Mafinka Kiitos ajatuksistasi kultainen Sä! Miesten luontoon taitaa kuulua se, että ne kaikki uskoo omien siittiöidensä olevan supersiittiöitä ja ovat aidosti ihmeissään jos nainen ei heti tulekaan raskaaksi jos mies niin toivoo (ei siis ehkäisyä). Tuli mieleen sellainen kahden kuvan sarjakuva, jossa nainen katsoo peiliä ja näkee siellä vain vatsamakkarat, selluliitit ja rypyt kasvoissa kun kalju kaljamahainen mies taasen katsoo peilikuvaansa ja toteaa: Onpa helvetin komea uros!
!
Putunen Kiitos sinullekin :heart:! Hienoa, että ovistelut onnistui ja tallettelut hyödynnetty! Nyt ei muuta ku piinattomasti plussaamaan vaan! :flower:.
Kiitos toivotuksista ja mukanajännäämisestä
Mur-mur ihuna. Viddu sitä sun tätiä, Grrrr, pskatempun teki!! Oon pahoillani
. Mä mäiskin sitä kostoks, NOOIN! Ja noin! Ja noin! Nyt se on lytistetty, jotta seuraavalla kerralla ei uskalla tulla! Mullakin oli viime kierto vain 24 päivää (mä tosin lasken kierron ekasta vuotopäivästä viimeiseen vuotopäivään, eli mun laskutavan mukaan sun kierto on siis 23 päivää. Mut siis, lyhyt kierto oli mullakin ja tässä kierrossa ovisplussa tuli jo kp11.). Mut mur-mur kultainen; punaviiniä huiviin tänään
ja kevättä rintaan :flower:!
Ottis, sä kans oot semmoinen myötäjännääjä :hug:! Sullakin on lyhyitä kiertoja ollu. Niin ne kierron pituuden vaihtelee meillä naisilla, milloin mistäkin syystä. Ei ainakaan olla robotteja, vaan mystisiä ihaNAISIA
! Kyllä se sun ukkos varmana sit antaa, pääsiäisenä on hyvä ladata satsi supersiittiöitä vauvaksi itämään
:heart:!
Minttu2011 Voi kuinka kamalan surullista :(. Onneks menit sille yksityiselle, jotta sait selville asian oikean laidan. Nyt lähetän sulle huimasti voimaa ja valoa, uskoa ja toivoa. Parantavia säteitä ja energisoivia värejä; sinistä, punaista, violettia, oranssia, keltaista, vihreää
kaikki sateenkaaren värit sulle lähetän! :heart:.
Sarppav Paaaaaljon plussaa puhkun ++
ja tätiäs kepitän kuuseen :stick:!
Soili Kiitos uteliaisuudesta pakkasukkojani kohtaan
. Totta on, että piina ei lopu siihen plussaan, päinvastoin! Tarraa, liimaa ja teippiä lähetän edelleen sekä valoisaa rauhaisaa mieltä. :heart:
Marja-Leena71 kepitän sinunkin tätiä vege! :stick: ja plussa tilalle!
Jah, kuulkaa, mun povessa onkin siis nivelrikko eikä luukato. En ikinä meinaa muistaa mikä sen vaivan nimi on. Nivelrikon perkele kiusaa, samal viisii kuin sulla,
Ottis, tuo sun nevelreuma. Viddumainen vaiva!