40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Mur-mur Sie oot ihana, päivieni ilo *punastuu* :ashamed:. Mulla kesällä alkoi tisukipu ihan kamalana just näin dpo10. Tämä tosin alkoi jo eilen illalla, mutt suunnilleen samaan aikaan. Toivon sun mieles piristyvän =)!

Psst. Kuvaa oli vaikea keinovalossa ottaa, yleensä otan ne samalla paikalla, mutt luonnon valossa.
 
Silläpä mie tälle kiertoa jo olen luovuttanut, koskapa tuo rintojen/nännin kihelmöinti ja kutitus on ollut hakusessa ja tisut muutenkin löpsähti jo.. :( ..masussakaan ei paina kun kakkendaali :p kun en ole malttanyt veskiin mennä ja sen teen NYT!!(tällainen ilmoitusluonteinen asia tässä.. :D )..
 
Ottis
Hups! :ashamed:. Kiva ku kerroit, korjasin. Olen niin tohkeissani, ett kumma on jos ei lämmöt tosta nouse. Töissä olin niin jäässä, ett kotoa kävin välillä villatakin hakemassa jo päällä olevan 2 villapaidan lisäksi. Ja sit tulikin jo kuuma taas ja alko pelottaa, ett enteileekö tää tätiä :(.

Katoin muuten, ett mun tänään tilaamani r-testit on jo lähetetty kokonaan eli voiskohan luottaa ett huomenna tulis lisää? Meinaan, ett uskallanko ton yhden testin dipata huomenaamuna? Jos ei uusia tulekaan, niin mulla ei TOTT-päivälle ole kuin digitestejä.
 
Ottis
Niin näyttää sahailevan mur-mur. Mulla tavallaan onni, kun en 'kerkeä' mittailla kuin kerran vrk, niin ei sahailuista tiedä.

Rominas Missäs kuuruat?? Toivottavasti kaikki hyvin.

Psst. Menen välillä miehen kanssa seurustelemaan, onhan se kuitenkin vähän osallinen tähän tilaan myös ;).. siis siihen, ett saan ylipäätään jännätä.
 
Ottis
Psst. Leikin tuolla haamun esiäidin kuvalla valokuvankäsittelyssä ja kyllä siinä jotain täytyy näkyä, kun esim. kontrastia lisäämällä 'haamu' selkeytyy. Värejä kirkastamalla olin ihan punaista näkevinäni. Kyllä tää on hullun hommaa. Mutt tiedä vielä millaisen taideteoksen mä tosta tikusta tekasen. Joku päivä se viel koristaa meillä lastenhuoneen seinää :).
 
Ottis Heti kun avasin sen kuvan niin näin "kokeneilla haamuntuijottelusilmilläni" :LOL: PUNAISEN HAAMUN ja selvästi ei epäilystäkään. Oon niiin paljon myös testaillut alhaisilla dpo:lla ja tuijotellut noita testejä että mun silmä on harjaaantunut. ;) Onnea haamusta siis :heart:
 
Mur-mur ei se tissien lerppuminen mitään merkkaa :LOL: mullakin lerppuu...saattaa tosin olla kiinni kuppikoosta sun muusta. mulla luontaisesti niin iso rintavarustua ja varsinkin noiden kahden lapsen jälkeen että nehän lerppuu aina...paitsi silloin kun ovat täynnä maitoa. Mulla oli valtavat tissikivut ekan mlapsen odotusaikana mut tokan ei juurikaan ja jotenkin ne ovat varmaan turtuneet kun nytkään ei muuta kuin jotain nipistelyä joskus vähän.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
Rominas (40)................kp1/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp2/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp5/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp5/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp7/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp7/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp8/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp9/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp12/8-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp12/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp13/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp13/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp14/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp17/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp19/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp20/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp21/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp24/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp24/23-28.......yk9.................1.
happihyppy (39)..........kp29/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp32/28-32.........yk?..................?
Sariella09 (43).............kp47/40..............yk?.............5./1.yht.




RKTT

Happihyppy (39)............dpo15
Ottis (42)........................dpo10
ikiemo (45).....................dpo10
liiza (43).........................dpo10
mur-mur (44).................dpo8
haave2010 (43)............dpo5
Minnihiiri68 (41)........ dpo-1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.





 
Moikka!!
Ottis: Ihanaa!!! ++++++!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: Odottelen sun seuraavaa testiä innolla!!!! :heart: :heart:

Rinja ja Mamastella: Ihana kuulla, että kaikki hyvin ultrassa!!! :heart: :heart:

Mimmimamma: :hug: Jaksamista!!

Terri: Pahoittelut, että täti onneton matkalle mukaan eksyi! :(

Minnihiiri: Nyt innolla simppoja jahtaamaan!! :saint:
 
mimmimamma Oi, mie kiinnostuneena jään odottelemaan kuvaa..laita pian!! :wave:

..tarkoitatko, jotta avasit digitestin?..sinne kuulemma tulee aina 2 tai 3 viivaa, riippuen onko kyse perus digistä, vaiko viikkonäytöllisestä :/ ..näitä juttuja juuri viikonlopulla opiskeltiin ja vastaus löytyi tuolta..

http://peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html


Voi kun se olisikin totta, jotta seuraava plussaaja olisin mie..:saint:
..valitettavasti ei ainakaan tällä kierrolla onnistu.. :(
 
Ottis
Jääris Kiitos :flower:! Sun asiantuntijalausuntoa oikeastaan jo odottelinkin.

Mur-mur Mua ei pidättelis mikään testaamasta aamulla. Iltapäivästä teki jo lupaavasti pahaa ja pikkasen etonut koko illan. Kaiken kukkuraksi anoppi joutu sairaalaan ja jouduin hänen sotkujaan kämpillään siivoilemaan. Iso kassillinen hävitettiin pilaantuneita ruokia jääkaapista :x .

Mimmimamma Ihanaa, ettet kokonaan luovuta. Me tarvitaan sua täällä muutenkin kuin yrjöklubia päivittämään, mutt hyvä suunnitelma sulla on senkin suhteen. Kiitos sullekin haamuvahvistuksesta. Alan uskoa siihen jo itsekin, vaikka ihmeellistä se on :).

Rominas Olen niin pahoillani sun puolesta ku se tätipahalainen tuli sittenkin :hug:. Paljon parempaa onnea sulle uuteen kiertoon!!Aamusta saat kuulla mitä mun testi näyttää.
 
Ihunaaaaaaa, lisää Ottis noita lupaavia oirehia:wave:..miten mie maltan nukkua ensi yön ja odottaa siun testailua?..:p..laita heti testin teon jälkeen viestiä&kuvaa tänne..I H A N heti, jookosta? =)

..miekin sen testin teen TOTT-päivänä, toinen testi ja viimeinen tälle kiertoa..paitti jos tätiä ei kuuluisi..TAI jostain syystä tulisi MUU syy testata..
 

Yhteistyössä