Heipat!
Ihan ekaksi
Mrs Bree; paljon, paljon Enkeleitä tyttösesi rinnalle!! Kyllä teitä nyt koetellaan:'(!. Ihana kuulla, että oma möykkysi kuiteskin oli harmiton, mutta tuo tieto että omalle lapselle tapahtuu noin ikäviä asioita, repii kyllä sydämen irti äidin rinnasta! Voimia sulle, että jaksat olla tukena ja turvana, uskoa ja toivoa, että tyttösi selviää ja hirveästi paljon suojelusta Teidän koko perheelle, olen sanaton:ashamed:.
Soili; sulle taas tapahtunut mailman ihanin asia! Miljoonasti Onnea peikkoprinsessan johdosta:kiss:! Nauti , nauti vauva-ajasta, se menee niin nopsaa ohi.. Vaikka onhan kaikki muutkin ajat ihania ja ainutlaatuisia, mutta kyllä kait se kasvu siinä vauvan vierellä vanhemmiksi on niin ainutlaatuista, jotta....
*mur-mur*; mä oon ihan kade sun kampaaja-reissusta! Tarttis tääkin pää jonkinlaista muutosta:vampire:! Ai kauheeta, kun se onkin hirveä..mulla lähtee hiuksia niin kauhiasti, että oon kohta ku edesmennyt Juice; tukka alkaa siitä, mistä muilta loppuu
!!
Ottis; no hittos kehveli, sun ukkos on kyllä jo Laihialta ja varmaan sen kunnan? kunkku, jos niin pihiksi heittäytyy, että siemenetkin pitää säästää visusti itellään..
.. Sun pitää vaan hälle nätisti sanoa, että hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostaankaan..vai miten se menikään?
Minttu; kukkasia uudesta "tätiydestä":flower:! Mua niin ärsyttää, kun mun kummallakaan sisaruksella; ei veljellä eikä systerillä oo lapsia, vielä ainakaan! Mä niin toivoisin saavani olla täti, ja pitää ne pikkuiset ja isommatkin oikein tädin kultalapsina ja lelliä ja lahjoa:xmas:!
Koitahan sitä ukkelias nyt hoivata ja pitää hyvänä, kun kerran leikkauspotilaanakin joutunut olemaan!
Euphonia; sydän mukaan päätökseen; kuuntele itseäsi ja varsinkin sydäntäsi ison asian kanssa, ja saat varmaan vastauksen, miten toimia!:heart:
Oivikille ja typykälle vilkutuksia, voikaa hyvin ja pysykää terveinä:wave:!
Ittelleni ei kummosempia kuulu, varmaan etana-Elli nimeltään Oili, joko juurikin lähellä tai sitten ei! Eilen repi ja jomotti, mutta tänään ei kummempaa.. En jaksa ees miettiä, pöh.. Kun ei oo päätöstä tehty, tai mistään kummemmin puhuttu, niin oon vain..Laivalla kyllä juteltiin kovasti vakaviakin, mutten sitten alkanut vauvasta jaagaamaan, kun en oikein tiedä itsekään, olisko musta yrittämään tosissaan..ja sitten pettymään, kun mäkin tietty haluisin "heti mulle nyt kaikki ja varsinkin vauva".. En tahdo loukata ketään, joka vauvaa kovin yrittää ja toivoo, mutta mun pitäs oman pääni sisällä ensin tehdä oikein kunnon inventaario haluistani, toiveistani ja unelmistani ja vasta sitten päättää, alkaako edes yrittää..Se pettymys niin kirpasee, jos/kun ei onnaakaan.. Kaikille Teille toivon kyllä vain ja ainoastaan ihanaisia vauva-uutisia!!
Jokohan tässä tuli tärkeimmät?? Hope so, sanos enklantilainen
!
Lempeitä tuulia itse kullekin, ja Mrs Breelle perheineen erityisesti:kiss:!
Lilleriina