40+ "So what"!! (vol.9) =)

Nyt anteeksi, että ihan nopsaan vain viuhahdan tätä kautta ohitse, on niin kiire asioille ennen töihin menoa...! :whistle: Paitsi Ottikselle pakko sanoa, että kyllä mä tarkkanäköisillä haamuntirkistelysilmilläni olin myös näkevinäni haamun molemmissa testeissä. :heart: Ota huomioon, että eka viiva on jo ehtinyt "oleentua", joten se on siksi vahvempi. Mutta viiva mikä viiva! =)

Ja Terri negapahoittelut! :/ Mulla niitä "kuumia aaltoja" ainakin tulee ennen menkkoja, voi tulla jo viikko ennen niiden alkua. Siitä tiedän, että keltarauhashormonitaso romahtaa ja täti valmistautuu lähtöön luokseni. Toinen varma merkki on terävä nipistys munasarjoissa viikkoa ennen tädin oven avausta. :headwall: Muuten, en olisi uskonut, että joku voi saada 49-veenä luomuvauvaa, jos en olisi itse asiaa kirkonkirjoista nähnyt! Meillä sukututkimusta tehty... Ja se "lapsikin" elää vielä, on nyt yli 8-kymppinen teräsvaari... :xmas:

ON. Saa merkitä kp. 1 :headwall: Testata ehdin eilen blancon. Raskauskeijusta tilasin testit, ja olivat jo seuraavana päivänä postilootassa. :eek:
 
Niin että voi sitä 49 vuotiaanakin saada pitkäikäisen lapsen :) Taitaa mennä suvussa, kun äiti oli vielä lähes viiskymppisenä noin hedelmällinen, niin lapsikin on sitkeä tapaus.

Hitsin täti, kun löysi Lumisydämen. Parempaa onnea tähän kiertoon.
Kiitos kuuma-aaltoselvityksestä. Mäkin olen ymmärtänyt, että keltarauhanenhan siellä romahtaa ennen menkkoja, mutta ihmettelen sitä viikko ennen tapahtuvaa juttua. Kun sen jälkeen on ihan rauhallista ja lämmötkin nousee korkealle. Varma merkki tämä on tädin tulosta, ainakin minulla on näin tähän asti käynyt. Ekassa Luge-kierrossa ei tullut kuumaa aaltoa ja kuvittelin sen johtuva lisäkeltarauhasesta. Mutta silloin tulikin plussa. Kahdessa seuraavassa Luge-kierrossa aikainen aalto tuli ja samoin tuli sitten lisäaallot viikon päästä ja täti perään.

Jääris, jospa se sun isäntäsi on sitten niitä syvällä sisällään tuntevia ihmisiä, jotka eivät saa sanotuksi, miltä oikeasti tuntuu. Kyllä minäkin aika usein joudun puristamaan miehestä sanoja irti, siis niitä oikeita ja merkityksellisiä. Puhuisihan tuo moottoripyöristä tai patikoimisesta tuntitolkulla, mutta "tärkeät" asiat jäisivät kyllä puhumatta, jos en patistelisi.

Mur-murille toivotaan tarvetta testata lisää TOTT:n jälkeenkin, sillä eihän sitä kukaan yhteen plussaan usko, vaan varmistellaan monta kertaa :-D
 
Ottis
Lumisydän Pahoittelut sulle tädin tulosta :hug:. Se katal löytää sitten joka torppaan ja majaan tässä maassa ja vähän muuallakin :headwall:. Kiitos tsempityksestä. Eiköhän tosta 'haamusta' olla huomenaamuna jo vähän selvemmillä vesillä.

Minä tilasin eilen kotitestiltä testit ja tänään olivat postilooraan pudonneet :). Pääsen sittenkin aamusta samoilla testeillä jatkamaan testausta.

Terri Mun äiti oli 46, kun sai minut ja mun kaksosvelkjen. Takuulla ollaan luomuja myös =).

Mur-mur Sulle onnea huomiseen testaukseen toivottelen + :heart:! Elämähän voi joskus yllättää. Mulla tosin tänä aamuna tikkuun pissatessa oli vähän sellainen olo (pään sisällä ), että ei varmaan näy mitään ja niinhän siinä kävi. Joskus sitä näkyy ihan manaavan huonoa onnea puoleensa. Pitäis aina jaksaa ajatella positiivisesti ja myönteisesti.

Illalla kun aloin lukea sitä "Rakkaustesti"-kirjaa, siitäkin jo ajattelin, ett onkohan se vähän pahaa luettavaa ku kertoo toistuvista keskenmenoista ja kun tiedän, ett lopultakaan kirjoittaja ei biologista lasta saanut, vaan he adoptoivat 2 lasta. Pöhkön taikauskoinen siis olen.

