mur-mur Primolut se varmaankin oli, mitä valmistetta mietiskelin, ett saattais tehota paremmin kuin Terolut. Kiitos kun taas hait linkin esiin :kiss:.
Piitu73 Kiitos paljuilutoivotuksista =). Ihan kivasti meni ilta. Tosin vasta kuuden aikaan oltiin perillä ja vielä ruokaostoksilla puol kahdeksan aikaan. Palju saatiin lämpenemään ysiltä eli voitte kuvitella, että myöhään meni. Alkuilta oli tosi hissua ku mun mies luskeli lehtiä ja veljensä pörräs netissä tai oli kiinni kännykässään. Paljuun 'hypättiin' yhdentoista aikaan ja ihan kivaa oli, ku eivät miehetkään ottaneet väkeviä kuin sitten vasta myöhemmin ja sitten olikin aika mennä nukkumaan. Tai kuka sit menikään, minä olin ainoa, joka pääsi sänkyyn asti
, mun mies nimittäin nukahti sängyn viereen lattialle ja veljensä pelkkä pyyhe päällä olohuoneen sohvalle. Aamulla oli vielä kaikilla nauru herkässä ja ihan hyvä niin. Ei siis lähdetty baarikierroksellekaan, mikä oli pelkkää plussaa kaikin puolin, säästyi rahat eikä ollut aamulla tukka kipeäni =).
Ei taida onnistua edellisten sivujen selailu samaan aikaan kuin kirjoittelee. Minä vastaan yhden sivun juttuihin kerralla ja sitten kun eka oma teksti on jo toisella sivulla, hyppään seuraavalle lukemattomalle ja kommentoin sen sivun jutut. Tai sit just niinkuin mur-mur kertoi, ett pitää kaksi sivua kerrallaan auki, kai sekin Windowsissa onnistuu =).
tattinen Pahoittelut, ettette saaneet oikein ovista hyödynnettyä. Jos on useampiakin yrityksiä takana, on toivoa, ett sieltä olis yks vilkas simppanen päässyt livahtamaan torveen, joten eiku peukutuksia :heart:!
Keskeneräinen Kyllähän se niin on, että max kymmenen päivää saisi olla pupuilujen välit, jotta siimahännät pysyisivät liikkuvaisina ja terhakkoina. Minä olen omalla kohdallani yrittänyt juonia siten, ett noin viikko ennen h-hetkeä pupuiltas ja sitten toisen kerran lähempänä ovista. Se 3-4 päivää on uusille siittiöille hyvä aika olla pusseissa ennen pupuilua. Muistaakseni sama aika pitää pidättäytyä seksistä ennenkuin simppasia tutkitaan. Kai sillä on jokin yhteys mm. liikkuvuuteen.
Mafinka Kiitos kysymäst, hyvin menivät juhlat. Aamulla oli hyvä mieli herätessä ku ei ollut tarvinnut kinata ja muutenkin meni loppuviikonloppu ihan samoissa fiiliksissä. Eilen peräti autoin miestä pakettiautonsa vahaamisessa ja kauniisti mies kiitteli jälkeenpäin, kun olin auttamassa. Positiivista siis se. Jossain vaiheessa lauantai-iltana mies taas lueskeli kotikylänsä nettisivuja ja katteli kastettujen kuvia ja sanoi ääneen, ett:
"Niin ne toiset vaan saa vauvoja, eikä me saada.", mutt jätin asian siihen enkä kommentoinut ja siihen se aihe sitten hyytyikin.