Hyvää päivän alkua kaikille!
Pahoittelut kaikille huonoja asioita kohdanneille
keskenmenoista sen verran, että omalla kohdalla on ollut kaksi 7/2006 ja 12/2009 ja molemmilla kerroilla oli totaalinen km luonnollisella tavalla. Ja veren määrä oli aika rajua, sillä piti mennä aluesairaalaan ja kun nousin autosta, niin verta holisi pitkin jalkoja lattialle saakka. Perässä seurasi pieni sikiö, jonka olisin halunnut nähdä, mutta hoitaja keräsi sen paperiin ja laittoi jonnekin, en tiedä minne enkä jaksanut siinä tilanteessa kysellä perään. Mutta jälkeenpäin olen ajatellut, että olisin halunnut katsoa.
Yksi km oli nuoruudessa 16v, jossa kärsin ensin kovista kivuista ja vessan pönttöön tippui pikkuruinen pussi, jossa oli selkeä sikiö. Vasta tuossa hetkessä ymmärsin mitä oli tapahtunut, en edes tajunnut olleeni raskaana. Joten kaikkiaan kolme km, joista tästä ensimmäisestä ei tiedä kukaan muu kuin minä ja nyt te rakkaat ihunat :ashamed:
Mutta olen saanut monta lahjaa sen jälkeen, joista olen enemmän kuin kiitollinen.
Onnittelut kaikille hyviä uutisia kantaville
Nauroin ihan kippurassa illalla miehelle, kun se alkoi puhua varmoista päivistä......
Se on kamalan utelias ihminen ja jos tarve vaatii, niin kaivaa tietoja vaikka kiinasta saakka. Ja vaikka kynsillään jos ei lapiota ole lähistöllä.
Mies nimittäin on viime aikoina tässä koko ajan vihjaillut, että ei meille varmaan enää vauvoja ole tulossa, tai isosti on puhellut meidän kuopukselle tyyliin, että taidat olla viimeinen vauva.
No tähänkin puhelemiseen löytyi selitys, kun en kommentoinut sanallakaan noihin sen puheisiin, hymyilin vain.
Se oli käynyt verkkopankissa ja huomannut tuon verkkomaksun noista ovistesteistä ja varmaan hiljaisina hetkinä kaivanut kaikkea tietoa.
Eilen illalla se puheli mulle, että onhan niitä kaikkia apukeinoja ja "varmoja päiviä", jos raskaaksi haluaa. Voi taivahan vallat, että en voinut enää olla nauramatta, vaikka toinen ihan oikeasti vakavissaan esitti asian. Tänä aamuna se sitten esitti, että voitaishan me alkaa harjoittelemaan ja olenko jo testaillut otollista aikaa
En tosin ole kertonut, että olen ajatellut raskautta vähän myöhemmin, en nyt tässä kuussa......
Voi herranen aika että tuo ukkeli osaa aina minut yllättää....
Mun kierto on varmaan jossain 29-31, mutta nyt siis ensimmäinen kunnon kierto alkanut, joten katsellaan.
sanoinkin miehelle, että mun huvit on halpoja....
Hyviä jatkoja kaikille täältä sateen keskeltä!