40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
PikkuTirri :hug: Ihanaa kun olet meiningissä mukana! Olen ihan untuvikko näissä clomi-jutuissa, mutta muita peesaten hanskat käteen vaan!

Onkohan Mafingalla hytti varattuna? Hyvältä kuulostaa :heart: Ja mieletön pedinlämmittäjä-armeija sinulla siellä :heart: Meillä on kolme kissaa ja yksi niistä uskaltautuu viereen iltaisin, toinen hiippailee salaa aamuisin jalkopäähän. Kolmas päästää aamuisin kunnon mourunnan makuuhuoneen ovelta, jos kuppi päässyt tyhjenemään herroilta. Herrat ovat maatiaiskissoja, jotka ovat palkatut hiirijahtiin. Talvi menee kuitenkin mieluummin leivinuunin päällä lekotellen :)

Oltiinkin kirjoittelemassa samaan aikaan Mafinka :hug: :hug: :heart: Lähetän tädinkarkotus loitsun :stick: Se pirun akka ei sinne tule!!! :'( Se voisi olla nyt sinun vuoro :heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis noiden tuntemusten ja testien perusteella se ovis oli ja mäni - en siis kerinnyt tallettelemaan.:|
..mutta siitä se pienen pieni mahdollisuus jos kierrollaan ovis olishin ollunna kertaalleen..saahan sitä ain haa-veil-la..:)
Taisi tosiaan tuo mahatauti aikaistaa miun ovista vuorokaudella-kahdella(O+ oli melko varmasti Kp9, viime aikoina normistiKp10-11)

Fiialiia
olipa hywäinen, että sie tarkkasilmäisenä tuon "Tähkäkämmikin" pois jäännin Vitamore Totalista huomasit - Kiitos kaunis:heart:

Oliivitar
tuotahan miekin pelkäsin kun mies siinä kuumetaudissa oli..:(
..näille jutuille ei vaan mahda mitään..ketuttaa kyllä niin monasti:headwall:
Parasta kuiteshin toivon siullehin - Plop Plop ++++++ lähiaikoina!!:heart:

Mie yhdyn täältä myös tädin kepitykseen Mafinka:wave:..hus hus, määkkös akan kuvatus!!:stick:
..ja ihuna + tilalle:heart:
 
Eläimista vielä..

Miulla koirulaiset nukkui jalkopäässä ja kissa aina iiiiihan posken viekussa silloin sinkkuna olleissain.:)
..kyllähän ne siirtyili poijjes kun mie kääntelin kylkeä, tulivat sitten monasti kuitehin takaisin..piti kyllä karvakorvat joskus ihan pois poikkeen työntää kun niin kuumaa pukkasi ja oli ahdasta!!
..miulla oli silloin vuoteena sellainen talonpoikaisvuode 1900-luvun alkupuolelta: 90cm. leveä ja 180cm pitkä.(jarpahat&pää ihan aina päädyissä kiinni, itse olen 176cm;))
 
Viimeksi muokattu:
Taidanpa kattoa vähän töllötintä ja korkata olusen!
..mies osti kahdet saunakaljat eilen ja mie säästin toisen, nyt se maistuuhin:p

Ihunaa illan jatkoa ja kauniitta unosia kun pää painuu pielukselle!:heart:
pikkutirrin pienelle prinsessalle mur-murilta vilkutus..jääkärhunen on pieni utelias veijari ja nimeltänsä tuk-tuk:)
 
Viimeksi muokattu:
oliivitar ja mur-mur Kiitos Ihanaiset Naiset tädin kepittelystä :stick: Selkäsärky taitaa tosiaankin johtua jumpasta kun tänään on niin paljon mukavampi olo. Munasarjoissa tosin tuntuu "pullistelua" aivan kuin räjähtävät minä hetkenä hyvänsä ... Ei olen kyllä normaalia menkkajomotusta :confused: se tapaa olla toisenlaista ...

mur-mur Ohhoh, sinähän olet mannekiinimitoissa :D Itse olen 171 ja aikoinani olinkin luokkani pisimpiä tyttöjä, jopa useimpia poikia pidempi :D
..että minä nautin tuosta sinun murteestasi, tulee hyviä muistoja mieleen... niin ja toivotaan ettei kierto kuitenkaan olisi mennyt pieleen :kiss: ja että sinäkin r-testissä plussaisit :D

Fiialiia Pahoitteluni suhteen kariutumiselle :(

oliivitar Peiton pelmutuksia kovasti ja +++++++++:n vahvistumista (ovis) ja myöhemmin kierrosta sen r-testin :D Kuten myös kaikille muille Ihkuille! :heart:

Mukavaa perjantaita kaikille :flower::flower: tänä pyhänä olen kotosalla kaappeja penkomassa kun pian on aika muuttaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka..voi että minnuu alkoi naurattamaan ja hersyvästi - miekö muka mannekiinimitoissa???:LOL:

..tuota..pituutta on kyllä "kivasti"..mutta paino ON jo kolminumeroinen, yli 100kg painan ja reilusti!!!!:whistle:..eli, se niistä missimitoista!;)

Kyllä se täti tänne tällähin kertaa löytää tiensä, tuttu reitti..niin oli hikoilu&palelukohtauksia hurjasti viime yönähin..: /

Mukavaista viikonloppua kaikille, täällä aurinkoinen paistelee ihunaisesti..ja Plop Plop++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Miehelle pikaista paranemista :flower:, ett tointuu ajoissa pupustelemaan :heart:.

Mafinka Kiva, ett olo tänään jo vähän parempi ja myönteisempikin :). Tiedä vaikka olis ylläri tulossa ;).

mur-mur Haaveilu on hyvä asia ja kun sitä aikansa harjoittelee, osaa sitten tosipaikan tullen sen kunnolla =).

Fiialiia Pahoittelut parisuhteen kariutumisesta :hug:. Ikävää kun jää vauvahaaveilutkin sen myötä pois :'(.

ON Onnistuin ensimmäisen kerran elämässäni aprillaamaan jotakuta kunnolla eli omaa miestäni ja sain niin hyvät naurut, ett oksat pois :LOL:. Nauru tekee todellakin hyvää. Tuntuu, ett on loppupäivän ollut hymykin herkemmässä =). Mutt nyt vätystää ja taidan painua torkuille. Tänäänkin olisi hyvä käydä lenkillä, mutt taidan laistaa nyt.
 
Ottis Mulla heti rumat mielessä kun luin että "taidan painua orkuille" :LOL: Siitä puhe mistä puute :LOL:

Tänään siskon luo "yökylään" koiruuden kanssa nauttimaan ruokaa ja juomaa... Huomenna vielä töihin kun tuli yllätyshommia, no hyvä etten ollut sopinut reissusta mitään. Ja jos täti tulisi niin ei ehtis kenkuttaa niin vietävästi kun sais upottaa ajatuksensa töihin...

mur-mur Täällä ollut pilvisen harmaata koko päivän ja vesisadetta on odoteltu, toivotaan että aurinkoinen pyhänä täälläkin kuitenkin paistaisi Tökitääs tytöt yhdessä tuota mur-murinkin tätiä kohti pääsiäskokkoa :stick: niin päästäis koko eukosta kaikki samalla vuodeksi etiäpäin :stick::LOL:

pikkutirri ja Justis Toivotaan että saatte Clomiannostukset kerralla kuntoon ja seuraavaan kiertoon tulenpalavaa +++++++++++++!

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille, huomisiin :wave::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Voi ku se oliski noin, ett vaan toteais menevänsä orkuille ja sen myös saisi :LOL:. Olen pelata paukuttanut pasianssia vähän väliä, kun kakkonen ensin herätti mut 'orkuilta'. Kun mies tuli kotiin, olin jo kiukkunen koneelle ku s**tana yrittää jotain päivityksiä asentaa eikä onnistu ja aina sulkee koneen. Ts. vi*uttaa ku aina, kun pikaseen kävis koneella, onkin se sammunut ja pitää taas odottaa, ett aukeaa jne. Taidan olla vähän stressaantunut ku näin kiukuttaa :ashamed:.

Huomenna on mun yhden systerin synttärit ja v*tuttaa ajatus sinnekin lähtemisestä. Ajaa tai istua autossa taas monta sataa kilometriä, ei oikein nappaa :mad: ja ihan vaan sillä, että yksi saa ylpeänä esitellä pesuettaan jo kolmannessa polvessa, joka on suuri kuin yksin hänen tehtäväkseen olisi annettua täyttää maa :stick:.

Ps. Taidan olla todella :mad: , sillä huomasin just purreeni hampaita niin, että etuhampaat melkein lonksuu :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mindy<3 (40)..............Kp5/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp6/24-26........yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp11/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp12/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp15/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp15/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp15/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp15/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp16/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp18/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp18/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp21/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp21/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp22/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp22/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp22/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp23/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp31/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp34/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary? Soili, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Nöpsö
(42).................pp7
Mafinka (49).............. dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Soili ja Raputar..siirsin teidät kadonneisiin lampahiin..ilmoitelkaa ittestänne, niin laitan kyllä heti teidät takaisin listalle, mikäli niin haluatte!!:wave::heart:

Bismil kuinka voit..joko siulla on uusi kierto käynnistynytkeskeytyneen jälkeen?..
Pikaista plussaa ++++++++ täältä siulle puhkun PUUUUUPUUUH:whistle::heart:

tetu68 ja Mimmi68..hjuhuuu!!:wave: mie olen teitähin huhuilut jo kertaalleen..ilmoitelkaas ihanaiset mikä siellä tilanne, niin päivittelen listaa oikein teidän kohdiltanne!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur, Mafinka ja Ottis myötäelämisestä. Ei ero oikeastaan odottamatta tullut, vaan kyllä sitä oli ilmassa jo syksyllä, ja oikeastaan kesällä viimeisen hoidon jälkeen. Olo on tietenkin haikea, kun joenkin sitä ajatteli, että on löytänyt ihmisen, jonka kanssa tultaisiin vanhaksi yhdessä. Vauvahaaveiluun erolla ei ollut vaikutusta, koska ilman hoitoja mahdollisuuksia ei juuri ollut edes alunperinkään. Näin lääkärin mukaan. Tähän vaikuttivat miehen sairastaminen lapsena ja oma ikäni.

Mutta naiset, olette aivan mahtavia ja ihania - kiitos teille! Ja jokaiselle kaikkea hyvää ja itäköön siemenet!
 
Hei kaikki upeat sympaattiset ihanat empaattiset vahvat, lempeät ja lujat naiset. Hystis taas täältä olkkarimme perimmäisestä nurkkauksesta (lattialla makoilen) tuli moikkaamaan teittiä.

Paljon ootte kirjoitelleet taas ja jälleen taas anteeks kun en sen kummemin kommentoi. Hengessä oon kumminkin mukana. Fiialiian tekstin tuosta bongasin ja hälle haluan sanoa pahoitteluni erosi vuoksi ja lähettää tsemppiä :kiss:.

Plussia ja kaikkea ihunaa teille muillekin. Kultaisia ootte! :heart:!
 
Hei vaan ihanaiset!!:wave:

Nopeesti kävin lukemassa parin päivän kuulumiset ja arvatkaas muistanko mitään???:confused: Mut sen huomioin et mua oli muistettu ja kiitos siitä teille jokaiselle..tuntu hyvältä...se on kuulkaas "mammat" nyt niin et täl ois viikonloppu vapaata kerrankin ja takana 4 päivää ehkä rankinta fyysistä työtä mitä oon ikuna tehny..sellasella koneella olin työntämässä levyä sisään ja toiselta puolelta ottamassa vastaan 8h päivässä ja niitä koneita oli 2 peräkkäin ja kilometrejä päivän mittaan kerty ripeesti kävellen monen monta..joskus aikoinaan olin laskennu et jotakuinkin 13km/vuoro mut sekin riippuu siitä kuinka "nopeeta" levyä työstetään ja mä en oo tätä työtä tehny taas vähään aikaan ollenkaan, ni olin kyllä poikki..jalat ihan muussina jo puolen vuoron aikoihin..tänään oli viiminen ilta ja nyt jo alko kroppa tottuu et ei niin kipeetä enää tehny...

Kiitos mur-mur päivityksestä..näkee taas missä mennään...vaikka.. eihän tää asia kyllä mielestä unohdu vaikka täällä olkkarissa eiu ehtiskään käymään...juu ja kiitos siitä kuvasta Liljalle..pitääpi hälle huomenna näyttää, nyt hän ompi jo unten mailla..

on: kp12 ultras lekuri oikeella puolella yhen ruppusen pienen 11mm follin..kp14 aamup. testasin ovista one stepin testillä joka näytti haamua, saman päivän iltana davidilla ei mitään, tänään kp15 aamup. davidilla haamua:confused: ja nyt illalla ei taas mitään:confused::confused:???? Eilen alkanu tuntumaan alavatsalla "turvotusta" ja oikealla pientä kipuilu tunnetta ei kuitenkaan sellasta voimakasta kipua jonka liittäisin selkeästi irtoamiseen..samat tuntemukset jatkuneet tänään...olikohan ovishuippu sitten jo ennen kp14 kun en viellä testaillu ja itse ovis eilen kp14 kun "turvotus" tunteet alkoi??? vai voisko viel olla tulollaan, joillakinhan oon lukenu et nuo clomit muutamalla päivällä venyttää sitä, vaikka mulla ei normaalistikaan oo ollu "aikasessa" ovis vaan juurikin kp14 tai 15...muuten sillä ei oo niin merkitystä kun ei sitä olla hyödynnetty millään lailla ja mies tuossa äsken tuumaili ettei piliä tipu ennen sunnuntaita(ennenkun nuo teinit muuttaneet kotia) mut sen takia tarvis nyt täsmentää tarkasti milloin on ovis jotta osais ne siirto tabut oikeeseen aikaan alottaa...varuiksi meinaan nyt viel pari päivää testailla ja sit uskoo et "ruppunen" irtos kp 14 jos LH:t ei nouse...

Hyvää ja ihunaista iltaa kaikille..mä lähen punaviini lasilliselle=) ja nostan jalat rahille ja keskityn tänään tulleeseen vauvalehteen...onko muut muuten niin hupsuja et on tilanneet vauvalehden vähän niinkun "etukäteen"??? Mä oon:ashamed: mut toisaalta oon perustellu sen sillä et onhan meillä tuo 3,5v ja onhan siellä joskus aiheita myös tuon ikäisistä;)
 
Ottikselle lähetän korikaupalla kissoja, niinku ihuna mur-murkin laitteli sulle kuviakin ja kukas se oli, joka lainaa sulle omia kissojaan sun uniin :) Kultainen Mafinkako se oli :D? Ihana tyyppi :kiss:.

Mafinkakos se jossain tuolla aiemmin ajatteli minnuu. :) :hug:. Ja mä ajattelen teitä kaikkii usein! :heart:.

ON Päätin nyt ottaa pakkasukon (yhden) käyttöön tähän kiertoon, kun nyt oon kiertoon nähden sopivasti täällä. Nyt pitäis bongata ovis maanantaihin mennessä ja sitte ens viikolla olis siirto. Jos en saa CB:n dogitestiin hymynaamaa maanantaihin mennssä, niin sitten vissiin irrotuspiikki ja siirto sitte perjantaina. Saa nähä selviääkö huru-ukkonen sulatuksesta. Jos ei, ni sitte sulatetaan se viimeinen ja katotaan miten käy. Vähä tällanen outo olo, koirattomana ja muutenki elämä on niin outoa.
 
Viimeksi muokattu:
Hystis Voi kuin ihquu että päätit ottaa pakkasukon käyttöön :kiss: Aivan miälettömästi tärppionnea ja kaikkee muutakin positiviista elämääsi. Mua nauratti sikana tuo sun CB:n dogitesti :LOL: semmosta se on koirattoman elämä, härötkin kertoo koirasta :kiss: Onnea matkaan, muru :heart:

mur-mur kiitos :kiss: muistutuksesta, kysäsen tuosta femarista. Jotenkin vaan tuntuu et mun gynellä ei oo siitä kokemusta...jotenkin semmonen kutina ja kun lekureita alkaa neuvomaan...niin siitä ei välttämämättä hyvä seuraa..ego juttu..nim. kokemusta on..mut ehkä se privaatilla puolella ois eri, toivon ainakin :ashamed:

Ottis Voi sua, toivottavasti parempi päivä huomen, laske muru sataan ja mieti tulevaa lomaa :kiss:

Mä oon niin stressaantunut etten stana millään näillä hermoilla tuu raskaaksi ihan lähitulevaisuudessa, en käy ylikierroksilla, mut kestoketutus päällä ihaaan koko ajan..ja oottakaas kun kierto venyy :|:kieh::headwall:

Edelleen toivon plussia ihanaisten kaikkiin testeihin:kiss:

Pakko lähtee nukkumaan..huomen on paaaljoooon kirjotettavaa '

Voikaa hyvin, ihanaiset:wave:
 
Hystis, voi miten miehin täältä niin kovin toivon noiden pakkasukkojen kehittyvän(ainahin toisen)pienen pieniäiseksi siellä kohtupesäisessä!

..jospa NYT kävisi siulle ihunaisesti:kiss:

Pikkutirri, mie en taida osata sinua auttaa tuon ovisjutskan kanssa: /
..mutta, jatka dippailua vielä hetki ja sitten vasta päätä!=)

Voi kun miullahin olis punkkua!!..vesi herahti kielelle aivan:p
..syön hedelmäpommi jugua ja ruisleipää..taidan vähän namiahin pikkasen;)

Miulla ollut tänään myöhäisestä iltapäivästä lähtien kovat kipuiset muniksissa, ihan sellaiset "tärinä arat":$..näkyyhän näitä oirehia olevan kuiteshin kun tuo Oili kävi vierahilla.


Nati nati ihunaiset..ei taida olla huomiselle dippailijoita?..plussasätehiä silti kovasti tarvitsijoille!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä