40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi Bugsy miten sulla huono päivä:hug: toivon huomisesta parempaa!
Kamalaan ruljanssiin oot joutunut! Missä miehesi oli, etkö olis voinut pyytää häntä vahtimaan lapsia? Vai oliko hän töissä? Ei se helpolta kuulostanut!!! Onneks pienet tuli ehjänä kotio!:heart:
 
Mur mur!
Uskon että sulla vitutus, mulla ainakii olis jos ois nälkä, joskus ku laihdutin ruokavaliolla oli mun hermot TOOOOSI kireellä koko ajan kun tiesi ettei saa syödä!:kieh:
Nyt aion alkaa liikkumaan enemmin... tulis nyt se mökkireissu (mennään su-ti) sitten on se tsemppausjakso, aion kyl vähentää kaikkee turhaa herkuttelua ja kaljan lipittämistä! Siinäkin kaloreita hurjasti jos useemman juo kerrallaan ja monena päivänä viikossa!
Tsemiä ja pitkäääää pinnaa!!!!!!:heart::)
 
Ottis!
Pahoittelut negasta, testaathan sä kuiteskii viel vaiks torstaina? Eihän sulla silloin oo vasta kuin dpo10! Vai kuin lyhyt kierto sulla on? Tsemiä!=)

Sit yks juttu! Minä olin taas malttamaton ja cittarista ostin pregcheck- ovistestejä ja 2 kpl r-testejä, liuskoja. Testasin tossa 2 tuntia sitte ja ovistesti oli nyt tosi vahva. Sit r-testi NÄYTTI HAAMUA! Mutta voiko se olla että oviksen aikaan r-testi voi näyttää ppositiivista? Ja mietin myös että jos mulla viel niitä edellisiä hormooneja...??? Mut varmasti testaan jos ne herkät testit tulee ennenku sinne mökille mennään.... etten sit ota alkoholia jos alkaa viiva vahvistumaan! Mut tiedä häntä jos onkin väärä hälyytys! :confused:
 
Minttu..hmmmmm..mitähän tuosta voisi ajatella..ettei vain?..:rolleyes:

Siis..Jos on hyvin vahva ovis(yhtä vahvat viivaset O-testissä)voi R-testi reagoida haamuttamalla hyyyyyyvin haaleasti.

Mietinpä vain..siullahan jo näyttänyt vahvaa O-viivaa..montako päivää?
..tiesithän, että O-testi saattaa näyttää alkaneen raskauden ENNEN R-testiä!!!

Etkös sie jo tässä joku päivä kertaalleen tehnyt R-testin ja se nega!?..

Saisit sie laiteltua kuvaa molemmista testeitä tänne - O&R???:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hei ,

joo lugestron aiheuttaa varmaan sitä tuntemusta. Sen huonon olon jälkeen tunnot katosi. Eli nyt se alkoi: Piinapäivät. Usko alkaa horjua, ei ole kiva. Muistan ekan kanssa, että piinapäivät oli pahimmat. Silloin tuli unia ja painajaisia, sekä itkuja. No, jäitä hattuun : ) Helpommin sanottu kuin tehty.
 
Ottis
Minttu2011 mur-mur jo kertoilikin, mutta o-testi voi tosiaankin reagoida herkemmin hCG:n nousuun kuin itse r-testi. Toivottavasti se on sitä :heart:!

Mulla on torstaina dpo 10 eli oikeassa olet. Tänä iltanakin nippaillut alamasussa, mutt en usko ett olisin raskaana. To-aamuna en oikein voi (ehkä) testata, mutt ehkä perjantaina sitten.

Tringa Älä nyt toivosta luovu. Piinaviikkoja nämä tosiaankin on, mutt ei auta ku odotella vain. Toivon, että se plussa sieltä lopulta pärähtäisi :heart:!
 
Näin viime yönä unta.. menin terkkarille, joka alkoi puhua, että "oletkohan raskaana". Epäilin itse kyllä etten, mutta halusi lääkärin tutkivan. No siinä kävi kolme eri lääkäriä kopeloimassa ja ultraamassa, ja lopulta yksi heistä katsoi korvaani!!!

Lopulta lääkäri tuumasi tympääntyneen näköisenä: "Joo.. täällä näkyy. Tämä raskaus on korvien välissä" :LOL::LOL:
 
Kiitos asuntokauppaonnitteluista! Huhhuh, kyllä helpotti. Meillä oli siis kaksi isoa asuntolainaa, ja nyt saatiin kuitattua asunnon myyntirahoilla se toinen asuntolaina pois. Kyllä hirvitti, kun yks päivä kattelin nettipankissa lainatietoja ja lainaa oli yhteensä melkein puoli miljoonaa... Onneksi korot on vielä suht alhaalla, niin sen puoleen ei tarvinne hätäillä.

