40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ja vielä omaan napaan. Ovis tikutteluja takana nyt 5 päivää ja hailukka viiva vain tulee tikkuihin, oisko nyt se ovuloimaton kuukausi?
Viime kierto oli niin ihmeellinen, tuli se haamu plussa dpo 8 päivä ja sittem sitä ruskeaa vuotelua viikon verran, ei joka päivä. Ja sitten alkoi vuoto joka yltyi kolmantena päivänä aikas pahksi ja runsaaksi, hyytymien kera. yök. Ja sitä iloa kesti 8 päivää, ja nyt siis hailua viivaa ovis tikuissa..Huh huh, mikä sepustus..
Voi toki olla että nyt sit pitkäkierto olis, mutta enenpi luulen että ei ovista lain tässä kuussa ja tarraus yritys viime kierrossa joka oli ihan tuhoon tuomitta heti alkuunsa.. :/
Oivikki Nuorena olin ihan himo liikkuja, vaan nyt jäänyt liian vähälle. Heti vaan huomaa että miten hyvää se tekee mielelle ja ropalle, siihen tulee himo. Mulla ei ole nyt polkupyörää kun entinen kului loppuun, sellainen 24 vaihteinen kippura sarvinen. Siis nyt pyörä on ostos listalla, hyöty liikuntaa kehiin siis myös. Kumpa saisin raahatuia itseni myös uimahallille, ehkä sitten kun parit kilot saa tiputettua, ei oikein mahtunut uimapuku päälle kun kokeilin :LOL: ja uutta en siksi osta että vanhan on mahduttava :eek:
Tämä pääsiäinen vain on petollista aikaa herkkuineen, vaikka päätin että nyt en ratkea mussuttamaan ihan ähkyksi itseäni. Leivoin huitenkin tänään rahkapiirakkaa ja pullaa, káupan pashaa on kaapissa ja lampaa lihat sekä kermaperunat odottaa vuoroaan huomenna..ym herkut...
 
I-K harmitus jos ei tällä kertaa Oili kyläilekkään.. :( .naisella on vain niitähin kiertoja 1-3krt/vuosi..oleppa kuiteskin vielä antennit höröllään ;) ..ja kuulostele myös kroppaasi, ettei vain sieltä kovin hujauksessa sitten ovis viuhahtaisi vain wiiiiiiiuuuuh!!!!:wave:



Terri :) ..tiedätkös mitä miun lapseton(oma valinta) pikkusisko sanoi kun tuli kylään joulun alla ja tiesi raskautumisestani..hän sanoi heti että, "älä nyt vielä liikoja innostu, saattaa mennä kesken"..voi..voi..V**TU ajattelin..mutta sanoin: "kiva kun olet onnellinen puolestani ja niin pois päin rakas siskosein"!!!! |O ..toinen siskoni, jolla yksi lapsonen, osasi olla AIDOSTI iloinen puolestani =) ..läheisetkin reagoi aina niin eri tavoin-puhumattakaan vähemmän tutuista ihmisistä..sammakoita tuleepi suusta :(

..aina niin ja sitten kun ilmoitin keskeytyneestä raskaudestani, pikku siskoni tuumasi: "voi harmi "..ja keskimmäinen siskoni: "olen pahoillani"..mielestäni kertovat nuo kaksi sanasta molempien luonteista, ajatus maailmasta, empatiakyvystä..
 
Murmur Ei ole mitään oiliin viittaavia tuntemuksia nyt, ei mitään munis kasvukipuja ym mitä mulla on yleensä..vaan vielä olen anteenit höröllä toki..
Miehen sisko saa ensi kuun alussa vaavinsa.kääk..jo mietin miten siihen kääröön uskallan edes katsoa,,siis miksi ei meille voi se käärö tulla..
Juu ja töissä myös yksi uusi raskaus, Tuleva äiti on 36v, ja hänelle lapsi on 4jäs..
Minua vituttaa siis..niin siis muualla. Minä näen nykyisin unia vauvoista mitkä on jonkun muun kun minun..
 
I-K siullahan siellä Pääsiäis menyy on mahtava!!! :D


Meillä Herkuteltiin ihan kaupan kinuski kermakakulla =) Otin tunnin tirsat alku illasta soffalla, koski taas niin saamaristi vattaan, paleli sikana ja repi jalkoja :x ..heräsin siittä sitten kaffelle ja kakkuselle..siitäpä huonoa oloa heti pukkasi-taisi humpsahtaa verensokerit taivaisiin ja ei kun uudemman kerran pötkölleen.

Digimittarini sain takaisin lainasta ja lämmöt oli päivällä 36.8 nyt tunti sitten 37.2..

Tuo painon tunne on aika kova tuolla ala masulla ja toivoisin jo hanojen aukeavan viim. sunnuntaina..kun ei jaksais tätä oloista..vaan helpotusta tiedossa-lipitänpäs nyt sen punkun loppuun!! ;)

Mies&poikanen lähtevät huomenissa mummulaan yöksi ja mie saan taas "laatu aikaa" ittellein-Ihanaa!!!..ajattelin tekaista ihan pizzaa ja mussuttaa ja herkutella tämän pettymyksen ja **tutuksen poijjes :p
 
Lohtu syömistä harrastan itsekkin,ja sen teen reilusti kun sille tuntuu..ja tuleehan se arki taas ja sitten syön sitä liian terveellistä ruokaa, jne..
Minun laatu aika on nyt ollut se kun itsekseen siellä kunttiksella pakerran ja kävin mennä viikolla pari kertaa solariumissa hiukan valo hoidattamassa itseäni, tuntui tosi hyvältä..
Pitipä lämmöt mitata murmurin yllytyksestä, 36,90 näytti digi..
 
Iha´naa lauantai aamua kaikille!! :flower:

Eilen extempero mies sanoi, että jos haluaisin lähteä tanssimaan naisporukalla..en yhtään ollut suunnitellut, mutta lähdimme tanssimaan,,,alussa tosi hiljaista , mutta iltaa kohden kyllä sain tanssia, niin , ettei istumaan kerennyt ja muutaman juotavan joinvaan, tapana ei ole pahemmin juoda, kun tulee niin paha kankkunen ja pv menee pilalle silloin, eli eilen zumbaa ja vakiotansseja jess;=)

Nyt juuri hrräsin 4:ltä menin nukkumaan, mutta pirteä olen..liikunta on piristänyt minua varmaan muitakin ja kun tottuu liikkumaan ei ilman osaa olla;=)

Iltapvllä tikutan ovista , nyt vasta vähän kasvukipuja, minulle yleensä tulee järkyt kivut ovisaikaan, oikein sattuu..

Plussakasta aikaa
 


Taisi tulla kaks samanlaista kuvaa...mut siis kysymys kuuluu: Juu selviä plussia mutta...ylin siis 30.3 otettu. Keskimmäinen eilen iltapäivällä pari tuntia rakossa olleesta pisusta ja olin vettä juonut reippaasti pari tuntia aikaisemmin. Aliln on tänään aamulla tehty. Jos oikein tarkkaan katsoo niin onko tuo alin haaleampi kuin muut, ainakin ylimpään verrattuna??? Huolestuin siis kun kuvittelin et tänäaamuna tarttis tulla melkein "musta viiva jo!Kuinka vahvoja viivoja noihin testeihin voi tulla???? Ja tiedän että nuo on yksilöitä ja tuo keskimmäinen olikin outo kun levisi väri noin. Pelkään siis että viiva lähtee haalistumaan kun oireita nyt ollut vähemmän.
 
Mur-mur lisäsin vielä muutaman kysymyksen tuonne viimeiseen viestiini, mitä olet mieltä??? Pitäiskö ostaa se digiviikkonäyttöinen jonka siis tarttis nyt näyttää 3+??? Joulukuisisssa muutama teki niin ja sai vain 1-2 vaikka olis pitänyt näyttää enemmän ja yks heistä sai jo km:n!!!
 
Ai kerkesit huomata jääris.. :D ..se tuli IHAN vahingossa!!!!
..edellisen raskauden plussa..mitä lie mokelsin äskeisen viestini kanssa..

