40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Justiina Kiitos kommentista. En minäkään kumpaakaan noista omistani vielä o-plussana pitänyt, sillä mulla noilla Wondfon testeillä on tullut ihan selvästi vahvempi viiva testiviivan paikalle kuin kotrolliviiva. En ole vielä tänään testannut, sillä odottelen 2 tunnin kulumista edellisestä pisusta, mutta jos tänään tulee haaleampi testiviiva, tarkoittanee se sitä, etten nyt ovuloikaan. Mulla näyttää olevan niin, että Clomifen yhdellä kierrolla tavallaan ylläpitää ovista vielä seuraavat 2-3 kiertoa eli ovis tulee kp13 jne.

Noilla testeillä pitääkin viivoja verrata suhteessa kontrolliviivaan, vaikka niiden vahvuus/ tummuus testeittäin vaihteleekin, on siinä sitten arpomista kumpi onkaan vahvempi jos ero ei ole voimakas.

I-K Meneekös pakkasvauvojen haku nyt toukokuun puolelle? Onnea matkaan jo nyt toivottelen. Käyhän kertoilemassa miten hoidot sujuvat :heart:.

Putunen Voi hitsi ku mua niin sun puolesta harmittaa tädin hyökkäys taas :':)hug:. Tiedän miltä tuntuu tuo miltei jatkuva haamuttelu ja se, ettei alkio sittenkään kiinnity kunnolla :stick:. Epikseltä tuntuu eikä siinä kauaa jaksa enää iloita siitäkään, että hedelmöittyminen kuitenkin ilmiselvästi tapahtuu. Taitaa se vaan pitkälti olla todellakin sitä, että munikset eivät enää kovin ehtoja kaluja ole eivätkä siksi pitkään jaksa :(. Toivottavasti teille osuu sellainen symppis ja kiva gyne, joka osaa suunnitella hoidot kunnolla. Plussatuulta huhtikuulle jo puhaltelen :whistle:.

Pikkutirri Peukuttelen sen puolesta, ett Clomifen ovista siirtäisi ja pupuiluajankohta osuisi teillä soppelisti viikonlopulle. Kurjaa, kun joutuu noin tarkasti kaikki suunnitella.

Vaan eipä näytä nämä hommat toisillakaan sujuvan, vaikkei tarvis niin suunnitellakaan. Mulla on tämä kierto jo ilmiselvä hutikierto, sillä olen miehelle niin vihainen, etten totisesti taipuis pupuiluun nyt vaikka mitä tekis. Ottaa päähän :headwall:, mutt en jaksa mesota siitä nyt yhtään enempää :ashamed:.

mur-mur Joko dippailit? Mulle pitäis posti-Paten tuoda tänään lisää testejä, mutt ei ainakaan töistä tullessa ollut laatikossa vielä kuin aamun lehti :(. Onneksi mulla on kuitenkin vielä yksi o-testi jäljellä ja se kertookin paljon mihin suuntaan ollaan menossa.

Kiva, ett siellä ukko on jo itseään vähän tykö tuonut :LOL:. Ei kovin houkuttelevalta toi hernerokkasumu kuulostanut, mutt mihinpä sitä ei nainen päätään työntäisi, kun on kyseessä tarpeeksi tärkeä asia :).

Minttu2011 Ihan hyvä, ett sulla on paljon puuhaa. Et ehdi ihan päätäs puhki mietiskellä mitä sun sisällä tapahtuukaan. Tuskin siitä yhdestä öölistä paljon haittaa on. Muistelisin, ett on ns. turvallista ottaa kolme alkoholiannosta viikossa, vaikka olisi raskaanakin. Vai oliko se peräti enemmän, mutt kerralla ei ollut hyvä ottaa yhtä annosta enempää eikä sitäkään joka ilta. Toivottavasti äitisi leikkaus menee hyvin ja asiat rullaa muutenkin :hug:.

Mindy<3 Plussapuhureita :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
O-testi dipattu ja n. 30min jälkeen viiva eilistä dippausta a a v i s t u k s e n vahvempi..mutta ei paljoa..

Toimin nyt sillä tapaa, kuin sattuiskin se Oili(toinen kerta?)olevan tulollaan - siemeniä illasta tallettelen!:p
..ja tiistina vaikka uudemman keran jos haluja löytyypi.=)..eipä siitä haittaakaan ole.

Mindy<3 miten on siun dippailun tulos?..:)
 
Ottis
mur-mur Hienoa, että viiva vahvistumaan päin =). Onnea pupusteluihin :heart:!

ON Kyllä se nyt kävi niin, siskot, että mulla oli ovis tänään aamupäivällä, kun niin oikeata munista nippaili tai en ovuloi nyt ollenkaan, sillä tän päivän testi oli selvästi eilistä vaaleampi :'(. Kunnon plussaa ei tullut kuitenkaan :headwall:.

Näin ollen seuraava ovis osuu pääsiäislauantaille. Jos silloin tärpistä haaveilee pitää miestä käskeä vetää käteen viikolla, ett simppaset pääsevät uusiutumaan ja kun kotiudun perjantaina, on parasta myös olla pupuilufiilikset ihan pääsiäisen kunniaksi :LOL:.
 
Ottis:hug:
..jos siulla ovis tänään, vielä kerkeisit talletella.(jos siltä tuntuu)
Mikäli munasolu elelee sen 12-24 olisi mahkuja vielä..vaan, saattaisihan se ukko kultasi olla hanakka&pönäkkä siuta "tykkeemään" oikein kunnolla kun tulet sieltä reissunpäältä!;)

En mie siihen ovikseen kuiteskaan oikein jaksa uskoa..mutta lemmitään miehen kera ihan lempimisen ilosta - ei muuta syytä tällä kertaa.:)

Miulla sattuuhin seuraava ovistelu tuonne pääsiäisen kantturoille.(n. 22.4)
Hyvä niin, koska miehellä silloin 6vrk:n vapaat!=)

TAI, saattapi tulla Oili kylään JO 17.4(oletetusta oviksesta laskettuna)..silloinhin onneksi viikonlopulla voi talletella, mies silloin aina nohevampi.:p
 
Viimeksi muokattu:
Päästän teidät jännityksestä.. Nega paukahti.:| Aamulla testasin. Nyt vaan ootellaan milloin se kanttura jysähtää paikalle.. Tulis jo!:mad:
Tänään siis dpo13 ja elimistö varmaan vielä totuttelee kierukattomuuteen..
Odottelen nyt päivän, pari ennen suraavaa testausta jos ei ala kuulua. Hmph: /
 
Ottis
Mindy<3 Pahoittelut negasta :hug:. Toivotaan kantturan joko tulevan vikkelään tai pysyttelevän kokonaan poissa :).

mur-mur Kieltämättä ajattelin minäkin, ett tänään vielä ehtisi ovista hyödyntää, sillä kun suihkussa just kävin, olivat paikat nyt kuivat ku sahara, ku eilen vielä tuli sitkeätä ovislimaa. Mies tuli tapansa mukaan kotiin just, kun olin liittymästä viimeisiä vetoja lunta luomassa. Tulihan se mua heti luonnissa auttamaan, mutt eipä tuo mitään auta ku vi*uttaa tollanen, ett voi kuvitella olevansa päivätolkulla omilla teillään ja että sitten kun tulee kotiin, olis kaikki ihan ok. Saa siis ovis mun puolestani jäädä hyödyntämättä nyt :'(, niin surkealta ku se toisaalta tuntuukin.

Greippimehua silti par'aikaa juon ja alkaa kieltämättä sellanen kiukku nousta pintaan, ett oviksesta miehelle sanon kyllä. Kärvistelköön sitten ihan itekseen ittensä kanssa miten olis pitänyt toimia. Muutenkin nyt kiukuttaa, että ikinä silloin, kun mulla on hyvät ovislimat, ei tuota miestä saa pukille, vaan aina pitäis sitten jyystää, kun on paikat kuivana :mad:. Ts. minäkin voisin joskus nauttia seksistä, jos sitä sais oikeaan aikaan :headwall:.
 
