mur-mur Niin, sulla alkaakin jo työt huomennako ihan jo?? Huih! Aika menee hurjaa vauhtia. Kiva, että saat vähän lisäsäpinää päiviisi, vaikka varmasti alussa uuvuttaa jo pelkkä lähtö ja tieto, että pitää lähteä.
tattinen Niin tuttu tunne tuo, että harmittaa kaikki ovisoireet, kun tietää kierron kuitenkin menevän simppasten puutteessa huti :'( :hug:. Tsemppiä :kiss:.
tetu68 Pitänee mun ottaa jotain 'kauniiseen käteen' ja laittaa vipinää peiton alle, jos ei mies muuten ymmärrä. Mutta vielä ihan oikeasti ja aikuisten oikeasti funtsin muutaman päivän haluanko stressata itseäni simppajahdilla. Meinaan, ett meidänhän on pitänyt jo monta kuukautta tjottailla, vaan kun siitä ei ole tullut mitään, tuntuu jotenkin niin turhalta, ett taas tikuttelisin ja stressaisin pilin saantia ja jäisi kuitenkin vain luu kouraan
. Mutt katellaan..
Toivottavasti pääse aloittamaan Clomit kp5. Vähän hassua, että pitää odottaa puhdasta negaa r-testiin jos kuitenkin tietää, ettei kohdussa enää mitään ole
.
Piitu73 Kiitos paranemistoivotuksista :kiss:. Minä olen heinäkuusta asti syönyt kaikki mahdolliset tropit, vaikka yleensä olen ollut terve kuin pukki kroonisia juttujani lukuunottamatta. Tästä vuodesta nyt vain näytti tulevan tällainen, ettei monta tervettä päivää näe. Eilen pahin niskakipu hellitti ja nukkumaan selvisin vain yhdellä Buranalla eli kai tässä tuon suhteen jo paranemaan päin ollaan
.
Sulle sitä ainokaista ja totisesti pysyvää plussaa tästä hoitokierrosta toivon :heart:! Kunpa voisinkin sanoa jotain, joka sais sut lopettamaan hermoilun, mutt nämä on niin isoja asioita, ett hermoilu kuuluu väistämättä asiaan. Tsemppiä ja plussapuhureita jo nyt :heart:!
Keskeneräinen Sait mut nauramaan tolla:
vähän kornia dipata veriseokseen- kommentilla
. Just itse ajattelin yksi päivä, ett eipä tässä paljon niitä oppikirjojen kuivia päiviä pääse välissä olemaan ku menkkojen loputtua alkaa miltei heti ovislimottelu jne.
Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Hienoa, että saitte oviksen kuitenkin hyödynnettyä. Mahikset vauvansaantiin paranee huomattavasti, kun saa ajoissa piliä
. Plussapuhureita ja onnea RKTT-aikaan :heart:!
Ninni69 Olis varmasti kiva tosiaankin jos saisi mieheltäkin tukea piinailuun. Mulla on joskus Clomifen-kiertokin mennyt huti miehen pihtailun vuoksi ja se on kyllä sapettanut enemmän kuin olis uskonutkaan. Mutta olen asiasta sitten myös sanonut ja vaikka en aina niin kauniistikaan, on viesti lopulta mennyt perille. Meillä taitaa olla tilanne nyt sellainen, että mies odottaa minun puhuvan vauvahaaveista, kun hän on kantansa tehnyt selväksi, että vielä vauvaa haluaisi yrittää, mutt minun kantani kesältä (kun viimeksi aiheesta puhuttiin) on, että on turha potkia tutkainta vastaan ja kiusata itseään asialla mille ei mitään voi. Kai mun pitää ensin selvittää oma pääni, taas vaiheeks =).
Minttu2011 Pahoittelut tädin tulosta :hug: Mullakin runsastuva valkovuoto on yleensä merkki alkavista menkoista, vaikka muistanpa, ett sen ainoan kerran mitä raskaana olin, oli valkovuoto runsasta, mutta vasta sitten kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa. Ennen eräpäivää (dpo14) alkoi olla tunnetta vuodosta ja kuvittelinkin, ett menkat alkais mutt kai kroppa vaan keräs sitä valkkaria sisäänsä ennenkuin se valui ulos.
Kurja juttu miehelläs noi vieroitusoireet lääkkeistä. On hänellä niin tujut tropit olleet, ettei se varmaankaan ole helppoa, ei hänelle eikä kenellekään teistä
. Tallettelut 3-4 päivän välein on ihan ok :saint:.
Toi mun ukkoni on ihmeotus ku silloin kesällä, kun otin hänet oikein kovasti luokalle, muuttui ihan erimieheksi hetkessä. Sitten alkoikin se kortisonikuuri elokuussa ja sen myötä vaikeudet ja nyt sitten taas, kun oli 'lähtö lähellä' ja kuuri loppumassa, on ihan erilainen. Lauantaina peräti ku tultiin kotiin ja näki, ett mulla on hommaa pyykeissä yms., meni ihan suosiolla ja mun vinkkaamattakaan itse putsaamaan kissojen hiekka-astian. Sitä en olisi uskonut koskaan näkeväni. Vanhan herran (19v.) hiekat joskus putsas ku kissahan hänen kotoaan oli, mutt koskaan ei ole meidän tai mun kattejeni astioita putsaillut.
Ps. Toinen päivä ku juon greippimehua ja kummasti se alkaa miltei heti tuolla alapäässä tuntua. Mulla tänään kp6.
bugsy Kiva, ett sun miehelläs on ollut vähän puuhaa aarteenmetsästyksessä eli sen urkkimisessa mitä sinä oikein puuhailet testitilauksines
. Ihana sun ukkelis oikeasti kun noi hövelisti tarjoutuu 'harjoittelemaan'.
Mun pitää varmaan myös miehelleni vinkata harjoittelusta jos aion, ett vielä yritetään, sillä ihanhan tässä on paikat ruosteessa. Oikeasti tuntuu, ett ei a) oikeastaan haluaiskaan koskaan enää sekstata tai b) ei osais, vaikka haluaisikin
.