40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Salme71 (39)..............kp1/27-29........yk3........2
oliivitar (40)...............kp3/27-30........yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp4/24-28........yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp5/25-26........yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp12/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp13/28............yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp19/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp21/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp25/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp27/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46).....kp27/27...........yk11....................1. yht.
AinoEmilia (?).............kp30/?............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (40)........dpo3
Tringa (40)................pp4
Ottis (43)..................dpo8


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista huomenta!!!

Aivan ihana, vastaleikatun nurmen tuoksu tulvii avoimesta ikkunasta nenukkaani - Nuuuuuh!!!!


Onkohan Ottis jo dipannut..+++++++++++:heart:

pikkutirri - mie täällä toivon kovin, jotta se Oili-neiti siun luona vierailee!:kiss:

Oliivitar täällä myöskin viimoinen päivä meitin eskarilaisella;)..ja syksyllä miun "vaavi" lähtee ekaluokalle..huih, mie olen vanha!!:O


ON..tein pientä luopumistyötä..myin poijjes vaunut joita olin jemmaillut:ashamed:..enääpä ei taida olla tarvetta sellaisille..varastossa olisi vielä jemmassa noita muita hankintojani(sänky, sitteri, turvakaukalo..)niitähin pitäis laitella myyntiin kun vaan kykenisi ja jaksaisi..huoks..ehkä syksyllä sitten.:)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihunaiset!:hug:
Kaunis ja kesäisen lämmin päivä tulossa ja mulla vapaata!!!:cool:Tosin viikon ainoo vapaa ja päivä täys ohjelmaa ja suunnitelmia! Paska ku tuli nukuttua pitkään mutta koht kampaajalle tukanleikkuuseen ja sitte vähä shoppailee ja sit pyykinpesua, ikkunoitten pesun aloittelua ja illalla meen sählyyn... voipi olla että nukuttaa aika makiasti ens yönä=)
No ei pupusteltu eilen, kun meni myöhään ja oli sit jo väsyksissä, sit en ees viittiny ehdottaa, jos sitä ois tänään viel voimia...
Nii, sori taas on, mut on mentävä, ovistestin teen viel ja koht kerron mitä näyttää alkuun...
Joo mie en nyt tajuu, vielkii plussa????:confused:ei mul näin kauaa plussa oo pysynny... mistähän kiikastaapi??? Osaakohan joku sanoa???
 
Minttu kyllähän mie tätä luopumista olen jo vuoden päivät tehnyt..
..miulla vaan usko mennyt koko mahdollisuuteen raskautua, vaikka joka kuukausi sitä kovasti olen toivonuthin.
Kyllä ne miulla on niin pienen pienet mahdollisuudet enää pikkinen syliin asti saada, on miun se hiljaksiin käsitettävä(hyväksyttävä) - sydämmenhin.

Olen aikas sellainen realistinen immeinen ja se taas nostaa tänään vahvasti päätään.
 
Viimeksi muokattu:
pikaisesti täältä taustalta...

mur-mur samaa työtä taidetaan tehdä molemmat..negan testasin tänä aamuna.Olisi pitänyt jo näkyä koska oli 4 päivän viljely alkiolla eli siis pp13 olisi ollut alkion ikä laskien.Siirron mukaan pp11!

Tringalta olisin kysynyt,että moniko soluiset ja moniko päiväiset alkiot siulle siirrettiin?? Riippuupi vähän siitä se kiinnittymispäivä.Toivotan onnea sinulle kuin myös teille kaikille ihanaisille..ottikselle hurjaaat peukutukset myös..ei muista taas mitä piti kommentoida:ashamed: ja murunenkin heräilee päikkäreiltä ja huutelee sängystä et ÄITTTÄÄÄ!!! Täytyy mennä..
 
Kiitos pahoitteluista mur-mur! Tässä miehen kanssa juteltiin, että ehkä pitäis ns. lopettaa tää yrittäminen ja unohtaa koko raskautuminen ja antaa palaa vaan. Niinhän se viimeksikin oli, että ei minulla oikein ollut tietoa oviksista ja muista, mutta niin vain sattui sopivasti tärppi tulemaan. Kysyin mieheltä, että entä jos meille ei koskaan sitä toista tule. Hän vaan naureskeli, että no sitten meillä on yksi erittäin keskipisteenä oleva pikkumies huseeraamassa ja kietomassa mummi ja ukit pikkusormensa ympärille! =):heart:

Pikkutirrille, Ninnille ja Mintulle tsemppiä tuleviin kiertoihin ja hyvää oilin metsästystä! :) Mintulle vielä hyvää vapaapäivää!

Ottikselle tsemppiä testailuun! :)

Mur-murille kiitokset päivityksestä! Luopuminen haaveesta on raskasta. Mutta eloa varmasti helpottaa pitemmän päälle, kun päästää irti. Jotain muuta tulee tilalle, kenties jotain paljon parempaa, johon saat tarmosi purettua. Jaksamista! :hug: Ihanaa, että pikku eskarilainenkin aloittaa syksyllä koulun. Suuri elämänmuutos hänellekin!! :heart::):)
 
Täytyy tulla vielä hehkuttelemaan! Saatiin myytyä meidän vanha kämppä ja tänään on virallinen luovutustilaisuus. Ts. rahat ja asunto vaihtavat omistajaa. Oltiin hetken aikaa kahden asunnon loukussa, mutta nyt helpottaa, kun saa homman hoidettua. Eli lähden tästä pikapuoliin pankkiin allekirjoittamaan papruja. Sen voin vain todeta, että hurjia nuo asuntolainat ja niiden maksuajat. Meilläkin on 25 vuoden laina. Siinähän sitä sitten makselee eläkeikään asti... :whistle:: /
Ihanaista ja aurinkoista päivää kaikille palstalaisille!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur toivon säteitä sinulle :hug:

Salme-71 niin se ainakin omalla kohdalla on "toiminut", että kun lopettaa hampaat irvessä yrittämisen ja päästää vapaalle niin paremmin onnistuu. Kroppakin varmaan jotenkin rentoutuu, joka paikasta.
Ja onnittelut asunnon myynnistä. Täällä myös on asuntolainaa jäljellä 24 vuotta, mutta ei parane ajatella koko asiaa. Pakko mennä päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Sama tilanne lienee aika monellakin tässä maassa.

Älyttömästi tullut tekstiä muutaman päivän aikana. Meillä vietettiin tyttären valmistujaisia ja porukkaa riitti.Tytär saikin hyvät paperit ja vieläpä stipendinkin. Nyt on elämä auki joka suuntaan ja hyvä suunnitella tulevaa. Siinäpä ne viikonlopun kohokohdat olikin. Paitsi että jouduin yksin viemään koko ruljanssin läpi ja kokkaamaan 40 hengelle ruokaa. Samalla siinä hoitaa vauvaa ja kaksoset saivat päähänsä samalla karata vesisateeseen veljiensä perään. Enkä edes huomannut asiaa ennen kuin yksi nainen tuli pihaan ja kyseli, että olivatko teidän lapsia ne jotka tuolla olivat kävelyllä jo suhteelisen kaukana. Joo, olihan ne meidän.... eivät olleet tulleet naisen kyytiin, hän olisi ne tuonut kotiin. Toisaalta hyväkin, etteivät tuntemattoman mukaan olleet lähteneet. Nainen siinä kyseli, että katsooko hän vauvaa sen aikaa jos haen toiset lapset, vauva kun huusi siinä samalla kun yritin samperin ruokaliinoja taitella. No nainen tarjoutui vielä sitten uudelleen hakemaan kaksoset, kun sanoin että ei tarvitse jäädä. Onneksi sain sitten vanhemman veljen kiinni puhelimella ja sieltähän ne kohta tulivat kaatosateessa veljen ja sen kaverin tarakalla likomärkinä kotiin. Voi taivas mikä päivä sekin oli. Mutta onneksi kaikki loppujen lopuksi hyvin.

Mahtoi nainen ajatella, että mikähän holtiton ämmä olen, mutta yritti lohdutella, että itselläänkin on samanikäisiä ja saavat päähänsä milloin mitäkin. Vaikka ei se silloin lohduttanutkaan.

Varoitus! lisää sontaa!!! Nyt kun löytyisi miehelle parempi työpaikka, niin olisi mahtava asia. Tämä nykyinen on ihan ok (tai ei ehkä sentään), mutta kun 15 vuotta on samassa työssä ollut ja palkka on suoraan sanottuna niin persiistä ettei enää matalammalla voisi olla. Tuo myyjän työ on nimittäin niin alipalkattua ainakin tässä firmassa, joo onhan se sama tes käytössä, mutta kuitenkin. Puhumattakaan työajoista.

Tänä aamuna kun menin verkkopankkiin maksamaan laskuja, niin joopa joo, palkkaa oli tullut niin naurettava summa, että olis tehnyt mieli heittää koko paska tietokonekin seinään. Niin ja lapset kuulivat sitten kunniansa, olivat levittäneet kaurahiutaleet pitkin lattiaa, vauva huusi kuin syötävä, äiti soitti samalla ja yksi teinikin siinä pyöri vielä pahalla päällä mölisemässä. Voi luoja, mikä päivä. Että voikin ottaa ihmistä päähän koko paska, tekis mieli pakata laukut ja lentää huitsin nevadaan koko maasta. Vaikka johonki savimajaan niin ei tarttis maksaa älyttömiä sähkölaskuja 30 asteen pakkasilla. Että voikin ihmistä ottaa päähän. Voi kun sais hajottaa jotakin tuhannen päreiksi........
 
bugsy..
..täällä kuule samanmoiset tunnelmat - arrrrrrmoton V-itutus päällänsä!!!!!
..tainnu verensokurit laskea kun viime syönnistä on 6h..:snotty:
..ja mie olen äkäinen kuin ampiainen aina näin follien kasvuvaiheessa:vampire: tuntunut tuikkaisuja vasemmalla puolen eilissä illasta sakka.

Nöpsö..et uskokkaan, miten pahoillani olen siun puolestais - lämmin halitus täältä
 
Viimeksi muokattu:
Salme - siihen mie nyt pyrin, että lemmitään kun tuntuu siltä ja kattotaan miten käy.:)
..äkkiseltään tuntuu kylllä oudolle jättää tikuttelut - mitenhän sitä osaa olla?.. ..se kun 2v kuulunut joka kuukausi miun elooni.

Onnittelut asuntokaupoista!!!!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

onnittelut myös täältä asuntokaupoista, Salme. Helpottaa varmasti!

Mulla siirrettiin kaksisoluinen alkio. Ne ilmeisesti jakaantuvat 22 tunnin välein. Aamulla aloin vaihtaan vauvalle vaippaa, niin yökkäytti. Piti pyytää miestä apuun. Ei enään nippaile pahemmin, eli jotain on ehkä tapahtunut joko kiinnittynyt tai irronnut. Öklöttää kyllä kahvi, vaikka sitä lipittelen.

Odottelen miestä kotiin että pääsisi leipomaan. Huomenna on alueen yksvuotiaitten kaverisynttärit. Ajattelin tehdä brita-kakkua.

Ihana on kyllä ilma! Kiva olla sisällä ja rennosti katsoa telkkaa : )
 
Ottis
Oliivitar Kiitos puhkuista :heart:. Ihanaa elävän elämän kuvausta tuli sulta sieltä :). Loma todellakin tulossa =), jee :wave:. Samma här.

Ninni69 Mullakin noita luksuspäiviä ja -iltoja tässä ollut, kun ukko keikkahommissa. Tällä viikolla tulee tosin kotiin jo huomenna, mutt mäpäs en olekaan silloin kotona ku ollaan akkaporukassa mökillä =).

Nyt melkein toivon, ett mies olisi ensi viikonkin reissuhommissa, ett saisin aloitella lomani totaalisen rauhassa. Loma kun ei oikein lomalta tunnu, kun toinen menee (piruuttaan) joka päivä töihin ja varsinkin yhdeksän-kymmenen aikaan illalla nukkumaan ja mätkättää mulle yövalvomisesta. Ja ku mä olen nimenomaan valvonut kesäyöt yksin asuessani ja aina ja siihen mulla on mielestäni edelleenkin oikeus ilman ett tarvii potea huonoa omatuntoa siitä, että on 'huono ihminen'.

Pikkutirri Kiitos sinullekin plussapuhkuista :heart:. Surkeata, ett pikkuisen pitää nyt sairastaa :'(. Inhottavaa tollanen, ettei sitten saa sairaslomaakaan :headwall:. Pikaista paranemista neitoselle :flower:.

mur-mur Nuo luopumisajatukset ovat niin tuttuja. Olen pahoillani, että noihin ajatuksiin olet päätynyt. Vauvakamojen myynti on varmasti rankkaa puuhaa, kun niihin on sitoutunut niin paljon toiveita :hug:. Tsemppiä sinulle, olet tän palstan kantava voima :kiss:.

Salme71 Voi perskuta sitä punanuttua, ett sinne nyt hönkäs :stick:. Mokomakin olis saanut painua Lapin perukoille :mad:. Olen pahoillani, että noin kävi ja toivon voimaa käydää uuteen taistoon joko sitten tjottaillen tai muuten vaan lunkisti plussaillen :heart:.

Nöpsö Kiitos peukutuksista :kiss:. Pahoittelut negasta myös :'(. Voi kurjuus, että sen täytyykin tuntua kurjalta :(. Milloin sun viralliinen testauspäivä on? Voipi olla, ett pientä toivoa kuitenkin on :heart:. Peukutellaan :wave:.

ON Minäkin tänä aamuna negan testasin ja tähän sen testaamisen nyt sittne pitäisi jäädä. Näinhän minä vähän viikonloppuna suunnittelin. Ottaa päähän :headwall: ja surettaa :'( ja suututtaa :mad:, nimenomaan se, että hetken verran edes kuvittelin, ett voisin ikunakoskaanmilloinkaan olla raskaana :(. Ärsyttää siis, että en näy osaavan ajatella järkevästi. Olis oikeasti aika jo lopettaa haihattelut, sillä kesällä tulee 2 vuotta kuluneeksi ainoasta kokemastani raskaudesta ja sekin päättyi huonosti.
 
Ottis
Salme71 Onnittelut asuntokaupoista ja kahden asunnon loukusta vapautumisesta :kiss:.

bugsy Onpas sulla ollut tapahtumarikas viikonloppu. Onneksi kaikki päättyi hyvin. Sun tekstiäs on kans ihana lukea, ku ihan näkee teidän perheen tapahtunut livenä =).

ON Tosta Tringan nippailusta tulikin mieleeni, että sunnuntai-iltana mun alamasua ja muniksia nippaili niin maanperusteellisesti ja ma-aamuna ihan heräsin siihen, kun niin vihloi vasenta puolta muniksia ja jostain tuolta navan alta. Sitten kun testin tein ja se negasempaa näytti kuin edellisenä aamuna, niin en voinut olla ajattelematta, ett irtoamisesta ne kivut olivat, vaan täytynee kuitenkin muistaa, ett normaalioloissahan raskaudesta ei sen alkuvaiheessa pitäisi olla mitään tietoa tai tuntemuksia, joten taitaapi vain mielikuvitus meikätytöllä laukata :).

Tänään kävin auton katsastamassa ja vähän shoppailemassa ja vaikka reissun päällä kertaalleen pisulla kävin, oli kotona pissalle mennessä heti sellanen olo, että 'pitäisi testata'. Ihan siinä piti melkein ääneen itselleen sanoa, että "Nyt akka järki käteen ja pissit suoraan pönttöön vaan!". Ankaraa kuria pitää itelleen pitää, ettei dippailisi :).

mur-mur Tuo just onkin aika rankka juttu, kun jää dippailut ja kaikki jännääminen, niin tulee elämään niin suuri aukko ja iso tyhjä tila haaveesta luopumisen myötä, ett on siinä pienen ihmisen nuppi tutisemassa.
 
Ottis
Ja vielä. Taisi toi yleinen vi**tus levitä tännekin, sillä alkoi yllättäen ottaa päähän, kun pitäis lähteä nurtsia leikkaamaan. Toivoin, ett olis tänäänkin satanut, ett voisin jättää sen miehelle, mutt nyt kun ilta-aurinko näin kauniisti paistaa, ett todellakaan ole excuseja jättää sitä tekemättä. Ja sit toisekseen, onpahan mies vähän tyytyväisempi ku tulee kotiin, eikä ehkä mätkätä meidän tyttöjen illasta niin.
 
"...vaan täytynee kuitenkin muistaa, ett normaalioloissahan raskaudesta ei sen alkuvaiheessa pitäisi olla mitään tietoa tai tuntemuksia, joten taitaapi vain mielikuvitus meikätytöllä laukata ."

Näinhän se on, joten ihmetyttää tää. Olikohan pilaantunutta ruokaa :ashamed: ??
 
Ottis
Tringa Onko sulla käytössä jokin limakalvoja tukeva lääkitys, Lugesteron tms? Nehän saattaa aiheuttaa raskauden kaltaisia tuntemuksia, vaikka minä kyllä toivoisin mieluummin, että noi sun oireet olis ihan sitä itteään :heart: eli, että siellä pikkanen kaivautuisi kohdun limakalvoon kiinni.
 
Heips!
Onnea Salmelle ja miehelle asuntokaupoista! Helpottaa varmaan elämää! =)
Kiitos vapaapäivätoivotuksesta! Mennytkin kaikkea touhutessa, kävin kampaajalla, ostoksilla (ostin kengät, 4 puseroa ja housut), mulla vaatteet vähissä kun jääneet pieniksi:(
Sit pesin pyykkiä, 5 ikkunaa ja koht aion lähtee sinne pelaamaan! Voi nukuttaa makiasti ens yönä|O
 

Yhteistyössä