40+ so what wol.13

Täällä ollaan! :p Mun mies katsoi mua vähän hitaasti kun pyörittelen läppäriä tässä eri asentoihin ja yritän zoomata kuvaa :D Siis joo, kyllä mä jostain kulmasta näen siinä JOTAIN. Onko se sitten haamu vai viivanpaikka vai mikä, sitä en osaa sanoa. Mutta jotain, joo-o, joo-o :D

Mä käyn kohta pesemässä silmälasit ja katon uudestaan. Huomenna uutta testiä kehiin...josko se rupesi nyt vasta vahvistumaan?
 
En tiiä uskallanko ostaa vielä uusia testejä vai jaksasko odottaa lauantaihin. Hirveesti jomottelee vatsaa ja ihan perus menkkakivut ja himot ruokia kohtaan mitä aina. Tissitkään ei oo enää kipeet.
Ainiin, en suosittele tuota apteekin on/off- merkkistä testiä. Ilman purkamista hankala nähdä mitään sinisen kuoren takia.
 
Oho. Saanko kysyy miks joudut olemaan saikulla noin kauan, kurjaa!
Muistatteko oliko teillä raskausoireita ennen plussausta? Jokainen on tietysti yksilö, ymmärrän sen.

Ainiin ja Tammis, oletko siis uinut kuukupin kanssa? Mulla on kans runsaat kuukautiset enkä tampaxin kanssa uskalla edes ajatella veteen menemistä!
Kerkeisinköhän huomenna ostaa sen kupposen ja jos ottas ihan clearbluen apteekista. Tietty menee se tihrustamisen ilo jos testi vaan tylysti ilmoittaa "ei raskaana".
Pitää selvitella kuinka herkkiä ne on?
 
Eijei, kun nyt kannattaa lotrata vielä halpistestien kanssa! Clearbluen digi ei näytä välttämättä vielä mitään...

Sulla on ehkä mennyt ohi, mutta mä olen tukevasti raskaana tällä hetkellä ja kuokkavierailen tuolta raskautuneiden ketjusta, kun siellä on niin hiljaista ja höyryäminen on niin kivaa :) Olen nyt saikulla liitoskipujen vuoksi ä-lomaan asti. Ei siis mitään vakavaa, eikä varsinkaan epämieluisaa...

Mulla oli ehkä tästä raskaudesta selkeämmät oireet kuin ekasta...tosin ekassa raskaudessa testasin jo dpo 11 ja tässä ilmeisesti vasta dpo 14, joten siksikin muutamana aamuna ehti olla jo aamupalan nieleskelyä havaittavissa ennen testiä. Mitään erityisen SELKEÄÄ muuta oiretta ei ollut...olin jo tottunut siihen, että jomottaa, kolottaa, nippailee, vihloo, vuotaa jne. erilailla kuin muissa kierroissa ilman, että se meinaa mitään. Varsinainen pahoinvointi mulla alkoi molemmista jo rv 5, mutta ei ennen dpo 14 vielä välttämättä mitään oireita ole. Muuta kuin ehkä haamu testissä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ahaa joo, en ollut kärryillä tilastasi, mutta ihanaa et pörräät täällä tsemppaamassa muita kuumeisia!
Niin, mullahan taitaa tänään olla dpo11 vissiin "vasta". Vatsakivut ja jomotukset enteilee kyllä ikävästi ja hormonaalinen migreenikin kuikkii nurkan takana.
Perhana. Jos tilaan tänä yönä testejä niin saisin ne hyvällä tuurilla käteeni perjantaina? Hmm..
 
En mäkään aina meinaa olla kärryillä omasta tilastani :D Säikähdän kun kuljen peilin ohi...Vaan onnekas olen, täytyy sanoa.

Tilaa testejä ja käy ostamassa 1 pkt Pregcheckejä Prismasta huomenna. Tämä on käsky.
 
Mulla taas digi on ollu herkkä. Tein hoidossa pp8 haamun apteekin omaan. Pp9 digi sanoi raskaana 1-2. Pp12 otettu verikoe oli n.100 eli tuolloin pp9 ollu 25-50 VERESSÄ ..saati mitä se on ollut pissasta :). Tosin tylsä se digi on joo..ei voi hillota kaappiin ja käännellä viivan toivossa vähän väliä :D

Ja juu! Kuukuppi on ollu uimassa! Se on matkustanu myös monta ulkomaan reissua ja on ollut tosi vapauttava siihen nähden mitä esim tamponien kuljetus ja sähellys :) Ei tarvitse ikinä huolia onko muistanut ostaa jne ;)
 
Se on helpottavaa kuulla, että muutkin "jemmaa" niitä testejä ja odotat edes sitä roskishaamua tai väriä juurikin siitä pyhästä hengestä.
Nyt tota viimeisintä kuvaa kun puhelimella katsoo niin kyl siinä on viivanpaikka havaittavissa mutta väristä en osaa sanoa.
 
Sitä pitää muistaa katsoa myös hämärässä, päivänvalossa, keittiön loisteputkilampun alla, ilman silmälaseja, silmälasien kanssa, silmälasin yli jne.

Näin se vaan menee. Sellaiset ihmiset, jotka testaavat vasta kun menkat on viikon myöhässä, ovat minusta hieman epäilyttäviä :whistle:
 
Ette oo kokeillu läpivalaisua taskulampulla :D ? Siihenkin oon törmänny jollain palstalla... Miten ois Helsinki-Vantaa ja siihen läpivalaisukoneeseen - näkyiskö jos olis puolikas molekyyli värjääntyny punertavaks? Tai gynekäynnin yhteydessä ultralla :)
 
Hmm, pitäisköhän jos testata, onhan jo DPO2! ;) Tai ehkä on, ehkä ei, mutta sen nyt vois päivittää kuitenkin. Maanantaina menen verikokeeseen tsekkaamaan arvot, että tapahtuiko mitään. Lämmöt on yhä alhaiset, mielestäni epätavallisen. Sen seikan julistan nyt tämän kierron (ensimmäiseksi) poikkeukseksi aiempiin nähden. Aina on jotain :)

Mulla on kuukupin kanssa välillä vaikeuksia saada se pois. Lyhensin "antennia", kun tuntui, että se tuli aina jotenkin painamaan ja aiheuttamaan pissihätää, vaikka kuinka syvälle olis työntänyt. Nyt saa suunnilleen koko käden tunkea sisäänsä, että saa kupista ilmat veks ja sen ulos. Laittaessa pyörittelen joo, mutta silti välillä tuntuu, ettei se mahdu aukeamaan sitten millään. Istuen pöntöllä saa parhaiten. Tamponien kanssa oon kyllä aina julkisilla paikoilla ekoina menkkapäivinä, mulla toimivat hyvin.

Pirtsille toivotaan yhäkin vahvistumista, ei me vielä luovuteta, ja kauheen kiva, että Jopo on täällä meidän ilona ja toivon antajana!

Mulla raskaaksi tullessani ei ollut mitään oireita. Ei niin mitään. Siksi tiesin olevani raskaana. Siksi nytkin aina oon varma, että jos on tavallinen olo kaikkine oireineen, en ole raskaana. Vasta selkeän plussan jälkeen alkoi runsas vv ja rintojen voimallinen kipeytyminen, ja myöhemmin huono olo, hajuherkkyys ja väsymys.
 
Noniin! Cittarista haettu pari pakettia pregcheckejä ja apteekista kuukuppi. Olen siis varautunut - no matter what. :cool:

Mut siis hei tosta valaisusta, pakkohan sitä tikkua on kannella joka perhanan paikkaan, eri valossa se näkyy eri tavalla tai sitten oon hullu. Mut se testi, johon tuli se viiva pari yötä sitten niin se näkyi takkatulen valossa jne hyvin, mutta loisteputken alla huonommin! Niih! Eli kyllä, ultraviolettivalo, luonnonvalo, takkatuli ja askelmittari päälle, tikku käteen ja käppäilemään pitkin kämppää sen kanssa. Hyötyliikuntaa :D

Yritän tunnin- pari pidätellä vielä rakkoa ja tilaisuuden tullen hiivin testin kanssa taas vessaan. Palataan siis parin tunnin päästä :wave:
 

Yhteistyössä