40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur Kp1/26, äsken kävin veskissä ja täti tuli :( Noh eipä mulla ollut ovistakaan joten odotusta uuteen kiertoon! Jos mulla olisi ollut ovis sen "14 pv tädin tuloa ennen" -teorian mukaan niin ovis olisi ollut juuri lauantaina jolloin ollaan varmasti pupusteltu joten ... tai sitten se korkea FSH-arvo tekee mulla niitä huonoja munasoluja tai sitten tai sitten tai sitten... onhan näitä syitä :headwall: :ashamed:
On tämä taas kuitenkin pettymys :'(
P.S. Ihme että kiertokin on lyhentynyt, ennen aina tarkkaan 28?
 
Viimeksi muokattu:
Bismil Lämpöisesti olet Tervetullut olkkariimme joukkoon ihanaiseen!!!:flower:

Pahoillani olen keskeytyneen raskaustesi vuoksi:( halitus täältä:hug:
..mutta uskonpa, että se tärppi sieltä pian siulle käy ja on 9kk:n kestävä.:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Morot!
Eipä täälläkään lippu kovin korkealla liehu, ei ollunna vahvistunu viivanen, aamulla kun testasin ja sen verran jo tunnen omaa kroppaa, että huti oli tämäkin yritys, jotain ehkä yritti kiinnittyä, mutta siinäpä se:( niinkuin useasti ennenkin.Tossa laskeskelin, että me ollaan 6v yritetty ja yksi ihanainen tirppana saatu sylihin asti, olen kyllä hänestä niin sanomattoman kiitollinen:heart:
Mur-mur sanoit ihanasti, että uusi kierto on uusi mahdollisuus, eipä sitä käyttämättä jätä mahdollisuutta siihen ihmeeseen, vaikka pettymys olisikin palkka.
Mies taas lohdutteli niin kauniisti aamusella, kun kiukkuani ilmoille toitotin, että kyllä se vielä onnistuu ja halas lämpimästi. Niin kai sitten on uskottava.
Mafinka, Ottis ja Pikkutirri lohtuhalit:hug: tädin tulosta ja negasta, mälsää:(
Mahdotontako onnittelut tuplamummolle myös minulta:flower:
Ja joku uusikin tullu, Bismil tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta sinulle:hug:
Nyt vaan jännäämään Putusen ja Hysterian tilannetta ja tulevaa plussaa+++++++, sinne laitan jo vartoomaan. Ja olihan siel Muumimammakin++++++++ kanssa,hopotihoi.

Huomenis vielä teen yhen testin ja sitten jätän luget pois ja toivon tädin tulevan ti-to, jos suvaitsee saapua hän, kele tana ja v***u.:kieh:
Tissitkin lörpsähti tänään taas omiksi tutuiksi riippareiks (niinkuin mur-mur kuvaili omiaan, tääl samanmoiset:wave:) ja menkkajuilinnat kovenee ja ketutus kans, no huomenna helpottaa taas, tää on tätä....

Jo vain valitus piisaa, aurinkoa teille ihanille omiin oloihinne toivotan ja alan leipomaan:wave:
Mukavaa launtain jatkoa kaikille:flower:
 
No voihan ..VA(I)TTU, jos se täti nyt siunhin luo tiensä löytää Mami-41..eieieieieiei, sanon mie - Huuuuuuus Akka pahalainen, meekkös siitä poijjes TÖK TÖK!!!!!:stick:Wrääääääyyyh!!:vampire:

..Jos mie kuiteshin täältä huomiselle:heart:..miusta se viivanen kerkeääpi vielä vahvistumaan..tokihan sie oman kroppasi tunnet, vaan jospa se tällä kierrolla siut yllättäis ihanastid=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Sinulle iso :hug: ja pahoittelut negasta!seuraava kierto on sitte kyllä jo sinun vuoro saada se ++++

Mafinka ja PikkutirriTeille myös isot pahoittelut tädin tulosta:hug:Ens kierrossa myös teidät kyllä jo pukataan plussa laivaan:kiss:

Mami41 Sinun tyköä se täti nyt kyllä häädetään pois:stick:

Bismil Ollos lämpimästi tervetullut myös minun puolesta:hug: Meidän ihana olohuone on tarpeeksi suuri kaikille:heart:

Mahdotontako Isot Onnittelut tuplamummoudesta:heart::flower:
 
Ottis
mahdotontako Onnittelut :flower:! Ihanaa :heart:.

Bismil Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:.