..olen kyllä sitä mieltä Jääris jotta anna olla-älä testaile enää, tulee vain pelkoja ja pahaa mieltä..odottele vain rauhassa sitä eka ultraa! =)
 
Ottis
Jääris Mun mielestä tuo alin ei ole yhtään sen haalosempi kuin ylinkään. Huoli saa sut näkemään sen haaleampana. Voi kun voisin huoltasi helpottaa :hug:.

Mahdotontako Tsemppiä!

Minnihiiri68 Hyvää lomaa sulle! Ihanan pitkä se ainakin on :).

Oivikki Kiva, ett olo helpottanut viimein.

ON Täällä tätiä odotellaan kylään. Tisut kipeät ku mitkä, mutt ei niin kipeät kuin viimeksi TEP-päivänä. Masuun sattuu silleen jännästi nippaillen. Kipulääkkeenkin otin jo varuulta pari tuntia sitten.

Mies oli alkanut juoda mökillä, kuten oletinkin, mutt ei suostunut sinne jäämään ja kun kotiin tultiin, alkoi tietty heti kiukutella. Suutuin niin tulisesti, ett ihan olin räjähtää. Onneksi olin kuitenkin kaukaa viisaana ostanut elokuvapokkareita, ettei mene ihan plörinäksi nämä pyhät ja niin illalla kattelin koneeltani niin komediaa kuin kauhuakin. Miehellä oli oikein pokkaa sanoa, ett mun pitäis mennä alakertaan, kun valitin pitämästään melusta. Nyt on menossa vaihe, ett töllö saa olla päällä, mutt siinä ei saa olla ääntä. Ihan sekopäisen jääräpäinen tuo mies :headwall:. Nyt sitten pidellään mykkäkoulua vaihteeks. Meillä ei muuten netti toiminut eilenillalla ollenkaan eli en teitä ole unohtanut, ollut nettipimennossa vain.

 
Jääräpää, yhtä vahvoilta viivat näyttää minustakin. Olen samalla kannalla kuin murmur, että digitestiä en kokeilisi. Hormonitasot on yksilöllisiä ja tyttöä oottaessani en muistaakseni vahvaa viivaa saanutkaan kun selvästi raskaani ollessani vielä testailin.

ON: tämä hiton flunssa päällä jo puolitoista viikkoa, ei taideta päästä lähtemään sukulaisiin. Mies lähti kauppaan ja tuo pari videota sekä narsisseja piristykseski tullessaan. Pää alkaa jo hajoamaan tästä sisällä makailusta ja tukkoisesta olosta ja tv:n kattelusta sekä netissä surffailusta. :kieh:

Eilen ei vielä o-plussaa tullut, testaan tänään ja jos ei tule, niin huippu on mennynnä ohi.

Eilen kattelin puutarhakirjoja, mikä vähän flunssaolossa piristi. Suunnittelin parvekkeelle ja pikkuruiselle takapihalla kasvi-istutuksia.
 
Ottis..perästä tullaan..plussataankos vaikka seuraavalla kierrolla?..eiköstä vaan:saint:..vaan vielä mie siulle peukutan, loppuun saakka d=)b



..oli jo KN kokeillessa sormelle vaal. punaista ja lämmöt laskeneet, nyt pientä jomotuksen poikasta alamasulla..ONNEKSI ei kuumia aaltoja enää!!=)

..nyt kaffelle, kaamea nälkä ;) ..
 
Ottis
Ninni-70 Tsempitys sen taudin kaatamiseen. Ihana mies ku lähti teille piristystä hakemaan. Meillä miehen auto jäi eilen mökille ja nyt sit hän lähti mun kauppakassillani liikenteeseen. Vettä tulee ku Esterin p:stä, joten en kauppaan ainakaan kävellen viiti lähteä. Pahimmillaan käy niin, ett jää pääsiäisherkut meillä ostamatta :ashamed:.

Mur-mur Mulla oli eilen ihan älytön valkovuotoa tuloillansa ku suihkussa vähän sormella sorkin. Kn samassa asennossa kuin aiemminkin, mutt ehkä vähän pehmeämpi. Illalla lämpöä oli kuitenkin enää 36.6 :'(.

Taidan minäkin isselleni kaffit keittää =).
 

Yhteistyössä