Hmm, pitäisköhän jos testata, onhan jo
DPO2!
Tai ehkä on, ehkä ei, mutta sen nyt vois päivittää kuitenkin. Maanantaina menen verikokeeseen tsekkaamaan arvot, että tapahtuiko mitään. Lämmöt on yhä alhaiset, mielestäni epätavallisen. Sen seikan julistan nyt tämän kierron (ensimmäiseksi) poikkeukseksi aiempiin nähden. Aina on jotain
Mulla on kuukupin kanssa välillä vaikeuksia saada se pois. Lyhensin "antennia", kun tuntui, että se tuli aina jotenkin painamaan ja aiheuttamaan pissihätää, vaikka kuinka syvälle olis työntänyt. Nyt saa suunnilleen koko käden tunkea sisäänsä, että saa kupista ilmat veks ja sen ulos. Laittaessa pyörittelen joo, mutta silti välillä tuntuu, ettei se mahdu aukeamaan sitten millään. Istuen pöntöllä saa parhaiten. Tamponien kanssa oon kyllä aina julkisilla paikoilla ekoina menkkapäivinä, mulla toimivat hyvin.
Pirtsille toivotaan yhäkin vahvistumista, ei me vielä luovuteta, ja kauheen kiva, että
Jopo on täällä meidän ilona ja toivon antajana!
Mulla raskaaksi tullessani ei ollut mitään oireita. Ei niin mitään. Siksi tiesin olevani raskaana. Siksi nytkin aina oon varma, että jos on tavallinen olo kaikkine oireineen, en ole raskaana. Vasta selkeän plussan jälkeen alkoi runsas vv ja rintojen voimallinen kipeytyminen, ja myöhemmin huono olo, hajuherkkyys ja väsymys.