Mafinka Pahus jos täti sinullekin tulossa :'(. Tänne se nimittäin kirmas jo. Mutt ihan hyvä, ettei jäänyt vitkuttelemaan jos on tullakseen. En vaan muistanut reissun päällä käydä apteekissa ja kotona ei ole minkäänlaista kipulääkettä kuin niitä puuduttavia juomia :ashamed:.

mur-mur Päivittäjä, mulle saapi laitella kp1, kiitos kaunis :kiss:. Nyt lähtee sitten yk 19, jos senkin viitit vaihtaa. kiitti :flower:.
 
Ottis
Kiitos muumimamma ja mami41 lohtuhaleista :kiss:.

Mafinka ja pikkutirri Voi pahus, pahus, pahus :headwall:, että täti nappasit teidätkin :'(. Olen pahoillani :hug::hug:. Meillä onkin nyt sitten kimpassa piinailtavaa seuraavina viikkoina.

Mafinka Ihanaa, että kisuli kunnossa jo =).

mami41 Eikös sullakin haamuttanut? Peukuttelen, että täti ei löydä sun luo, vaan saat ihan oikean plussan :heart:.

mur-mur Kiitos :kiss: kissaonnitteluista :). Minä totta totisesti toivon, ett sen kisulin saisin omakseni. Miehelle jo eilen vähän vihjailin eikä laittanut yhtään vastaan, hymyili vain suu korvissa =).
 
Ottis Ihanaa että miehesikin on hyvillään kisun tulosta :) tai ainakin on antanut siitä viitteitä hymyllään :D
Tänään juteltiin miehen kanssa miten ihanaa odottaa tulevaa kesää ja yhteen muuttamista. Sanoin että se aamu, kun olen edellispäivänä tuonut kisut, koiran ja mun kamat hänen luokseen ja herään hänen viereltään tietäen etten enää lähde pois, tulee olemaan varmaankin todella ainutlaatuinen ja upea. :heart::heart::heart:
Olishan se ihanaa jos vielä pikkuinen olisi tulossa mutta kuten sanottu: kaikkea ei voi saada :heart: Menen tästä varmaankin jo petiin, alkaa niin väsyttämään, johtuen varmasti myös tädistä joten hyvää yötä muruset |O :hug::kiss:
 
Heippa!
Juu,negaa näytti testi muutama pv sitten ja nyt jo kp 3..Tuota,minut voi taas ja ehkä lopullisestikin poistaa täältä kuumeilemasta..Meillä yk jo ainakin 3 vuotta.Turhauttavaa tänne näitä menkkoja laittaa,kun olen niin huono muutenkin kommentoimaan täällä sorryy...Päivittäjäkin pääsee hiukan vähemmällä kun on 1 nimi listassa vähemmän.Mutta jos tässä nyt se ihme tapahtuu niin tulen kyllä kommentoimaan=)
Mutta teille kaikille paljon onnea ja plussia kuumeiluun:)Ja oikein mukavaa alkavaa kevättä!
 
Ottis
nuuttimus, voi ei :'(, ei voi olla totta :(. Niin surullista. Kaikkea hyvää sinulle :hug::kiss:.

Mafinka Minusta jotenkin tuntuu, että sustakin on tulossa mun sielunsisar, varmaankin kun olet hulluna kissoihin ja koiriin. Tuntuu, ett niin hyvin osaan eläytyä sun tunnelmiisi. Olen onnellinen sun puolestas siitä, että olet löytänyt puolison jota rakastat ja voitte yhdessä vielä rakkauden hedelmästä haaveilla :heart:.

Just tulin koneelle, ett ehkä viimein uskaltaisin katsoa postin ja mitä on vastattu kyselyyni uudesta poikasesta meidän perheeseen. Jännittää melkein yhtä paljon kuin silloin kun on pelissä digitesti ja karmea totuus joko "raskaana 1-2/ 2-3/ 3+ tai ei raskaana".

ON Moon suruinen :'(. Jotenkin kun edellinen kierto meni huti ja tähän kiertoon latas kamalasti toiveita (simppojen huonosta saannista huolimatta), tämä että haamutti ja haamutti ja sittenkin vuoto alkoi, saa mut melkein itkemään. Ajattelen vaan koko ajan, että eilen illalla vielä olin 'raskaana', vaan en ole enää ;'(, melkein yhtä surullinen olo ku keskenmenon jälkeen ja joissakin kierroissa kun toiveet on ollut ilmassa hirmusesti.

Sanokaahan naiset kannattaako mun nyt ottaa Clomifen käyttöön? Viel on yksi satsi jäljellä ja ajattelin, ett vaikken Clomia käyttäisikään, että Terolutit ottaisin kierron loppuun ku näyttää siltä että tärppi käy, vaan ei kiinnity kunnolla :confused:. Sitten iski hirmunen pelko, ett jos ei ovis nyt tulekaan ja 'pakko' käyttää Clomifenia, mutt mutt.. Tässä kierrossa mulla oli vahvin ovis aikoihin, voinko uskaltaa luottaa siihen, että ovis nytkin tapahtuisi?? Moon hukas, auttakaa mua.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis:hug: Oon niin pahoillani puolestasi!Ne nuo haamulaiset antaa aina kuitenkin niin paljon toivoa,että kun vuoto sitten alkaa niin putoaa ja korkealta:(
Mutta jos ajattelee positiivisesti niin sulla ainakin jotakin yritystä on tapahtunut siellä vaikket simppoja ole ihan "nappi"aikaan saanutkaan eli ovis sulla tapahtuu ja jos olisin sinä niin en varmaan vielä niitä clomeja ottais käyttöön vaan ne terot tukemaan sitä kiinnittymis vaihetta!

Ihana että sulla on kuitenkin mukavia suunnitelmia tulevaisuuteen jos sen karvaisen söpöläisen saat hellittäväksesi:heart: Onko tuo rotu sellainen isokokoinen ja pitkäkarvainen?Minä kun en näistä kissaroduista paljoa tiedä,nämä meidän herrat on ihan maatiaisia toinen vaan on jostain syystä pitkäkarvainen ja näyttää (ja käyttäytyy)ihan kuin karvinen:D
 
Mie täältä Ottis sinnuu hieman lohdutan:kiss: ja ihunan kisun kuvan laitan - RagDollin

..eikö ole lutunen pieni ja katto noita korvia, miten vinksottavat hieman sivuille:).. tuo silmien väri on toooooosi sininen:heart:

Mikä noista kolmesta värimuunnoksesta se siun kenties tuleva kisu on?:wave:
colourpoint = ei valkoista,
mitted = valkoiset tassut ja
bicolour=valkoista myös naamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Voih liizukka:hug:..pahoitteluni siullehin tädin tulosta:(
..se ruojake viipyilikin nyt matkalla(niin kuin miullahin hieman)

Samoilla päivillä tässä mennään:)..ja tosiaan, tiedä vaikka kohta kaikilla kierto sama - se olishin jo jotain ja aikas upeaa!!!!!

Miun molemmilla siskoillani on Joulun pyhinä ollut aina yht aikaa menkat kun toinen vieraillut toisen luona!:D..heillä tuntuukin olevan aika sama kierron rytmi, miulla sitten viiveellä tulee.;)
 
Viimeksi muokattu:
Nuuttimus ihanainen:kiss:..

Mie toivotan siulle mitä ihaninta kevättalvea ja tulevaa kesää!!

..ja niiiiiin kovin toivon myöskin pikkistä tuhisijaa siunhin kainaloiseen:heart:..


....ja me ollaan täällä jos tunnet tarvetta tulla takaisin..tai vaikka käydä vain moikkailemassa!

:heart: mur-mur

Ps. ..hmmmm..ja tiedä häntä, saatetaanhan me olla tuolla masunkasvattajienhin puolella..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset:wave:
Täällä on herätty pirteänä jo klo.6.00|O Tai siis pikkumies oli pirteänä ylhäällä ja mammaa olis kyllä vielä nukuttanut|O
Vaan kun aikaisin heräsin niin dippasin sitten r-testin vaikka taas olin päättänyt etten testaa:D
haamun kummin kaiman esiäiti siihen taas tuli:headwall: Nyt ei hirveästi ole uskoa edes sen vahvistumiseen kun sama homma oli viime kierrossakin!Tässä on vain se ero että viime kierrossa aloin "tuhruttelemaan"mutta nyt ei ole vielä ollut pisaraakaan näkyvissä:confused:
ja pöh,kyllähän se täti sieltä tulee kunhan joutaa,on vaan ollut niin kiireinen tämän viikonlopun että meinasi minut vallan unohtaa;)
 
Huomenta kaikille! :wave:

Kurjaa että täällä niin moni joutuu kestämään tätiä nyt. :(
Nuuttimus: :hug:

Kävin sitten eilen ostamassa mur-murin kaffia ja sitä täällä nyt nautin. Ostin elämäni ensimmäiset :O ovistestit samalla reissulla! Jännittää kamalasti, mitä tästä jutusta tulee, että onnistaako koskaan ja jos, niin kuinkahan pitkään menee. Täällä on niin monenlaisia tarinoita. Ihanaa joka tapauksessa, että vihdoin voi ainakin yrittää täyttää haavetta.
 
nuuttimus Halit minultakin ja kuten mur-mur sanoi niin täällä ollaan ... :hug: ja jos vaikka oltais palstaa päästy vaihtamaan niin tullaan käymään :D
Iiza Niin samoilla kierroilla ollaan joten saadaan jänskätä täällä oikein urakalla :)
mur-mur Olitpa ihanan kuvan löytänyt kisuliinista, näyttää vain reppana ihmettelevän niin kovasti että väkisinkin tulee mieleen että onko tuo oikea kisu :D :LOL: ihan lelun näköinen :)
Minun kisuliinit (Curlit) ovat väritykseltään musta ja savunharmaa. Ovat karvoitukseltaa aivan erilaisia, johtuen ilmeisesti siitä että niiden isä on maatiainen, tämä kun on sen verran uusi rotu että sitä voi jalostaa tavallisen kissan kanssa (sillä ehkäistään periytyviä sairauksia). Laitan kuvaa jos saan linkitettyä :)
Ottis Kiitos sanoistasi "sielunsisar". Ymmärrän mitä tarkoitat kun kerrot tuosta viime kierrosta, itse olin "varmasti" raskaana edelliskierrossa, olin NIIN VARMA :ashamed: ja kyllä olin pettynyt, niin pettynyt kun en sitten ollutkaan :'( Voimahaleja sinulle ja uskoa huomiseen :hug::kiss:
Mynteli Minäkin taidan ostaa ensimmäiset ovistestit kun tähän leikkiin olen kerran ryhtynyt :D
Tällä kierrolla on taas niin mahdottoman runsas vuoto ettei tamppooni ja side yksin riitä? Mutta en valita sillä silloinhan pitäisi olla hyvin asiat ainakin sen suhteen että kalvon pitäisi olla riittävä mahdollista kiinnittymistä ajatellen. Oli minulle kyllä virhetikki mennä hankkimaan noita ehkäisyvalmisteita kun niin sekoitti pakan, nyt taitaa asettua taas kohdilleen vaikkakin vuotoväli on hieman lyhyempi kuin edelliskierrolla...
Muumimamma 72 +++++++++ puuhkutuksia jotta muuttuisi tumman punaiseksi +
Mukavaa sunnuntaita, lähdetään koirun kanssa kaverin luokse ja lenkille :D
Kuullaan .....
 
Ottis
mur-mur Kiitos lohduista ja kisulin kuvasta :). Mä en uskalla nyt just kovin haaveilla, etten pety. Pitää saada mies lämpenemään ajatukselle. Kisulia en kuitenkaan ennen etelän lomaa mielellään ottaisi, ettei sitä tarvi sitten heti jättää pitkiksi päiviksi kotiin ku mies töissä ja minä liesussa.

muumimamma72 Kiitos :hug:. Mulla näitä läheltä piti tärppejä on ollut niin paljon, että jotenkin ne ei enää lohduta. Edellisessä kierrossa, kun ei ollut toiveitakaan, oli jotenkin helpompi hyväksyä, ett täti tuli. Tää peli käy siis kerta kerralta rankemmaksi, mutt ei luovuta toivosta kuitenkaan :).

Meillä poju oli maatiainen ja ihuna ku mikä. Toinen kisuli oli norjanmetsäkissan ja maatiaisen risteytys. Oliski ihanaa jos vois ottaa kaksi kissaa.

liiza Kiitos! Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Mokoma kurjake ku ei voinut jättää sinuakaan rauhaan :'(.

Mynteli Onnea oviksen bongailuun :heart:. Toivottavasti tämä on Se Kierto.

Mafinka Kiitos lohduista ja halista! Teillä on siis curleja :). Ihania varmasti :kiss:.
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp2/25-27.....yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp2/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
liiza (44).....................kp3/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp3/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp3/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp4/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp8/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp8/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp10/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp11/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp11/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)..........kp11/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41)....................kp17/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp18/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp18/25-26......yk13....................3./1.yht.
Mami-41 (41)..............kp23/27..........yk32............2.
Hysteria (42)...............kp23/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
muumimamma-72 (38) kp27/25-30......yk8.....4./2.yht.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))






Hysteria (42)....................pp6
putunen (41)....................dpo7
Mami-41 (41)...................dpo11
muumimamma-72 (38).....dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 

Yhteistyössä