Tervehdys kaikille:wave:!
Mrs Bree; sulla nyt elämäsi jännittävämpiä hetkiä menossa; toivon sulle tyyneyttä ja rauhallista mieltä, toivotaan kovasti, että elämä yllättäisi tässä kohtaa positiivisesti, ja Tina parantuisi:kiss:! Hieno ele Tinan isältä, että tuli sinne heti tiedon saatuaan, ja näin näytti olevansa ISÄ, joka kaikesta huolimatta välittää tyttösestään.. Tsemppiä!!
Kyllä vain tässä iässä jo huomaa, ettei elämä ole kovin reilua
!Ja se tietoisuus siitä, että kaikki joskus täältä lähdemme ja joudumme rakkaistamme luopumaan tekee olon tosi suruiseksi. Ei pitäisi elää kovasti paljon menneessä eikä tulevassa, vaan kun osaisi elää tässä ja nyt, ja löytää jokaisesta hetkestä sen hopeareunuksen, jonka vuoksi tämäkin hetki on hyvä.. Suruinen olo alkavalle viikolle:'(!
Yritän piristyä, jospa se tästä.
Mulla vapaapvä, ja nyt on makaronilaatikko uunissa, kun pikkumies, 6v, sitä niin kovasti toivonut.. Varusmies-poju oli to-su lomilla, ja piti sen kunniaksi ihan täytekakku tekasta
! Ensi viikonlopun onkin sitten "kiinni".
Meillä onnistui iltamamboilut aikasta mallilleen lauantaina, mukavaa oli, juu u.
Lunta tupsutellut niin, että kevätoireetkin hävisi kummasti, pyh!
Hauskoja, hupsuja testailijoita; OOAK ja *mur-mur*! Yllätin itsenikin eilen bongaamasta r- ja ovistestejä marketin hyllyltä, ja rupes ihan hmyilyttää, kun aattelin, että tässä pinossa tulee kyllä aivopestyksi äkkiä ja kohta voidaan perustaa joku "nimettömät pissi-addiktit"-ryhmä
! Mut mä en ostanut siis yhtäkään, minkäänlaista tikkua!!:attn:
Mulla ei nyt kyllä päässä ole yhtäkään järkevää ajatusta, jotenkin nuo Ottiksen ja Mrs Breen uutiset on nyt omassa mielessä niin voimakkaina:|!
Kaikesta huolimati, jokaiselle teille tähänkin päivään jotain ikimuistoisen ihanaa, toivoopi Lilleriina