40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia!

on: Tilasinpa aikani kuluksi 53 kipaleen ovistesti satsin. :D
Nyt vaan ku pääsis oikeesti testaileen... Noh, pakkohan mun oli uusi paketti korkata ja testata että toimivat :whistle: ja pissata purkkiin ihan muistin virkistämiseksi... :LOL:
JA VOI KU IHANAA, siihen tuli haalea haamuviiva!! JIPPII!!!!! Joko ovis tulossa tai sitte just ollu!! Tässähän siis voi alkaa oikeasti tätiä odotteleen viikon kahden sisään... eikö niin???

Eilen kyllä ihan plörähti kirkasta limaa kalsongeihin, joten saattaa ihan toimiakki tuo testi. :p Nyt greippimehua äkkiä huuleen! Just eilen pari purkkia Prismasta hamstrasinki. =)

Voi että joku saikin tuulta taas purjeisiin :) ... Dippidappidaa!!!

Ihanaa päivää kaikille ja :kiss:

ps: Tein testin siis tuossa kuuden maissa joten pitäisköhän testata sitte puolen päivän aikaan ihan testiajan puitteissa uudelleen??

Heh, poikaset nukkuu vielä...pitäisköhän kömpiä isännän viekkuun... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :)
Aamukaffit ryystetty aikaisin ja on vieläkin niin pirun pimeää ja sataa VETTÄ:mad:
Sais tulla jo TALVI!!! Tähän pimeyteen jo kypsyy oikeesti. Täällä tätejä ootellaan ku hoitsu täti meinas että raskautuminen tosi epätodellista etten ole kovin vihtinyt itseä kiusata ja ootella ihmeitä. Menkka kipuja ei ole hirveesti mitä nyt alaselkä kipuilee mutta se onkin kipeä koko ajan että ei ainoastaan menkkojen tulon takia. Pahaa tekee ihan sikana mutta onko lie PMS oireilua sekin..tiedä häntä.Maanantaina viimestään pitäisi jotain punaväriä tulla jos ei hirveesti sitten menkat myöhästy.
kastanja Voimahali:hug:
minttu sinne myös voimahali:hug:
Mitähän sitä keksis tälle päivää kun ulkoilu pois pyyhitty juttu ja siivota ei jaksais. tatskan otin Tiistaina että saanu koko viikon hoitaa sitä ja läträtä rasvojen ja kelmujen kanssa.Kaikkia sitä pitää "vanha" akka kotkotuksia keksiä:LOL: ja sitten rustokorvis kans ja sekin niin pirun kipeä että kipuilua riittää :p
Mutta nyt hurjasti ihanaiset Plussapuhureita kaikille:heart::heart: Pitäkää muksu päivä!!
 
Huomenta. Viime yönä sain nukuttua :) Eka yö noin viikkoon, kun en puolta yötä yskinyt. Eilinen päivä meni kyllä ihan maatessa, oli toooosi väsynyt. Mutta ilmeisesti kannatti, ja torkuinkin pienet päiväunoset.

Eilen illalla vielä mies houkutteli lemmenleikkeihin, ja mukavaahan se oli :heart: Tänään taitaa olla kp 19, ja jos viivat piti paikkansa, ovis olisi ollu sillo kp 15. Toivotaan että jatkossakin ovis ajoittuu tuohon, eikä sinne kp 20 tietämille.

Mama -vitamiineja ostin viikolla, Minisunin valmistamia. Pieniä eroja oli LadyVitaan, mutta hinta taas paljon edullisempi. Eiköhän tuossa ne oleellisimmat kumminkin ole. Laskin muuten, että 19 päivää, ja sitten alkaa loma, 14 työpäivää siis enää.. 16 vapaata putkeen, siitä minä tykkään :D

Muoks. Ja lomalla (mieskin on viikon) aiotaan kyllä muhinoida, kun ei ole aikaisia aamuherätyksiä eikä muitakaan rientoja, niin jaksaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! :wave:

Mahtuisiko vielä mukaan kirjoittelemaan? Täytin juuri viime kuussa 40 v. ja toinen lapsi on haaveissa. Esikoinen on 3-vuotias.

Meillä olisi toinen lapsi ollut tervetullut heti melkein esikoisen perään vaan tärppiä ei vain kuulunut. Viime vuoden syksyllä aloitimme sitten hoidot mutta tulosta ei vaan tullut. Nyt elokuussa aloitetusta 2. IVF hoidosta tuli tärppi, joka valitettavasti todettiin viikolla 9+2 keskeytyneeksi keskenmenoksi. Siitä sitten seurasi lääkkeellinen tyhjennys.

Aluksi tuntui siltä keskenmenon jälkeen että meidän lapsenteko oli nyt sitten tässä mutta kummasti toive pikkukakkosesta on jälleen nostanut päätään. Aiomme nyt yrittää luomukeinoilla (vaikka tärppi sillä tavalla taitaa olla ihan sulaa mahdottomuutta) ja jos/kun ei tärppää, katsotaan ensi vuoden puolella josko vielä kerran IVF:llä yrittäisi.

Nyt menossa kp 15, mutta kierto ei ole ihan normaali. Nämä olivat nimittäin ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen ja mulla on vieläkin pientä vuotoa/tuhrua! Toivottavasti kohta loppuu, että päästäisiin edes aloittamaan harjoitukset. =)
 
HELLUREI JA HELLÄT TUNTEET!! ;)Minä lomille lompsin tänään vesisatehessa ja tuulessa:)
Mutt 2 viikkoa ja ei tarvi 'kusasatakaan' töihin päin!!!!! Jee!!!

Ja arvatkaas mitä? Noh, minä loman kunniaks otin glögiä pari mukia niin lämmittää mukavasti (hih!) Oon miekin, sunnuntaipäivä! No silloin ku maistuu niin otettava se on.. huitsin nevadaan vähäks aikaa piinailut! Jes, kummiskii perjantaina lääkäri ja ultra, jotta näkee miten clomit puree vai pureeko olleskaan!!

En aikonut ottaa mitään lomalla vaan pitää ihan alkottoman loppuvuoden.. jotenkii vaan pääs se ajatus että ei kai pari mukia mitään tee.. ja nythän on se aikakin ettei oo viel ovis ja piinapvt käsillä..

Kiitos vaan Bugsy ja muut!!! Ootte ihguja, minä koitan roikkua hereillä tohon kymppiin asti...

Nyt tuli naapuri käymään, moiks ja palataan!!!:):heart::hug:
 
WB hyvä, kun sait nukuttua, se on kurjaa olla väsynyt ja kipeä. Hyvät loma suunnitelmt teillä.

Rominas miltä näytty tikku päivällä? Saito ohjeet tikkujen mukana. Minulla vanhoja liuska testejä oli jäännyt yli, mutta ohjeet ovat kadonneet. Monesko kierron päivä pitäisi testailu aloittaa, jos kierto 21 pvä?

Tattinen minäkin pikkupakkasta ja lunta kaipailen.

Barbarella
tervetuloa mukaan!
 
Barbarella - pahoitteluni keskeytyneen raskauden johdosta, halitus:hug:
..ja onpa kurja, jotta ei hoito onnistunut:(..toivotaan kovasti ihan luomutärppiä:heart::kiss:

:attn:Mikäli haluat listalle, kertoiletko: kiertopäivän(Kp15?)/kierron pituuden?..ja toinenhan lapsi oli haaveissa?..mitä laittelen yrityskerraksi?
((muoks)) ai, siullahan onhin tuo kierto vielä hakusessa tuon tyhjennyksen jälkeen..ilmoittelet sitten myöhemmin!:)

Laittelin siun tietojen perään, pienet enkelin siivet..Ok?..jos haluat, voin lisäillä päivämäärän, milloin keskeytynyt km todettiin TAI vastaavasti, milloin lääkkeellinen tyhjennys tehtiin?..

Minttu - älä oleskaan piä pahana, jotta Glögiä siellä nautit - anna mennä vaan, r e n t o u d u !:wave::kiss:

Rominas - mahti arsenaali siulla siellä testejä - Onnea kovasti "Oilin" bongailuun!=):heart:

WP
- onpa kiva kuula, jotta tauti hellittää otettaan:)
..ja loma tekee gutaa ihan varppina - peitot vaan silloin heilumaan!;):heart:


Mie täällä vaan tätiä vuotan: /(en vielä vuoda)
..kauhean väsynyt olen ollut, heräilin vasta klo:14.00 jäljestä..:eek:(tosin valvoinhin yli 03.00 asti.)
Pakarat&reidet tosi kipiät, niitä repi ihan sikana:O kun nukuin, nyt ei jalkeilla ollessa enään niin..lämmöt tuolla 37C tuntumassa..

Ihana, jotta vielä pari lomapäivää!..tiistaina vietellään vielä pikkasen poikasen synttäreitä kun serkkuni&Äitinsä tulevat kyläilemään.:)

Mie taidan hönkästä saunaan, mies&poikanen kävivät jo alku illasta..saan iiiiihan rauhassa nauttia, on siidukkahin vielä jemmassa:p

Illan jatkot!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heissan,

Barbarella: Tervetuloa mukaan!

on: Eilen tein sitte normaalin testiajan puitteissa uuden o-testin ja siihen ei pätkähtänyt minkään sortin kakkos viivaa. Ja hetki sitten tein uuden vielä näin aamutuimaan ja sekin oli ihan blanko. Jotenka tulen siis tulokseen, että ovis oli joko perjantai tai lauantai... Eiköstä niin?

Noh, olihan mun joka tapauksessa eilen testin jälkeen lähdettävä isännän kimppuun, varmuuden varalta. Kun kerran poikasetki nukkui... :D Eli seksitön linja ohi piiiiiiiiitkän ajan jälkeen ja mieskään ei pannut pahakseen aikaista herätystä... :LOL:

Jos lasketaan, että ovis olisi ollut lauantaina niin nyt olis menossa dpo1... laskinko oikein?
Ja tätiä voisin odotella vihdoin saapuvaksi 17. päivän tietämillä... Johan on taas aikamoista arvailu puuhastelua mutta kuluuhan aika se näinkin... :whistle:

Vauvalla on huomenna ristiäiset joten tämä päivä meneekin sitten huushollia puunatessa... Itse kastetilaisuus on kirkossa mutta kahvittelu sitten täällä kotona... Eilen kyllä alkoi jo tuntuun, että miksei tälläkin kertaa tilattu kahvitteluunkin juhlapaikkaa, niinkuin esikoisen ristiäisissä, olisin päässy paljon helpommalla. Noh, nyt on hippasen myöhästä alkaa katumaan asiaa.

Jees poks ja ei muuta kuin pyykkivuoren kimppuun.

Ihanaista päivää kaikille! :heart:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Barbarella (40)..........Kp?/?..............yk?.....()..2.
Minttu2011 (43)........Kp6/27-29.......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp10/29-31.......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp10/25-26........yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp13/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp13/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp13/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)....kp15/32-35......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp15/26-27......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp16/25-28......yk2.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
anjamarita (43).........kp19/28-41......yk4.......................2.
Whisky Peat (36).......kp20/30-35......yk4...(tm 7/11)..3.
mariikka70 (41).........kp25?/24...........yk6.........1.
tattinen (41).............kp28/22-28.......yk13(2km.)5/1.yht.
annekristina(46)........Kp47/26...........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja





anjamarita (43)........pp3
Whisky Peat (36)......dpo5





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kiva Rominas, jotta lemmiskelyt maistui:p

Mikäli itse ovulaatio ollut lauantaina, olisi tänään dpo2..mutta jos O+ - niin tänään tosiaan dpo1

Oi, ristiäiset on ihania tapahtumia:heart:..vaikka puuhaa siinä yllin kyllin - varsinhin jos kotona se kaffittelu.

Meillä oli seurakunnan tiloissa/kirkossa poikasen ristiäiset - ja olin tyytyväinen.
Tilaa riittämiin ja kunnon keittiö, jossa laitoskäyttöön tarkoitetut jääkaapit(ISOT)ja kunnon tilavat astianpeukoneet.

Toki kotiristiäisissä on se oma intiimi tunnelmansa:)..jos vain jaksaa vierahia kestitä, ettei väsy liiaksi ja stressaannu.

Toivottelen teille oikein ihanaa Ristiäsjuhlaa!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Miulla Kp1..aika nakutetusti 3vrk Lugejen lopetuksesta.
..vuoto vanhan veren oloista(ruskehtavaa)ja riekaleitahin joukossa..olen var-ma, että yritystä oli, juuri samanmoista vuotoa kuin muissahin keskeytyneissä.:ashamed:

Miulle kehittynyt jokin "Super" nenu..mutta noissa keskeytyneissä vuoto ei tuoksahda verelle/raudalle..vaan sellaiselle ällölle:$..vaikia kuvailla..miusta haju sellainen, kuin esim. haava märkii..sellainen hieman imelä tuoksahdus..

Miulla sattuishin seuraava Oilin vierailu Aaton aattoon - 23.12
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Pahoittelut :hug:, mutt plussaa tuossa on, ett täti tuli ihan ajallaan. Paremmalla onnella uuteen kiertoon :heart:!

Tervetuloa Barbarella :flower:!

Rominas Et mitään pientä satsia ovistestejä tilaillutkaan =). Ihanaa jos ovis jo tuloillaan :heart:! Pupuiluonneja :kiss:.

Minttu2011 Ei se pari lasia glögiä pahaa tee, vaikka olis yritys päälläkin. Mulla vähän samanmoiset aatokset loppuvuoden ja alkoholin suhteen kuin sinullakin eli ainakin lähesraivoraitis sellainen =). Meillä ei tarvi miestä mökille patistella, mutt se onkin talviasuttava ja ns. kaikilla mukavuuksilla, mikä ei ole niinkään minun makuun, vaan mun mielestä mökillä pitäis olla vähän haastetta siinä elämässä, mutt kukin taaplaa tyylillään.

Mies lähti eilen mökille, sillä lauantai-iltana otettiin vähän 'yhteen' ja tuli varmasti molempien sanottua enemmän kuin olis tarvinnutkaan. En minä ole miestä paljon miettinyt, vaan eilenkinn vuokrasin peräti kaksi elokuvaa ja olen viettänyt kissojen kanssa laatuaikaa. Tänään nukuin puol yhteen ja pitäis tästä kohta tointua ruokakauppaan. Kassiin ei kilahda glögiä eikä sidukkaa, vaan nautin tästä ajasta ihan kirkkain ajatuksin.

WP Toivottavasti taudilta on nyt pahin niska taittunut ja pääsette sitten lomalla muhinoimaankin :).

tattinen Meillä oli eilen sellanen soppeli lumikerros maassa eli just ja just kirkasti maiseman. Nyt näyttää yön aikana tulleen lunta enemmänkin ja mun mielestä sen tulo sais loppua tuohon. Lumisatehia toivottelen sinne teillekin päin ja valoa mieleen :kiss:.
 
Ottis - tänne satoi ohkainen lumivaippa, mie kaipaisin hieman lisää..ja sitä pakkasta!


Miulla tosiaan vuoto tuli vain päivän viiveellä, eilen dpo14 ja se miun luteaalivaiheen pituus normisti..Lugethan laittelin viimoset dpo11 myöhään illasta.
..alkio kosketti mitä ilmeisemmin vain hetken pienen kohdun seinää kun niitä viivasia kuitenhin näkyi - parissa punertavaahin aavistus..*huoks*

Jospa miekin hissukseen saisin sitä Joulun iloa sydämeen saakka:heart:..kun ei se käskemällä tule..

Mie aina stressaan Aaton lähestyessä hirmusti:(..vaikka en itse valmista muuta kuin kinkun paistelen ja jotahin pientä - muut järestään valmihina ostelen.
..vaan eihän nekään Joulupöytään ittekseen ilmesty.

Olisi ihuna viettää sellainen perinteinen Joulu, kaikki olisi miulle&perheelle valmihiksi laiteltuna - olis vaan ja nauttis!:)
..kiva olisi sekin kokea joskus.

Miun mies ei ole mitenkään Joulu friikki ja se hälle yksi juhla vain muiden joukossa: /..taitais ennemminhin omia synttäreitään miuluiten juhlia kuin Joulua.

Mie taas olen aina Joulusta tykännyt - ne kaikki ihunat tuoksut, sekä kynttilöiden valo&lämpö:)..jotenhin vain viime vuosina se "jokin" kadonnut?..ei ole tuntunut pitkilleen silleen sydämessä saakka.

..nyt kun se ovishin siihen samaan syssyyn pakkaa..miulla se kun sitä pinnan kiristely aikaa!
..on se kumma..ja pitäis mu-ka olla juuri sitä aikaa kun halut hyyyyrrrrrrää?!..EI ainakaan miulla ihan hetkeä ennen ovista..koskee joka paikkaan ja vi****aa!:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
NUR MUR samaa mieltä ett ei oo joulun tunnetta tippaakaan ja viime vuosi oli ihan kauhea, aattoiltana söimme ja anoppi ja miehen veli oli syömässä.. tosi vaivautunut olo oli pöydässä.. kun yksi puuttui joukosta.. meinasin kattaa lautasenkin hälle kun vanhasta tottumuksesta meitä on ollut joulupöydässä 6.. nyt siis 5:'( No siihen pitäis vaan tottua mut kun se on niiiiin vaikeeta! :|
 
heipat!
Tännekin oli aamulla satanut valkoinen vaippa, nyt sitten loskainen keli jo vähän jäätynyt.

No on ainakin vähän valoisampaa.

ON täällä ihan pikkiriikkinen haamujen haamu tuli r-testiin, jota sai ihan tosissaan tiirailla, todella suuri ero aikaisempiin testeihin. Niillä susilla ovistesteillä olen samalla testaillut ja siinä näkyy ehkä hieman paremmin viiva.

Mulla tuossa km raskaudessahan testailin alussakin, ja ne halvat ovistestit näyttivät heti alkuun herkemmin raskauden alussa jo, mitä tuo r-testi.
Mutta siis noilla davidin r-testeillä ei kyllä ihan heti vahvaa viivaa taida saadakaan.

No nyt sitten oviksen metsästykseen ja uuteen yritykseen, vaikka välillä hirvittää, että on tämä sellaista uhkapeliä, että ei ole tosikaan. Ja loppujen lopuksi naiset me ollaan kuitenkin aika rohkeita, että tällaista uuden elämän kasvatustoiveita uskallamme täällä haaveilla.

Hyvää Itsenäisyyspäivän aattoa.
 
minttu2011 toivottavasti saatte nyt viettää parempaa joulua. Ainahan sitä sanotaan, että ensimmäinen joulu ja kaikki muutkin juhlat jne ovat ensimmäisen kerran todella vaikeita, kun on joku läheinen poissa.
Muistan viime joulun kans aika tarkkaan, koska meille aika hyvä ystävä kuoli viikkoa ennen joulua, hänellä pieniä lapsiakin. Perheen äiti oli kuollut joitain vuosia aikaisemmin, jotain 35v, perussairauteen, mutta äkisti kuitenkin. Ja nyt tämä perheen isä kuoli juuri ennen joulu äkillisesti, hänkin n. 40v. Uudestaan oli mennyt naimisiin muutama vuosi aikaisemmin.

Miehen piti mennä katsomaan sairaalaan, mutta ei enää ehtinyt.
Kyllä oli murheellista ajatella, että lapset olivat nyt täysin orpoja, onneksi kuitenkin sisaruksia on pari, mutta eihän ne vanhempia korvaa.
Liian kovaa on joidenkin elämä, ja eritoten lasten tässäkin tapauksessa.

Kyllä pitäisi itse muistaa iloita kaikesta, mikä on niin paljon paremmin kuin jollain toisella.

Halitukset kaikille murheellisille ja toivoa elämään.
 
Iltoja :)
Mur-mur Pahoittelut isot sellaiset:hug:
Barbarella tervetuloa meidän olkkariin:wave:
Täällä ootellaan vieläkin tätejä tulevaksi..pahaa tekee ihan sikana ja välillä juilii vatsaa,jalkoja,selkää...pää kipeä että piti luovuttaa ja ottaa Burana..kuuma,kylmä vuorotellen..ihan hyvin voipi alkaa vuotaan millä hetkellä hyvänsä..ihmeitä en nyt edes vihti miettiä enkä itseäni kiusata:p
Ihku ihanaa kun tuli vähän lunta=) piristi kummasti. nyt kun vaan pysyis maassa eikä huomenna jo sataisi vettä. Jospa alkais hetkeksi katsastaan telkkua.
Muksua iltaa ja puhureita tietenkin:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei ihanaiset :) Tervetuloa munkin puolesta Barbarella tänne mukavaan olohuoneeseen :) On taas aikaa vierähtäny, eikä ole täällä ehtiny kovasti vierailla, lukenut olen nopasti juttuja. Nyt olis kyllä aika rauhottua, ottaa glögiä, istahtaa mukavasti tuoliin ja olla täällä "olohuoneessa" :) :hug: mur-mur, barbarella ja muilla keilä ei pikkuruinen jaksanu mukana kulkea. :hug: jaksamista ja tsemppiä kaikille, :) Vaikka joskus tuntuu siltä, että harmit seuraa toisiaan, niin aina on joku pieni ilonasiakin pillkahtanut välistä, sillä on ite jaksanut vaikeat asiat ja murheet. Niin ja haluan uskoa sanontaan että seitsemän laihan vuoden jälkeen tulee seitsemän lihavaa vuotta. Mulla on just seitsemän laihaa vuotta ollu, joten josko nyt ois lihavien vuosien aika :)

Täällä on myös lumipeite tullut maahan ja on sitä odotettukin. Joulua odottelen, vaikka en kovasti ole jouluihminen, niin jotain varmaan tulee laitettua. Mulla oli kans joulumieli pitkään kateissa, mutta pikku hiljaa se on löytyny.

Miten joskus voi aika mennä niiin hitaasti. Odottelen menkkoja alkavaksi, sillä en usko että meidän tuurilla olisi heti tärpännyt keskenmenon jälkeen. On oireita että menkat alkais, mutta on myös sellasta ettei ne alkais. Tässähän ihan sekoaa, kun miettii ja pohtii vaikka ei pitäisi pohtia. Onneks huomenna alkaa arki ja tohinat, ettei sillon ainakaan ehi miettiä näitä asioita.

Mukavaa talvista iltaa kaikille :)
 

Yhteistyössä