40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
TETU olen tosi,tosi pahoillani ja lähetän voimahalin:hug:
Fiialiia Hurrrrjasti peukutusta että haamunen vahvistuu:heart:
Mafinka ihanaaaaa kesähäät...:heart:
ON: Kurjaa kun vieläkin oviskipuilua nänneissä ja kuitenki tietää että tämä kierto menee ihan huti,kuti:(
Pitänee vaan tsempata ens kuulle itsensä jospa ne simpat sitten haluaisivat tulla pusseista ULOS!!!!
Plussaaaaa puhureita kaikille:heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Onnea minni..se oli ihan selkeä plussa :flower: nyt kovasti toivon "pitoa" !!
Siellä valkeakuulaan ja tiialiian testit haamuttivat ?? Vahvistumista toivotan ...

Ottis on siun sille ukolle sanottava että jos vauvaa haluaa niin pitää ottaa kauniiseen käteen..tai siis :LOL: ei tietysti käteen vaan laittaa "sinne" niin on edes jotain mahdollisuutta voisi olla.

Hieman takapakkia ottaa suunitelma kun toivoin jo huomenna (kp3) alottavani Clomit. Tiukka käsky oli, että testin on näytettävä negaa eikä toi äsken sitä tahtonnu tehä. Jos olis kp 27 olisin onneni kukkuloilla noinkin vahvasta plussasta mutta kun tässä odotellaan kiivaasti arvojen laskua ei tulos ollut kovin hyvä. Toivotaan, että kaikki raskausmateriaali tuleepi suosiolla ulos eikä tarvi mitään ihmeempiä toimenpiteitä. Alotan sitte ne Clomit vaikka kp5..katellaan mitä tulee siitä. Onko teillä muilla hcg laskennut "miinukselle" kuinka nopeasti??

WP Mulla tuli kans keskeytynyt km viikolla 12 + 4 ja kesti tooosi kauan, muistaakseni 1.5 kk että hcg laski vaikka lääkkeellinen tyhjennys meni ok, tätä oikein verikokeilla jatkuvasti seurattiin kun ei meinannut laskea millään. Toivotaan että sulla Tetu kävisi nopsasti niin pääsisit taas yrittämään. Onhan mulla ollut tuo TM:kin (vko 10), siinä tyhjennys kaavinnalla ja siitä palauduin nopsasti.

Viimeksi muokattu:
mur-mur kiitokset taas tietopaketista. Mä luulen, että mulla on pco:n takia hormoniarvot koholla ja siksi testit välillä haamuilee turhaan.
Tämä kun ei ollut ensimmäinen haamu ilman syytä....
Se ei kyllä mitenkään nosta fiiliksiä sen suhteen, että luomuraskaus olisi vielä mahdollinen :|

Ehtoota Naiset! Paljon on taas tullut uutisia.

Tetulle kovasti pahoitteluja ja jaksamista toivottelen.. :hug: Ihan sanattomaksihan tuollaiset uutiset vetää, kun ei siinä varmaan mikään oikein lohduta.

Ja Valkeakuulas pahoittelut sulle kun ei haamu vahvistunut.

Kiitos mur-murille muuten siitä kahden ikkunan vinkistä. Oikein vähän hävettää että miten mie en nyt omillani tuotakaan aatellu! :D

Minnille ihan hirmuisesti onnitteluja!! :flower: Enkeleitä ja tarraa matkaan!

Pikkutirri, onpa siulla suloinen tyttö!:heart: Ja oot niin lahjakas käsitöissäkin, mie en tiennyt laisinkaan!! Aivan ihania vaatteita oot tehnyt. Ja mie kun oon pikkusen tämmönen viherpiipertäjä, niin mieltä lämmitti kattoa kuinka oot uudelleen käyttänyt kankaita ja materiaaleja niiden valmistukseen.

Mafinka -- kesähäät. Ihanaa. :heart:

Peukut Keskeneräiselle, että Primolutit toimii! Olipa siulla kiva lääkäri,kun ei veloittanut käynnistä yhden reseptin tähden. Välillä tuntuu, että kun sanoo päivää lääkärille, niin se on jo laskun aihe. Onneksi tuo meidän lapsettomuusklinikan toiminta on kohtuullista laskutuksen suhteen; kun onhan ne hoidotkin jo kalliit, niin esim. puhelinneuvontaa saa aina ihan veloituksetta ja lääkärikäynnistäkin yleensä veloitetaan vaan se ultra nykyään, kun on vakiasiakas.

Ottis, hauskalta kuulosti iltasi...se paljuilu on varmasti ihanaa, mie en oo ikuna kokeillut. Ja parastahan se jos lauantaiaamullakin vaan naurattaa, eikä tarvi potea olotiloja! Toivottavasti flunssasi menee pian ohi, päänsärky on kurjaa... mie oon nyt tänäkin syksynä välttänyt syysflunssat (vaikka nuiden lasten ja heidän pöpöjen parissa teenkin töitä) kun pari vuotta sitten aloitin syksyisen -- ja läpi talven -- D-vitamiini tankkauksen. Jotenkin tuntuu, että siitä on ollut apua -- tai sitten miulla on vaan semmosen terveen työhevosen verran vastustuskykyä lasten takia! :LOL: Pikaista paranemista sinne!

Täällä kummasti juilii tuolta alavatsalta...ihan semmosta poltteen tuntua. Mutta kai mie kohta taas jo liputtelen Japania. Nyt on vissiin kp21/28. Eli viimeistään ensi viikon alusta alkaa piikitys ja päästään tositoimiin. Se munasolujen punktio jännittää ja tietenkin lopputulos, että onko noista miun munasoluista mihinkään. Pelottaa niin prklesti, että tulee joku lohduton tuomio, ettei miun muniksilla jälkikasvua saa aikaiseksi. Huh. Yritän parhaani olla stressaamatta ja silti se pelko aina välillä nostaa päätään. Kaipa se on aika normaalia, kun hoidot on alkamassa ja kun sitä ainukaistakaan plussaa (edes haamua) ei ikinä oo tullut.

No, mutta nyt mie yritän ajatella iloisempia asioita ja meen keittelemään kupin teetä itelleni -- ja vaikka miehellekin, jos se on kiltisti. :D

tetu - miulla oli HCG rv6+6 hieman alle 6000
Ultrassa rv6+0 näkyi "jotahin"(ruskuaispussi/amnio ontelo)..rv7+0 sydänäänet..rv8+3 ei enää sydänääniä.

Lääkkeellinen tyhjennys rv9+2/2.2.2010..HCG määritys 19.2 ja se enää 18
..tuosta taisi mennä sitten vielä muutama pvä, ennen kuin R-testi ei enää haamutellut.

Miulla laski HCG siis aika nopsaan..mutta tyhjennys olihin perusteellinen - 4krt annettiin Cytotec lääkettä: 1xsuun, 2xvaginan, ja 1xpepun kautta.

Osastolta lähteissä, oli miulla vielä aamulla ultra, jossa lääkäri totesi kohdun tyhjäksi.
Lääkäri kertoili, jotta kohtuun ei tarvitse jäädä kuin p i k k i n e n r-materiaalin pala ja R-testi saattaa haamutella pitkään - niin pitkään kun se poistuu vuodon mukana(huonommassa tapauksessa sitten kaavinnan)

Toivon siun kohdun tyhjenenvän luonnollisesti ittekseen, jotta pääset yrittämään paremmalla onnella uudemman kerran:kiss:

Viimeksi muokattu:
Huomenta Ihanaiset Naiset!

Minulla aivan sydämmeen sattuu kun luen Teidän keskenmenoistanne. Itsehän olen kärvistellyt sen kanssa kun ei tärppää niin ei tärppää - kuitenkin kun pysähdyn miettimään tilannetta jossa tärppi kävisi ja sitten toivo kuitenkin sammuisi keskenmenoon, niin mielummin näin!

Suuren suuri lohtuhali kaikille Teille joita asia on koskaan kohdannut, toivon sydämmestäni että käärö vielä jonain päivänä syliinne päätyy...

Iloa ja valoa jokaisen päivään :D

Piitu73: Onhan tuossa monta jännityksen aihetta kun on itse hoidot ja sitten vielä kauhea epävarmuus toimiiko mikään ja meneekö joka vaihe kohdilleen että saadaan se ihana lopputulos! Paljon voimia toivon kierroksee!:flower:

Tetu:Toivottavasti todella kaikki tulee itsekseen ulos ja arvot nollaantuvat että pääset uuteen kiertoon. Ainakin oman keskenemenon jälkeen oli ainoa lohtu se että kohta sitten uudestaan... Vaikka kyllähän se pelko tuppaa jäämään seuralaiseksi myöhempiinkin odotuksiin.

Mafinka: Olen itsekseni tuumiskellut ettei ihmisten mieltenharmeja voi laittaa jonoon ja sanoa että kun sulle ei tuota kauheinta ole tapahtunut niin älä valita. Keskenmeno on hirveä suru mutta toisaalta luulen että jos itsellänikin tulee tilanne että kierrot kuluu eikä mitään näy, sitä toivoisi edes sen raskauspätkän että saisi toivoa jatkoon. Noo, tämä on tällaista pyörittelyä eikä tarkoitus todellakaan ole lytätä kenenkään suremista.

ON: Minulla ainakin kohdun limakalvo on kunnossa kun vuodan kuin pistetty sika vaikka on kp 5. Lyhyen kierron takia ov-testailu pitäisi aloittaa jo huomenissa mutta tuskin aloitan, on vähän kornia dipata veriseokseen...

Pluissaisia tuulia puhalletaan!:whistle:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp1/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri (42)............kp3/28-32........yk10(06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp5/22-24........yk4.......................3.
Zillian (42)................kp11/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp12/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp13/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp13/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp 13/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp19/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp24/20-30......yk.3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp24/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp26/25-26......yk22......................1.
Minni007 (47)............kp33/27..........yk 1.......................3. :heart:
Nöpsö (43)................kp42/29-32......yk?........................2.:heart:
Mahdotontako (46)....kp44/23-30......yk15.......................1. yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

putunen (42).....................dpo0
Minni007 (47)....................pp13:heart:
Whisky Peat (35)...............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille :wave:

Olen vähän kärryiltä tipahtanut, mutta päivitin kuitenkin listan. Kertokaa jos on korjattavaa. En ole paljon täällä ehtinyt kurkkimaan.

Mutta sen verran huomasin, että pahoittelen tetu68 kovasti sitä, miten kävi :'( :hug:. Voimia sinulle ja toivottavasti uusi tärppi pian osuu kohdalle ja kestävä sellainen :kiss:.

Minni007 - onnittelut plussasta! Hieno juttu - ja toivottavasti pikkinen pysyy tiukasti kiinni :flower:

Mafinkalle onnittelut suunnitteilla olevista häistä! :)

Mur-murille jaksuja ja tsemppiä töiden aloitukseen huomenna! :wave: Toivottavasti se osoittautuu virkistäväksi asiaksi elämässäsi.

Mikäs on mintun tilanne - oletko testaillut?

Piitulle onnea hoitokiertoon!! Mulla oli sellainen elokuussa. Punktio pelotti, mutta se meni yllättävän hyvin, ja vain vähän nipisteli. Muutenkaan pistelyt ym. ei olleet niin pahoja kuin olin luullut. Toivottavasti hoidon tuloksena saat katsella pian plussaa testissä :heart:

ON: itselläni ilmestyi harvinaisen selkeä ovistestiplussa eilen aamulla. Saattoi olla oviskin jo eilisen puolella tuntemuksista päätellen, mutta laitoin tälle päivää tuon dpo0:n. Hyödyntämistä on yritelty, mutta meilläkin vähän vaivaa joskus suorituspaineet, kun pitäisi saada simpat liikkeelle, niin ne eivät aina suostu yhteistyöhön ;). Työvoitto kuitenkin saavutettiin puurtamisen tuloksena :D

Viimeksi muokattu:
Viivanen oli aamusta heikompi kun eilen illalla.. eli kyllä se siitä haalene. Miulla kun noi lukemat ei huidellu noin korkealla kun mur-mur kertoi hänellä olleen ..ei lähelläkään. Voisi ehkä rohkeasti olettaa, että ei se kroppakaan ala uutta kiertoa vakavissaa valmistelemaan ennen kun raskaushormoni on poistunut elimistöstä? Sattaisi hyvin olla ihan ajassaan jos Clomit pääsisi tosiaan siinä kp 5 alottamaan

voihan.... Mun tekstit katos jonnekin !!!!!!! Ei muuta kuin uusiksi...
MafinkalleHurjasti onnea tulevista kesähäistä !:heart: Minnille :liimaa ja tarrasukkia...:hug:Tetu:VOIMA:hug:
PiituOnnea Hoitotaipaleelle...
Mafinkapohdiskelit sitä että kun ei tärppää tai tulee keskenmeno että kumpi pahempi... Hirveitä asioita molemmat... Mutta omalla kohdalla kun ei ole tärppi käynyt ollenkaan niin musta tuntuu tosi pahalta, kun mietin kuitenkin että onko vika vaan siinä ettei osu vai onko vika minussa vai miehessä... ja kyllä minä miehenkin mielipiteen haluaisin kuulla sen suhteen että miten jatketaan. Tuntuu vaan olevan asia josta mies ei halua puhua ja tuntuu hirveän turhauttavalta hankkia lääkkeen itselle jos niihin käytetyt rahat menee ns kankkulan kaivoon sen vuoksi ettei pääse peittoja heiluttelemaan kuin kerran-pari kuussa... Mutta kun mä en vaan pääse eroon ajatuksesta omasta pikkuisesta !!!!!!!!

Moikat! Niin se vaan meni TAAS että tänään testattu aamupissasta herkkis testi nega, ja aamupvllä ku vuoto ei vielkää muka alkanu, pregcheckillä nega:(ja sitte seuraava pyyhkäisy vessapaprulla niin olihan jo väriä!:kieh:), Luulin tai kuvittelin eilenkii ku masu niin turvoksissa ja valkovuotoa tullut reippaasti että jos sittenkii... meinaan ollut jo viikon verran sellaisia menkkaoireita...mutta turhaan! BLÄÄH!!!
Muuten viimekuussa sama homma eli kerkesin just testata ku ekat vuodot alkoi samana pvna!! Juu nyt en kyllä testaa tästedes ennenku menkat varmasti myöhässä!! Dyykkasin äsken roskiksesta ja blancoja olivat molemma edelleen... se siitä! Tänään tai huomen kp1 ei oo viel kokonaan alkanu. Mut ajan kysymys vaan milloin.

Ottis: Kiitos parantumis toivotuksista! Ja sulle myös niskojesi kanssa!!
Tänää ainut vapaa täl viikollla joten en varmaan ehdi paljon koneella oleen..

Minni: Saanko kysyä: Mikä on PAS-siirto? Maksoiko kuinka paljon? Oliko sun oma munasolu vaiko luovutus? Kiinnostaa tietää kun jos ei meillä onnistu muuten niin varmaan jotakii apua tarvis!
Onnea massunkasvatteluun!

Joo, Ottis: greippimehua munkin ostettava vaiks yks tölkki onkin varastossa..
Hyvä että teillä viikonloppu sujunut hyvin!:heart: Alkaa mieheskin jos tajuumaan jotta ei arvostele ja hauku sua koko aikaa(?) Hope so! Meillä ollut vaikeempaa kun miehellä lääkkeen vieroitusoireet vielkii koko ajan... seksistä ei oo ollu tietookaan pariin viikkoon ja lisää tulossa kun menkkojen aikaanhan ei pupuilla... no sitte voi alkaa tallettelun ja sitä enne harjoittelun:)mites se menikään? 3-4 vrk välein pitää simppaset liikkuvina?

Tattiselle onnea oviksen metsästykseen ensi kiertoon myös!! Liehittelet miehesi ihan muina naisina etkä puhu oviksesta mitään! Nyt meillä viimeks mies kyllä tiesi ajankohdan ja saatiin jotain aikaiseksikin mutta ei vaan natsannut!:(

Fialiialle tsempit plussviivan vahvstumiseen!!:heart:

Hyvää päivän alkua kaikille!
Pahoittelut kaikille huonoja asioita kohdanneille

keskenmenoista sen verran, että omalla kohdalla on ollut kaksi 7/2006 ja 12/2009 ja molemmilla kerroilla oli totaalinen km luonnollisella tavalla. Ja veren määrä oli aika rajua, sillä piti mennä aluesairaalaan ja kun nousin autosta, niin verta holisi pitkin jalkoja lattialle saakka. Perässä seurasi pieni sikiö, jonka olisin halunnut nähdä, mutta hoitaja keräsi sen paperiin ja laittoi jonnekin, en tiedä minne enkä jaksanut siinä tilanteessa kysellä perään. Mutta jälkeenpäin olen ajatellut, että olisin halunnut katsoa.

Yksi km oli nuoruudessa 16v, jossa kärsin ensin kovista kivuista ja vessan pönttöön tippui pikkuruinen pussi, jossa oli selkeä sikiö. Vasta tuossa hetkessä ymmärsin mitä oli tapahtunut, en edes tajunnut olleeni raskaana. Joten kaikkiaan kolme km, joista tästä ensimmäisestä ei tiedä kukaan muu kuin minä ja nyt te rakkaat ihunat :ashamed:

Mutta olen saanut monta lahjaa sen jälkeen, joista olen enemmän kuin kiitollinen.

Onnittelut kaikille hyviä uutisia kantaville

Nauroin ihan kippurassa illalla miehelle, kun se alkoi puhua varmoista päivistä......

Se on kamalan utelias ihminen ja jos tarve vaatii, niin kaivaa tietoja vaikka kiinasta saakka. Ja vaikka kynsillään jos ei lapiota ole lähistöllä.

Mies nimittäin on viime aikoina tässä koko ajan vihjaillut, että ei meille varmaan enää vauvoja ole tulossa, tai isosti on puhellut meidän kuopukselle tyyliin, että taidat olla viimeinen vauva.

No tähänkin puhelemiseen löytyi selitys, kun en kommentoinut sanallakaan noihin sen puheisiin, hymyilin vain.

Se oli käynyt verkkopankissa ja huomannut tuon verkkomaksun noista ovistesteistä ja varmaan hiljaisina hetkinä kaivanut kaikkea tietoa.

Eilen illalla se puheli mulle, että onhan niitä kaikkia apukeinoja ja "varmoja päiviä", jos raskaaksi haluaa. Voi taivahan vallat, että en voinut enää olla nauramatta, vaikka toinen ihan oikeasti vakavissaan esitti asian. Tänä aamuna se sitten esitti, että voitaishan me alkaa harjoittelemaan ja olenko jo testaillut otollista aikaa :LOL:

En tosin ole kertonut, että olen ajatellut raskautta vähän myöhemmin, en nyt tässä kuussa......

Voi herranen aika että tuo ukkeli osaa aina minut yllättää....

Mun kierto on varmaan jossain 29-31, mutta nyt siis ensimmäinen kunnon kierto alkanut, joten katsellaan.

sanoinkin miehelle, että mun huvit on halpoja....

Hyviä jatkoja kaikille täältä sateen keskeltä!

Yhteistyössä