mur-mur Voi pa*ka sanon minäkin :'(. Että pitikin taas pikkasen toivoa vilauttaa ja sitten se punanuttu tuleekin ihan nurkan takaa :stick:. Olen pahoillani :hug:. Tiedän, ett uuteen nousuun on vaikea lähteä, mutt ei auta.. Tsemppiä!!
Mafinka Jopas miehes teräväksi osoittautui =). Tuossa on positiivista sekin, ett hän ei erota sua lapsentekokyvyssä 30-35 vuotiaasta ex-vaimostaan. Minähän yksi sunnuntai-aamu miehelle vannotin, ett ainakaan minun kanssani hän ei voi lasta saada ja tämä jäärä oli vetoa lyödä, että kyllä se vielä onnistuu. Oli pikkasen optimismia ilmassa, kun kuvitteli, ett noin ylipätään pupustelematta hän saa mut raskaaksi. Tarvittaisiin vähintäänkin 'taivaallista' väliintuloa, ett niin kävisi
.
Putunen Jopas sinä yllätit =). Onnittelut oviksen bongaamisesta ja ennenkaikkea sen onnistuneesta hyödyntämisestä. Voi olla ihan hyväkin olla pahemmin piinailematta. olisipa lopussa plussan paikka
:heart:.
Hysteria Mua jännittää ihan him-ru-ses-ti miten sun pakkasukko on sulatuksesta selvinnyt :ashamed:. Toivottavasti hyvää kuuluu :heart:.
Eihän mulla tässä vielä paljon ole senttejä lähtenyt, sillä ne kaksi ekaa viikkoa ns. dieetillä menivät ihan harakoille, kun en tajunnut kuinka paljon töissä syönkään. Viime viikolla aloin sit kirjata kalorilaskuri.fi:ssä työpäivän syömiset ja huomasin jo töissä saavani sen energian mitä kulutan normaalioloissa. Tänäänkään en malttanut olla hyvin syömättä ja tilanne on se, että ellen käy lenkillä, en saa enää tänään nautiskella kuin kevytmaitoon tehdyn proteiinijuoman ja siinä kaikki.
Toisaalta olen silleen ihmevekotin, että kun alan tarkkailla painoani, eka viikko ottaa koville ku pitää kieltäytyä herkkuja syömästä, mutt sitten jo opin siihen, ettei aina tarvi puputtaa jotain. Eilen illallakin tunnin pituisen reippaan lenkin jälkeen söin enää vain yhden omenan ja päärynän ja pahimpaan nälkääni join vettä. Tänä aamuna ei ollut paino tippunut, mutt lohdutukseksi otin strategiset mitat ja kyllähän se vähän helppas, kun huomasi, että jotain tapahtuu kuitenkin.
ON Mä luulen, että mulla on kans täti ihan ovella. Iltapäivällä sattui alavatsaan siihen malliin, ett se ei voinut olla mitään muuta kuin menkkakipua ja nyt on sellainen tunne alapäässä, ett vuoto voi hyvinkin olla ovella. Minimaalisen lyhyt kierto on siis tulossa, mutta.. Silloin kun tulin raskaaksi, mulla sitä edeltävä kierto oli 21 pv ja seuraavassa oviskin venytti tulemistaan 4 pv ja hups!, olin raskaana. Kuvittelen siis, ett nyt kävis samoin ja jos kävisi, niin (*kurkkaa kalenteria*
) mulla olisi seuraava ovis soppelisti pääsiäislauantaina =) eli just kun olen edellisenä iltana kotiutunut. Ja jos ukolla olis yhtään mua ikävä ollut, niin tietty hän haluaisi kanssani pupustella. Vaan eipä tuota voi tulevasta tietää ku ei tiedä tästäkään päivästä :ashamed:.