Ottis
ON Taitaapi olla Oilin tekosia ku niin rupsututtaa :ashamed:. Tosin söin kaffin kanssa maxituplan, että voi olla sitäkin, mutt Oilia veikkaisin ku greippimehun jälkeen alkoi silleen vähän kosteata alapäässäkin tuntua. Miehelle en kuitenkaan ole asiasta vielä puhunut. Pitää vielä hetki kiukkua sulatella :mad:. Ja on mulla kotitöitäkin, etten millään ehdi.. ;).
 
Kaikenlaista kuhinaa ja heiluttelua on ilmassa ;) Toivottavasti simpat ja oilit ovat treffituulella, ainaskin yritystä on.... Ottis sinne peittoja vaan heiluttamaan, jos kosteutta riittää. Aina sitä ehtii vaikka ohimennessä tuikata! Mur-mur toivottavasti tänään onnistuu ilman kaasupäästöjä :LOL:

Tänään aloitin oivs-jahdin ja eipä tuo vielä ollut milläsäkään... Harmittaa vaan kun on tullut pupusteltua ennakkoon ja näyttää, että mies olis jo tyytyväinen joksikin aikaa :ashamed: Taitaa tämä kevät häiritä tuntemuksia :mad:

Mindy<3 Tuo meilletänne olkkariin plussa! Puuhkutan kovasti vielä, toivoa on ++++++++++++

:hug: Vielä kaikille tädin kiusaamille. Kerkiäväinen akka :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Nyt vaan Oilia odotellessa pidät miestä puutteessa ja kyllä seksi taas muutaman päivän päästä maittaa, jos hän on muuten viriili. Tuosta omastani en voi ihan samaa sanoa, sillä jos minä en puuttuisi välillä tositoimin peliin, pupusteltas meillä vain kerran viidessä viikossa ja nyt saattaa se väli taas tullakin.

ON Tänään tuli postissa lentoyhtiön Tax Free- luettelo ja täytyy tunnustaa, ett se sai hymyn nousemaan mun huulilleni =). Olen ihan täpinöissäni ja vielä pitäis melkein 3 viikkoa odottaa reissuun pääsyä :p.
 
Moikat!
Pahoittelut Mindylle negasta! Voihan se tulaa viekii!!!:heart:+++++++++++++++

Kiitos taasen tsemppaajille! Minä sit töiden jälkeen menin ja ostin r-testin apteekista ja sit tein testin 2-3 tuntia rakossa olleesta pissasta. Tulos oli vahva plussa heti. Jostain oon lukenut että nuo viivat joskus heikkenee jos on km tapahtunut... ja sit toisaalta sehän on se istukkahormooni joka sitä plussaa näyttää eikä siellä vältisti oo sikiö elossa... voi että osaa olla vaikeeta!!!! Menihän sitte melkein 5 euroa hukkaan rahaa... no tyhmyydestä sakotetaan, sanotaan, kun mulla siihen varhaisultraankin upposi 100 euroa!

Sitte soitin sinne naispolille tänään taas ja kysyin että onko mun nyt tosissaankin ootettava viel tää yli viikko kun en osaa kuin jumittaa... teen vain pakolliset ja that's it. Oon ikäänkuin lamaantunut! :confused:ja sekaisin että mihin pitäis uskoa?? Joo miehelle en sanonu sen enempää testistä kuin soitostakaan mitään.... Polilta vaan sanottiin samoin kuin perjantainakin että ens viikolla tulet, kun lääkäri on niin sanonut....BLÄÄH!!!!!
Arvatkaa tekiskö mieli mennä huomenna sinne yksityiseen... se vaan on ainoo paikka täälläpäin.
En kumminkaan mene....

Äidin leikkaus sujui ok. Muuton kanssa vaan vähän järjestelyongelmia mut kylhän asiat tuppaa järjestymään, en vaan jaksais stressata yksin noita kun on 3 muutakin siskoa... valitettavasti oon vanhin ja suurin osa vastuusta on niinkuin aina kasaantunut mulle! Joo, sellaista se on....huomen alettava soitteleen muuttoautoa... ja porukkaa ketä pääsis ja millä....

Jeps, Ottis ja muut, ketä vielä: Peitot heilumaan ja simpat talteen!!!!!+++++++++++++:heart:
Minttu ja Massu 7+6
 
Voi minttu:hug: Toivotaan parasta!

Jahuu, tääl on kp2 jo! Täti tulla tupsahti eilen illalla, just ennenkuin murun kans meinattiin hempeillä! Koominen tilanne kun piti toiselle sanoa, että housut takas jalkaan, kassellaan taas reilun vkn kuluttua tilannetta uudestaan!:D
Mul on hyvä mieli, että tästä saa nyt alkaa totisen ja raivopäisen yrittämisen. Eka "normi- täti" kuuteen vuoteen! Kierukan aikaan menkat oli mitä oli.. Melkeinpä 6v tuleekin edellisestä plussasta..:heart:

Nyt sit on otettu käyttöön astetta järeämmät aseet (kiitos teidän rakkaat kanssa- siskot), greippimehu ja vehnänalkioöljy.:p O- ja R- liuskatilaus on kans taas tehty..

mur-mur- Toivottavasti siel on hernerokkasumu hälvenemään päin! Hyvän keiton oot kaikesta päätellen tehny.:LOL:

Ottikselle ja muille tsemit ovis- ja simppajahtiin!!!:wave::hug:
 
Tiistaipäivää ihanaiset!!!:)
Mulla tänään parempi mieli kun sain nukutuksi ja sitte soitin tonne lääkärikeskukseen ja kysyin sieltä josko tekisvät varhaisultraa mutta kuulemma ottavat vasta viikolla 10 sinne ettei tuu vääriä diagnooseja... joo ja se ihminen joka oli puhelimessa sanoi että noin pienillä viikoilla kun kävin siinä ultrassa toisessa paikassa niin ei voi varmuudella nähdä vielä mitään. Että kaikkihan voikin olla ok... jottei auta kuin ootella! Kyl oon ollu varsinainen torvi kun noin aikaisin menin! Turhaa stressiä oon vaan saanut... nyt pitää ihan oikeesti UNOHTAA koko homma muutamaks päiväks!!

Älkää siis huolestuko jos musta ei kuulu mitään kyl ilmoittelen sit kun tai jos jotain tapahtuu!!!
Mutta palataan taas!:hug::heart:IHANAA KUN OOTTE OLEMASSA!!! PLUSSATUULIA!!!++++++
T. MINTTU JA MASSU RV 8+0
 
Mindy<3 :hug: Hyvä, että täti oli sittenkin ihan positiivinen juttu, jospas se laittelisi nyt luomusti kaikki paikat kuntoon sitä uutta asukkia varten :heart:

Minttu Ihanaa, kun kuulostat jo aurinkoisemmalta :kiss: Odottavan aika on pitkä ja toivon, että huomaat sen monen monen kuukauden päästä ;)

Höh... täällä keiteltiin viime yönä simppasia :( Ukkosellani kuume pompahti yli 39 asteen. Meinasin hakea kylmiä kääreitä, mutta jos olisin liattanut ne kasseihin pään sijaan olisin saanut unohtaa koko vauvakuumeilun :LOL: Onneksi jo näyttää paremmalta tuo ukon kunto.... Mietiskeli, että kiehuisiko se "soppenikin" jos soviteltaisiin :O Houraili varmaan... Ovis on edelleen tiellä tiettömissä.
 
Ottis Aivan ihanalta kuulostaa toi matka... Voin melkein lukea sitä tax Freetä =) Minullakin on pieni reissu edessä :D Olen menossa siskoni luo visiteeraamaan ja sitten piipahdan vielä kummityttöni rippijuhlissa :heart:
Taitaakin olla jo yli 2 vuotta kun olen missään käynyt!!! Ihanaaaaa
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan ihanat ihmiset ja halaus kaikille!!!

