40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
oliivitar Selkä on käsittämättömän kipeä ja rinnat tavallista hellemmät ja turvoksissa mutta niin taitaa olla muutenkin kun täti lähestyy :( vaikkei mulla kyllä selkä ihan näin kipeä yleensä ole... Taidan rapistella hyvinkin pian ;)

Öitä ja nautinnollista kepitystä :LOL::LOL:|O
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka sieltä huutiksesta kun haulla laittaapi: "raskaustesti" tai "ovulaatiotesti", löytyypi jotain - nyt olikin huonompi valikoima kun normisti.

Rapisteletkos jo huomenna dpo12..jookos?!:)
..tuo selkäsärky kuules on hywäinwen oire, monella raskautuneella sitä onkin!
PLOP PLOP++++++++++siihen huomiseen testiin!!:heart:..=)

Oliiviitar läksikin jo mitä ilmeisemmin pilin jahtaukseen - JiiiiHaaa, se onhin kivaa!!:p
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Ihanaiset Naiset :) Täällä sataa vettä taivaan täydeltä mutta aamulenkki oli kuitenkin ihan nautinnollinen, kevättä rinnassa kun lumet sulaa ja sää on mukavan lämmin...

Ei tullut rapisteltua aamulla kun ramppasin yöllä vähän väliä vessassa, katsotaan sitten huomenna aamulla josko ...

Täytyy kiiruhtaa suihkuun kun on käytävä töissä, ihanaa, nautinnollista sunnuntaita kaikille :wave:
 
Huomenta hienot naiset!
Jälleen täältä taustalta ajattelin ottaa osaa ovulaatioliuskakeskusteluun. Juu, aina niitä teen, jotta pysyn kärryillä, vieläkö kroppa toimii ;)
Mitä sanoisitte seuraavista testeistä (otettu samasta pissasta klo 10ja jotain kp 12)
Aijaa.com - 7811172.jpg

Liuskat ovat merkkiä Pregcheck ovulaatiotestiliuskat ja niitä saa tavallisista marketeista.
Latasin muuten eka kerran kuvia puhelimesta koneelle ja koneelta tuonne sivustolle ja onnistui, vaikka olen aika tumpelo näissä tekniikka-asiooissa.


Valoisaa sunnuntaipäivää!

Ai niin, digitesti näytti luonnollisesti negaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur Ihkaihanasta kisulikuvasta :kiss:. Noita katsellessa ei todellakaan voi olla pahalla tuulella.

Kiitos Justiina ja Hysteria pahanolon poisajosta ja unikisuleistakin :hug:.

Meillähän kävi niin, että ukko oli käsittämättömän pahalla tuulella perjantai-iltana, vaikka olin luvannut, ettei hänen tarvitse lähteä systerin synttäreille, vaan saa lähteä sen sijaan autokaupoille. Saattoipa siinä olla ajattelua, ett "eikö hän kelpaakaan mukaan :confused:", mutt joka tapauksessa ukko teki kaikki mahdolliset v:maisuudet ja lopulta kävi niin, ett saunoin pikapikaa ja lähdin toisel puolel jokkee kaverin luokse ja siel turistiin ja parannettiin maailmaan puol neljään asti. Aamulla kello kymmenen herätyksen aikaan oli tukka totisesti sekaisin ja jos ei ihan krapula, niin väsy ainakin. Mies lähti jo aiemmin autokaupoille ja illalla kun kakkoseni ja vaimonsa kanssa tultiin kotiin, oli mies täältä lähtenyt mökille. Sieltä häiriköikin soitellen mua alkuillan, mutt ei sentäs piruillut.

Niin väsy olin illalla, etten kunnolla jaksanut edes saunoa ja nukkumaankin menin yhdentoista jälkeen jo. Sitä ei ole tainnut tapahtua koskaan, ett lauantaina simmuni sulkisin niin varhain, sillä tykkään yökyöpelöidä ja mikä ilta siihen on parempi kuin lauantai-ilta, kun tietää voivansa nukkua sunnuntai-aamuna pitkään.

Oliivitar Hieno o-viivanen sulla siellä :heart:!
 
