen oire mut silloin ei ollu yhtikäs mitään. Mut veikkaan että syynä oli ne hoitojen hormonit ja vain pari kolme kuukautta aikaisemmin tehty geneettinen keskeytys joka ehti melkein puoleen väliin :(..

Nyt olo on normaali. Päivälämmöt ja aamulämpö meni alas 36,4 ja kaikki menkkajomot yms mitä yleensä plussatessa on ollu näillä päivillä uupuu (kiinnittymis tms kipuja kai) En tosin odottanutkaan mitään ihmettä mutta kummasti sitä kuitenki on sellanen "höh" olo.. dpo olis nyt ehkä 5/6.
 
MaiMei, mulla on letroista tullut lievää huimausta (sellanen höntti olo). Voihan niistä tulla vaikka mitä, mutta en oo kuullut et niin pahoja kellään, että olis joutunut lopettamaan, sen verran vähän aikaakin niitä nautitaan. Ja annostus oli mulla 2/pvä, tai no, viimeks otin 3/pvä.
 
Mielipide: juot viiniä! Vaikka jotain oliskin tapahtumassa, ei alkoholi tässä vaiheessa hallaa tee. Näin ajattelen minä.

Ja sanottakoon, että plussattuani en ole juonut pisaraakaan, joten en siis liputa edes kohtuukäytön puolesta raskausaikana...

Jotta kippis :) ota yksi lasillinen mun puolestani!
 
Pirtsi! Viiniä kehiin. Rentouttaa ainakin.

Mulla kp 1. Lueaali oli taas vain 6-7 pv :(. Vuotaa ihan tolkuttoman paljon. Tämän pv aikana (mulla siis kuukuppi ) on tullut jo yli sen 80ml mikä on runsaiden menkkojen kriteeri. On mulla ennenki ollu runsaat (esikoisen jälkeen) mut nyt on ihan hurjat. Ainoa positiivinen on että vuoto alkoi suoraan lorista eikä tuhrannut.
muoks lämmöt on edelleen korkealla mut ne laskee muutaman pv päästä kun ns oikea luteaali aika on ohi. En tiedä miks näin.
 
Viimeksi muokattu:
Pirtsi: mä en onnistunut näkemään, kuva on vähän epätarkka. Toisaalta en näe paljon muutakaan, täällä tauti päällä PRKL! Yön oksensin ja nyt kohoo kuume, noro varmaan. No eipä pysty hermoilemaan mistään kiinnittymisistä täs jamassa. Toiv. pääsen maanantaina siihen verikokeeseen kuitenkin. Paholaisen tauti tää!!

Mutta ihanaa ystävänpäivää teille vauvantyöstöystäville!
 

Yhteistyössä