Nopeesti omaan napaan ennen töihin lähtöä: Kävin siel gynel tänä aamun tsekkaas clomien vaikutusta ja niinku vähän uumoilinkin niin eipä siellä juuri mitään näkyny..yks rupunen 11mm folli toisella puolella ja limiskin vaan 3,5mm..eli se tästä:'( mä oon niin itkunen ja masentunu ja ihan on sellaset luopumis fiilikset..kun ei siellä ees clomejenkanssa juurikaan mitään tapahdu...lääkäri ehdotti ens kierrolla 3 clomin annostusta ja jos ei sittenkään raskaudu!!!!????(siis mitä ihmettä...miten se voi ees noin sanoa..eihän sitä välttis raskaudu vaik ois 10 hyvänkokosta follia...)..niin sen jälkeen ottamaan yhteyttä jos otettaisiin jotkut pistokset lisä tueksi???...ja mä kun olin ajatellu et clomeja "pidemmälle" ei mennä..jos ei näillä onnistu ni pitää vaan hyväksyä ettei enää toimi....en mä tiedä...miks ei se kokeile jotain muuta vaikka sitä femarii mistä mur-mur on puhunu, ja miks se ei anna mitää mikä sitä limistä kasvattais???? Oonko mä niin toivoton tapaus jo???? Ja onko tää ihan asiansa osaava gyne??? Siis voi rähmä että luovutanko mä jo???:'(

Hyvää teijen päivään ja Mintulle jaksuja ja Mami41 kans...

Mä lähen töihin...ketuttaa lähtä sinnekin itkusilmin muiden eteen...
 
Ottis
Mindy<3 Kiva, että täti tuli suuremmin odotuttamatta. Nyt vain täysin purjein uuteen kiertoon :heart:!

Minttu2011 No, löytyihän se jonkinlainen mielenrauha viimein. Enää ei taidakaan olla kuin 7 päivää piinailtavana ja pääset ultraan. Tulehan sitten heti kertomaan mitä sieltä kuulit :heart:! Toivon totisesti, että pienet sitkeät ja tiheät sydänäänet sinut iloisesti yllättäisivät =):kiss:.

Oliivitar Hih! Hauska kuvitella sua laittamassa kuumeisen miehen jalkoväliin kylmää käärettä pään sijasta =) :LOL:. Voi olla, ettei "soppesi" sen jälkeen saisi vähään aikaan maisteltavaa ;).

Matka on tosiaankin mulle nyt ihan omiaan. Olen ihan sippi tähän arkeen ja tuntuu, ett joka päivä vain vääntäydyn eteenpäin. Enää 2 viikkoa ja 2 päivää matkaan :wave:.

Pikkutirri Miten osaisin sua lohduttaa :confused:? Sen vain olen Clomeista ollut ymmärtävinäni, että ekasta kierrosta ei välttämättä todellakaan tärppää eikä se silloin vielä kaikilla autakaan, mutta kun vain jaksat kaksi-kolme kiertoa piinailla, niin saattaa olla hyvääkin tiedossa :heart:.

Minä paraskin neuvoja :ashamed:, kun en ole Clomeja käyttänyt kahtakaan kiertoa peräkkäin, mutt mulla onkin vaikuttanut toi simppojen saatavuus ja ns. miehen puute siihen, ett niitä on tuntunut turhalta syödä. Jos nyt saisin uuden Clomireseptin, malttaisin varmaan niitä peräkanaa kuureina syödäkin, vaikken niin varma pilin saatavuudesta olisikaan. Se onkin seuraavana mietintälistalla, ett jos yritystä jatketaan, pitää käydä myös gynellä ja pyytää uusi resepti tai kokonaan uudet tropit.

ON Vähän otti päähän, kun töistä tultuani kiltisti pissasin purkkiin ja lähdin postia hakemaan pisun jäähtymistä odotelessa, ett saisin dipata Posti-Paten tuoman o-testin, niin p.a.s.k.a.t. sinne mitään testejä ollut tullukaan :headwall:. No, täytyy vaan uskoa, ett mun oviksen metsästys on ollut ja mennyt tässä kierrossa. Ehdin jo kuvitella, ett jos ovis olisi sittenkin vasta tuloillaan, ett sitä saattais intaantua puuhailemaankin :ashamed:. Plaah :mad:.
 
pikkutirrille täältä heti lämmin:hug:
Mitä mie olen netistä lukenut, nuiden Clomien pitäisi kasvattaa myös limistä(tai sitten ne "järeämmät" aseet - pistokset)..lääkäri oli ihan oikein siulle nyt suuremman annoksen määrännyt ja jospa niillä tulisi toivoitumpi tulos - folleja enämpi.:)

Tuossapa vielä linkkejä keskusteluihin limiksestä..
millä kohdun limakalvo paksummaksi? - Google-haku

Tiedän, että sie nyt panikoit, olet ahdistunut ja suret tilannetta kun yrittämiselle on ns. aikaraja - 1v.:'(..voimasia kovasti, uskon että apu löytyy ja sie vielä sen iltatähden saat syliin asti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis miekin koetan pettymystä täällä niellä kun kierto meni sivu suun..
..mutta eilen illasta sainhin "kokovartalo" hieronnan..ja vähän muutahin - lievittihän se hieman..:whistle::p

Miehän olen yhtä kiertoa lukuunottamati,(Loop konisaation jälkeen) yrittänyt kierrot hyödyntää&tehdä kiltisti talletuksia tämän 2v:n aikana, mitä kuumeillut..alkaahan tämä jo ottaa todella voimille, täytyy myöntää..

Voi kunpa osaisinhin mennä tuolla TJOT-meiningillä..vaan kun tämä i k ä saa miuthin panikoimaan, että loppuuhin aika aivan kesken..:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp3/24-26.......yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp9/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp9/28............yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp12/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp12/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp12/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp12/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp13/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp15/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp15/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp18/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp17/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp19/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp19/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp19/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp20/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp28/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp31/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30........yk1............4
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.

Soili (41).....................kp51/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Nöpsö
(42).................pp4
Mafinka (49).............. dpo7
Mindy<3 (40) ............dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
tetu68, Mimmi68 mikä siellä teillä tilanne?..kierrot jo täynnänsä=)

Soili Huhuuuuuuu, siulla jo Kp:t myöskin suuret - mitä kuuluu!!!:wave:

Raputtaren kuulumisia myöskin huhuilen?:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur :hug: sinulle urheasta yrittämisestä =). Minä näemmä nousen puihin vähän sua helpommin. Sitä kuitenkin nyt ihmettelen, kun kävin 50 minsan reippaalla kävelyllä ja sitten pissalla, kun tuli paperiin sitkeätä ovislimaa, ett voiskohan sittenkin ovis olla vasta tuloillaan :confused:. Tulispa ne testit, ett pääsis huomenna testaamaan. Sen verran olen jo ukolle leppynyt, ett voisin jotain yrittää jos.. mutt en muuten :LOL:.
 
Ottis kyllä miekin otan välistä "nokkiini" miehen pa**amaisesta käytöksestä ja saatan pantata..:whistle:;)
..mutta nykyään enää harvemmin..mies ennemminhin se panttailija meillä nykyään.

Olenhin häntä kehoittanut menemään lääkärille ja pyytämän mm. labralähetettä testosteroiini kokeisiin.
..sen heittely voi aiheuttaa mm. väsymystä, haluttomuutta ja kyvyttömyyttähin..

Ottis jospa tosiaan se Oili vasta tulollaan?..=)
..huomenna heti dippailemaan..TAI, teeppä niin kuin mie..

Dippasin hätäpäissäni R-testin:D(O-sellaiset kun loppuivat)..miulla kun tuo LH huippu on pikkasen näkynyt myös R-testissä.
Tämä testi vain oli 25mIU/ml ja miulla näkynyt lähinnä herkällä se haamunen..
Kaikkea sitä keksiikin kun vanhaks eleleepi..:LOL:

..miulla siinä testissä ei näkynyt kyllä mitään Controlviivasen lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille Teille ihkuille naisille :)

Minttu Todella hyvä että sait tänään puhuttua sinne lääkärikeskukseen ja saivat sinua rauhoiteltua, niin turha murehtia asiaa jota ei ehkä koskaan tarvitse murehtia :kiss:

mur-mur Voi sinua pientä :D Ei saa pidättää jos on vihainen, vaikka helppo se on sanoa, mutta jos on aika pilittää niin pilität, miehet eivät kuulemma pidä riitelyä ja rakastelua samana asiana :confused: On kuulemma tosi juttu ja sen olen kyllä omalta kohdaltani myös todennut, karskeja "miesten juttuja" :D ... No ehkäpä miehesi "panttaamisella" on syitä joita hän ei ole osannut sinulle kertoa, virtsanpidätysongelmia tai sitten ei saa pisuttua tms... ei sen tarvitse olla kummosempi juttu, pienikin kenkutuksen aihe omassa elimistössä saa aikaan haluttomuutta ...

Ottis Mullekin tuli mieleeni että josko se ovis onkin vasta tuloillaan :D toivottavasti niin ehkä pääset vielä hyödyntämään ja ellei niin treenaamaan ko. asiaa :D

mindy + muut ... mitäs te tuumaatte siitä asiasta kun luin että myös munasolujen "valmistuminen", kuten myös siittiöiden, kestäisi 3 kk, niin ei tässä varmaankaan esim. tuon vehnänalkioöljyn suhteen kannata liikoja odotella ekalla kierrolla :) jos sitten koskaan mutta kuitenkin ...

pikkutirri Hieman liittäisin tuota äsken kirjoittamaani myös tuohon Clomin käyttöön, itsekin jäin miettimään että otan Terot taas ensi kierrolla käyttöön jos nyt ei tärpännyt... :D

Mulla on tänään kp18 ja se ovistikkuhan näytti viime maa tii "plussaa" ja perjantaina sitten tuli ilm. ovistulppa, no nyt olen taas hieman oppinut lisää, eli kuvittelin ensin että kun ovistesti näyttää huippua niin on ovis mutta se ilmeisesti on n. 36 h:n sisällä, tai yleensä, no kuitenkin viime kierto oli vain 22 kp ja nyt siis tuntuu painetta munasarjoissa niin olenkin ihmetellyt/miettinyt josko taas täti tekis tuloaan :( :'( Tosin voihan se johtua keltarauhashormoonistakin... Mutta olisihan se ihme jos raskautuisin kun tiedän että FSH on sen 17,5 ja edes haavelilen mutta minkä sitä itselleen voi. Ihmettä me kaikki täällä odotetaan! :heart::heart:

Ajatelkaas jos kaikkien maailman naisten olisi yhtä vaikeaa tulla raskaaksi niin varmasti lapsista pidettäisiin parempaa huolta ja maailma olisi paljon parempi paikka (hieman filosofiaa ) :D

Ajattelin odottaa tässä kuukauden - kaksi ja mennä sitten uusiin FSH -kokeisiin, mullahan kaikki muut kokeet näytti olevan ihan raamien keskivälissä joten toivon ja rukoilen että saan tuon FSH:n kohdilleen :ashamed:

Mukavaa iltaa kuitenkin Teille ihanuuksille... :kiss:
 
Mafinka, miekin toivon ja uskon, että FSH hieman siulla laskisi:kiss:
..missä kierron vaiheessa se otettiinkaan?
Tuossapa vielä eri kierron aikaan noita arvoja..
https://ekstra1.kuh.fi/csp/islabohje/labohje.csp?indeksi=879

Miulla se oli 25.9-2009/kp17/dpo4/ 3.4

Tuosta siis aikaa 18kk. ja nyt pitäähin pyytää lääkäriltä lähete uusinta testiin..tiedä millaisia arvoja nyt jo on..:ashamed:

Juu, alkuun miekin menin sekaisin O+:ssan ja Oviksen kanssa - eivät ole sama asia.
Tasavahvoista viivasista O-testissä, menee aikaa keskimäärin se 24-48h(tai esim. 12-24h/miulla näin)kun munarakkula puhkiaa.

Niin..sillä panttaamisella tarkoitin omalta kohden ihan sitä, että en anna, pien jalkani ristissä!..:p
..ja kyllä mie itkeä tyrskin kun itkettääpi.

Miehellä on kyllä ollut ongelmia eturauhasen kanssa..pikkasen kun saa kylmää, se alkaa oireilemaan:(.. kipiä vaiva on ja silloin hän ei haluakkaan lemmiskellä.
..ei ehkä aina siitä miulle mainitse..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä