40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Jääris Olen tosta hitaasta noususta googletellut ja pahalta näyttää, kun noita kohdunulkoisia tulee vastaan :(. Mutt enpä mene asioiden edelle, aamulla testaan jos ei tätiä tänään näy. Kiitos peukutuksista :flower:!
 
Ottis onko siulla yhtään sellainen olo, jotta tätsy olis tulollaan?..vai onko olo toisenlainen kuin normisti kierron tässä vaiheessa.. =)

Mie alan nyt väkertää sitä pizzaa, vaikka ei kauheasti kehtuuttaisi :whistle:..on sitä kuiteskin kiva sitten mussuttaa syödä tv:tä kattellessa :p ..taidankin ottaa sen lopun punkun tuosta "poltoaineeksi" ;) ..
 
Ootteko kuullu siveydenpuu-uutteesta (Vitex Agnus Castus)? Sen pitäis auttaa, jos on liian lyhyt luteraalivaihe. Törmäsin siihen netissä http://www.marilynglenville.com/infertility.htm Sen pitäis muutenki tasapainottaa hormoneja.

Tuolta sivustolta löytyy muuten tiedot siitä, mitä vitamiineja miehelle pitäis syöttää, jotta sperma on parempaa ja mitä sen pitäis välttää. Samat tiedot muuten meille naisillekin.
 
happis mie käytin sitä usiamman kuukauden yli kolmekymppisenä kunnes huomasin, jotta ei sovi sellaiselle henkilölle, jolla verenohennuslääkkeet käytössä tai yleensäkkin laskimotukos taipumus..harmi, sillä tasoitti miun hormooneja hyvin!!! =)

..miulla ei tuo linkki aukia :( ..
 
Minun viesti hävis äsken tuhka tuuleen?
Happihypyn laittama linkki ei suostu minulle avautumaan, harmi kun olisi ollut mielenkiintoista lukea se.
Aika masis olo on täällä, ja ajatukset kääntyy siihen lahja munasoluhoitoon taas. Mutta kun mies ei ole siihen ollut suostuvainen, ainakin kevään halusi miettiä asiaa.
Oispa minullakin punkku pullo kyllä nyt maistuis..
Murmurille leppoisaa omaa aikaa sinne.
Otin just konkkusienipiirakan uunista ja kahvi on tulossa täytyy varmaan ruveta maistelemaan, ja kattelemaan monikko perheen arkea telkusta, mies mulle laittoi tallentumaan..
 
I-K anna miehen hetki "mutustella" asiaa..ja jospa hyvinkin sitten vihreää valoa hän näyttäisi asialle!!..onhan se tyyristä, ei käy kieltäminen ja miehet juurikin siltä kantilta asiaa monasti katsovat.. :/ ..lasta vain ei kyllä voi rahassa mitata..toivotaan parasta!!:heart:
 
Mummo oli tavaratalon hississä ja sinne tuli hyväntuoksuinen rouva.

Mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon rouva: "Dior 379e"

hissiin tuli toinenkin hyväntuoksuinen rouva. Jälleen mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon rouva: "Chanel 450e".

Mummo jäi pois hissistä, pieraisi kuuluvasti ja sanoi: "Pirkka mämmi 2.20e loota!!!.. :LOL:

..Tuoksuvaa Pääsiäistä!!!.. :D
 
ovisplussa bongattu, päivittäjä!. Onneksi mittasin toisen kerran tänään. Ensimmäiseen mittaukseen oli varmaan pissa liian vähän aikaa rakossa. Saas nähä tuleeko lyhyt luteaalivaihe. Niin sitä se mun lekuri sanoi että 12 päivää saattaa olla liian lyhyt luteaalivaihe ja siihen voi auttaa ne piikitettävät hormoonit. Viime kierrossa mulla oli se 12 päivää.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
happihyppy (39)..........kp3/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp4/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)................kp5/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp6/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp9/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp9/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp11/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp11/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp12/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp13/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp16/8-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp16/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp17/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp17/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp18/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp21/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp23/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp24/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp25/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp28/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp28/23-28.......yk9.................1.
Sariella09 (43)...........kp51/40..............yk?.............5./1.yht.




RKTT

Ottis (42)........................dpo14
ikiemo (45).....................dpo14
liiza (43).........................dpo14
mur-mur (44).................dpo12
haave2010 (43).............dpo9
Minnihiiri68 (41)............dpo3
LittleBear (38)...............dpo0
ninni-70 (39)..............dpo-1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Mietin tuossa..jos aamulla ei tätiä näy, dippailen testin..ja jos ei maanantainakaan, niin sitten viimosen-siinä tämän kierron testailut sitten!! =)..maanantaina on dpo14 ja silloin kyllä näkyy r-testissä jotain-jos on näkyäkseen..

..pizza on kyllä namiskuukkelia :p ..etten vain nyt yksiksein syö liikaa ja sitten masukki pipinä.. :x
 
Lauantaiehtoota! Täällä pinokaverit kainosti juovat tai haaveilevat juovansa punkkua. Mulla on edessäni rommicola. Hyvältä muuten maistuu, ei oo kyllä sataan vuoteen tullut nautittua tällaisia juomia. No tämä yksi taitaa riittää, sillä sitten on pullonpohjat tyhjennetty. Ja oikeesti ostin cokista, koska pitäis pestä sauna. Kait ootte kuulleet, että cokis on paras saunanoven ikkunan puhdistaja. En nyt enää muista (kertoo siitä kuinka usein pesen saunan) miten sitä käytetään, mutta muistaakseni lorautetaan veteen ja sitten pestään. Jos ei toimi, niin sitten suoraan rättiin. Hyvin puhdistuu, on se sellaista myrkkyä.

Mulle ei sitten ne kotitestin testit tulleetkaan postilaatikkoon torstaina, vaikka pikana tilasin. Jouduin nöyrtymään ja ostamaan apteekista, ettei vaan ovis mene ohi. No nyt on kyllä vasta kp 9, joten ei tässä kiirusta. Tosin limailu on jo alkanut. Henkisesti olen kyllä valmistautunut oviksettomaan kiertoon, kun vanhaa kroppaa on nyt pari edellistä kertaa rääkätty Menopurilla ja Ovitrellella. Luulisi munisten jo huutavan armoa, sillä aina olen oviksen pongannut ja ultrassakin se aina säännöllisesti tehdään. Jos se välikierto tulee, niin tulkoon nyt. Kiitos.

Kiva, Oivikki, että astma on vähän paranemaan päin. Toivotaan myös, että saat sellaisen todistuksen KELAa varten, että saat korvauksia. Itse tässä pohdiskelen, että millaisen tarinan kehittelen omien kuittieni mukaan. Pitänee jutella myös lääkärin kanssa, antaako hän apuja.

Isoja dpo-päiviä on listalla, eiköhän sieltä plussia jo pärähdä. Ja sitten on niitä, jotka eivät ole uskaltautuneet rktt-listalle, vaikka toivoa on alkaneesta raskaudesta.

Mullekin oli uusi tieto, että 12 päivän luteaalivaihe ei oliskaan riittävä. Oho! Sanon minä.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille! Pitää lopettää tää juominen, että on sitten sitä saunanpesuainetta.
 
eilen aika sopan aikaiseksi näillä sivustoilla :headwall: :headwall: edelleen haluan sanoa sekä ottikselle että mur-murille, ehkä olen hieman suoraviivainen ja pistän omat ja muiden mutkat suoriksi.... eli ajatus oli hyvä, mutta voidaan helposti tulkita huonoksi tavaksi sorkkia sieltä, mistä ei tulisi sorkkia. Anteeksipyyntö teille kaikille.... 40 + sopan hämmentämisestä

Ihailen mur-murin eilen illalla esille tuomaa ponnekuutta tuon odottamisen suhteen...niin sitä pitää :) huom!!! :attn: agnus cactusta on mulimen tipoissa :( jos niitä käytät.

Joten nyt vaan odotan teitin plussia.... jotta voin ne tuonne plussanneisiin siirtää :)

Illanjatkoja kaikille ja plussa puhuria :attn: kaikille

mimmimamma
 
Joo itte kans ihmettelin sitä kommenttia et 12 pv ei ehkä ois riittävä, koska kun oon googlettanu niin oon saanu tietoo et 12 - jotain ois just normaali. Siksi en sitä kai kovin vakavasti ottanukkaan, muistu mieleen vasta nyt kun sain tuon o-huipun bongattua ja katsoin päiviä. En tiiä sekoiliko se sitte mutta niin se sanoi.
 
mm..ei tarvitse pyydellä anteeksi :) ..mie tykään myös puhua asioista niiden "oikeilla nimillä"

..ja kyllä, älähdän herkästi jos miusta tuntuu siltä.. ;) ..asiat kun ei ole pelkästään aivan sellaisia, kuin mitä täällä pinossa kirjoittelen..ihan en tohdi ja haluakkaan olla, kuin avoin kirja kaikista henk koht asiostani..siittä jos vaan rivien välistä lukeepi, voipi saada IHAN toisenlaisen kuvan esim miunkin elosta ja olosta, parisuhtesta jms..tämmöttii..

Juu mm olen tuuminut, jotta mitä sitä turhaa nyt testailemaan kun ei ole enään jännättävääkään..tosin..eilenhän mie höhlä vielä kopasin dippailla..negahan se oli, kuten kirjoittelinkin..kyllä se tuo valkoinen testiviivasen kohta monesti katottuna, alkaa sisukkaampaahin..suruttamaan :ashamed:

Ps. mm mulimen tippoja en käytä..oli muistaakeni jokin Vogelin tuote se mitä aikoinaan käytin..

..nykyisin on tuolla nimellä..

http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0302/4.htm

..muistelen vain, jotta 10v sitten jollain muulla..ehkäpä ihan vain "siveydenpuu uute"..
 
Ottis
Terri Susta ei olekaan kuulunut vähään aikaan. Kivat on sulla siellä juomat :) Kokishan syövyttää hampaankin, joten varmasti tepsii likaan :).

Ninni-70 Onnittelut oviksen bongaamisesta :heart:! Jee, ihanaa, ett pääsit RKTT-listalle. Minä olen myös ollut uskossa, että 12 pvn lut.aika on ihan riittävä.

Minä sit dippasin r-testin nyt illallakin. Viimeksi naputellessa siitä piti kertoa, mutt mies tuli kurkkimaan ja oli lopetettava :). Joka tapauksessa perhana haamutti edelleen. Olis sittenkin vaan pitänyt testata aamulla. Ja nyt sit kun menin saunaan ja suihkussa kn:aa tunnustelin, niin turhuahan mä sieltä sormiini sain :(. Vielä ei siis vuotoa, mutt varmaankin alkaa yöllä tai huomenis. Toisaalta harmittaa, mutt toisaalta ei, koska ei noin hitaasta hCG:n noususta voi hyvää seurata. Palaan illemmalla asiaan :wave:.

mm Älä huoli, me ollaan kaikki ihmisiä.
 
Terri hyvä kun mainitsit tuon cokiksen, sillä mie saanhin ne ärsyttävät kalkkitahrat siittä saunan ovesta veks!!:wave:..heti arkena sitä kaupasta haettava :D ..niin, ja veski pönttöhän desinfiotuu sillä myös mainiosti..meillä kun ei sitä juoda, käytetään nyt sitten puhdistukseen..kauheaa myrkkyä taitaa olla :eek: ..mikähän siinä on SE tehoaine?..
 
Ottis..oliko viivasessa väriä?..jos ei, se on se surullisen kuuluisa "viivanpaikka"..se tulee toisiin testeihin harmillisesti.. :(

..miulla tuli päivällä myös sormeen pientä tuhrua, nyt ei enää..su-ma vuoto alkaa..
 
Terri lausuto sisältää vain faktat ( niissäkin virheitä ), joten ei varmaan mitenkään avita hakemusta, hanen nyt kuitenkin ihan vaan vaikka kiusaksi, saavatpa siellä päiviteltävää :D . Cocista en ole tajunnut siivouksessa käyttää pitää kokeilla, etikka on ihan jatkuvassa käytössä minulla pyykin huuhteluaineena.

Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
Ottis
Kyllä mur-mur minä olin siinä väriä näkevinäni, mutt enää sillä ei silleen väliä olekaan, sillä täti tuli jo kylään ja sanoisinpa, ett sattuu. Pamolin puolikkaan otin ja luulen, ett toisen saan huuleeni heittää ennenkuin unta saan. Mutt elämä jatkuu, sillä suunnitelmathan mulla siihen oli jo valmiina. Hetken aikaa sai kuitenkin taas haaveilla :heart:.

Ja mitä noihin testeihin tulee, niin toistaiseksi olen saanut Sofi-testeistä tarpeekseni eli testimerkki vaihtuu kyllä.

Oivikki Siis jos vielä sivuilla käyt, saat laittaa mulle kp1, mutt voin mä tehdä sen itsekin huomenna.

Mutt totta puhuen sen verran masentaa, ett taidan sittenkin hakea lasillisen punkkua. Nyt muuten tuli sit ne lämpöaallot :). Mulla tää on toinen kierto ku tulee hikipuuska ennen tätiä. Taitaa ikä jo tehdä tepposia.
 

Yhteistyössä