40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voihan surkunen negasta Mafinka:( laitan lämpöisen:hug:
..mie vielä peukutan kuiteshin d=)b:heart::kiss:


Niin kuin arvata saattoi, on miun tuntemukset jo toisenlaiset tänään:|
..kattelaan nyt.. kovasti on täti tulollaan jos nämä ei ole n i i t ä tuntemuksia.

Mukavaa alkanutta viikkoa ihunaiset!
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mindy<3 (40)..............Kp8/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp9/24-26........yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp14/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp15/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp18/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp18/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp17/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp18/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp19/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp21/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp21/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp24/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp24/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp25/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp25/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp25/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp26/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp34/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp37/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Pikkutirri
(41).............dpo0
Oliivitar (40)..............dpo1
Nöpsö (42).................pp10
Mafinka (49).............. dpo13
Soili (?)......................:heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hello!

Käväsin pikaseltaan otsikkoja selaamassa,pikkuinen kovin kipeänä ja korkeessa kuumeessa ollut monta päivää.Ei ole ehtinyt koneella oleen.
Ei ole mitään oireita ja PISTE.
Myös testi oli nega tänä aamuna..
Testailen tuossa loppuviikolla uudestaan vaikken usko oikein tähän hoitoon nyt.

Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa!

onnistuneessa hoidossahan testasin myös pp10 ja silloin näkyi jo haamulainen,et tämä tästä siis..toivoa tuskin lienee..:(
 
Voi Nöpsö..miten suruista:'( olen todella pahoillani, lämmin:hug:
..odottele kuiteskin siihen viralliseen testipäivään - plussatuulia:heart:

Puhallan pipin poijjes pikkisen kimpusta.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se täti on tännehin nyt tulossa..lämmöt laskee ja KN kokeillessa paperiinhin jo selkeää tavan tuhrua, veren tuoksuista..

Ei pitäis nyt kauhiasti laitella tuonne Pääsiäisen seutuville odotuksia..voipi olla, että tulee vierahia ja hieman rentoillaan=)
..ollaan miehen kera ihan sen tarpeessa kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Pahoittelut negasta :hug:. Että se osaakin sitten olla kurjaa negaa testailla :'(. Kiitos tosta polttomerkki ajatuksesta =).

Nöpsö Voi surku sentäs, että nega tuli sinullakin testiin. Olen pahoillani :hug:.

Minttu2011 Kiitos RAME-jutustasi. Enää ei nolota niin hirmusesti :ashamed:. Mieheltä kankkuani illalla kyllä peittelin, kun käytiin saunassa yht'aikaa. Toisaalta teki mieli testata huomaako se sitä, mutt on niin teräväkielinen heppu, ettei varmaan olis muuta tullut kuin suukopua. Viime viikolla suutuin häneen joku ilta, ku varotteli mua syömästä juustonaksuja ja taputteli mua mahaan, "ettei vain tuo pääsis kasvamaan" ja olin nälkää nähnyt koko päivän niin, että heikkoa teki :stick:. Itse ei yritäkään tehdä mitään kasvavalle kummulleen :mad:. Kumma, ett miehet saa kasvaa leveyttä, mutt naiset ei :(.

mur-mur Peukuttelen, ett aavistelusi osuisivat oikeaan :heart:.

Putunen Mulla on vähän sama, ett yritän pikkasen hillitä täällä käymistä ja varsinkin nyt, kun ei ole mitään piinailtavaakaan. Sunnuntait olen jo oppinut pyhittämään netittömiksi päiviksi, etten silloin käy koneellakaan ollenkaan ja siitä on jo tullut tapa.
 
Ottis
Voi mur-mur, nyt vasta luin viimeisimmän viestisi :'(. Olen pahoillani jos siltä vaikuttaa, että täti tulee sittenkin :hug:. Toivottavasti teidän rentoilu pääsiäisenä onnistuu. Pääsiäinen on jotenkin kiva juhla, ku se tuo niin voimakkaasti kevään esille.
 
:'( Voi itku tuota tätiä, kun joka paikkaan on itseään pukkimassa. Halituksia itsekullekin :heart:

Mur-mur Jospa mie yrittäisin pitää yllä toivoa... Laita minut rktt-listalle. Olisi tänään dpo1.

Ja onhan täällä vielä toivoa, jospa se täti ovelta kääntyisi. Plussasäteitä laittelen vielä
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille piiiitkästä aikaa :wave:

Jouduin ottamaan aikalisän, pienen irtioton, täältä, kun alkoi kuumentua liikaa vikan hoidon lähestyessä. Selasin nopsaa ketjua plussatoiveissa, en löytänyt, toivottavasti olen väärässä. Putusella ja Mamilla oli haamuttanut, toivon niin kovasti teille vahvoja viivoja tähän kiertoon!! Mafinka, voi hitsi, paljon onnea ensi kiertoon! Pikkutirri, toivottavasti Clomit tuovan vauvan syliin asti, niin ja ainakin osa niistä piikkilääkkeistä paksuntaa limakalvoa. Follien ja limiksen kasvattaminen on ultraamisen vuoksi hallitumpaa. Ottis ja mur-mur, kevätplussaa puhallan täältä. Ja Hysteria, huomasin, että otat pakkashuurunenän kyytiin, paljon onnea matkaan! Minttu, toivottavasti kaikki on hyvin! Ja ihan kaikille muillekin paljon kevätplussatuulia.

Mulla on tämä hoito piinavaiheessa. Tosi rimaa hipoen mennään koko ajan. Tuli kaksi follia, joista toinen hiipui loppumetreillä, eli saatiin vain yksi munasolu. Siitä onneksi tuli siirtokelpoinen alkio (3 vrk:n viljely, 7 solua, luokitus 3). Aristelen kirjoittaa tätä, pelkään jos sanon sen ääneen tai kirjoitan ylös, niin se otetaan multa pois. Lauantaina digitestissä luki, että raskaana 2-3 viikkoa. Olisi pitänyt olla elämäni onnellisin päivä, mutta jotenkin tämä pitka lapsettomuusaika on kai jättänyt jälkensä: en uskalla iloita yhtään, en tajua sitten millään, ei mene jakeluun lainkaan, että olen raskaana. Ei tunnu todelta. Näin sitä suojelee itseään. Ja oireita ei ole, ihan, ihan vähän rinnat arat sivuistaan. PP 11-13 oli tosi lievää menkkaipua, PP 14-15 ei oireita lainkaan. Tänään pp 15, ja hcg oli 330, oli aika normiarvo. Piinapäivät siis jatkuvat, yritän nyt hengähtää ihan vähän, hetken. Ihanaa se olisi, jos tämä pysyisi ja kaikki menisi hyvin :heart:

:heart: teille kaikille siskoille!
 
Viimeksi muokattu:
Maanantaita kaikille!!

No voi hitsin pimpulat sen tätsy-noidan kanssa!!! Kaikilleko se nyt taas on tullu kylään?
Se on kyllä säälimätön tyyppi:vampire:

Kiitos mur mur onnen sätehistä!:hug:Toivottavasti auttavat asiaa!

On:
Joo nyt jännäykset huipussaan, kuinkahan nukkumisen käypi?? No onneks aika on vasta 9.30... koiruudet kummiskii klo 7 herättää jo ekan kerran... sit ei kyl nukkumisesta tuu enää mitään.
Mulla kyl noi rinnat on aikamoisen isoiksi tulleet ja arat myöskin! Toivon mukaan se on hyvä merkki! Ja sitte mulla tuota valkovuotoakin ollut koko ajan ja tänään kokeilin sitä niin oli semmoista venyvää (Yök, sori yksityiskohtaisuudet!).. limamaista, muttei kylläkään haissut millekään. Väsymys on vähän kuin tullut takaisin, siis tuo uupumus mikä jo oli väistymässä, ei jaksais mitään!

Tänään ollut taas kiireinen päivä, onneks! Ei ehdi koko aikaa stressata huomista... autellut äiskää ja anoppia kauppareissuilla ja pankkiasioilla sekä parturissa käynyt...

Isäntä meni kuntoutukseen Ortoniin tänään ja siis tulee perjantaina pois.
Kyllä tää on ollut rasittavat 2 viikkoa! Kärvistelyä kerrassaan! Jos viel joskus oon samassa tilanteessa niin en kyl noin aikaseen ultraan mene! Niin paljon se vaikuttaa koko olemiseen kun ei mihinkään voi keskittyä ja mikään ei kiinnosta.... liikunnan oon pitäny nyt poissa kävelyä lukuunottamatta... Sille asialle on pakko alkaa tekemään jotain, meni tuo tutkimus miten tahansa!!! Kunto laskee kuin lehmän häntä!!!: /

Mutta heippa taas ihanaiset! Palaan asiaan sit viimeistään kun tuun ultrasta huomenna!
Leppoista illanjatkoa :heart::wave:

MINTTU JA MASSU RV 8+6
 
Voi Soili!! Ihan äärettömän suuret ja lämpimät onnittelut sinulle :heart:! Toivon ihan kamalasti, että alkio nyt pysyisi kiinni tiukasti. Tiedän tuon tunteen, kun ei uskalla yhtään iloita, kun se tunne heti pienen ilon jälkeen repäistään pois. Niin on käynyt mulla monta kertaa noiden haamujen kanssa. Sulla on nyt kuitenkin hyvä alku ja paljon toivoa!!! Tarraa ja liimaa lähetän kilokaupalla!!! Voi kunpa kaikki menisi hyvin loppuun saakka ja saisit vauvan syliin :heart: :heart: =)
 
Mintulle paljon uskoa ja toivoa ja onnea ultrareissuun!! :heart:

Hystikselle hirmusti onnea pakkasalkion siirtoon ja muutenkin elämään!!!

ON: mulla on ovistestissä jo melko selkeä viivanen. Varmaan ovis on parin päivän kuluttua.
 
Soili mie jo hätäpäissäni siut listaltahin poistelin..kun ei mitään kuulunut ja hoidoista en ollut tietoinen..:ashamed:

Mie täällä ihan liikutuin:)..sie ihunainen P L U S S A S I T ja pikkinen kovasti kaivautuu siun kohtupesäiseen - Mahtavan ihunaa!!!:heart:

Toivon, että siulla on ihuna n. 9kk:tta kestävä masumatka!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mie nukkua porskuttelin taas soffalla tunteroisen..niiiiiiin väsy painaa..|O(haukotus)ja ilmahin ollut niin harmaa ja sateinen tänään..huomiseksi onneksi lupasi tänne hieman jo auringon pilkahdusta!

Nukkuissa jalkoja repi taas sikana:x ja selkä on ihan jumissa oikealta pepun yläpuolelta - kummasta paikasta..olen mie kyllä niin raihnainen akka jo!!!:LOL:

..ja siksipä mie ittiäni piristääkseni, tilasinhin pizzaa - namis!
..kohta syön lisää, juuri join kaffet.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Soili :kiss: Onnenpapanoita ja pipanoita kovasti että kaikki sujuu hyvin ja miksi ei sujuisi. Tiedän mitä tarkoitat kun sanot että et uskalla sanoa ääneen ... ihanaa kuitenkin, aivan mahtavaa :D

minttu Ollaan kaikki huomenna "hengessä" mukana sun ultrareissullasi! Kaikkea hyvää sinne Ihana Minttu ja massu RV 8 +6 :D :kiss:

mur-mur Minä hain pullon punkkua kun kenkuttaa ja ajattelin josko saisin paremmin nukuttua. Selkä on taas hieman ärtsy ja tisut kipeät muttei muite oireita, josko täti tulis taas kp 28 ??? No sen näkee sitten ...

Plussapuuhkutuksia tänä pyhänä "pilittäneille" oliivitar ja pikkutirri niin ja muillekkin :D

Nöpsö Peukutuksia kuitenkin ++++:lle, aikaisinhan olet "dippaillut" :)

Ottis Kiitos pahoitteluista kuten muillekin ...

Ajattelin pyytää lähetettä sinne FSH-testiin, nythän olis tätikin niin lähellä tuloa että saattais olla hyvä aika pyytää se lähete... ei tarvitsis enää kärvistellä...

Pysyttelen hetken taka-alalla ja jos jotain tapahtuu niin ilmoittelen...

Supersuurhalit kaikille :hug:
 
Voi kuinka ihanaa Soili!!! Onnea tuhat kiloa ja vauvan alulle voimia pysyä matkassa:heart:

Mintulle
onnenpipanoita huomiseen aamuun=)

Mafinkalle ja Nöpsölle harmitukset negan testaamisesta...ylläri pylläri plussaa peukutan kumminkin b=)d

Putuselle onnea ovis tärppiin ja plussaa sitten parinviikon päähän siihen toiseen testiin!=)

Mä otan Mafinkan seuraksi lasillisen punaviiniä ja kiitän kaikkia tärppi onnitteluista, kiitos!=) Mut vois päivittäjä mur-mur tai joku muu laittaa tuonne RKTT-listalle kans, oisko mulla nyt sit 0 päivä tänään jos eilen tuli ovis+ testiin, vai olikos tänään sit jo dpo1???? Vaikkakaan en kovinkaan toiveikas oo pienine ruppusinineni, mut onhan se pienen pieni mahollisuuskin mahollisuus kumminkin...ja jos se ihan oikeesti nyt natsais ni se ois kyllä kerta ja laaki, nimittän edelliseen rakastelukertaan oli vierähtänyt aikaa eräskin tovi...mut jos nää näissä clomi kierroissa ovis luonnollisesti siirtyis eteenpäin muutamalla päivällä ni kohtahan oltais jo "hyvillä vesillä" ajoituksen suhteen=)...

Hyviä ötysiä kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Kiitos taas tuosta ovulaatiotestitekstivastauksesta, jonka sait sieltä kotitestistä. Ihan loogiseltahan se kuulostaa, vaikkakin vastaus ei tehnyt mua hullua hurskaammaks, kun lopputulos on se, että ’toisaalta, mutta toisaalta’ :LOL:. Ja se, että ennen kymmentä ei kannattais testata, niin siitä mä taas sain pähkimisen aiheen, että mist hitos se pissa tietää mitä kello on :O tai oonks mä just herännyt ja jos oon, niin yöunilta vai muuten vaan unilta! Joskus (aika usein) mulla itelläni menee hermot itseeni ku oon tällanen monimutkaistaja. Ja mä joudun kestämään itseäni 24/7 koko loppuelämän. Kaamee kohtalo mul!

ON Sain hymynaaman sunnuntaina klo 12.00 ja vielä klo 19 sekä myös tänään maanantaina klo 11.00 (sit loppu testit. Se su 19.00 oli vahvin viiva). Siirto on siis tiedossa torstaina (Meijän pakkasalkiot on kolmen päivän ikäisiä ja siks siirto on neljäntenä päivänä ovulaatioplussasta, nuoremmat pakkasalkiot siirretään kuulemma kolmantena päivänä). Torstaina sitten tietää selviikö ukkonen siirtoon. Kiitos mur-mur, Mafinka, Ottis, Pikkutirri, Iida-Karoliina ja KAIKKI te ihanat tsempeistä, peukutuksista ja toivomisista, Kiitos kun jaksatte tukea vaikka mä aika harvoin täällä kirjoittelen.

Iida-Karoliinalle mielipuolisen järjettömän hirveen kauheen kamalasti onnea siihen ensi kiertoon, jolloin otat ukot kyytiin.

Oliivitar Hyvä juttu tuo ’vaihdan tikut keppiin’ :D! Mäkin kepitän sitä akkaa niin ettei uskalla luokses tulla! Mafinkan akkapahaa piiskaan kans minkä kerkeän.

Ottiksen ulkolla oli varmana menkat, ku sillon yks päivä sillai kiukutteli. Mikähän niihin miesten menkkoihin auttais :)? Onneks sul oli kivaa joen toisel puolel, hyvä tyttö! Ja sait vielä sydämenmuotoisen palovamman mukaas :). Sori, ei pitäis nauraa, mutta on niin herkullinen juttu, ku se on viel peffassa. Mitä ukkelis sanoi siitä, onko nähny jo? Halimus sulle Ottis :hug:, ihan muuten vaan :)!

Mur-mur Mikä ihmeen mummotauti? Ai menopaussi vai? Pöh, sanon minä! Nuor plikkaha sie oot ja niiiiin ihana ootki! Jospa nuo oireet olis kumminki siitä plussasta johtuvaa… :). Kovasti kovasti sitä sulle rukoilen. Sul on paljon kaikenlaisia tuntemuksia (ylös alas), että luulis että se on se plussa joka niitä sulle tuo. Näin toivon, plussaa puhkun ja tätiä luotasi pois kepitän!!

Onnea ovisplussasta Pikkutirriliini :heart:! Ja PILIPÄIVÄKIN sattui sopivasti, jihuu :D! Anna tyttö palaa täysillä, hyvä limis siellä on vastaanottamassa hedelmöittyneitä alkioita!! OOn tosi iloinen sun puolesta. Peukut ja varpaat pystyssä täällä mulla!

Mafinkalle pahoittelut negasta :( :hug: ! Mutta niin kauan kuin täti pysyy pois, on toivoa. Plussaa sulle rukoilen :heart:. Vahvaa ja pysyvää! Jos ei nyt kuitenkaan onnannu, niin ens kiertoon sitten!!

Minttu2011 Kaiken voiman ja valon sulle lähetän ja uskon ja toivon kaiken olevan hyvin ultrassa. Oon hengessä mukana :heart:!

Putunen Hei vaan :). Totta on, että tänne olkkarin uumeniin on helppo suorastaan upota. Hyvä että pili maistuu :LOL: ja oot sitä saanu. Pidä vire yllä ni saat talteen oviksen aikaan. :hug: sulle Putuska.

SYLINTÄYDELTÄ ONNEA SOILI :heart:!!! Rukoilen, että vauva pysyy lujaa kiinni. Hirveää piinaahan se on, mutta raskaana ollessa mua ainakin lohdutti se tieto etten voi itse vaikuttaa siihen. Siten se pelkääminen ei edistä eikä auta. Helppoahan se on sanoa, että älä turhaan pelkää, vaan vaikeampi toteuttaa. Tarraa, liimaa ja kaikenlaisia kiinnitysjuttuja laitan sulle tulemaan! :hug:.

Nöpsö Voi kuinka kurjaa kun testi näytti negaa :(, mutta plussat voi näkyä eri kerroilla eri aikoina, joskus aiemmin, joskus myöhemmin, joten mä ainakin jatkan toivomista sun puolesta, jos vaikka sun omat toiveet hiipuukin. Tätiä pois luotasi kepitän ja erityispeukutukset ja plussapuhallukset ++++++ lähetän!!

Aijoo, ja huomenna oon sit sen 43vee. Voihan vee..:mad:
 
Voi ihanat, kiitos!

Oliivitar, sinä olet aika uusi tulokas pinossa, ihanaa, 7. tekeillä, onnea matkaan. Minäkin joskus nuorempana toivoin, että minulla olisi 4 lasta. Näin se elämä vaan on mennyt, nyt olisin ikionnellinen ja ikikiitollinen yhdestä.

Iida-Karoliina, muistanko oikein, että teillä on pari pakkashuurunenää? Paljon onnea matkaan, kun saat heidät masuusi! Kysyit lapsettomuusajastamme: tuolla lapsettomuuspinossa on naisia, jotka ovat yrittäneet useita, useita vuosia, ehkä siihen nähden meidän matka on ollut tähän asti aika lyhyt, siis tämän ikäiselle. Meillä tulee kohta kaksi vuotta täyteen, se on tuntunut pitkältä, iäisyydeltä. Meidän vauvantekomatka alkoi siitä, kun melko tasan kaksi vuotta sitten eka lääkäri oli 100 %:n varma, että en koskaan, ikinä tule saamaan biologista lasta. Hän vetäisi maton alta totaalisesti. Tämän hän sanoi yhden hormonimittauksen perusteella, FSH:ni oli huikeat 23. Ehkä tämä on tuonut koko "projektiin" sen iäisyyden ja mahdottomuuden tunteen.

Mur-mur, kiitos :kiss: Ihanan kuvan olit laittanut, liikkis. Lauantaina mies kuunteli Dave Lindholmin livekeikkaa dvd:ltä ja olisiko sieltä voinut parempaa biisiä tulla siihen päivään, Pieni ja hento ote. Tähän asti mua on itkettänyt Puun Linnuton puu. Voi kun saisit kevätyllärin!

Mafinka, kiitos, sinne myös puhallan kevätylläriä :heart: Kuten myös pikkutirrille. Tämän kierron piti olla luomukierto tai tosi ministimua, mutta nyt olikin taas josjonkinmoista lääkettä. Edellisessä kierrossa oli estrogeenia (estrogen priming), KP 2-6 Femaria (2 per päivä), sitten 4 päivää Menopur-piikitystä (150), aloitin aika ajoissa jarrupiikit (Orgalutran), Pregnyl-irrotuspiikkipäivänä aloitin estrogeenitukilääkityksen (Zumenon 2 per päivä), siirtopäivänä tuli Luget (600 per päivä). Näillä nyt mennään ja varovasti katsotaan, mihin asti päästään.

Hysteria, onneksi olkoon, vietä ihana syntymäpäivä:flower: Valtavasti toivon sinulle onnea matkaan, siihen, joka alkaa loppuviikosta :heart: Toivottavasti siellä on sitkeä ylläriveijari!

Jatkan taukoilua, että en taas kuumene liikaa, käyn kyllä välillä kurkkimassa. :wave: Kaikille tasapuolisesti plussapeukutukset!

Ai niin, just kun kirjoitin, että aika oireeton oon ollut, niin nyt aamulla on taas lieviä menkkaoireita. Ne on kieltämättä aika pelottavia, huoh. No vapaapäivä, kömmin takaisin punkkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä