40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Voi.. elämältä voisi toivoa, ett minulla olisi toimiva parisuhde, mies joka tukisi minua eikä vain pyrkisi alistamaan. Saisin olla muuallakin kuin töissä oma iloinen itseni, saisin laskea leikkiä ja nauraa kotona. Saisin pitää hauskaa kavereideni kanssa ajattelematta mitä mies siitä ajattelee. Yllättäen huomaisin olevani raskaana ja saisin viikko viikolta seurata pienen kasvua kohdussani, kunnes saisin hänet syliini, tätä kaikkea voisin toivoa. Toivoisin myös, ett saisin Pojuni takaisin, sillä nyt kahtena ilta peräkkäin olen saunan ikkunasta ulos katsellessani nähnyt Pojun niin 'ilmielävänä' kävelemässä pitkin terassin kaidetta, että on ollut ihan pakko nousta tarkistamaan näkyykö siellä kissaa. Elämältä voisi siis toivoa paljonkin, mutta toisinaan on hyvä ripustautua pieniin onnen hetkiin :), niinkuin nyt. Hyvää yötä, teille mun murmelini. Mun työkevereitteni ja siskojeni lisäksi te olette mun elämäni tärkeimpiä ihmisiä, vaikkei me kaupassa toisia tunnistettaisikaan :wave:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Onpas täällä hissua =). tULINpahAN (<-- hippelissäkö?) vain kertomaan, että mun mies on musta mustis. Ku edellistä viestiä tänne kri :)))-joitin, hän soitti ja ku en ehtinyt vastaamaan, ei vastannut enää mun puheluuni ja niin laitoin hänelle viestin, että jos kiukuttelee, niin saa kíukutella loppuelämänsä ku mä en enää jaksa tätä touhua. Hän vastasi, että "Kyllä sinä sitten vastaat jos Raija (mun sisko) tai Matikka (mun kakkosen lemppari) soittaa". Siihen vastasin lyhyesti ja ytimekkäästi, ett hänhän ei välitä musta, joten mun on turha häntä päivystää täällä ollessani, kun olen vain "isopersemaho". Ja sit suljin puhelimen. Niin juu ja lisäsin perään, ettei tarvi tulla mua aamulla herättämään, kun on ollut töissä pirun rankka viikko.

Saapas kenkä nähdä kuin käy, kuinka romanttinen viikendi tästä tuleekaan :confused:.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo, mitä Ottis kirjoittelit ekassa viestissäsi - noista kahdesta viimeisestä..oli niin ihania ja sydämeen käypiä haavehia - aivan niin toteutettavissa olevia mielestäni ja ne niin kovin soisin siullahin toteutuvan!!:kiss:
..vähän samanmoisia täällähin:)

Pojuistasi takaisin et saa, niin suruista kun se onhin:'(..mutta kauniit muistot on ja pysyy..ja ehkäpä hieman myöhemmin sydämeissäis ja tuvassanne on paikka toiselle pienelle karvakorvalle..kenties, kunhan aikaa kuluu..:)

Mie kulutin koko alkuillan shoppailemalla koneella kevät vaattehia meidän poppoolle!

Laittelin saunan uudemman kerran päälle(mies&poikanen jo kävivät alkuillasta)ja söin "pienenä" iltapalasena" kipollisen hernerokkaa juustovoileivällä!:D
..nyt sitten jälkkärinä punkkua maistelen saunan lämpiämistä ootellessa:p..taidanhin tupekilla käydä..hetihän se alkoi miel tehdä kun % juomaa nauttii.:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mur-mur, ihana, että joku on hereillä. Just eräälle vuosien taa jäälle kaiffarille pikaiseen kirjoitin. Tosi on, etten Pojua takaisin saa, mutt yhä se 'paskapersehöpönassukultanaama' kulkee mun mukanani. Ehkä ikävä on nyt kovempi kun valon määrä ulkona on nyt sama kuin silloin kun muruseni kuoli :'(.

Leppoisia löylyjä sulle toivottelen. Voi ku oliski kiva joskus livessä tavata :saint:. Miten olis oikea liveristeily tälle sakille kevään korvilla? Sovitaan laiva, lähtöaika ja treffipaikka ja kaikilla on nimi(nicke-:))lappuset rintapielessä =).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis..tuo "live" tapaaminen alkoi minua myöskin hymyilyttää..voi, että olishin TOSI kiva juttu!!!
..miulla onhin vuosia vuosia aikaa siitä, kun laivalla seilailin..
..olis meillä kyllä hauskaa, mie tiedän sen!!
 
Ottis
Voi eiiiiiiiiiiiiiiii :'( mur-mur, mulle ei saa nyt 'puhua' hernerokasta,sillä mulla on yx purkki jemmassaj se on mun lempihimoruokaa :p. Pistelin tässä illankähmässä poxeeni 3 siivua lauantaimakkaraa ja voi taivas :saint:, että se olikin hyvää, lurps :p.
 
Ottis
mur-mur Mehän aletaan toteuttaa sitä. Mä lähden 'työmatkalle' ja kaikki muutki lähtee 'työmatkalle' ja siel me treffataan ja pidetään hauskaa koko rahalla :wave:. Ihan oikeasti!! Kuka lähtee mukaan??
 
Älä kuule, mie olen todella yllytyshullu..:D
..mutta oikiasti, kyllähän täällä joissahin pinoissa on livetapaamisiahin..

Tämä on vain niin hankalaa sillä tapaa, kun mie en esim. haluis yksin matkata jonnehin Helsinkiin/Turkuun, mistä laivat lähteepi ja huuteloopi!
..pitäis olla junakaveri ehdottomasti, vois ottaa hieman vauhtia yhdessä, ennen kuin laivaan astuttaisiin..ei taida tältä suunnilta olla ketään?..minä siis Kuopion suunnilta.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hystis, sinäkin Siskoseni olet hereillä :hug:. Tulet mukaan risteilylle? Wautsi, ihanaa, ihkua. Mutt varaudu siihen, ettet saa mun kanssani täysillä 'ryypätä', sillä silloin sinä olet raskaana :heart:.
 
Mäkin kävin tobaccotauolla. Hiivatin hiivatti, milloin ton vois toteuttaa? Mul on nyt on niin hassusti, et lähren huomenna iltapäivällä viiden aikaan lentoon ja oon reissussa kaks viikkoa/kuukautta tai viitisen kuukautta jos viihdyn reisuun päällä. Voihan nenäkkeli, mä haluuuuuun mukaan! :)
 

Yhteistyössä