No jopas on omituisia kuulumisia täällä! Testaa vaan
Lumikki uudestaan, ja eri testeillä. En esikoisesta saanut viivoja predictorin testeihin ollenkaan, kun muihin sain. Menkat oli siinä vaiheessa jo 2-5päivää myöhässä. Liekö viallinen testi, mutta sen jälkeen ne ovat mulla jääneet apteekin hyllylle. Suosittelen vaihtamaan merkkejä...
Eikö sullakaan ole oireita, suuntaan tai toiseen? Siis raskausoireita tai menkkaoireita?
Ja
Tuuliannaliina, ompas omituista kertakaikkiaan. Mutta enpä ole ennen tiennyt, että täytyy testata myös viivan vahvistumista... yksi stressin aihe lisää!! Sitä kun on kuvitellut, että kun testi näyttää positiivista, niin se on positiivinen kunnes toisin käy... Tosin joo, tulihan mun testattua km jälkeen, että viiva lähtee haalistumaan... Mutta kuten sanoin, en esikoisesta saanut testiin 5päivän jälkeenkään viivaa, vaikka raskaana olin ja muut testit näytti. Pidetään nyt vaan peukkuja ja toivotaan parasta!
Sullakaan ei
äiti seiskanelonen ole menkat vielä alkaneet? Loppuiko välivuoto kuitenkin?
On hassua, että mähän noissa kp päivissä olen sun ohi. Ovis tuli sen verran myöhään tässä kierrossa, että dpo:t on susta jäljessä.
).( VAROITUS:
Oman kropan tutkailu on joka hetkistä....:ashamed:
Tänään siis kp26/28-30 (
kiitos äiti seiskanelonen, että päivitit. Kun en meinaa millään muistaa ite omiani...). Yleensä tässä vaiheessa on jo menkkaoireita, jomotusta alavatsalla, turvotustakin. Rinnat saattaa kipuilla jne.
Ja nyt on enempi sellaisia ei-oireita... Voipi olla että mielikuvitus tekee tepposet ja se, että kuumeilu on niin vahvana. Olisin potentiaalinen, jolle voitaisiin diagnosoida valeraskaus....
Mulla olikin muuten syksyllä yksi kierto, missä menkat oli 4-6 päivää myöhässä. Raskaustesti silloin nega, mutta diagnosoin sen itselleni valeraskaudeksi. Niin kuin koirilla...