Korkattiin tuossa miehen kanssa kaupan kunniaksi viinipullo ja sitä tässä nyt ollaan lipitelty pitkin iltaa. Ette kyllä arvaa, miten helpottunut olo!! :heart::):)


Bugsyn kirjoittelua on kyllä hauska lukea, kun ne ovat niin elämänmakuisia. Suurpeheen mutsina varmaan on aikamoisessa pyörityksessä. Välillä tuntuu tuon yhden pikkumiehenkin kanssa, ettei ehdi mitään, kun pikkuvintiö viipottaa joka paikkaan velmu ilme naamalla. Entä jos olisi useampi...!!! :heart::)=):D

Tringalle jaksamista piinapäiville! Varmasti on kova jännitys päällä nämä muutamat päivät, kun odottelet virallista testauspäivää. Yritä kumminkin nauttia olostasi! Onhan tuokin aika ainutlaatuista ja toivotaan, että kaikki menee hienosti! Onnea matkaan!

Ottis; sinä se jaksat puuhailla koko ajan jotakin. Olet kyllä aikamoinen mimmi!
 
Juu Mur mur ja Ottis. testasin negan mut se oli tosi laimeesta päiväpisusta ja nyt olin sentään pidätellyt ainakii pari tuntia. Ja eilinen oli davidin testi ja tän päivänen pregcheckin liuskatesti ja ei siinä kyl sitä punaväriä juur ollut mutta viivanpaikka... mikä näkyy kyl vielkii.
Otin kuvan niistä mut en onneton osaa taas kun en muista mihin se pitikään lähettää:confused:
Ei siitä joo kauheesti erota mut jotain.

Mietityttää se, milloin se tärppi olis käyny kun pupuilut olleet aika vähäisiä, viime lauantainakin kävi niin että ei päästy loppuun asti kun miehellä oli kipuja. No sit tulee mieleen... viime keskiviikkoaamuna tais olla niin että pääsimme loppuun ja viel jäin sit sänkyyn...

Mulla ei siis oo hajua onks mulla ovis ollut jo silloin vai mikä... tuo pitää kattoo loppuviikosta jos se viiva häviää niin ovis oli sit vaan niin vahva... ja näkeehän sen sit ovistestistäkii. Kyl on vaikeaa, miten muuten mur mur, oliko silloin kun sul oli ne keskenmenot niin sulla välissä kuukautisia? Vai jäitkö heti uudestaan raskaaksi?
Mua mietityttää jos nyt sit oonki ja se ei sit kestäkkään kun en odottanu menkkoja...

Mut koitan laittaa sen kuvan jos vaan mur mur antaisi ne ohjeet uudestaan tälle lahopäälle!

Ja tänäänkään ei tallettelut varmaan onnistu ku miehellä kauhee nuha, no katotaan onks se niin paha ettei häntä kiinnosta. En oo hälle mitään maininnut testailuistani, ja päätin etten sanokaan, tulee vaan turhia paineita!
No palaillaan!:heart:
 
Ottis
Näin viime yönä unta.. menin terkkarille, joka alkoi puhua, että "oletkohan raskaana". Epäilin itse kyllä etten, mutta halusi lääkärin tutkivan. No siinä kävi kolme eri lääkäriä kopeloimassa ja ultraamassa, ja lopulta yksi heistä katsoi korvaani!!!

Lopulta lääkäri tuumasi tympääntyneen näköisenä: "Joo.. täällä näkyy. Tämä raskaus on korvien välissä" :LOL::LOL:
:LOL:.

Minä näin toissa yönä unta, ett mur-mur päätti näyttää kesällä mallia miten plussataan :). Oli mur-mur toisessakin unessa, mutt sitä en enää muista. Mitään ikävää se ei ollut.
 
Ottis
Salme71 Tänään mua illasta laiskotti, enkä olis millään viihtinyt lähteä nurtsia leikkaamaan. Vauhti oli kuitenkin melko hyvä, sillä kahdessa tunnissa leikkasin kaikki muut paitsi ojan penkat. Kukkapenkeille ei sit enää energiaa riittänytkään. Nyt olen illan saunomisen lomassa pessyt pyykkiä pari koneellista ja just sain astianpesukoneen tyhjennettyä. On kivempi lähteä bilettämään, kun tietää kaiken olevan kotona ok. Se vaan on huono juttu, ett mies tulee huomenna kotiin ja paikat on takuulla sekaisin, kun itse tulen kotiin. Pitääkin muistuttaa sitä, ettei kovin levittäydy tai mä kilahdan ku oon illan hillunut ku pieni eläin.

mur-mur Kauniita unosia sulle :hug:.

ON Otin lasillisen punaviiniä, ihan varuulta ;). Jotenkin ei vain maistu nyt. Kippis, Salme71, sulle kuitenkin ;).
 
Ottis
Minttu2011 Osaatko siirtää kuvan koneelle kamerasta? Kun olet kuvan siirtänyt koneelle, mene osoitteeseen Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images ja klikkaa sieltä valikosta muistaakseni avaa (browse) ja mene sitä kautta tiedostoon, jonne kuvan olet laittanut. Mä laitan kuvat aina ensin koneen työpöydälle, ett ne on siitä helppo löytää. Sitten klikkaa 'lataa' ja saat url-osoitteen, jonka voit tallentaa painamalla hiiren oikeata näpäintä ja valitsemalla 'kopioi'. Kun se litania ylimpään tekstiruutuun (1-kuvan paikalle) on tullut, saat siis erilaisia vaihtoehtoja, miten kuva esitetään. Minä olen yleensä ottanut 'pieni kuva tiedostona' tai jotain, ei kuitenkaan linkkinä.Sitten tule tänne ja klikkaa tätä kirjoituskenttää ja taas hiiren oikeata puolta ja sieltä 'liitä'. Kuvan sijasta kenttään tulee url-osoite. Kun lähetät viestin, näkyy kuva täällä meidän ilona. Toivottavasti onnistuu. Mun netti on nykyään enkunkielinen ja niin sitä ajatus laiskistuu, etten muista noita alkupään juttuja varmaksi mitä ne on suomeks, mutt et ole turha jätkä, joten varmasti onnistut.
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat mahtava uni. Siellähän se ensimmäisenä onkin, siellä korvien välissä.

Arvatkaapa millaista meillä on esim. jouluna kun kaikki on paikalla:D Me ollaan niinkuin älytön italialainen perhe. Eikä millään pahalla italialaisia perheitä kohtaan.
Kuvitelkaa että kaikki ihan oikeasti pälättää samaan aikaan ja kaikilla on tärkeää asiaa. Aina vain volyymi kohoaa seuraavalla.

Meillä siis puhutaan yhtä paljon suhteessa kuin minä kirjoittelen tekstiä näihin viesteihini. Ja enemmänkin.

Oli pakko käydä tuulettamassa pääkoppaa ja huusin vain että nyt meen kävelylle ja heippa. Ei kukaan uskaltanut edes kysyä mihin päin olin menossa. Sen verran oli varmaan naama pahan näköinen.

Tietävät kyllä milloin kannattaa kartella. Mikähän luonnonlaki se muuten on, että kaikki paska kertyy samalle päivälle? Ja miksi sitten ei toteudu se, että raha on kuin roskaa, roska on kuin paskaa ja paskahan ei lopu koskaan.........muuten kuin tuon paskan osalta, tietenkin.

Ja miksi kaikki tapahtuu yhteen syssyyn? Taas illemmalla mies lähti johonkin saamarin kokoukseen, niin eiköhän se pieninkin osaa aina alkaa kitisemään kans just sopivalla hetkellä. Muuten on kyllä helppo tapaus ja nukkuu yöt hyvin.
Joo, taas kaksoset karkas viereiselle pellolle kuraojan kautta, tietenkin....Poika tuumasi pellolla, että siellä on niitten pesä.
Siinä sitten huutelin perään ja VARMASTI kuuli naapurikin. Miksi mun pitää aina huutaa kuin palosireeni?

Kattelin yhtä ohjelmaa netistä ja siinä naikkonen tuumasi, että on niin ihana päivä, joo tosiaan on niiiin "ihana". Naputtelin sitten vähän lujemmin näppäimistöä ja hiirikin sai oman osansa. Mulla on kieltämättä paha tapa räiviä romuja.

Joskus on käyny niinkin, että oon joutunu liimaileen vähän osia takaisinkin. Tunnustan.Pitäis oppia hillitsemään itseään, mutta kun pinna on toisinaan vähän lyhyehkö, napsuu herkästi poikki ja huojuu jo pienestäkin puhurista. Niin, tiedä, se johtuu väsymyksestä. Kun sais olla edes päivän ihan yksin. Mutta kun ei uskalla valittaa väsymystään kenellekään, (siis onneksi täällä saa, joten koittakaa kestää,) koska itsepä olen katraani hankkinut/saanut.

Ja mulla on tapana raivota televiossa esiintyville poliitikoille, autolla ajaesa toisille kuskeille, ne kun on aina niitä törttöjä, minä en. Kävelyllä ollessa puhun ääneen autoilijoille tietä ylittäessä, kun ovat taas niin törttöjä jne......

Mutta en siis antaisi mitään pois, mutta joskus ihminen väsyy vain siihen k.o. tilanteeseen, oli se sitten mitä milloinkin. Kun on töissä, väsyy töihin ja kun on kotona, väsyy joskus siihenkin. En siis yleensä valita sitä, että "joudun" olemaan kotona, vaan tykkään siitä. Ja silloin kun oli töissä, tykkäsin olla töissä. Mutta silti joskus vaan haluaisi olla niin, että elämä olisi helppoa.......edes joskus.

En kuitenkaan halua antaa väärää kuvaa, että joka hetki ruikutan oman elämäni kurjuutta, vaan niitä päiviä tulee ja menee. Nyt on taas ruikutin päällä tällä hetkellä:kieh:

Parasta viikonlopussa oli kuitenkin se, että kaksosista poika hoiti vauvanukkea kaikessa rauhassa ja silitteli sitä siinä. Yhtäkkiä poika katsoi nukkea haaroväliin ja "järkyttyneenä" huusi, tällä on reikä täällä... missä sen kikkeli on? Äiti, tänne pitää laittaa kikkeli. Mullakin on.
Sanoin kyllä pojalle, että huoneesta löytyy sellainenkin nukke jolla on kikkeli. Niin sitten kävi vaihtamassa. Jatkoi kyllä sitten pohdintojaan siinä, että isillä on karvoja kikkelissä, mulla ei ole. Kyllä ne sitten kasvaa.

Joo, kasvaahan ne karvat, ihan riesaksi astikin........

Hyviä öitä kanssasisarille tasapuolisesti.
Voi kun heräis joku aamu yhtä maireana kuin tuolla aikaisemmin oli kuva mahtavasti hymyilevästä kissasta.......taitaa jäädä haaveeksi.......miau
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Omasta puolestani lähettelen hyvän yön toivotukset kaikille teille ihanaisille naisille!

Bugsylle erityisvilkutukset! :wave: Meillä YKSI pikkkumies pitää sellaista meteliä, että naapurit varmaan ihmettelee, että missä me piilotellaan sitä lapsikatrasta. Uskon, että teillä sitä hulinaa riittää. Ja on huonoja ja on hyviä päiviä; näitähän meillä kaikilla on. Onneksi täällä saa purkaa kaikenlaisia fiiliksiä. :)=) Toivotaan, että huomenna on taas se parempi päivä.
 
Nopeest vaan päivitys tilanteeseen: Saimme sittekii tallettelut tehtyä!
Koht petiin kun lupasin pojan viedä asemalle ku huomen retki Helsinkiin, sit se koulu päättyy hänellä. Ammattikoulun eka vuosi siis, sai kiitettävän arvosanan käytännön tehtävistä ja voi saada stipendinkin! Voi että olen ylpeä hänestä! :heart:

Niin, testaan varmaan aamulllakii jotta näen vahvistuuks viiva vai onks siinä enää ollenkaan mitään! Noi on viel niitä ei niin herkkiä... joku pv postissa pitäis tulla 2 kpl herkimpiä, nyt varmaan venyy ainakii perjantaille kun on torstaina pyhä...

Nyt hyvät yöt ihunaiset ja kauniita unia, koitan huomenissa sitä kuvaa ku nyt alkoi väsyttään!
:heart::hug:=)Ootte ihania!!!!
 
Whisky Peat...mäkin repesin:D:LOL::LOL:

Voi että Minttu!!!Oispa ihanaa jos siulla siellä pikkinen tekis pesää ja ihan pysyvää sellaista..peuk..peuk..b=)d

Salmelle multakin onnittelut asuntokaupoista..voin vain kuvitella kuinka helpottunut on olo=)

Ja Tringalle onnenpotku tulevaan testiin...
 
:D
:D

Ja tänäänkään ei tallettelut varmaan onnistu ku miehellä kauhee nuha, no katotaan onks se niin paha ettei häntä kiinnosta. En oo hälle mitään maininnut testailuistani, ja päätin etten sanokaan, tulee vaan turhia paineita!
Täällä noudatetaan samaa periaatetta kuin Minttu... Miehelleni en puhele testailuista, enkä sen kummemmin kierrostakaan. Taitaa tuo aavistella aina tädiä tulon :whistle:... Viime kierrossa Ukkosein alkoi kyselemään, että joka nyt lemmittäisiin?(Aikana jolloin kuukautisten olisi pitänyt loppua) Sanoin, ettei ole edes kuukautiset tulleet. Voi, että kun olisitte nähneet hänet! Hän luikahti muualle ja hetken päästä tuli takaisin kysyen: "Olenko saanut jotain sinulle itämään?" Ihuna :heart: En viitsi aiheutella paineita hääräilylläni, pysyy omakin kuumeilu aisoissa :rolleyes:

Minttu Siullahan mitä mielenkiintoisimmat paikat :eek: Jos hieman suurempaa kuvaa onnistuisit laittamaan, pääsisi jännäämään :kiss: Ajatella jos siellä kupeissa jotain itäisi:heart:


Bugsy Aivan kuin lukisin omasta perheestäni, lukiessani sinun arjen tuoksintaa :heart: Meillä myös ääntä riittää ja sitä käytetään, joskus liiaksikin asti. Mutta luulen, että se kuuluu kuvaan. Jos on liian hiljaistakin, sitä meteliä tekee tikustakin :LOL: Ja tunnustan myös suorittamisen paineen! "Itse olen perheeni ja katraani halunnut ja itse myös sen hoidan!" Jos joku epähuomiossa tarjoaakin apuja saa hän palkakseen mulkaisun.. Ei pahalla, mutta lähinnä hämmentyneen sellaisen. Tiedätko mitä, Bugsy... Sitä jaksaa paremmin kun tietää, että siellä jossain on kanssaSisar, joka painiskelee samoissa tilanteissa kun itse... hurrikaanin sisällä ja välillä itse meuhaten kuin hurrikaani :kiss:
Aamu-uniseni parhaimpia hetkiä on, kun olen saanut kupin kuumaa ja höyryävää kahvia, lapset alkavat tippumaan alakertaan vinttihuoneistaan yksitellen kuin kanat orrelta, tukat takussa, unelta tuoksuen. Silloin Äippä saa aamurutistuksen ja usemmankin ja taas jaksaa jatkaa :heart:

Vaikka vasta täti kylään saapui.. on täällä jo olo intoa täynnä! tämä on Se kierto... :D aivan kuten Whisky Peatin Korvalääkäri... Se on korvien välissä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: bugsy ja Salme71
Bugsy:
Parasta viikonlopussa oli kuitenkin se, että kaksosista poika hoiti vauvanukkea kaikessa rauhassa ja silitteli sitä siinä. Yhtäkkiä poika katsoi nukkea haaroväliin ja "järkyttyneenä" huusi, tällä on reikä täällä... missä sen kikkeli on? Äiti, tänne pitää laittaa kikkeli. Mullakin on.
Sanoin kyllä pojalle, että huoneesta löytyy sellainenkin nukke jolla on kikkeli. Niin sitten kävi vaihtamassa. Jatkoi kyllä sitten pohdintojaan siinä, että isillä on karvoja kikkelissä, mulla ei ole. Kyllä ne sitten kasvaa.
Ihania pohdintoja :heart: Miun 3- ja 5-vuotias tuijasivat kun vaihtelin vaatteita. "Äiti, syökö "Pikku-mies" vielä sinun tissiä? Johon minä ettei syö enää, tuttipullo on parempi. Siihen pienempi: " No äiti, sinä tarviit uudet tissit, haetaan kaupasta" Taitaapi oliivittaren tissit olla lupsahtaneet :LOL: ja miehet ovat miehiä... pienestä asti :heart:
 
Mahdotontako Kurja Tätiläinenkö sinnekin tuli :hug: Kesää kohden toivoa täynnä :heart: Meitä onkin sitten hieno rivi RKKT-listalla!

Mur-mur Halitus sinulle :kiss: Tuo luopuminen on niin vaikeaa... Minulla alkaa ullakkohuoneisto täyttymään vauvatarvikkeista, Jokaiselta olen jotakin säästänyt ja paikat kirjaimelliseti repeävät liitoksistaan. Olen alkanut laittamaan tavaroita pakostakin eteenpäin. Se lohduttaa kun tietää, että rakkaudella valitut ja muistoilla merkityt tavarat ja vaatteet, saavat uuden elämän jonkun toisen pikkuisen elämässä :heart: Minä myin myös vasta autokaukalon ja matkarattaat ja mies ei voinut ymmärtää, kun vietin hiljaisen hetken niiden kanssa... Uskon se myös olevan enne... Se saattaa tietää ylläri-Pylläriä Ja sitä minä sinulle toivon sydämeni pohjasta :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä