40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ei oo totta kun ihanan pääsiäiskuvan laitoit juuri ottis :) Hyvät pääsiäistoivotukset minultakin kaikille! Pääsiäisen jälkeen kesä alkaa perinteisesti jo pilkottaa.

Voi harmi ja vääryys jos et saa pääsiäisherkkuja :eek: ! ! :hug:
 
Ottis
Ninni-70 Kävin jääkaapin tsekkaamassa ja kyllä niillä yksi nainen pyhien yli ruokitaan. Sit toisekseen, olen sosiaalinen syöppö eli jos mies ei ole kotona, ei tule syötyäkään. Punaviiniäkin on, joten jos täti tänään tulee, uskallan vähän illalla maistella :p.
 
Nyt mie jäinhin kotio ypö yksiksein kun mies ja poikanen läksivät mummulaan..no, ei minnuu siksi suru paina ;) oma aika on tärkeää miulle!..huokaisen helpotuksesta sen takia, jotta saanpahan murjottaa tädin kera rauhassa sitten :( ..

..huomenna se jo porhaltaa, sillä ei ole pyhänäkään vapaata.. :eek:
Ottis..miulla lämmöt laskivat radikaalisti 36.2C..yleensä vasta sitten laskenut kun kunnon vuoto alkanut :/ ..näin se vaan tämä kierto meni :ashamed:.. eipä tainnu kunnon follia miulla kasvaa kun tuo ovis tuli jo kp10..
 
Ottis
Ohops Lämpö 37.1 nyt :ashamed:.

Mur-mur Punkutellaan sitten saunapuhtosina illalla :).

Mä muuten pihtasin eilen pissaa ip kolmesta tonne iltaseitsemään ja tein sitten digitaalisen r-testin. Pakko oli mukamas tarkistaa onko ne viivat vahvistuneet. Ei olleet, mutt haamua näytti eli on se uskottava, ett niissä se haamu näkyy vaikkei raskaana olisikaan. Mutt onpahan sekin nyt testattu :LOL:. Eilen aamusta näin muuten unta (sen negatestin jälkeen), ett se sama tikku, jonka olin piilottanut sängyn alle, alkoi elää omaa elämäänsä eli se oli niinkuin digitesti, mutt näyttöön tuli mm. teksti 'älä käytä narkoottisia aineita' :) yms. kierron vaiheen mukaan. Mun unistani olisi kyllä testien kehittelijöillä paljon oppimista.
 
Ottis kuten sanoin, vielä peukutan siulle!!!


..sie näät jänniä unia =) ..mie en herättyäni meinaa enää saada unesta kiinni ja mitä enemmin mietin, se karkaa..joskus sitten heräilen ja muistan tosi selkeästi kaiken!
 
Ottis
Mur- mur Kiitos! Nyt mua alko p:sti jännittää. Kävin nimittäin roskista dyykkaamassa, vertasin sitä eilistä digin haamua siihen edelliseen ja vahvempi se on, tai siis leveämpi. Satuin onneksi löytämään sen liuskan, jossa on ne kaksi viivaa. Eihän noihin kuitenkaan voi luottaa ku ovat yliaikaisia jo :(.Kuva alla.

Eikä siinä kaikki. Kaivoin esiin myös eilen aamulla otetun testin ja se HAAMUTTAA (vai haamuttaako?). Siis mitä ihmettä tämä on? Ei tämä ainakaan hyvä merkki ole, ett jos olenkin raskaana, kun ei hCG:t nouse kunnolla. Tänä aamunahan en viittinyt enää edes testata.
 
MamaS kiva, kun olette päässet kotiin. Onko sinulle jotain kerrottu tulevista juhlista... onko holittomat??

Mahdotontako kuulostipa ihanalta eilinen

Jääris olitpa taitava, kun onnistuit siirämään kuvan tänne. Ensiksi hienot viivat! Kaikki aika yhtävahvoja ja jotenkin minusta tuntuu, että tuossa testissä kuivuessa viiva vahvistuu ( ainakin minun rosikshaamuviivat ovat vahvaistuneet kuivuttuaan ) jossina testi ohjeessa muistan myös lukeeni, että kun sitä hormoonia on jo paljon pissassa niin voi jopa näytää negaa. Joten ei ehkä toisaan kannata enään testata, mutta täysin ymmärrän, että houkutus on kova.

Mur-Mur hienoa, kun saat ja osaat nauttia omasta ajasta ja rauhasta.

Ottis oletko koskaan ajatellut hankivasi kuulokkeita tv kuunteluun, voisit ihan rauhassa kuunnella tv:tä, vaikka miehellä olisi ääniherkkä kausi menssa? Siis en tarkoita, että et saisi kotonasi kuunnella tv:tä silloin kuin haluat.

Liiza oletko testannut?
 
Ottis
Oivikki On meillä televisioon kuulokkeet, mutt ongelma onkin se, että mies kattoo äänettömänä samalla elokuvaa kun kuuntelee musiikkia kotistereoiden kautta ja mua varmaan ihan vaan periaatteen vuoksi ärsyttää se aistiärsykkeiden tulva ja haluaisin kuulla TV:n äänen. Eilen illalla kuitenkin kattelin omalta koneelta elokuvia ja kuulokkeilla, joten sen puoleen meni iisimmin ilta ku annoin miehen melskata sydämensä kyllyydestä.

mur-mur Kävin lueskelemassa ton sun linkin siitä digitestin kahdesta viivasta. Nyt jummarran, ett se reagoi myös LH:iin. Mutt kun ovistestin tässä yksi päivä (dpo11?) tein, niin siihen tuli hailuin viiva mitä koskaan.
 
Ottis
Sitä mur-mur, että digitaalisen ovistestin tein ja ei huippua näytti ja tietty mä sitä testitikkua sit kuitenkin katoin, niinkuin aina ja se oli haaleampi kuin koskaan digillä testatessani, sillä se kuitenkin vahvistuu ennenkuin se masiina huippua näyttää. Oli miten oli, mutt nyt laitan jäitä hattuun ja odottelen täti ihan kiltisti. Miehelle jätin sen testin syötiksi pöydälle. pitääpä kysyä näkeekö se siinä toista viivaa. Tuli näet just kotiin.
 
Ottis
Juu, niin olen mur-mur, mutt arvaapa kuka tilasi kaksi uutta digitaalista r-testiä :)? Niillehän on käyttöä myöhemminkin. Mies oli tylsä, eikä nähnyt mun selvää haamuani :LOL:.

Eipä ole sullakaan laskenu lämmöt pysyvästi ;). Peukutuksia :heart:.
 
Ottis
Anteeks, ett häslään, mutt lupaan rauhoittua. Mutt sitä piti viel kertoa, ett kyllä mies sen haamun näki. Menin keittiöön ja kurkki sitä ikkunan valossa. Pyysin näyttämään kohdan ja osoitti ihan samaa kohtaa missä minäkin sen haamun näen ;). Yritän nyt muistaa, ett se on roskishaamu. Silti jo katoin, ett sydämenkyönnit pitäisi näkyä 14.4.
 
Kiitos peukutuksistasi :) ..vaan kyllä se täti nyt tuleepi, mie olen 100 varma!

Koetan kerätä voimi siihen seuraavaan koitokseen-simppasten keruuseen..toivottavasti sujuisi sutjakasti&kivuttomasti.. :p

..ja sitten miullahin on testauksen paikka viimeistään ennen kuin Vappujuomia alan maistelemaan ;) kiva olisi Ottis jännätä yhdessä jos siulla vielä tarvetta enää..

Voi kun oliskin ihuina jättää vappushimaa sillä kertaa poijjes sen plussan vuoksi:heart: ..1.5 olisi tädin vierailu, joka voisi eksyä vaikka jonnehin sinne, minne kovasti odotellaan :) ..
 
Ottis kyllä se sun testi (sofi?) haamuttaa!!!! Jospa sulla hcg nousee todella hitaasti??? Jos olis ollut joku kemiallinen juttu niin luulis että se haamu olis hävinnyt nopeesti tosin itselläni ei n iistä kokemusta. Mutta kun haamu vaan sitkeästi näyttäytyy päivästä toiseen niin se on mielenkiintoista!!! Jostain juuri luin (netistä) että jollakin oli vasta rv7 alkanut testissä näkymään että on raskaana!!!!!! Peukutan siis edelleen sulle intona!!!!! Olikos se niin että sulla ennenkin näkynyt plussa vasta aika myöhään????
Ja Mur-murille peukutan myös..eihän sitä koskaan tiedä vaikka pääsiäisylläri tulisikin vielä!
 

Yhteistyössä