40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Ottis ja Oliivitar! Tämmöistähän tämä haaveilijan arki on. Eipä auta muu kuin nokka kohti uutta kiertoa ja yritystä. Kaitpa se joskus tärppää - uskon näin. En jaksa kauaa harmitella asiaa. Täytyy vaan olla toiveikas tulevaisuuden suhteen.
:)

Ottista kovasti tässä jännäilen!! ++++++++ puhkutuksia!
 
MOIKKA!:)
Ottis: Minä (SORRY) en erota viivaa, voi olla etten osaa kattoa oikein... mutta onks sulla vasta dpo 7? Kun mulla ainakii oli dpo 16 kun ei aiemmin näkynyt mitään, oliks se dpo 10 vai mitä kun ekeks testailin. Jospa se viivanen tulee sitte muutaman päivän päästä. Onks toi niitä herkimpiä? Taidankii tilata tänään jotta ois sitte millä testata jos haluu aiemmin... Kunhan tää kierto nyt tasoittuis.
En muuten tiedä mikä noitten ovistestien kans, mulla taas näyttää vahvempaa kuin viimeks ku testasin, luulin että ovis meni jo! Noh, pitää kait varuiksi talletella illalla kun mies tulee mökiltä, on siellä hakemassa porukkaa pois. Tarkemmin kattoen nyt näyttää aika vahvaa viivaa. Mites teillä, onks viiva pysynyt kauankii ovulaatiosta, kun mulla ennen viiva hävis kun ovis oli mennyt...

VOI KURJUUS:|:hug::'(Oliivitar ja Salme!!! Ei kun nokka kohti uutta kiertoa!!!:heart:

MUR MUR! Lykkyä ja sisua laihdutuskuuriin! Millähän itse sais 10 kiloa pois???? Aion lähteä lenkille tänään ja meinasin huomenna vapaapäivän kunniaksi mennä pelaamaan illalla sählyä, on näet viimeinen kerta! Otettava vaan selän takia rauhallisesti!

Palaillaan!!!!:heart:
 
Ottis
Minttu2011 Kyllä mulla ainakin ovisplussa on hävinnyt heti seuraavana päivänä, eikä ole jäänyt ns. päälle =). Hyviä pupusteluja teille ku mies sieltä mökiltä kotiutuu :heart:.

Kova usko ja luja luottamus pitääkin olla, että tuossa viivaa näkee, mutt kyllä se Paintissa jotenkin erottuu.
 
Ottis
mur-mur Toi juu ja tässä nyt malliesimerkki siitä, miten haamuttaa ja miten sitten kaikki katoaakin :(. Itse edelleenkin Paintissa tässä aavistuksen punaista näen, mutta heikko on, hyvin heikkoa :'(. Testi siis tehty aamun toisesta pisusta, joka ollut ab. 5 tuntia jääkaapissa ja siitä sitten annettu lämmetä huoneen lämpöön. Makselin laskuja välillä :).



Paskat sanon minä, että pitikin mennä sunnuntaina testailemaan :mad::headwall::(:|: /:stick:.

Minttu2011 Toi aamullinen testi oli Find Outin 25 mIU/ml-herkkyyksinen testi. Ei siis herkin mahdollinen.

Huomenaamuna vielä teen toisen tuollaisen herkän testin ja jos ei siinä mitään näy, saa testaamiset tältä kierrolta olla. Eihän tämä ole ihmisen elämää ollenkaan. Ensin töistä tultuaan vahdata aamulla tekemiään testejä silmät ristissä, sitten odotella postia ja dippailla taas ja odotella, ett testiaika umpeutuu jne. Muuten, tohon aamun testiin kuitenkin jotain alkoi ilmestyä jo noin minsa siitä kun sen pisusta dippasin, kun ohjeessa kehotettiin odottamaan 3-5 minuuttia ennen testin lukemista.
 
Joo enhän minä malttanu vaan testasin r-testinkin kun noista mun kierroista ei oo hajua... ja negahan sielt pärähti! Mutta eihän mikään testi näin äkkiä näytä, ja mulla oli se 25-herkkyys joten ainakii viikko pitää oottaa ennenku testailee mitään, tosin ei oo ollu oireitakaan mitään! Joo kummallinen on ihmisen mieli!!:rolleyes:
 
Voi Ottis:hug:

Mie kovasti suurentelin kuvasta 400%..ja miun silmään näkyy se kostea viivanpaikka - hieman harmahtava..väriä en niin millään saa näkymään, vaikka siristelin silmiä kuinka..: /

Mietin vain..kun T O D E L L A harvalla näkyy mitään vielä dpo7 herkässäkään testissä..
(en ainakaan ole täältä suomalaisilta "kuumeilu" sivustoilta tämän reilun 2v:n aikana huomannut - ja paaaaaljon olen niitä plaraillu!)
..normaalistihan testi alkaa näyttämään plussaa aikaisintaan dpo9 ja yleensä dpo10-12 kieppeillä..

:heart:plussapuuhkutus:whistle::heart: täältä!!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis, olen pahoillani! :hug: Pidetään kumminkin vielä peukkuja, että jospa se +++ vielä...!!!

Mur-mur, kiitos. Niin toivon ja uskon minäkin, että se pikkukakkonen sieltä vielä joskus putkahtaa. Sitä vaan on niin malttamaton, kun haluisi sen käärön heti ja nyt tähän. :heart::)

Mintulle tsempitykset testailuun! :)

Täällä alkoi paistaa aurinko, joten lähdetään nyt hieman ulkoilemaan pikkumiehen kanssa.
 
Moikka,

joo kyllä se varmaan Ottis ja Salme vielä kannattaa kokeilla. Pidetään peukkuja täälläkin.

Mä kokeilin lämpöä aamulla korvasta ja oli 37.4. Mahassa tuntuu navan ympärillä tapahtuvan, turvottaa ja kiristää ja farkut on pitänyt aukaista. Nenä oli aamusta vähän tukkoinen. Mulle sanottiin, että 10.6. voi testata, mutta koskakohan voisi testata vähän aikaisemmin?
 
Ottis
Tringa Ppo9-10 voi hyvinkin jo testata =). Sanoo hän, joka testaa, vaikkei kannattaisikaan :LOL:.

Salme71 Kiitos peukutuksista :kiss:. Minä puolestani peukuttelen sinulle, että se ei-sana siitä digitestistä katoasi :heart:.

Kävin laittamassa mökillä Yhden kukkapenkin uuteen uskoon. Meinasi mennessä usko kesään kadota kokonaan, sillä ku kotoa lähdin, satoi niin, ettei pyyhkijät ehtineet mukaan. Mökillä päin näytti sataneen ja luulin, ett onneni olisi kääntynyt, eikä sataisikaan, mutt tuskin olin saanut ulkoromppeita niskaan ku tuli vettä taas ku aisaa ja järveltä tuuli niin, että meinas tukka lähteä päästä. Noops, laitoin takkaan tulen ja istuin odottelemaan minimyrskyn laantumista ja niin sade lopulta loppui. Aurinkokin loppuillasta paistoi ihan siihen malliin, ett mietin saunan lämmittämistä, mutten sitten viitsinyt alkaa siihen urakkaan. Mun pitäis oikein repästä ja lähteä yksin mökille yöksi joskus, sillä en ole siellä yksin vielä ollut kertaakaan kissapokun kuoleman jälkeen.

Ja mitä tähän mun ON sitten tulee, niin sen verran nippailee ja nappailee alamasussa, ett ihme on jos ei siellä ole jotain tapahtumassa, tai sit mulla on joku kamala ja katala tauti :'(.

mur-mur Päivällä muutamaan otteeseen ja mökille päin ajaessa vihloi nivusia niin, ett luulen nyt ymmärtäväni mitä sinä olet niillä kivuilla tarkoittanut.

Lähdenpä tästä saunaan. Heipat ja palaillaan :wave:!
 
Hitto ku kiirettä.. törsättiin tuossa ukon kanssa juuri melkein 3000e.

Heräsin yöllä klo 2.10 tosi huonoon oloon. Siis etoi ja masussa möyri. Ajattelin jo, että vatsatauti iskee. Tänään on turvottanut ja masu ollu vähä "outo", joten saa nähdä mihin vielä menee. En muistanutkaan, että tällaista tämä on, normaali kuukautiskierto ilman pillereitä tai muita hormoneja. YHTÄ SAAMARIN KITUMISTA PÄIVÄSTÄ TOISEEN MILLOIN MINKÄKIN VITSAUKSEN TAKIA!
 
Hei,

kiitos Ottis! Joo elikkä sunnuntaina voisi jo testailla. Tulee vain kalliiksi : )) Eka kerrallakin taisi mennä nelisen kappaletta testejä. Ihme kyllä, että miten voi masussa heti tuntua? Se on ilmeisesti se kiinnittyminen. Nyt on ns. morula-vaihe menossa, jolloin solut jakautuu kovasti. On siellä jo useita satoja jos hyvin mennyt. Morula nimi tulee lakasta/hillasta, jota se muistuttaa.

Eikö olekin ihana tehdä puutarhahommia Ottis? Se on kivaa. Mä teen myös jonkin verran, mutta onneksi on aika valmis piha, sillä sen ylläpitokin vaatii paljon. Esim. orapihlaja-aita ympäri talon vaatii leikkaamista useamman kerran yms.

Olin tänään Espoossa vauvatreffeillä ja siellä oli paljon pikkukakkosia tulossa myös. Äidit ovat tosin nuoria, ja kuuntelin vähän sivukorvalla kun kauhistelivat että joku oli tehnyt ekan 42 vuotiaana. He eivät "ikinä voisi tehdä niin vanhana" : )) Ne on jotenkin niin söpöjä. Pääasia että poika viihtyy ja leikkii muiden kanssa : ))
 
Ottis
Tringa Sinä olet ihan selvästi lukenut läksysi, kun tiedät morulat sun muut :). Mulla on ton ukkelin myötä jäänyt puutarhahommat vähemmälle, kun hänellä tuntuu olevan aina niin paljon menoa ja vientiä ja mun pitäisi sitten olla touhuissaan mukana eli nyt kun hän tekee reissuhommia, otan minä elämästä ilon irti ja möyrin mullassa. Lauantainahan mies valitti, että kun en tee mitään hyödyllistä. Mun olis pitänyt kuluttaa kanssaan aikaa ihmettelemällä jotain puuttuvaa ruuviavainta, jota hän tarvitsee saadakseen kotipaikallaan kuntoon traktorin, jotan me EI TARVITA. Aivan samoin räpätti kuin äitini ennen vanhaan :LOL:. Hän tykkäs kyllä kuunnella kun naapurin tädit kehuivat pihaa ja kukkia eikä muistanut sillä hetkellä kuka sen kaiken työn tekikään =).
 
Ottis
Whisky Peat Sitähän tämä naisen elämä on, yhtä hormonihöyryä. Meillä pomo (mies) väitti tänään töissä, että PMS-oireet on naisten keksintöä, ett ne sais hyvän syyn kiukutella :), hih!

Kauniita unosia Salme71 :hug:.

Toivottelenpa minäkin omasta puolestani kaikille kauniita unia ja oman kullan kuvia :kiss::heart:.
 
Moips vaan tältä yö kyöpeliltä:wave:...siis töissä oon ja joo...Lilja on kuumeessa kipeenä eli ei mee päiväkotiin huomenna ja miehen on kyllä töihin mentävä... joten tää äiti nukkuu aamulla sen minkä ehtii ennenkun Lilja herää..:(...toivottavasti edes muutaman tunnin sais unta...tää on kyllä ihan pepusta, että jos vanhemmat on peräkkäisissä vuoroissa, ni sairaslomaa ei saa..tai se ei päde vaikka lääkäri lapun kirjottaakin...:(

Tulipa heti alkuun omanapaista mussutusta...

Oliivittarelle onnittelut uudesta kierrosta...on kyllä varmasti tosi rasittavaa jos kierto venyy ja raskaana ei kumminkaan oo...

Putuselle onnenpotku uuteen kiertoon ja sitä pysyvää plussaa PUUUUHHHH:whistle:=)

Salmelle harmittelut negasta ja ehtikö se täti pahalainen sinnekin??

Mintulle onnenpotku uuteen yritykseen ja toivon sinullekin sitä pysyvää plussaa...

Kaikille uusille(ainakin Tringa) munkin puolesta tervetuloa ja plussaonnea!!! Ja Suklaaruutu...kuumeilemaan vaan=)

Mur-murille onnea laihdutukseen ja Ottikselle ISO PLUSSA PUUUHHHHH...

Niinkuin Minttu sanoi, on tää ihmisen mieli aika kummallinen:confused:...mulla aina tässä vaiheessa kiertoa (oviksen aikoihin..) on jotenkin toivo niin korkeella...sitä miettii milloin kandeis pupustella ja laskee päiviä...vaikka...mä varsin hyvin tiedostan myös sen ettei siellä välttämättä mitään tapahdu, mut ei tarvi kun pientä tuntemusta tuntea siltä suunnalta(muniksista), ni heti on toivo korkeella että NYT!!! Tää on se THE KIERTO...ehkä...sit oviksen jälkeen menee taas pari päivää ja jos(ja kun) ei tunnu miltään ni se toivo taas hiipuu...voi kumpa edes ovulaatio tässä kierrossa tapahtuis:| jä lämmöt nousis että "näkis" et se on oikeesti ollu!!!!

Kaikille hyvää huomenta!!!
 
Pikkutirri: Tuo kirjoittamasi oli kuin omia ajatuksiani... Toivo tosi korkeaalla ja mietin vaan päivien kulumista ja sitä että jokohan vihdoin olisi onnistanut. Aika vielä tuntuu kuluvan niin toivottoman hitaasti:|
ON:Tänään saan sitten iltapäivästä elää vaan ihan itselleni ja saan olla yksin kotona huomiseen ! Luksusta, kun armaani ei juuri koskaan ole öitä poissa kotoa.
Tai siis Minttu sen alunperin sanoi, mutta sinä kommentoit.
 
Viimeksi muokattu:


Ottis Minkä ne testit tekivätkään! Mutta päiviä on jäljellä :kiss:
:heart:Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh:heart:

Tringa Ihunalta kuulostaa siun Hillastus :heart:

Viimeistä kouluviikkoa viedään ja lapsilla on energiaa, suunnitelmia, hulinaa, omituista höpinää, kasseja, piirustuksia, nurkkaan heitettyjä kalsareita, rikkinäisiä sormikkaita ja koulukirjoja :D Se tietää lomaa!

Psst... Tärpillistä ovisaikaa Siskoset :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: bugsy

Yhteistyössä