Moips vaan tältä yö kyöpeliltä:wave:...siis töissä oon ja joo...Lilja on kuumeessa kipeenä eli ei mee päiväkotiin huomenna ja miehen on kyllä töihin mentävä... joten tää äiti nukkuu aamulla sen minkä ehtii ennenkun Lilja herää..
...toivottavasti edes muutaman tunnin sais unta...tää on kyllä ihan pepusta, että jos vanhemmat on peräkkäisissä vuoroissa, ni sairaslomaa ei saa..tai se ei päde vaikka lääkäri lapun kirjottaakin...
Tulipa heti alkuun omanapaista mussutusta...
Oliivittarelle onnittelut uudesta kierrosta...on kyllä varmasti tosi rasittavaa jos kierto venyy ja raskaana ei kumminkaan oo...
Putuselle onnenpotku uuteen kiertoon ja sitä pysyvää plussaa
PUUUUHHHH=)
Salmelle harmittelut negasta ja ehtikö se täti pahalainen sinnekin??
Mintulle onnenpotku uuteen yritykseen ja toivon sinullekin sitä pysyvää plussaa...
Kaikille uusille(ainakin
Tringa) munkin puolesta tervetuloa ja plussaonnea!!! Ja
Suklaaruutu...kuumeilemaan vaan=)
Mur-murille onnea laihdutukseen ja
Ottikselle ISO PLUSSA PUUUHHHHH...
Niinkuin
Minttu sanoi, on tää ihmisen mieli aika kummallinen
...mulla aina tässä vaiheessa kiertoa (oviksen aikoihin..) on jotenkin toivo niin korkeella...sitä miettii milloin kandeis pupustella ja laskee päiviä...vaikka...mä varsin hyvin tiedostan myös sen ettei siellä välttämättä mitään tapahdu, mut ei tarvi kun pientä tuntemusta tuntea siltä suunnalta(muniksista), ni heti on toivo korkeella että NYT!!! Tää on se THE KIERTO...ehkä...sit oviksen jälkeen menee taas pari päivää ja jos(ja kun) ei tunnu miltään ni se toivo taas hiipuu...voi kumpa edes ovulaatio tässä kierrossa tapahtuis:| jä lämmöt nousis että "näkis" et se on oikeesti ollu!!!!
Kaikille hyvää huomenta!!!