Tertsut kaikillen:wave:!
*mur-mur* Hyvä, hyvä , jotta saitte "paukuteltua" armaasi kanssa, ja juurikin sopivasti
!
Wienna; täytyyhän sun itsesi uskoa, että kaikki on mahdollista, ja niin me täällä olkkarissakin teemme, joten nenu pystyyn ja positiivisella mielellä hoitoa läpi käyt!! Eläkä turhaan energiaa hukkaa siihen, miten muut etenee tai muiden puheista, (niistä huonoista puheista ainaskaan)vaan TÄÄ on SUN ja TEIDÄN homma, ja se onnistuu:heart:! Ihan varppina, ei muuta ees mietitä! Tsemppiä ajatuksiin, ja hoitoihin:kiss:!
Mulla on vapaa viikonloppu, ou jee! Ja niinpäs tossa päivällä kekkasin, jotta tänään taas voitas nauttia juustoista, herkuista ja vielä herkummista(=toisistamme), ja toki pakko maistaa vähän punaista wiiniäkin, kun Tallinnasta sitä piti kotiin kantaman
! Nehän voi vaikka pilaantua, jos liian kauan pullossa pötköttävät.. No vainen, mutta mulla aikasta usein viikonloppuna töitä, ja mies taas
tooooooosssssiiiiii työteliäs Aina, joten jos perjantai-iltaa voisi edes vähän juhlistaa, niin kyllä sen haluan tehdä.. Koirallekin yritin kovasti jotain pientä purtavaa keksiä illan ratoksi kuistin nurkkaan, mutten mitään kaupasta löytänyt: /! Mutta, mutta..ehkäpä joku vanha kenkä tai nahkahanska viihdyttäs sitä herraa sen verran, että äitee ja isi pääsee vetäsee vaakamambot
.
Yksi ystäväni mua kovin pyyteli huomenna istumaan kanssaan vähän niinku naisten kesken, ja saas nähdä, josko saisin itseni liikkeelle! Oon niin kovin kotikutoinen, etten hevillä kotinurkista liikahda, kun muutoinkin joutuu ihmisten kanssa "bamlaamaan" päivät pitkät, mutta tekis kyllä terää vähän haastella ihan aikuisten oikeesti
! Pitää nyt katsoa, milta huomenna tuntuu, mutta mutta..jätän vielä päätöksen muhimaan.
Olen ihan tietoisesti vältellyt juttelua MrsBreestä ja Tinasta, kun se asia on mullakin, ihan "tuntemattomalla", mennyt ihan syvälle sieluun ja sydämeen asti:'(! Se tie, jonka Mrs Bree joutuu nyt kulkemaan, on niin hurjan vaikea, surullinen ja haastava, etten voi kuin kuvitella tuota tuskan ja ikävän määrää! Kaikki ovat upeasti ottaneet osaa tuohon suureen suruun, ja itse ainakin huomaan taas kerran, kuinka upeita ihmisiä täällä "olkkarissa" onkaan! Mikään asia ei ole liian vaikea käydä läpi, ja ihmisten myötätunto ja empatiakyky on aivan mahtavaa!! Edelleenkin lähetän koko Tinan perheelle suuresti voimia ja rakkautta:heart:!
Ihanaa iltaa, heilutelkaa peittoja, pitäkää toisianne hyvänä ja halikaa rakkaanne, tänäänkin!
Lilleriina:wave: