40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huikkaan tänne väliin taasen, mur-murille paljon tsemppiä tuleviin päiviin :hug: kurjaa jos tuntuu ettei tärpännytkään. Samaa mieltä että älä suotta lopeta lugeja liian aikaisin, kannattaa varmasti sen ohjeen mukaan ottaa jos ei vuoto ehdi alkaa kuurin aikana. Ettei mene ihan sekaisin omat hormonit jos vain pari päivää nappaa lisäapuja.

Testitilauksiin oma kokemus, halpatestiltä tilasin viikonloppuna, maksoin verkkopankilla ja tiistaina oli tilaus perillä. Toisen tilauksen tein eilen illalla, tänään oli tullut s-posti että tilaus on lähetetty ja huomenna saapunee perille. Eli heillä ainakin nopea palvelu verkkopankilla maksettaessa.
 
Ottis joo Ahvenanmaaltahan tuo mammaksi lähettää, mutta tilasin ne ovistestit samana päivänä toiselta firmalta, en muista nimeä, niin se kanssa tuli Ahvenanmaalta mutta päivää aikaisemmin kolahtivat silti laatikkoon.

Ottis hellipäs nyt itseäsi sillä glögillä, olet lomalla ja nauti omasta seurastasi.
Tuo tottuminen on toinen luonto, niin vaikka ukko ärsyttääkin, niin olet varmaan tottunut, että se siellä sun jaloissa pyörii. Mutta saishan se pyöriä vähän ylempänäkin......toivotaan joulun ihmettä sinne teillekin.

Voi että on pimeää ja ahdistavaa, tulis nyt jo aurinko välillä edes näytille.....

Ja sitten vielä pitää odottaa ja odottaa ja odottaa ..............

Nyt puuron keitolle......

Ottis oli pakko vielä tulla lisäämään, että arvaa vaan oonko monet kerrat nakannut pyykkejä ukolle, edes pienenä vihjeenä, että laita nyt nuo joskus ite kaappiin, mutta eihän ne mitään opi eikä ymmärrä.
Siihen ne vaatteet jää mihin ne tippuu....
 
Viimeksi muokattu:
Mie olen tilaillut myöskin mammaksilta ja ei ole 2vrk:ta pidempää tänne Pohjois-Savoon testit matkanneet.

bugsy - se halpa paikka oli Verkkoapteekki..sieltä tulee postia myöskin vuorokaudessa kun tilailee ennen klo:15.00!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy Olet ihana :kiss:. Kiva tietää, ett joku muukin nakkelee miehelle pyykkejä. Mulla toi tosin oli eka kerta, sillä on yleensä ottanut vihjeestä vaarin silloin harvoin kun olen vinkannut, ett hänkin voisi tehdä jotain. Mulla posket jo hohkaa, vaikka vasta puoli mukia olen juonut, mutt kai se on tää tunnelma, ku katitikin makaa niin kiltisti (paitsi ett just toinen hyppäs pöydälle) paikoillaan kuuntelemassa. Mun edellinen kissa-Poju oli tottunut mun kanssani eläessään niin totaaliseen hiljaisuuteen, ett aina säikähti jos lauloin tai hyräilin (tai sit se oli mun ääni, mikä pelotti =)).

Ajattelin kertoa miehelle, ett nyt sit joulun aikaan (aattona kp10, tapanina kp12) pitäis tosissaan touhuta, ett sais anteeks tän kierron pihtailun ;). Paitsi että hetki sitten, kun kävin pisulla, tuli papruun vielä limoja, joten voi olla, ettei olis myöhäistä vieläkään. Kunhan se ukko vaan tulis kotiin ja suostuis yhteistyöhön.. Tosin ei varmaankaan tykkää ku hänellä huomenna töitä, ett mun hengitys haisee glögille.
 
Viimeksi muokattu:
bugsy kirjoittelt..
Ottis - oli pakko vielä tulla lisäämään, että arvaa vaan oonko monet kerrat nakannut pyykkejä ukolle, edes pienenä vihjeenä, että laita nyt nuo joskus ite kaappiin, mutta eihän ne mitään opi eikä ymmärrä.
Siihen ne vaatteet jää mihin ne tippuu....


Miulle tuo on tässä parisuhteessa a i v a n tuntematon juttu..koska: miehen kaappi on niiiiiin siisti ja vaattehet kaunihisti hän viikkaa itse - myös lapsen..vaan näkisittepä miun kaapin!:D
..niitä miun vaattehia mies EI viikkaa..siksi kauhia kaaos onhin siellä kaapissani!:LOL:

Pyykit hän kyllä pesee, miunhin;)..miehen lauantai aamu alkaa AINA pesukoneen tankkauksella ja sitten vasta aamupala itselleen&poikaselle, miehän vielä koisin.:saint:

Onko miulla käyny hyvä mäihä?..on tässä asiassa..mutta kun kolikolla on se kääntöpuolihin:|
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Mulla taitaa siinä kolikossa olla molemmat puolet nurjia :LOL:. Mutt hyvin on sulla käynyt =). Mä en edes uskaltaisi antaa ton ukkelini pestä mun pyykkejäni. Joskus, kun olen ollut reissussa, hän on laittanut minun vaatteitanikin kaappeihin ja ne ovat olleet silloin niin kauniisti liitosteluja ja viikattuja, ett ihan on ollut tulla itku silmään, joten ei kai 'se' ihan toivoton ole. Toi seksielämä on vaan päässyt rupsahtamaan. Totuus on, ett meillä mies alkoi ensin pihtailemaan. Minä olin se innokas, mutt tulin muutamaan kertaan väärään aikaan evätyksi ja siitäpä on mulla sit alkanut se 'onks välii'-juttu. Ja siks mä toisinaan kaipaankin niin maanperusteellisesti sitä nor-maa-li-a seksielämää. Tänä aamuna oli vähän hubaa mennä töihin, kun olin aamusta nähnyt unta, ett ainokaisen miespuolisen työtoverini kanssa tanssin ja sitten kuulin oppilaiden siitä supisevan. Unessa ei ollut mitään pahaa eikä likaista paitsi ehkä se, ett sillä miehellä alkoi tanssiessa jöpsöttää, mutt hän peitti sen hienosti :LOL:. Ovis= seksiunia.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis voi rähmäke sitä ukkoas. Ymmärtäis nyt hyvän päälle. Voimahalit :hug:

Mur-mur ja Oivikki, Kiitos toivotuksista. Kuin myös teille ja perheillenne siunattua ja rauhaisaa joulua. :kiss:
Pitää aina täällä käydä katsomassa mitä niille kuuluu, jotka oli yhtäaikaa kanssani kuumeilemassa. Ei minua tarvi mihinkään listalle laittaa. Kiitos kaunis !
Ei vaan malta olla seuraamatta miten teillä menee, jäänyt vähän päälle tämä palsta. :D
 
Viimeksi muokattu:
pikkuinen - mie ne luget tältä päivää jo jätin, eilen illallahin otin yhden, kahden sijaan.
Kp20 aloin käyttämään, nyt Kp29

Ei viitsi enää laitella kun tiedän nega kierron olevan:(..viivästyy vain vuoto turhaan.
Yleensä lopetan ne dpo13 jos ei testit edes haamuista näyttäneet - dpo14 jo vuoto normisti alkaisi, Luget vuotoa viivästyttää n. 3vrk.

Miullehan ne märättiin PMS-oireisiin ja suun kautta..itse olen ruukannut sopivaksi sitten kelttiksen vajaukseen annoksella: 300mg/vrk= 1 aamulla ja 2 illasta vaginaalisesti.=)
Pitävät miulla ne pikku tuhrut(kun kokeilee Kohdunnapukkaa)poissa, jotka alkavat loppukierrolla, 1-3vrk ennen vuotoa.

Ottis
- kiitos linkistä:heart:
..kuuntelen tässä samalla Joululauluja kun konehella olen..kaffet ja tähtitortun juuri nautin.=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiva näin, mur-mur. Mä katon par'aikaa Maajusille morsianta ja näyttää siltä, että mies valitsi tänä iltana työt ja laskut mun sijaan, joten sen sijaan peli on selvä, kun hän ei ole vieläkään tullut kotiin. Työauto seisoo pihas, joten on sen yöksi kotiin tultava. Ei ole siis mennyt mökille, mutt herra yksin tietää minne mä menen huomenna. Olen ottanut pari mukillista glögiä ja olo soppelin pehmeä. Sauna lämpenee =).
 
Ottis - toivottavasti siulla on ollut mukavainen ilta, Glögin&saunan merkeissä!

Täällä meni TV-mykäksi koko asuin alueelta, joten ilta sujui netissä istuksien=)
..kattelin juuri äskettäin sieltä "Maajussille morsian" ohjelman.

Vielä jos jaksais hiukset pesaista, aamulla työt kutsuvat.

..miun oloinen on ollut "kumma" ei aivan sellainen tädin tulo oloinen..hävyn päälle sattui äskettäin sillain repivästi ja lämmöt taas sen 37.3..sitten höperönähän vielä kertaalleen dippasin..negahan se..

Nyt täytyy vain katsoa mitä tuleman pitää - luget kuitenkin sittenhin laittelin, kaksi palleroa;)

..taidan hetken surffailla ja luen kirjaa unilääkkeeksi, jospa se unukka sitten jo tulishin.

Nati nati ihunat:heart:
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp3/27-29.......yk1v 3kk( 04/11)...3.
bugsy (41)................kp7/29-31.......yk2......................9.
Euphonia (40)...........kp8/25-26........yk23......................1.
pikkutirri(42).............kp10/28-32......yk12 (06&8/11)4./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp10/20-30......yk 2.........................1.
Zillian (42)................kp11/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
sarialeksandra (40)....kp12/32-35......yk n.1v......................2.
Ottis (44)..................Kp12/26-27......yk2v 3kk( 08/09)...1.
Onni71 (40)...............Kp13/25-28......yk2.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp?/30?...........yk?.......................3.
anjamarita (43).........kp16/28-41......yk4.......................2.
Whisky Peat (36).......kp17/30-35......yk4...(tm 7/11)..3.
mariikka70 (41).........kp22/24...........yk6.........1.
tattinen (41).............kp25/22-28.......yk13(2km.)5/1.yht.
annekristina(46)........Kp44/26...........Yk1.................5./2.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?..............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





anjamarita (43)........pp0
Whisky Peat (36)......dpo2
mur-mur (46)...........dpo12





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Jäin tälle päivää kotiin kun niin paha ja väsy olla..huonosti nukuttu yö takana ja koirakin alkoi oksentelemaan klo. 06.00 jäljestä..nyt onneksi ihan rauhallisesti nukkuu, annoin asidofilus piimää hiukan.:)

En ole dipannut..mietin, jätänkö sen vasta huomiselle dpo13?..testejä enää 2kpl..fundeeraan hetken.

Oikein rentoista päivää ja vähän valkeampaa(täällä ihan mustaa melkeinpä) tulevaa viikonloppua kaikille!
..missä päin sitä lunta on?..



:heart: *mur-mur*(Kp30/dpo12)
 
Viimeksi muokattu:
Hittolainen. Viesti hävisi. No, sanomana siis se, että meilläkin oli vain se yksi yrppä tuossa ovis+ edeltävänä päivänä. Mun yöt on menny valvoessa, viime yönä yskin vielä 1.30, sitten sain unen kun roikuin mahallani pää sängynlaidalta retkottaen. Tosi kiehtovaa. Pakko oli viedä junnu puoleksi päiväksi eskaan, ja nyt poden siitä huonoa omaatuntoa :( Vaikka itse vanhemmille puhun (ja myös tarkoitan), että on ok viedä lapsi hoitoon, jotta saa itseään parannella, niin silti. Sniif.

Jaksuja vaan teille, omat aika vähissä.
 
Joo, eilen hän sai olla kotona :) Ja tänäänkin on vain klo 13 asti, ja sitten haetaan kotiin. Monen vapaan jälkeen hänelle tulee hieman kurja mieli hoitoon palaamisesta, niin silläkin yritetään pitää rutiineja yllä. Mutta päivää onneksi voi lyhentää :)

Eilen kävin keuhko- ja poskiontelokuvissa, ensi viikolla taas lääkäriin. Josko jotain selvenisi.
 
Huomenia1
Täällähän on sairastelua näköjään menossa, kurjaa

WP mullahan ja siis ihan meillä kaikilla muillakin, oli kamala yskä tuossa kuukausi sitten. Oli sitten oireista päätellen mykoplasma , ja poika joutui keuhkokuvaankin, siellä olikin jotain näkyvillä. Mutta nyt on kaikilla mennyt ohi.

Lääkekuuri auttoi heti, vaikka oli onneksi vain se 3 päivän kuuri, joten ei tarvinnut kituuttaa pienten kanssa, kun tuo 3 päivääkin teetti töitä. En kerta kaikkiaan muista minkä niminen lääke, mutta a:lla alkoi.

Mietin tietenkin sitäkin, että jos sekin vaikutti tuohon raskauteen jotenkin, vaikka lääkäri tarkisti vielä että voin sen ottaa, mutta jo pelkkä yskiminen oli niin järkyttävää, että nukuin, tai siis eihän siitä nukkumisesta mitään tullut, vaan siis yritin nukkua istuallaan, muuten ei onnistunut. Kamalaa tuo yskiminen oli ja vielä pahempaa oli kuunnella pienten yskimistä.

Nyt mennään kahvin juontiin.....
 
Ottis
mur-mur Voi sinua ku et dipannut :(. Mutt jospa sitten ip? Peukkuja :heart:!

WP Pois huono omatunto lapsukaisen eskaan viemisestä :stick:. Jaksat paremmin olla kanssaan, kun saat ite levätä. Näin se vaan menee :). Kiitos tosta vihjeestä, että tekin olitte vain sen yhden kerran silleen =). Ajattelin tänään noilla uusilla testeillä testata ihan uteliaisuuttani, sillä niitä riittää sit kuitenkin oikeaan aikaan testaamiseenkin.

ON Mies tuli illalla joskus yhdeksän aikaan kotiin. Suihkussa kävi samaan aikaan ku minä saunoin ja menikin sitten nukkumaan. Minä töllötin puoleen yöhön niinkuin aina ja hipsin sit olohuoneen sohvalle lukemaan ja siihen jäin nukkumaankin. Se on maailman paras paikka nukkua :). Ihmeesti kihahti glögi päähän illalla :ashamed:. Mutta mulla ei olekaan maailman vahvin viinapää ja olis pitänyt muistaa, ett se on vahvempaa kuin siideri tai mieto viini mitä yleensä juon jos juon ja ku mullon sit vielä tapana lantratakin esim. valkkaria Spritella tai vastaavalla. No, se on tämä loma sit 'korkattu'. Enkä muuten aio tehdä yhtään mitään.
 
Heipat!

Piti tulla raportoimaan heti tuosta hcg-tasosta.
Eli silloin se ensimmäinen ja huipuin tulos oli 11500 ensimmäisellä testikerralla, toisella testikerralla päivää ennen km:a eli viime viikon perjantaina tulos oli 9000. Ja sitten nyt kävin eilen torstaina ja tulos oli 205. Eli omasta mielestä aika hyvin kuitenki laskenut.
Vielä pitää ensi viikon torstaina käydä mittauttamassa, ja toivon mukaan on sitten jo ihan alhaalla.

Täällä hätäisenä olen noita r-testejä tehnyt, ja kyllähän ne näyttävät haaleaa viivaa, mutta ei kuitenkaan siis heti tule näkyviin. Ei auta kuin jatkaa testeiluja ja jäädä odottelemaan ovistuntemuksia.

Ajatelkaa ihunaiset, että olen taas kerran jo niin pitkällä ajatuksisani, että jos sattuisikin ovis tulemaan ja yritettäisiin heti sitä hyödyntää, niin eipä ehtisi kuitenkaan kiinnittyä ennen torstaita ja alkaa tuottamaan uudestaan hcg:ta.

Kyllä sitä on vähän liian höyrähtänyt tähän hommaan. Vai mitä tuumitte. :LOL:

Nyt sitten odotellaan, että ihan kokonaan tuo vuoto loppuu, on se jo ihan minimaalista. Toivottavasti loppuu sitten kokonaan kans, eikä ala uudelleen missään vaiheessa.

On tämäkin kun kaiken maailman eritteitä pitää tsekkailla ja säälittävintä tietenkin on se, että niistä vielä raportoin teille. huoh.

No, ei kai se mitään. Koittakaa kestää tämmöstä höyrypäätä.

Ja ottis tuo on muuten totta, että täällä jotenkin oppii tuntemaan tai ainakin luulee jotenkin tuntevansa ihmisten luonnetta. Äh, mitä minä yritän nyt selittää, ymmärrät varmaan. Täällä kun saa olla ihan just sellainen kun on, saa kirjoitella ihan ne syvimmät tunnot, eikä tarvi niitä yrittää peitellä mitenkään, saa olla aito oma itsensä.

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille ihunaisille ja anjamarita mitäs sinne kuuluu :wave:
 
bugsy - eihän sitä tarkkaan ihan voi tietää, onko siun taudilla ollut osuutta raskauden kestoon..
..onhan ne alkumetrit kovinkin herkkää aikaa..vaikkka - esim. kyllähän noiden huumeäitienhin raskaudet jatkuvat, vaikka hirveitä myrkkyjä pikkiset siellä kohtuisessa jo saavat:(..ja tämä vaikuttaa sitten lapsen koko elämään jollahin tavoin.

Ottis - hyvä jotta relasit!:)
..ja soffa on miustahin hywäinen paikka nukkua, omassa sängyssä ja miehen viekussa, on kiva sitten välillä vierailla.;)

Dippasinhan mie sellaisen ohkaisen herkän liuskan - blanco, mikä blanco..
..miekin jo taidan uskoa, että nega kiertohan se..herätessä iltapäivällä, iski tooooosi huono olo ja nukkuissa palelin sikana siihen tuttuun, tädin tulo tyyliin: paleli, hiosti..paleli, hiosti..:O

Lauantai aamulle jää tuo viimonen puikko, mikäli siinä ei mitään - lopetan Luget..jos illasta vielä pari laittais.
Vuoto sitten venyy alkuviikkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä