40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Sarppav - hirmusti plussaonnea sinulle :heart: - kunhan uskallat sen testin tehdä. Hyviltä kuulostavat oireesi. Peukutuksia ++++!! Se on vaan hyvä, että miehet on realisteja - pitävät meidät naiset paremmin ja tukevasti maan pinnalla :D Ja oishan se koomista, jos ajattelisin omaakin ukkoani mun kanssa yhdessä itkemässä menkkojen saapumista. Parempi on, että mies on omansalainen :rolleyes:

Mur-mur, päivitelty on :wave:

ON: mulla on ihan mahdottomasti tänään (ovis?) jomotellut vasenta munasarjaa. Yleensä aina oikeanpuoleista melkein joka kuukausi kierron puolivälissä. Nyt sitten yhtäkkiä pitkästä aikaa vasen. Onkohan se herännyt ruususen unesta.... - toivottavasti toimisi hyvin ja tuottaisikin yllärin :cool:

Mitähän Hystikselle kuuluu? :confused: Toivottavasti hyvää :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos putunen:flower:
..toivotaan, että sieltä nyt irtoais siulta toiselta puolen mukavan muhkea folli, sisältäen oikein elinvoimaisen munasolun:heart:

Hystiksen kuulumisia miekin hieman odottelin..olisipa kaikki hyvin ja huurunenu selvinnyt sulatuksesta:heart:

Nati nati, nukkukatte hyvin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille :wave: Hysterian kuulumisia kävin kurkkimassa, toivottavasti on yllärialkio matkassa!

Voi kuulkaa Siskot, enpä uskonut, millainen piina alkaa plussasta. Huh, sitä huolen määrää. Ja oireita ei oikeastaan ole, se tekee epätodellisen olon. Jonain päivinä rinnat vähän arat ja toisina päivinä ihan normaalit. Voiko rintatuntemukset vaihdella noin? Alamahassa ei mitään tuntemuksia, ei enää edes sitä lievistä lievempää menkkamyllerrystä, jota oli pari päivää alussa. Ei nipistelyä, painontunnetta, eikä repäisykipuja - näitä, joista niin monet kirjoittavat. Itkuinen olen, onkohan se yksi oire? Tahtoisin jonkun näkyvän ja tuntuvan oireen, vaikka aamupahoinvoinnin, merkiksi raskauden jatkumisesta.

Ottis, laitetaanko mut etusivulle pikkasen myöhemmin, kiitos kysymästä =) Oikein ihanaa matkaa sulle!

Minttu :hug::'(

Kiitos vielä kaikille onnitteluista, täältä toivon teille jokaiselle kevätylläriä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntaina kotiuduttu kauniista ja keväisestä Prahasta. Siellä on ihan mielettömän lämmin!! T-paita päällä tarkeni reilusti ja parissa päivässä onnistuin saamaan kevyen päivetyksen kalpeille kasvoilleni :p
Tänään kp 19/28 ja tissit mahottoman arat ja alavatsa kipiä:confused:
 
Mafinka Kiitos ajatuksistasi kultainen Sä! Miesten luontoon taitaa kuulua se, että ne kaikki uskoo omien siittiöidensä olevan supersiittiöitä ja ovat aidosti ihmeissään jos nainen ei heti tulekaan raskaaksi jos mies niin toivoo (ei siis ehkäisyä). Tuli mieleen sellainen kahden kuvan sarjakuva, jossa nainen katsoo peiliä ja näkee siellä vain vatsamakkarat, selluliitit ja rypyt kasvoissa kun kalju kaljamahainen mies taasen katsoo peilikuvaansa ja toteaa: ”Onpa helvetin komea uros!” :D!

Putunen Kiitos sinullekin :heart:! Hienoa, että ovistelut onnistui ja tallettelut hyödynnetty! Nyt ei muuta ku piinattomasti plussaamaan vaan! :flower:.

Kiitos toivotuksista ja mukanajännäämisestä Mur-mur ihuna. Viddu sitä sun tätiä, Grrrr, pskatempun teki!! Oon pahoillani :(. Mä mäiskin sitä kostoks, NOOIN! Ja noin! Ja noin! Nyt se on lytistetty, jotta seuraavalla kerralla ei uskalla tulla! Mullakin oli viime kierto vain 24 päivää (mä tosin lasken kierron ekasta vuotopäivästä viimeiseen vuotopäivään, eli mun laskutavan mukaan sun kierto on siis 23 päivää. Mut siis, lyhyt kierto oli mullakin ja tässä kierrossa ovisplussa tuli jo kp11.). Mut mur-mur kultainen; punaviiniä huiviin tänään :) ja kevättä rintaan :flower:!

Ottis, sä kans oot semmoinen myötäjännääjä :hug:! Sullakin on lyhyitä kiertoja ollu. Niin ne kierron pituuden vaihtelee meillä naisilla, milloin mistäkin syystä. Ei ainakaan olla robotteja, vaan mystisiä ihaNAISIA :)! Kyllä se sun ukkos varmana sit antaa, pääsiäisenä on hyvä ladata satsi supersiittiöitä vauvaksi itämään…:heart:!

Minttu2011 Voi kuinka kamalan surullista :’(. Onneks menit sille yksityiselle, jotta sait selville asian oikean laidan. Nyt lähetän sulle huimasti voimaa ja valoa, uskoa ja toivoa. Parantavia säteitä ja energisoivia värejä; sinistä, punaista, violettia, oranssia, keltaista, vihreää… kaikki sateenkaaren värit sulle lähetän! :heart:.

Sarppav Paaaaaljon plussaa puhkun ++ :whistle: ja tätiäs kepitän kuuseen :stick:!

Soili Kiitos uteliaisuudesta pakkasukkojani kohtaan :). Totta on, että piina ei lopu siihen plussaan, päinvastoin! Tarraa, liimaa ja teippiä lähetän edelleen sekä valoisaa rauhaisaa mieltä. :heart:

Marja-Leena71 kepitän sinunkin tätiä vege! :stick: ja plussa tilalle!

Jah, kuulkaa, mun povessa onkin siis nivelrikko eikä luukato. En ikinä meinaa muistaa mikä sen vaivan nimi on. Nivelrikon perkele kiusaa, samal viisii kuin sulla, Ottis, tuo sun nevelreuma. Viddumainen vaiva!
 
Ottis
Okke, Soili, laitetaan sut etusivulle sitten, kun sinusta hyvältä tuntuu :hug:. Kiitos hyvän matkan toivotuksista. Kyllä mä jo vähän lennossa oon =).

Minttu2011 Pahoittelut keskenmenon johdosta, mutt jos jotain positiivista pitää kaivaa niin just tuo, että enää ei tarvi kärvistellä tilanteen kanssa, vaan kun saat tyhjennyksen hoidettua, pääsette pian yrittämään uudelleen. Laitan sut illemmalla tonne etusivun taustailijoihin. Pitää taas takas töihin ehtiä.

Sarppav Hyvältä kuulostaa sun oireet :heart:. Peukutuksia ihan hirmuisesti, että se plussa sieltä tulisi, kunhan uskallat testata :heart::kiss:.

Putunen Kiits kaunis päivityksestä :flower:! Minä ainakin olisin ihan hukassa oman kiertoni kanssa nyt, ellen voisi täältä tsekata missä menen, vaikka mullahan se oili jäi tulematta tai jos tuli, tuli hirmu varhain, enkä silleen ainakaan voi tonne kp27 tätiä odotella.

mur-mur Ku sä olet vähän joka asian asiantuntija, niin osaatko kertoa mitä mun pitäis tehdä ku mun omalla koneella toimii kyllä s-posti, mutt explorer ei avaudu ja eilen tuli ilmoitus, ett samassa verkossa on käytössä jo sama ip-osoite. Nettiin en siis sillä pääse edes sen vertaa ett pääsisin toista selainta lataamaan enkä muista mistä sinne alkujuttuihin ja selainvalintoihin päästään. Ukko meinas eilen ihan riemastua ja haukku mut tyhmäks ja vaikka miksi ku edes puhun mistään tollasesta ilmoituksesta. Ku pomolta tänään asiasta kysyin, hän ei ihmetellyt ollenkaan.

Jos ukko lähtee mökille, tällä koneella pääsen juttuja lukemaan mutt muuten olen nettipimennossa ku olen laiska kännyllä surffaamaan:(.

Hysteria Sua olen ajatellut pitkin päivää ja innolla kipusin tänne kattoon mitä hurunenille kuuluu. Tulisit nyt kertomaan, pliis :hug:. I miss you :heart:.

ON Ukko oli illallakin niin änkyrä, etten onnistunut yhtään mitään sanoa häntä suututtamatta ja niinpä päätin vain olla hiljaa. Nyt alkaa mun mitta olla täysi :'(.

Kaikkea kivaa teille tähän päivään ja iltaankin :heart:! t. Ottis


Marjaleena71 Wautsi wau =), ettei vain olisi r-oireita ;)?? Peukutuksia plussan puolesta :heart:! On niin hissua ollut tuolla etusivulla viime aikoina, ett olis tosi kiva ku alkais alkavan kevään kunniaksi tapahtua plussarintamallakin :kiss:.
 
ON Eilen tuli yks huru-ukko kyytiin :). Viikkoa aiemmin ultrakäynnin yhteydessä keskusteltiin lääkärin kanssa sulatetaanko yks vai molemmat ja tultiin siihen tulokseen, että sulatetaan yks ja laitetaan yks. Ja mikäli se yks ei selviä sulatuksesta, sit sulatetaan se toinen.

Noh, eilen kun menin siihen siirtohuoneeseen, biologi sanoi iloisesti että molemmat alkiot selvisivät sulatuksesta ja ovat nyt siirtokelpoisia. Minä siihen ihmettelemään että yksihän niitä piti sulattaa. Lääkärin ja biologin välillä oli ollut joku tietokatkos ja biologi oli sulattanut kaksi, koska aiemmilla (tuore)kerroilla on aina siirretty kaks. Lääkäri myönsi tietokatkoksen ja muisti mitä me oltiin sen kanssa sovittu.

Noh, kun ne kaksi nyt kumminkin oli sulatettu, vaihtoehtoina oli siirtää sit ne molemmat tai pakastaa se toinen uudestaan. Kumpikaan alkio ei ollut superlaatuinen, muttei ihan paskojakaan. Kyselin uudelleensulatuksen selviämismahdollisuudesta, mikäli toinen pakastetaan uudelleen. Tilastollisesti mahdollisuudet kuulemma hieman pienenevät, mutta toisaalta voi ihan hyvinkin selvitä.

Siiten kysyin kustannuksista, mikäli jossain vaiheessa haluan käyttää sen uudelleenpakastetun alkion ja jos se ei sitten selviäkään siitä uudelleensulatuksesta eikä ole siirtokelpoinen. Lääkäri totesi, että siinä tapauksessa he eivät laskuta mitään, mutta jos se on siirtokelpoinen (eli että selviää uudelleensulatuksesta), kustannukset ovat samat kuin normaalistikin.

Siinä sitten veivattiin ja pähkäiltiin mitä nyt tehdään, ihan hyvässä hengessä, mut pakko sanoa että kyl mua vähän vidutti toi tietokatkokömmahdys, koska sen vuoksi piti taas punnita monta asiaa ja mun piti tehdä päätös. Se oli ku pelais venäläistä rulettia; tehdäkö niin tai näin, ei voi tietää mikä olis paras.

Enivei, nyt on kyydissä yks kolmosluokan huurupää. En usko että siitä mitään tulee, tulipahan nyt laitettua taas tonni tähän arpaan. Koitan olla ajattelematta asiaa sen kummemmin ja varmaan onnistuukin paremmin kuin aiemmin, koska lennän huomenna ilmojen halki ihmettelemään elämää ja puhumaan kielillä. Ihan itsekseni :)!
 
Hystis nyt kovasti onnea matkaan laitan täältä siulle, että se pikkinen "kolmosluokan" pieniäinen selviäisi ja tarraisi LUJAAKIN LUJEMPAA kiinni!!
Mukavaista kielillä puhumis matkaa ilmojen halki!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Yes :), hienoa, ihanaa, ett sait kyytiläisen matkaan :heart:. Arpa on heitetty ja nyt toivotaan parasta :kiss:. Se toinen jo sulatettu alkio pakastettiin uudelleen? Toinen arpa on siis vielä jäljellä :confused:. Toivottavasti sitä et tarvitse kuin pikkuveikan suunnitteluun :).
 
Ottis Juu, se toinen sulatettu (kakkosluokan alkio, eli ei mikään kovin hyvä) pakastettiin uudelleen. Joo, täytyy vaan toivoa ettei sitä tarvita. Tai sit niin kuin sanoit; korkeintaan sit sisarukseksi tälle. Halit sulle :hug:.
 
