40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Salme :flower: Onnittelut Asuntokaupoista :flower: Kun on se stressi nyt vähemmällä, lähdemmehän rinta rinnan Maalisvauvaa Hakemaan? :heart:

Ottis Kovasti odottelen huomista TOTT-päivää.... Jospa ehtisitkin dippaamaan torstain kunniaksi :heart: Tilasin muuten vasta itsekin punaviiniä :p Meän kylässä ei alkoa ole, joten tiedossa siis harvinaisempaa herkkua... Eikös sulla muuten ollut pari herkullista vinkkiäkin? Muistelisin, että linkitit taannoin joitain mukavia seurustelu/nautiskeluviinejä? Laittaisitko minullekin =)

Nöpsö Voi surkunen :hug:

Tringa :heart: Plussapuuhkutus:heart: Olihan se niin että testailet 10.6? Ja silloin oli myös teidän pikkuisen 1-vuotispäivä? Meillä myös :D Hyvä päivä Puuuuuuuh
 
Viimeksi muokattu:
HEIII! IHUNAISET! Mä osasin taas ja nyt aion kyllä vähän väliä laittaa vaiks kuvia facebookiin ku muuten taas unohtuupi! Kiitos ohjeista Ottikselle! Ja hauskaa iltaa sinne mökille flikkaporukassa! :D

No emmä tiedä, tuo nyt on tollanen haamu, koitan pistää vielä tän aamuisen dipin!
 
En nyt tiedä noista testeistä, kyl mun silmään tulee haamusta... ainakii kotona livenä.
Ja tein ovistestinkii äskettäin ja on yhä paljon vahvempi kuin kontrolliviiva... en ymmärrä, kuin kauan se ovis kestää? Alkaahan tässä taas mielikuvitus heittää häränpyllyä!:eek:Sit korkeelta taas tiputaan ja lujaa kun ne herkkikset tulee tossa ehkä perjantaina ja nega tulee mutta minulla iltahuki joten aion testata sitte lauantaina aamusta ennen töihinmenoa. Enköhän nyt ainakii tota ovistestiä rapistele päivittäin kun on mielenkiintoista nähdä kuin kauan toi viiva pysyy!
 
PIKKUTIRRI! Samaa toivon minäkii että saisin sen PYSYVÄN plussan mikä jaksais loppuun saakka!!!
Mut se jää nähtäväks! Kelleen en tosta nyt puhu jos se tapahtuu!!!. En ees töissä pomoille ennenku ultrassa kaikki ok!. Se on varma!!!
Ei tuu sitten noloja tilanteita.
 
Ottis
Bugsy Ihanaa tarinaa :heart:. Sulla totisesti on sana hallussa =).

Minttu2011 Haamulaista siinä kyllä näkyy. O-viiva ei ole niinkään vahva, ett se mun mielestä LH-huippua osoittaisi. Melkeinpä epäilisin tikkujen perusteella, ett ovis joko just mennyt tai sitten si-nä o-let r a s k a a n a =). Kannattais ehkä laittaa noi kuvat silleen pienenä, ett sitten klikkaamalla suurenee.

Oliivitar Tässä mun melkeinpä vaan ehdoton suosikki punaviineistä. Alko - Tuotteet - Iris de Murviedro

Ei ole vahvaa, makukin sopivan pehmonen. Eilen maistelin australialaista Hidden rock- punaviiniä sen lasillisen ja vaikka siitä mukamas talvella tykkäsin, oli sen maku nyt kitkerää. Ehkä se oli liian kylmää ku jääkaapissa sitä jäähdyttelin :confused:.

Ihanaa, että olet noin positiivisella mielellä :kiss:. Jospa tämä olisi ihan aikuisten oikeasti sulle Se Kierto :heart:.

On Aamusta negan testasin, ensin RFSUn erittäin herkällä ja sitten Davidin puikkotestillä (25mIU/ml). Pakko se on uskoa, että tämä EI OLE SE KIERTO :(.
 
Viimeksi muokattu:
Voi pahus, Ottis! Mutta tästä jatketaan vaan yrittämistä, eikös vaan. Toivotaan niitä maalisvauvoja sitten! :)

Oliivitar; kiitos onnitteluista! Juu, helpottaa kyllä kummasti kahden asunnon loukusta pääseminen. Alkoi olla jo kylmä rinki peban kohdalla. Olen niin onnellinen tässä uudessa asunnossa. Eilen lampsittiin pojan kanssa tuossa meren rannalla ja oli aivan ihanaa kertakaikkisesti. Lokit kirkui ja aallot löi rantaan ja oli tosi lämmintä ja aurinkoista! Mikäs sen parempaa! :heart::heart:

Oliivittarelle tsemppiä uuteen kiertoon! Ihanaa, että toivo on taas virinnyt ja yritys samoin. Pidetään peukkuja, että joskos nyt se tärppi tulisi!! :)

Mintulle myöskin tsempit! Tosiaan aika erikoinen tuo tilanteesi noiden haamuttamisien osalta. Toivotaan, että pieni pesänrakentaja siellä tekisi majaa!! :heart::)

Taidan ottaa minäkin pikkupäikkärit, kun poika vetelee hirsiä nokka tuhisten.
 
Ihan ensteix on kommentoitava Mintun O&R testiä..

Ottis
tuumailit, että ei olisi O-testin viivanen vahva?(LH-huippu)..mutta ONHAN SE - ERITTÄIN VAHVA VIIVANEN!!!;)
Vihreä on siis O-testi ja sininen R-testi.

Miusta siulla Minttu on vahva ovis..tai sitten pieni on siellä yrittämässä pesää rakentaa= O-testi näyttää vahvaa viivasta ennen R-testiä!
..R-testihän haamuttaa ja punertavaa mie sain näkyvviin suurentamalla kuvaa 400%.

Kysymystä Mintulle!
Onko tuo R-testin viivanen sellainen ylhäältä, noin puoleen väliin testiä vahvempi/näkyvämpi..siis viivanen alaosastaan heikompi?

Mie sain sellaisen LH-huipun(Ovis)aikaan R-testillä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä meillä on kuulkaas ihan HELLE!

..varjossa 26C..t o d e l l a hiostava keli, illasta lupailtu ukkosta..

Mie olen ihan veto poijjes..pitäis alkaa partsua letkulla pesemään ja jalat ja käet painaa sikana!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - aivan mahtava, tuo hyvän huomenen toivotus kuvanen!:D
Sehän olen kuin mie!!!
..miehän hiimailen monasti ilman pöksylöitä:p ja kun yksi päivä imuroin ja pyllistelin oikkein kunnolla(ilman pöksyjä)mies naurahteli ja sanoi - "tuolleen voisithin alkaa ihan palkka töitä tekemään, mies asiakkaat tykkäis"!!.. jumalvita, miten häpytön mies miulla!!!..:LOL:

..tai voishan sitä laulella.."katsoa saa, ei koskettaa"..;):p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp2/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp2/27-29........yk3........2
oliivitar (40)...............kp4/27-30........yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp5/24-28........yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp6/25-26........yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp13/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp14/28............yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp20/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp22/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp26/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp28/29-32.......yk?................2.
AinoEmilia (?).............kp31/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (43)........dpo4
Tringa (40)................pp5
Ottis (43)..................dpo9


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mistä ihmeestä Oliivitar noita mahtavia kuvia bongailet? Jotenkin oli vähän meikäläisen muotoinen tuo naisihminen tuossa kuvassa. Tosin meillä ei enää, luojan kiitos ole ruokittavia, niin ei tarvi sen takia pyllistellä.

Heti tuli vain mieleen mur-murin ihanista imurointikokemuksista, että mitään muuta en inhoa kuin sitä, että kun oikein ahtaassa kolossa pyllistelet, niin ukko kouraisee persuksista. Joku toinen voi siitä tykätäkin, mutta se joku EI ole minä. Ja ukko todellakin tietää tämän, mutta ei aina voi kuulemma vastustaa kiusausta. Mutta olenpa tehnyt saman myös hänelle :LOL:

Mur-Mur ihanaa että jotenkin olet piristynyt, vatutuksen jälkeen. Itsekin olen "ehkä" hieman lauhkeampi kuin eilen.

Salme-71 ja Ottis kiitokset kommenteista. Ja kaikille muille myös :wave: ketä en ole huomioinut. Kaikki tekstit yritän itse ainakin lukea. Minusta on ihanaa lukea/kirjoitella, mutta kun tuota aikaa ei ole. Ja se onkin vaikeinta tällaiselle hermostuvalle henkilölle. Kun istahdan koneen ääreen ja haluaisin uppoutua kirjoittelemaan, niin eiköhän samalla hetkellä kun persposket penkkiä koskettaa, niin taikaiskusta samalla hetkellä kaikki haluavat jotain. Juuri äskenkin kun istuin tähän, niin heti kaksoset säntäsivät paikalle ja sieltä kuului:"Anna puuroa, mulle kans", koululainen tuli ja vinkui kans puuroa jne....

Vaan onhan nuo ipanat joskus ihaniakin. Eikä voi muuta kuin nauraa kun oikein töskäävät. Jostain kummasta poika on saanut päähänsä, että lentävät itikat, yleensä hyttyset, ovat heimoja. Heimo lentää siellä ja heimo lentää täällä. Menipä yksi heimo jopa rikkikin. Yhdessä kaksoset hoitivat lisäksi jotain armottoman kokoista koppakännäriä, hyi hirvitys. Vaan niin ne sitä lempeästi puhuttelivat ja hoitivat.

Yhtenä kesänä alaluokilla ollut tyttäremme hoiti yhtä puusta pudonnutta linnunpoikasta veljensä kanssa. Hakivat poloselle pesätarpeita ja silittelivät. Sitten tyttö lähti hakemaan jotain ja tietenkin pudottanut poikasta ja taisipa astua vielä päällekin. No kuolohan siitä seurasi poloselle linnulle. Kyllä olivat lapset suruissaan ja oikein säälitti katsoa heidän mielipahaansa.

Toivottavasti kukaan eläinsuojelija ei pahastu. Meille nimittäin kävi kerran jopa niin, että tytär halusi hamsterin. No ostimme eläinkaupasta sellaisen poikasen. Kuinka ollakaan yhtenä aamuna tytär ryntäsi kertomaan, että nyt siellä häkissä on ainakin 10 pientä vaaleanpunaista sokeaa elukkaa. No, olihan siellä. Kerran osa karkasi ja niitä haettiin milloin mistäkin, hellan takaakin. Yksi joutui kerran niin hukkaan, että sitä ei enää löytynyt. Sitten erään kerran alettin puistella erästä tosi isoa mattoa, mitä ei aina jaksanut ulos rahdata, niin sieltähän se polonen löytyi, liiskaantuneena raukka. :eek: Oli ihan littana ja kova, joten lienee saanut heti kertaheitolla loppunsa, niin ei ollut kitunut. :ashamed::ashamed:

Ja vasta aikuisena tyttäret kertoivat yhden lampun arvoituksenkin. Olin varmaan 10 vuotta pähkäillyt, että miten voi olla mahdollista, että kattolamppuun, jossa oli sellainen varjostin jossa sisäreunaa kiertää kangas, voi ilmestyä keltainen märkä tahra. Eli varmaan arvaattekin, kattolamppuun jäi ikäänkuin oiva juoksurata, jossa hamsterinpoikasen oli hyvä kohottaa kuntoaan ja hätä oli yllättänyt kuntoilijan. Eiväthän tytöt olleet uskaltaneet sitä minulle kertoa ennen kuin nyt aikuisina.

Nyt on pakko mennä, velvollisuudet kutsuu, ja isoäänisesti.......
 
bugsy kiva on lukea siun juttujasi:D

..ja..en miekään kouraisusta persuksille tykkää..taputella saapi:p
..eikä miun mies olekkaan sen oloinen "kourija"..tisuja aina välistä kouraansa sijoittaa, silleen mukavan muikeasti;)

Juuuh, ei minnuu enää V-ituta:)..tilalla nyt ilmasta - mitä ilmeisemmin, johtuva väääääsyyyyy|O
..vaan, jaksoin mie sen partsun pesaista - pakko ihan oli kun vierahia huomenna tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

Whisky Peat mahtava uni!! Korvien välissä! Sen jutun voisi lähettää vaikka jonnekin vitsiksi, oli niin hyvä.

Huh, mä tulin 1 v synttäreiltä, juhlittiin alueemme yksvuotiaita. Kerroin, että yritetään toista, niin toivoivat parasta. Mutta kukaan ei innostunut hankkimaan lisää, kaikkien mielestä tän ikäisissä on jo riittävästi tekemistä. No, jos jatkaa markkinointia, niin eiköhän jonkin ajan kuluttua : )
 

Yhteistyössä