ON Lämpö 36.95. Sama kuin eilen.
 
Terri: Tytär asuu noin 35km päässä viikottain kyllä näemme ja onhan siellä se minun eli mamman kullanmurukin tyttövauva :heart:

Kävin juoksemassa 3,5 km, oli ihanaa...minulla vähän vaikeaa joko liikun tai sitten en ja nyt sitten liikun, väillä liikaakin;=)illalla zumbaan :heart:
 
Ottis
Mahdotonta Olet sitten näemmä innostunut todella liikkumaan. Ihana vaikutus keväällä sinuun. Jospa se pikkuinenkin pian alkunsa saisi kun kunto paranee. Osuuko sulla ovis pääsiäisen pyhille?

Enhän minä sitten malttanut tietenkään olla testaamatta, kun niitä uusia testejä nyt sitten tuli. Tässä ns. roskishaamu, eli en testissä mitään nähnyt, mutta kun kontrolliviiva tuli niin keskelle lasia tietty epäilin testiviivan jääneen lasin taakse ja niin testin purin. Tältä se näytti kun kertaalleen sen roskikseen nakattuani otin esiin ja kurkkasin. Viivan paikka näkyy ja aloin jo epäillä, ett noi on fiaskoja nämä Sofi-testit.
 
Ottis
Happihyppy ja Sariella 09 Mitäpä kuuluu, jokos siellä ollaan testailtu vai panttaatteko huomiseen :)? Aprillipäivä kieltämättä hyvä plussaamiseen ku silloin siitä voi kertoa ihan kaikille, eikä kukaan usko.

Mutt nyt.. Mun on ihan pakko alkaa pääsiäissiivoja tehdä. Ukkokin jo tuossa soitteli olevansa tulossa kotiinpäin ja on kuulema nälkäinen. Muutenkin tekee varmaan ihan hyvää siirtää ajatuksensa ihan puhtaasti maallisiin asioihin :). Palataan :wave:!
 
Ottis kyllä tuossakin jotain näkyy kun kauempaa katsoo. Kun kyseessä ei ole aamupisu niin ei tuo paha tulos tässä vaiheessa ole. Mulla on ollut noita sofin liuskatestejä ja mun mielestä tuo on enemmän kuin viivanpaikka!!! Eli haamun esiesiesiäidiksi sanoisin.
 
Ottis
Jääris Millos sulla se eka ultra olikaan? Olet kertonut, mutt nyt en muista. Melko pitkälle taisit kuitenkin malttaa odotella? Noin pian km:n jälkeen varmasti miettii vaikka mitä kauheita, mutt mutt.. Niin en tiedä mitä pitäis sanoa, ett sais mukamas toisen olemaan huolehtimatta, ku sitä on/off nappia ei ole vielä keksitty. Mutt jos oikeen mietityttää niin ainahan sitä ultraa voi yrittää saada aikaisempaan.
 
Onpas hassu juttu, että viivat tulee paikkaan, josta niitä ei voi nähdä. Just muuten tilasin ovistestejä ja Sofi-raskaustestejä tänään kotitestiltä. Onko ne niitä, joissa pissa pitäisi jäähdyttää huoneenlämpöiseksi? No huomenna sitten, Ottis, plussaat kunnolla. Tälle peukutetaan täysillä.

Muistinkin tuon äitisi 46 vuoden iän, Ottis. Mulla on vielä kuukausikaupalla siihen, että LA ehtii vielä 46 vuoteen :) Mutta nyt kun 49 vuotias äitikin on varmistettu, niin eihän tässä ole kiirus eikä mikään. Taidan tilata testejä vielä 64 ja 94 vuotiaanakin. Onneksi on netti, ettei tarvitse naurattaa R-kioskin myyjää kuoliaaksi.

Mahdotontako, lähetä mullekin vähän liikuntaenergiaa, please. Odottelen innolla lumien sulamista, että pääsen esikon kanssa pyöräilemään. Tai siis hän pyöräilee ja minä kirmaan perässä.


 
Ottis
Jääris No, olkoon sitten haamun esiesiesiäiti :). Hyvä se sinänsä tähän aikaan vuorokaudesta on, mutt kun ei tullut sen kymmenen minuutinkaan aikana, vaan vasta myöhemmin. Se tässä mietityttää.

Terri Niin, ajatteleppas, sait tosta noin vain 3 vuotta lisäaikaa vauvahaaveisiin ;). Ei paha ollenkaan, mutt toivotaan sitä suurta onnen kantamoista kuitenkin vähän aikaisemmin.
 
Ottis
Jääris Rv 7+0 varmasti ainakin näkyy sydänäänet. Ei tarvitse sitten enää arpoa uutta aikaa muutaman päivän päähän. Kaunista sykettä sille ruudulle sulle toivon :heart:. Itse tässä jo laskeskelin, että jos olen raskaana, voisin yrittää saada aikaa 3 viikon päähän perjantaille ja silloin olisi menossa 6+6.

Ehkä menen hiukkasen asioiden edelle, mutt olen nyt kuin soipa metso eli en osaa keskittyä mihinkään. Siivoamaankaan en ole osannut alkaa ku en osaa päättää mistä aloittaisin :).
 
Ottis, vaikka asia on elämän vakavampia, mua silti naurattaa sun soipa metsoutesi. Tunnistan niin samat oireet itsessäni aina muutaman viikon välein. Olenhan mäkin jo käynyt katsomassa LA:n, jos tässä kierrossa raskaudun ja huom. kp on 6! Olis muuten LA 31.12.2010. Ja mitä siitä siivoamisesta, sitten äitiyslomalla on aikaa siivota mielin määrin :LOL:

Jääräpää, mee vaan vasta silloin 7+0, jos vain suinkin jaksat. Ei tuu mitään ylimääräisiä hermoiluja sitten eteen. Muutama päivä sinne tai tänne. Hitsi, että se oli helppo kirjoittaa, saman ajan odottaminen onkin jo ihan eri juttu
 
Oivikki kiitos kysymästä ?? Tässä pääsiäistä odotellaan. Lähdetään vähän ajelulle , koti-Suomea katselemaan. Kovasti elän teidän mukana, jotka opin täällä tuntemaan ja muidenkin. Isku oli kova ja vieläkin siitä toivun. Itkuksi vieläkin joskus pistää, mutta elämä jatkuu.
Toivon sinulle sitä pientä kovasti. Pikaista paranemista myöskin, että astma helpottaisi. :flower: :hug:

Ottis kyllä nyt minuakin jännittää sinun puolesta. Varpaatkin pystössä. :heart:

Mur-mur sinulle myöskin nyt plussaa kovasti toivon. En lopullisesti poistu ennenkuin näen miten palstatovereiden haaveilu etenee. ++++++ :hug:

Kaikille oikein ihanaa Pääsiäistä. :flower:
 
Uudi, toivottelen rauhaisaa Pääsiäs aikaa siulle ja koko perheellesi!!!


Ps. Lämmin kiitos plussa tsempeistä :) ..tällä kierrolla on jo toiveet menneet..mutta toivottavasti jo seuraalla kierrolla jännäyksen paikka uus!:heart:
 
Laitellaanpas tuo vielä..vaikka testaus intoa ei niin kauhesti ole enää..4vrk tuon mukaan mutta huomisen jälkeen en taida testailla kun sitten maanantaina jos täti hupakkoa ei kuulu.. ;)




((muoks))..taitaa sittenkin olla se sunnuntai/4.4 kierron viimonen päivä..jos luteaali aika on sen tyypillisen 15vrk..josku tosin ollut 16 ja -09 kerran 17..saapa nyt nähdä..äkkiä tämä kierto sitten on mennytkin, kuitenkin =)
 
No menin kuitenkin varaamaan ultrana kaksi päivää aikaisemmin kun netistä löysin sopivan paikan, lääkärin ja ajan :D . Se on se huippukallis lääkäri jolle viimeksi pulitin 180 euroa ultrasta kun toisaalla vastaavasta vain 40 euroa!!!! Mutta siis silloin rv 6+5. Ja siihen on tasan 2 viikkoo!
 
Ottis
Uudi Kiitos kaunis myötäjännäämisestä :flower:! Ihanaa pääsiäisen aikaa teille ja hyvää ja rentouttavaa koto-Suomen keikkaa.

Mur-mur Niinpä onkin nopeasti mennyt toi SUN kierto ku nyt päiviä kattelen. Oma on kyllä kulunut mataen ja vauhti senkun hidastuu vaan. Ylläripylläritoivotuksia :heart:!

Terri Saa nauraa =). Ei se pahaa tee. Aloin mä sittenkin siivota. Hitaasti vaan etenee ku jouluksi olen siivonnut kunnolla viimeksi ja ensin pitää imuroida jok'ikinen nippeli ja piuha. Vasta makkarin, eteisen ja apukeittiön olen alustavasti imuroinut. Miestä ei ole vieläkään kotiin kuulunut. Sais tulla jo ja syödä maarunsa täyteen, ett saisin lähettää sen mökille pois edestä, ett saan 'luututa' ihan rauhassa. Tykkään siivota, jos kukaan ei ole vieressä huokailemassa ku ei voi oikein tehdä mitään eikä kehtaa kunnolla vain ollakaan.
 

Yhteistyössä