Miulla on kyllä kovat kipuiset yöllä ja vuotelee välillä sellaista limaista vaalempaa vuotoa ja sitten taas verisempää..ja edelleenkään se "tuoksahdus" vuodossa, ei ole selkeä veren(raudan) haju..sellainen outo, makiampi..juuri tuollaista tuoksahdusta lääkkeellisen keskeytyksen ja noiden kahden muunhin jälkeen.
..näinköhän sielä jotain yritti taas..:ashamed:

Siinä tapauksessa ovis olisikin ollut myöhempään, joskus Kp14-15 tienoilla.
..nyt on testejä jemmassa tälle kiertoa 15kpl - riittäisköhän?..;)

Ps. Te varmaan miettitte, että: "siellä se nyt mur-mur vuotojaan haisteleepi nenä siteessä kiinni"..:whistle::D
..olen vaan huomannut selkeän eron tuossa vuodon "hajussa" kun tärppi käynyt ja mennyt kesken..2-3 kertaa näin myös silloin kun testiin tullut "jotain" - ei selkeää plussaa.. ja vuoto sitten alkanut..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur =), äläs nyt :hug:. Kaikkihan me nuuskitaan vuorollamme. Mulla on niin tarkka nenä, ettei sitä ihan siteeseen tarvi työntää, mutt nuuskin silti :ashamed:.

Hysteria Kiitti halista :hug:. Mulla oma kone pelaa taas, mutt kyllä sen kanssa sai taituroidakin. Nyt on vaan ongelmana, ett näyttö ei ole ollenkaan sellainen kuin haluaisin, mutt ne on pieniä ongelmia, kunhan netti pelaa =).
 
Helou taas!=)
Nyt hiukan helpompi olo kun tilanne selvinnyt, sain lääkkeeen suunkautta päivällä ja jos haluan niin voin jo kohta laittaa ne emätinkapselit mut ne suositteli että aamulla lun ei tarviiks yötä valvoa kipujen kanssa... pelottava ajatus,,,

Nii Hystis hurjasti onnea siihen että se siiirto olisi onnistunut!!!=)

Mur mur kyl miekii tutkin aina kun vessassa käyn mitä paperiin tulee ja miltä se haisee... maistamaan en oo kyennyt tai siis halunnut,,, nyt ei oo tullu kuin valkovuotoa ja limaa... verta ei viel yhtään mut sehän alkaa vasta kun emätinlääkkeet on laitettu, yleensä..

Ottis, jokos on miehesi menkkaoireista toipunut??:LOL:

Mun mies palasi kuntoutuksesta ja heti on kellarissa riehumassa!!! Siis maalaamassa vissiin... hyvä kun tekee tollasta mistä on hyötyy... sit kohta menee saunan lämmitykseen. Pääsen viel tänään saunaan, huomen ei varmaan tee mieli kun vuodan varmaan kuin seula! Ooon särkylääkkeet ja rautapillerit varuiksi hakenut... ja lääkäri kirjoitti mulle foolihappoa reseptillä, onkohan se tehokkaampaa kuin se ilman reseptiä saatava?? Sitte ostin super max yösiteitä 2pakettii....ynnä kassillisen hyvää kun jotakin lohtuakin täytyy tähän kurjuuteen saada!!!:ashamed:

Ja sain sit soittamalla sairasloma paperin joka jatkuu maanantain ja tiistain... sit keskiviikkona duuniin. Keskussairaalan lääkäri ei suostunut kirjoittaa viikonlopun yli.... paljon pa v....u oli siitäki hyötyä...
Jouduin siis ajaa kaupunkiin takaisin ton todistuksen takia!

Nyt siis 'onnellisena' kotona. No parempi täällä kuin sairaalassa!

No hyvät illanjatkot teille ja palaillaan!!
Minttu
 
Minttu toivon, että kohtu tyhjenee hyvin kerralla ja ilman suurempia kipuisia:hug:
(ota vain särkylääkettä edeltä kunnolla, ennen Cytotecin laittoa)
..olipas se sairaalan lekuri ihan mu**ku kun ei voinut S-lomaa enempää kirjoittaa!!!:mad:

Todistuksen olisivat voineet postissakin laittaa..TK:stako sen sait?
..miulle täällä ainahin ovat lähettäneet.

Ihuna, että olet itsellesi varaillu hemmottelu hyvääkin - se on hyväinen lääke sehin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis enhän miekään sinne siteesen asti nenuain työnnä;)
..kyllä sen vuodon haistaa ihan muutenhin, vaikka ei mikään vahva tuoksahdus olekkaan.(miunhin nenu aika tarkka)

Mie en muistanut tuosta koneesi ongelmasta kommentoida..en olisi sinua osannutkaan autella: /..olisin vain pyytänyt kopaisemaan mennä internettiin Mozilla firefoxin kautta - itse sitä kautta nykyään aina menen, on nopsempi kun Exploreri..vaikka esim. teksti jälki on heikompilaatuinen(ohkainen) kuin Explorerilla.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Mulla olikin ongelmana ku en saanut exproleria auki ja varuulta mulla ei mozillaa tässä ole. Kone on nyt kuin uusi, sillä asensin Explorer9:n. Meinas olla alussa sivuhistoriakin hukassa. Ei siis hätiä. Nyt pelittää ja päivityksiä ladatessa olen pelannut miehen koneella :). Tekstikin näyttää erilaiselta tässä, waude =).

Minttu2011 Kiitos kysymästä. Mun mies ei ole menkoistaan toipunut vieläkään jos se tarkoittaa puhumista. Kotona kävi ja hänelle sanoin eilisistä äkäilyistään, ett ähää-ähää, olin sittenkin oikeassa tän koneen suhteen ku mm. Helpsonilla sanoivat, ett kannattaa palauttaa kone vielä johonkin aiempiaan pisteeseen ja jos ei sittenkään pelitä, asentaa levykkeeltä selain jne. Eilen nimittäin mies raivosi, että olen ihan hullu ku palauttelen konetta ja hullu olen ku höpisen jostain kahdesta ip-osoitteesta samassa verkossa jne. En oikeasti ähätellyt, mutt sanoinpahan vain ett asiantuntijoiden mielestä olin tehnyt ihan oikein ja olin oikeilla jäljillä. Siihen hän ei sanaakaan sanonut, vaan tunnin verran kupsutteli kotona, pakkaili laukkuaan, otti lääkkeet ja lähti mökille. Nyt sanoi ovelta, ett hän menee mökille ja kyllä mun mielestä toi jahkaaminen lähdön kanssa oli jo vähän merkki siitä, ettei niin varma ollut kannattaako lähteäkään. Tai sit yritti rohkaista itseään pyytämään mua mukaan. Hetki sitten ajattelin, että voisin vaikka peräänsä lähteä nyt, mutta kun yritin soittaa, ei vastannut, joten en lähdekään. Mököttäköön nyt siellä yksin. Ensi perjantaina saa muuttaa ihan kokonaiseksi viikoksi sinne yksin :mad:.

Kurjaa, että jouduit sittenkin kaiken piinailun jälkeen tuohon tilanteeseen, mutt varmasti helpottavaa tietää missä mennään. Suru tulee puseroon vielä varmasti monta kertaa, mutt muista, että me kaikki ollaan täällä aina sua varten :hug:. Toivottavasti tyhjennys onnistuu vaikeuksitta.

Olen saanut reseptinä foolihappoa pariinkin kertaan. Eka kerran sytostaatin suojalääkkeeksi, ne piti ottaa edellisenä päivänä ennen myrkkyannosta ja osa samana päivänä. Toisen kerran foolihappoa määrättiin, kun keliakia todettiin ja olin ns. näivettynyt. Mua naurattikin, kun tuoteselostetta luin kun siinä oli jotain alkoholisteista, vanhuksista ja aliravituista tai jotain. Tabujen vahvuutta en kyllä muista :confused:. Se näkyy varmaankin pakkauksessa.

Harmi ku mun punaviinini ovat mökillä :(. Nyt voisin koneen korjaantumisen kunniaksi ottaa lasillisen verenkiertoa parantavaa. On mulla sidukoita, mutt niitä ei viittis alkaa lipitellä ku tää mun laihis kärsii.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Just tulin tänne kertomaan, ett kyllähän mä sen yhden sidukan korkkasin ja itseasiassa olen tänään niin vähän syönyt, ett on varaa korkata toinenkin. Täällon ihanan hiljaista, ei möykkää töllöt, ei radio, ei vihainen ukko. Vain pesukone pyörii ja sekin jo linkoaa eli saan pian pyykit kuivumaan. Tosin aion vielä toisen satsin laittaa pyörimään, mutt just nyt nautin tästä rauhasta. Yksi kaveri soitti ja meillä oli ihan kiva juttelutuokio saunomisen lomassa. Jutellessa rapsuttelin irtonahkaa takamuksestani ja se alkaa näyttää aika hyvältä =). Palovamma siis. Olen sitä hoidellut Betadinella.

Uskomattoman ihanaa ihan oikeasti olla rauhassa pelkkien kynttilöiden valossa ilman turhia ärsykkeitä. Vielä ku ihanuuteen lisää sen tiedon, ett viikon päästä olen Portugalin ehkäpä viileähkössä kevätyössä, mutt silti kävelemässä vaikkapa rannalla kasvavan kuun loisteessa, niin voiko elämältä muuta toivoa :confused::saint:.
 

Yhteistyössä