Fiialiia nuo digitaaliset(niin kuin CB:n R-testikin)vaatii mitä ilmeisemmin enemmän sitä HCG/LH hormoonia, ennen kuin näyttävät plussaa.
..luulen niin..:)

Saattahan olla myöskin niin, että tuo CB:n digi olisi näyttänyt plussaa sitten iltapäivällä!

Ottis
olipa kiva kun vähän kävit "tois puolel jokkee" rentoilemassa!!;)

Pöh, eikös se Mafinka nyt dipannutkaan..No jospa huomenisssa?..peukutuksia d=)b:heart:


ON..miulla on ollut tooooosi paskamaisia öitä nyt 3-4..
Olen hikoillut kun kuin mikäkin ja sitten alkaa palelu:ashamed:..ja ihan o u t o j a unia&painajaisia myös nähnyt..ei kiva olleskaan:(

Taitaa nyt olla todella vahvasti tulossa vanhuus, ei mahda mittään!!!|O
..vanhuudella tarkoitan tuota mummotautia, se hissukseen alkaa hiipiä miunhin luo..

Täällähin on synkän harmaa päivä, ei näy aurinkoista..

..mutta mukavaista sunnuntaipäivästä siitähin huolimati kaikille!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur...jospa se ois SITÄ ittiään????=):heart:eikä mitäänb mummotautia...hus pois sellaset:stick: meiltä nuorilta immeisiltä ja pois täditkin kepitetään joukolla ettei tuliskaan vaan tulis pieni suloinen mur-mur sitten 9kk päästä!!!!=)

Samoin Mafinkalle onnen pipanoita testaukseen täältä lähettelen...

Muuta en ehtiny nyt lueskelemaan mut oli pakko tulla "hehkuttaa" et mä bongasin ovishuipun just äsken!!!! Viel CB:n digillä varmistelin ja :) siihen pärähti!!!! Ja tytöt hei!!!! Tänään on sunnuntai ja mun PILIpäivä=)!!!! teinit lähtevät taas isälleen 2 viikoksi...Ja hei mun ei tarvikkaa siirtää kiertoa tabuilla vaan nää siirtykin nyt itsestään varmaan clomien takia...JEEE!!!! Oisko se mun ruppunen pieni 11mm tiistai aamun folli ehtin jo kasvaa hyvän kokoiseksi????Entä limis??oli silloin 3,5mm???? Ja ennenkaikkea jos ovis+ nyt klo 14 ni ehtiikö viel illalla????:ashamed:

Hyvää sunnuntaita kaikille!!!=)
 
Ottis
Pikkutirri Hienoa! Onnittelut oviksen bongaamisesta ja myös hyvästä pilistelytilanteesta :heart:! Kävi niinkuin toivoitkin.

mur-mur Juu, kivaa oli toisel puolel jokkee, mutt olin äsken loskaa pihalta luomassa, ett siitä pääsee autollakin jonnekin ja ihmettelin, ett mikä hiertää housun kauluksen alapuolella. Kun tupaan tulin ja vaihdoin kuivaa päälle, kurkkasin samalla peilin kautta, ett mikä siel mun takamuksessani onkaan ulalla ja arvatkaas mitä :LOL:? Melkein sydämen mallinen palovamma :ashamed:. Kaverin luona kävin höyrysaunassa perjantaina ja kun nousin istuimelta, onnistuin jotenkin tökkäämään pyllyni höyrysuuttimeen ja jälki on kaunista =). Onneksi ei tuon isompi. Ihme, etten eilen huomannut sitä ollenkaan, vaikka saunassakin kävin. Nyt vasta housujen hiertäessä alkoi tuntua :(.

Noi painajaiset on muuten monella r-oire =).
 
Mur-mur Olen myös lukenut että kirkkaat, selkeät unet ja painajaiset ovat yksi merkki mahdollisesta raskaudesta =) Voi, että tämä menee jännäksi :heart: Plussatuulahdus ++++++

Tirri Hienoa :heart::heart: Nyt vain pilittelemään ja hyvin ehtii ;) Minä bongasin eilen viivan testiin ja illalla siemennettiin, toivottavasti ukkosella oli jäljellä vahvoja simoja kuumeen jäljiltä.

Mafinka Puuuuuuuuuuuuuuuuuh ++++++++++++++++++

Voi että sitä Ottiksen pyllyä! Puhallus sinnekin :LOL:
 
Aamulla testaan ellen ole taas juoksut vessassa koko yötä :) Aikaistahan se on kp24 mutta kuitenkin... :D Olishan se ihanaa jos edes siskon poikaystävän pikkuveljen serkun mummon koiran kaiman haamulaisen näkisin... antais edes jotain toivoa tulevaan ..

Ottis Vai kävit sinä polttomerkkaamassa itsesi ja vielä ihkun sydämmen kuvan :heart::heart::heart: sano miehellesi että teit sen "only for you" ja että se on "true love" ;)

oliivitar Toivotaan että saitte talleteltua eilen niin on simppaset odottamassa sitä munasolua :D puuuuh!!!

pikkutitrri Samaiset kuin oliivittarellekin, äkkiä pilittämään :D

I-K Kasvattelet rauhassa sitä limistä tällä kierrolla niin on varmasti ensi kierrolla vieläkin vahvempi :kiss:

mur-mur Onnenpuuhkutuksia täältä, toivotaan että on onnannut :heart::hug: toivon sitä "superäipälle" koko sydämmestäni :heart::heart:

Mutta nyt sitten tätiä kepittämään oikein olan takaa :stick::stick::stick:

Jos mä rehellisesti sanon niin en uskalla rapistella :(:'(

P.S. Vielä kiitos +++puuhkutuksista :hug: kaikille
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri Ihunaa, sie bongasit Oviksen - Yeees!!!

..ja kuuleppas, siun pikku "rupunen" kasvaa n. 1-2mm/vrk..elikkäs: jos tiistaina 11mm, on se tänään vä-hin-tään 16mm..huomenna sitten välillä: 17-23mm:heart:
..ja limis kasvaa samaa vauhtia(maanantaina vähint. 9.5mm) ja vielä sillähin on aikaa vahvistua muutama päivä - meneehän siitä oviksesta vähintään se 4vrk, ennen kuin alkio saavuttaa kohdun.

Mafinka ymmärrän hyvin tuon pelkosi ja en haluakkaan omalta osaltani sinnuu yllyttää/painostaa dippaamaan jos tuntuu pahalta - älä dippaa jos näin..voit ihan odotella rauhassakin, mitä tuleman pitää.:kiss:

Ottisko
peppunsa meni polttamaan?...Noooooo, sattuuhan sitä ja tapahtuu elävässä elämässä..:whistle:..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, Oliivitar taitaapi miun huonot unet olla ihan sitä ittiään - tädin tuloa enteilevää..niin surku se vaan on:ashamed:
..kunhan vain haaveksin..miten sitä nyt yhdestä kerrasta ja ihan väärän aikaan, voisi tärppi käydä kun tässä on jyystetty vaikka kuinka usein muuten?!..huoks
..mutta, pääsiäisenä sitten uudet yritykset:)
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mindy<3 (40)..............Kp7/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp8/24-26........yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp13/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp14/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp17/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp17/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp17/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp17/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp18/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp20/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp20/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp23/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp23/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp24/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp24/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp24/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp25/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp33/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp36/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary? Soili, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Nöpsö
(42).................pp9
Mafinka (49).............. dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntaiehtoota täältä:)
Minä en oikeesti voinut olla nauramatta kun luin Ottiksen höyrysaunareissusta ja polttomerkistä!!:LOL:
Itelle kävi vastaavanlainen noin 15 vuotta sitten, kun mieheni kanssa saunoimme mökillä ja olin hiukan kaljoissa, tuli sellanen RAME- merkki pyllyyn kun kiukaaseen osui tehdessäni pesuvettä... Kyllä siitä vinoiluja piisas pitkäks aikaa sen jälkeen!!!:D

No joo, Mafinkalla jännät paikat, dippailehan plussa r-testiin, please! +++++++++++++
Mur mur, josko sulle sittenkin olis pienoinen ylläri tulossa??!! Älä viel luovuta! Mikäs sul onkaan? kp 20 ja dpo? +++++++++++++++++
Kiitos Hystis tsemppauksesta! Oli ihan yksityislääkäri se mun ultraaja ja kaikenlisäks asiantuntija näissä asioissa! No ei auta kuin oottaa tiistaiaamuun kun tuomio tulee joko 'raskaana' tai 'keskenmeno':eek:

No mä näin yhen puoltutun lauantaina sairaalassa kun olin töissä niin oli n.20v tyttö joka oli tippatelineen kanssa kävelemässä.. kysyin sit et mikäs vaivaa? Joo tää sit että on sellanen raskauden keskeytys! Minuu alkoi suututtaa... en kyl hänen taustoistaan tiedä mut kun jotkuu yrittää vuoskaudet ja ei onnistu ja sitte toiset ei edes halua lasta! Nii, tää tilannekin pistää mielen herkäks mut en tietenkään voinut mitään kommenttia esittää... toivotin vaan hyvät voinnit jne...

No mul siis huomen ja tiistai vapaata, saas nähdä tartteeks mun mennä ens viikolla duuniin olleskaan, koska jos k-meno niin varmast haen saissua! Oon jo paljon toiveikkaampi ollut taas vaikka itkuherkempi... poikaani on tosi ikävä, muistelen kaiholla hyviä hetkiä ja alkaa itkettää, nyt on ollut herkempää senkii suhteen!
Mut nyt mies tuli ja menemme saunaan kun hältä leikattava niskatukka ennenku menee kuntoutukseen huomenna...
Palataan taas ihanaiset :heart:
Minttu ja massu rv8+5
 
mur-mur Kiitos taas päivityksestä :kiss: mutta onpas täällä hiljentynyt :) missäs kaikki luuraa?

Täällä sade välillä lakannut, lumi sulaa kohinalla :D Neidin kanssa käytiin kävelyllä, noh pääasiassa neiti olisi taas vaan istuskellut lumivallien päällä maisemista nauttien - on siinäkin sakemanni :D

Nämä sunnuntait ovat siitä ihania kun saa mennä päikkärille :D Hyödyntäkäähän vapaapäivää pilistelemällä :LOL:

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille!
 
Miekin tulin kurkkasemaanm..juu, hiljaista hissua nyt täällä onkin:whistle:

minttu, edelleenhin siulle sylin täydeltä onnen kantamoisia mukaan sinne tiistain ultrareisulle!!
..näkyköön siellä pienen pienen sydän kaunihisti pumpsuttelemassa

Tuota..kun mie en tiedä muuta kuin kieronpäivän ja se tuo 20
Nyt olisi tehtyjen testien perusteella(sen mitä kerkesin dippailla, ennen kuin loppuivat kesken..)sitten dpo10(ovis ehkä 24.3?)

Me kun lemmiskeltiin tälle kiertoa vain sen yhden ainokaisen kerran 28.3 ei tärppiä ainakaan ole voinut tuosta 24.3 oletetun oviksen ajoilta tulevan.
Korkeintaan niin olisi voinut käydä, että ovis olisi ollut toistamiseen tällä viikolla..silloin olisi tänään n. dpo6

Välillä tuntuu silleen jännästi vahvasti, että näin ihunaisesti olis voinut käydä:rolleyes:..tänäänhin TOSI paljon tuntemuksia..erillaisia, sellaisia pistoksia vasemmalle munisten kohdille ja sieltä miulla aina munarakkula melko varmasti puhkiaakin tuntemustenhin perusteella - näinhän 2009 raskaudessakin ultrassa näkyi kutistunut keltarauhanen vasemmalla.

Eivät olleet tuntemukseni ihan tyypillisiä menkkatuntemuksia?..:confused:
Tätihän mitä luultavimmin tulisi 7.4
..tällöin miulla luteaalivaihe kestänyt sen 15vrk. tuosta oletetusta oviksesta(24.3) ja näin miulla se normisti meneekin, ELLEI ole ollut Lugeja kehissä.(nyt siis ei)

MUTTA..jos lasken var-man päälle, voisi kierto olla maximissaan 28vrk..ja siinä tapauksessa täti hupakko pyyhältäis vasta 11.4..T A I jos lasken toisesta mahdollisesta oviksesta, niin luteaalivaiheen mukaan tätsy täällä sitten vasta 12.4

Perskules kun menihin vaikiaksi!!!!:O

Tiistaina posti tuo testejä ja miehän olen niin malttamaton, että dippailen ekan kerran JO oletettuna dpo8 päivänä!!:saint:

Ps. niin..onhan miulla tuota valkovuotoahin tullut ihan riittämiin ja KN on myös aika tavoittamattomissa kooooorkialla.. se muuten jännä onhin?..mm. aiemmissa tärpeissä ollut puolessavälissä tai alhaalla..ja tässä vaiheessa kiertoa jo yleensä alempana..tjaaa, no nää on näitä miun kuvitelmia vaan..;)

((Muoks))..vielä..KN koplatessa;) sormelle,makeantuoksuista vaaleanpunertavaa hieman(-09 raskaudessa näin, muutoin tuoksuu raudalle/verelle) ja lämmöt 37.4!..härre gyyyd, nyt lähti mielikuvitus laukaamaan mur-murilla:O
..näin korkia lämpö ON ollunna vain raskautuessa..ellen sitten ole tulossa kipiäksi..IIIKS JA KÄÄÄKS!!!!!!
..mie haaveksin hetken verran..huomenna jo varmaan sitten toinen ääni kellossa: /..hetken, tämän yön kuitenkin haaveilen ihunalla ajatuksella - pienestä:heart:

Mukavaista illan jatkoa ihunaisille!
 
Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset,

olen ihan tarkoituksella pitänyt vähän palstataukoa. Tämä palstailu nimittäin tekee vähän höperöksi ja ylikuumeiseksi.... ja tosielämä saattaa pahimmillaan jäädä liiankin taustalle - ei tosin sillä tavoin ole vielä käynyt. :D

Mafinka sanoi hyvin: Hyödyntäkäähän vapaapäivää pilistelemällä - joo, sitäkin on tullut tehtyä.... :saint: - eikä edes ovismielessä - ovis lienee joskus 2-4 päivän kuluttua. Täytyy sitten hyödyntää sitäkin :wave:

Mur-mur, toivottavasti olisi ihme käynyt ja tuntemuksesi osuisivat oikeaan - plussapuhku täältä!!:heart:

Pikkutirrille toivotan erittäin onnistunutta hyödyntämistä !!!
Kiva jos ovis osuukin nyt luonnostaan sopivaan ajankohtaan!!
 
putunen miekin olen ihku pikkasen vähentänyt koneella kupeksimista - täällä olkkarissa..vielä olis vara hieman, vaikka ihunia olettehin.:kiss:

Iski päänsärky ja selkää jomottelee, palelee:x..taidan käpertyä peiton alle - huomenna päivä uus.=)

Nati nati:heart:
 
Heti alkuun ... selkeä nega :ashamed: tekis mieleni selitellä tasavahvat ovikset tikutettu edellisviikolla, ovistulppa vasta saman viikon perjantaina jne ... höh että kenkuttaa :kieh::kieh:

Onneksi selkä on tänään jo parempi eikä mulla ole kyllä eilenkään ollut enää kummosempia tuntemuksia, arat tisut ja turvonneet muttei sanottavasti - aivan kuten ennen tädin tuloa ...

Viime kierto oli vaan 22 vrk joten tämä ehkä hieman viivästyy ... vastahan mulla on kp24 :)

mur-mur Pidän kätöseni ristissä että sinun tuntemuksesi on oikeat ja sinulle pikkuinen tulossa :kiss: Toivottavasti ei flunssa ole iskemässä ...

minttu Onnea huomiseen ultraan :heart::heart::heart:

Ja toivotaan että kaikki ovat saaneet hyödynnettyä "pilipäivää" ja muutenkin ...

Ihanaista viikkoa kaikille Ihanaisille Naisille :heart::flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä