40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Mur-mur Ihana ku elät niin täysillä mukana. Niin olen suunnitellut, ett heti kuvan otan ja sen tänne nakkaan. Tänä aamuna väsytti niin hirmusesti, ett torkutin liian pitkään ja vähän arastelinkin haamun haamusta kertoakaan.

Minä kattelen samaa dokkaria näemmä kuin sinä. Näin vanhana ku vauvasta haaveilee, niin on parempi varautua ihan kaikkeen, vaikka tietty sitä toivoo just itse terveen vauvan saavansa.

Anopilla on aivoverenkiertohäiriöitä, jäi lasareettiin tutkittavaksi. Ei siis mitään kovin vakavaa. Hänellä ollut noita juttuja ennenkin.

Jääris Kauniita unosia sinulle!!

ON loppuillasta oli alamasu suorastaan huolestuttavan kipeä, mutt vielä pidän pelkästään positiivisena sitä, että jotain tuntuu. Jotenkin vaan outoa ku enhän minä reppana kesällä tajunnut ollenkaan olevani raskaana ennenkuin täti oli myöhässä. Tai no, epäilinhän minä sitä jo n.3 päivää aiemmin, mutt en uskonut itteäni. Hui mua ku jo ajattelen jo kuin olisin varmasti raskaana. Olis todella hirmunen isku jos vuoto nyt sitten alkaisikin :(.
 
Ottis peukuts haamun vahvistumisesta, kyllä näkyi näilläkin silmillä punaväriä tesiviivan kohdalla.

Mimmimammaei sitä niin vaan huomaamatta liueta listalta :) . Kiitos paranemis ajatuksista.

Minnihiiri Sinulla on sitten tiedossa erityisen hyvä rktt aika.

Uudi kiitos, mukava kun muistat meitä. Mitä kuuluu sinne sinulle?

Lumisydän hyvä, että olet testjä tilannut.

Terri samoilla kp mennään taas. Tervetuloa takaisin lomalta. Millaista oli?

Onlydream voimia.

Mahdotontako ihanaa, että loma on ollut mukavaa.

Rominas pahoittelu tädistä. Uutteen kiertoon onnea.

ON flunssa taitaakin olla enemmän astaman pahenemista. Tänään on ollut tosi rankka työpäivä takana. Kotona sitten sain vielä vanhalta kissalta kunnon kynsäisyn, kun sitä kampasin ja nyt käsi turpoaa ikävästi, siitä kynsäisyn kohdalta vaikka puhdistin sen heti. Toivottavasti huomenna on parempi päivä.

Hyvä yötä kaikille.
 
Ottis
Kiitos Oivikki :flower: Olette te uskomattomia haamubongareita kaikki ku väriäkin näette, vaikka mä en omin silmin nähnyt. Tunnustan tosin väriä tällä koneen näytöllä kuvassa nähneeni, mutt mutt... taitaa mua vähän jo ikänäkö vaivata :LOL:.

Sulle parempaa päivää huomisesta ja kaikista tulevista toivon. Kissan raapaisut ovat ikäviä ku ne ovat niin teräviä, nimim. 'kokemusta on' ;).
 
Ottis
Taidan tästä hivuttautua yöpuulle, kun laitan ensin anopin pyykit kuivumaan. Huomiseen :wave:! Plussapuhureita kaikille testaajille :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: !!

Kauniita unosia!
 
Ottis
http://www.aijaa.com/v.php?i=5990874.jpg

Tässäpä tätä. Ei enää tarvitse kovin paljon hehkutella, mutt sanottakoon, ett jos en eilen testannut, niin en tietäisi, että kiinnittymisyritystä oli :(. Ylempänä siis eilinen tikku. Heh! Niinkuin ei kukaan olisi väristä arvannut.

Tässä tämän aamuinen tikku ihan yksikseen.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5990875.jpg
Olin siinä kuitenkin hetken ajan pienen pientä haamua testiajan sisällä näkevinäni, mutt heikompaa kuin eilenaamuna :(.
 
Lämmin halaus Ottikselle, vaikkei ihan oikeasti vielä ole mitään menetetty. Hcg-määrä voi olla nyt ihan sama kuin eilen aamulla, koska mikäli olen ymmärtänyt, niin lisääntyy "ryöpsähtäen" eikä edellisestä mittauksesta vielä ole niin kauaa, että olisi varmasti tuplaantunut.

Mutta tiedäthän sinä nämä asiat ja itseään suojellakseen aina haluaa vetää matalaa profiilia. Kaikki ulokkeet on kuitenkin pystyssä toivomassa parempaa tulosta seuraavaan testiin.

 
Minnihiirelle tervetuloa rktt-listalle ja mukavaa lomaa. Niinhän se loppukierto sujuu oikein mukavasti.

Lumisydämen 49 vuotias isoäidin äiti on kyllä kannustava esimerkki hedelmällisyydestä myöhemmälläkin iällä. Kiitos siitä.

Kiitos kaikille tätitsempityksistä. Niin se vain tuli mukaan matkalla kuten "tiesinkin". Kp 20-21 kuumat aallot olivat kyllä ihan omaa luokkaansa voimakkuudessaan. Johtuikohan stimuloinnista. Onkohan silloin sitten kyseessä se kiinnittymisdippi, niin kuin täällä on kirjoiteltu vai mitähän silloin tapahtuu. Mulle nimittäin se tulee aina samoihin aikoihin. Sitten on viikon verran "tasalämpöistä" kunnes tätiä
edeltävät kuumikset tulevat.

Meinaatkos mur-mur testata tänään? Voi kumpa tulisi se ... Hyvin sulla ainakin lämpöjä oli eilen. Ai vähän myöhemmin kirjoitkin testaavasi vasta TOTT:na. No pitää täällä sitten vain odotella siihen asti :)

Vauvatoive10:n ystävä on joutunut pakosta ja lopullisesti sen eteen, ettei biolapsia tule. Mä toivoisin itselleni (ja tietysti muille haaveista luopumaan joutuville) tyyntä mieltä sen asian kanssa. Ettei enää olisi sellaista repivää tunnetta asian tiimoilta. Olen EHKÄ ottanut pari askelta siihen suuntaan.

Mahdotontakollekin hyvää lomaa!

Rominakselle toivotan tuloksellista uutta kiertoa. Jospa nyt sitten.

Oivikki, niinpäs näkyy, että kiertosiskoja taas ollaan. Toivotaan sulle astmaoireiden selätystä. Onko sulla kevät yleensäkin pahempaa aikaa vai yllättikö tämä suuntaus? Meillä oli oikein mukava ja leppoisa loma, kiitos kysymästä. Niin kylmää oli, ettei tarvinnut ottaa shortseja
matkalaukusta ollenkaan. Uikkareita olisi voinut käyttää kuumassa lähteessä kylpemisessä, mutta jätettiin väliin. Kävimme saarella, jossa on neljä tulivuoren kraateria ja ihana patikointimaastot. Tiedämme mihin matkustaa uudestaan, kun lapsi on niin iso, että joko vaeltaa itse
tai sitten jää mummolaan hoitoon matkan ajaksi. Vielä en voisi kuvitellakaan olevani erossa viikkoa hänestä.

Aikaerosta tässä yritetään toipua. Vaikka se ei ole kuin 4 h, niin silti on pää pökkyrässä, kun tuli taas illalla valvottua.
 
Huomenia;=)

Testituloksia tulin katsomaan: Ja kyllä näen haamun molemmissa Ottiksen testeissä...ja tosiaan ei se tuplaannu tasaisesti se HCG_määrä..Eli edelleen peukutuksia Ottikselle!! :flower: :heart:

Pahoittelut menkoista kaikille, keillä alkaneet..toivottavasti parempi onni uudessa kierrossa!! :heart:

Kertokaahan noin kp28-30 elävät ihmiset, milloin suunnilleen ovisplussa tullut? Minulla kun näemmä hyppivät, mutta silti menkat alkaa aina kp 30...tai useampi kierto niin mennyt..nyt jänniyksellä odotan ehtiikö plussaa tulla jo pääsiäisen aikaan, kun silloin molemmilla loma ja enemmän aikaa ja ihan kaksistaankin oloon! :heart:

Tyttären kanssa juttelin: Sanoin, etytei ole mitenkään helppoa raskautua minun iässä...hän toista mieltä, koska olen ollut raskaana useamman kerran..muta nyt tökkii, yksi hipaisu, ei muuta ja aikaa kulunut. =)
Mutta ei ole helppoa nuoremmallakaan kuulemma, toivon kuitenkin sinne sitä plussaa, kun sen aika on, siis tyttärelle! :heart:


Oivikki: Pikaista paranemista sinulle, kissan raapaisut aika ikäviä ja usein tulehtuvat, joskus antibiootti tarpeen, mutta varmaan osaat hyvin seurata , tulehtuuko pahasti.

Mur-mur : Testaatko tänään?? Onnea , os testaat!! :heart: :flower:

Babyplussalta tilasin testit jo lauantaina, mutta eilenkään ei vielä tulleet! :/

Kirppari ihmisille: Jos viette myytävää, mikä menee hyvin kaupaksi ja tai miä itse mieluusti ostatte?

Eilen vein tavaraa..Vielä olisi paljon kirjoja, romaaneja ja jännityskirjoja kotona, haluaisin niistä eroon, mikäköhän olisi hyvä keino??

Meillä kotona iso remontti menossa, mies purkanut mm:ssa seinän, että saimme jätti olohuoneen, tosin vielä kesken ja 2 makuuhuonetta laitettu uudelleen kuntoon, kyllä on mukavaa, kun valoisaa ja uutta pintaa paljon =)

Minä pudotan painoa...nyt alkanut jälleen tippumaan, mutta tarkka saan olla syömisten kanssa. :D

Ihanaa pääsiäisen odotusta kaikille! :flower:

Onnellinen Mahdotontako :heart:

 
Ottis minäkin näen tämänpäiväisessä tikussasi hennon haamun! Tosiaan niin kuin tuossa jo joku sanoi niin se hcgmäärä ei tasaisesti kasva ja oli mullakin samoilla dpo:illa sellainen päivä jolloin seuraavan päivän tikku oli jopa aavistuksen hailumpi kuin edeltävän päivänä mutta sitten sitä seuraavana päivänä taas tuli väriä lisää. Paljon on kiinni myös pissan väkevyydestä eli kuinka paljon joit illalla ja milloin kävin edllisen kerran pissalla eli aamuisin pissan väkevyys on erilainen. Testaile huomenna taas, älä luovuta! Sitä paitsi nuo ntestitikutkin ovat "yksilöitä". Peukutukset huomiselle!!!!!
 
Ottis, ihan kaikki ulokkeet on täälläkin pystyssä. :) Älä vielä heitä kaivoon toivoasi.

ON: Meillä on sitten viimeinenkin linnake kaatunut noron voimalla sänkyyn. Eli nyt tuo mies tuolla ravaa sängyn ja vessan väliä. Oma olo on jo hyvä ja tänään taitaa olla ensimmäinen normaalioloinen päivä.

Aurinkoista päivää kaikille.
 
Ottis
Kiitos Terri, Mahdotontako, Jääris ja Taavi166 lohdun sanoista ja tsempityksistä :flower:!

Kyllä minäkin siinä tän aamun testissä aavistuksen haamusta näin enkä töihinkään suostunut lähtemään ennenkuin sen taas näin. Ja tän aamun pisukin oli selvästi eilistä laimeampaa ainakin kontrolliviivan mukaan. Sekään ei yhtä vahvaksi piirtynyt kuin eilen.

Muistan Jääris tuon sun tilanteen, kun viiva vaikutti haalistuneen ja sulle silloin samaten kirjoittelin kuin sinä nyt mulle. Totta se varmasti on ja nyt täytyy vain pitää mieli vireänä. Tisut kipeät edelleen ja aamulla labrassa (kävin kilpparikokeissa) istuessa totisesti tunsin sitä niin jo tutuksi tullutta nippailua kohdun seudulla. Silti vähän askarruttaa, ett tuleekokaan sitä plussaa, mutt ei auta ku odotella. Toivottavasti saan tänään niitä uusia testejä, ettei tarvitse digiä huomenna tuhlata :).

Terri Ihanaa, ett teillä on ollut hieno loma. Sen voimalla taas jaksaa vähän matkaa.

Mahdotontako Sanoisin ett kp 28-30 elävillä ihmisillä ovis tulee kp15-17. Osuuko hyvään saumaan :)? Peukuttelen. Ihanaa saada kotona uutta pintaa. Meillä 10 vuotta talon täysrempasta ja kaikki paikat tuntuu kukkivan. Välillä rassaa eikä enää saa 'puhdasta' kunnolla edes siivoamalla.

Taavi166 Kiva, että olet jo paranemaan päin. Miehen sairastamista on melkein vaikeampi kattoa kuin sairastaa itse. Tsemppiä hoiturin puuhiin!

 
Uskon Ottis kyllä nyt vahvasti plussaan!!! Tosiaan se että kontrolliviivakin hailumpi tänpäivän tikussa kertoo sen ettei testiviivakaan voi ko. tikussa tulla niin vahvaksi haamuksi. Eli sulla oli nyt tänään käytössä "albiinotikku :D ". Eli oon aikalailla varma siitä että huomenna saat vahvemman haamun jo ja siitä se sitten vahvistuu kunnon plussaksi. ja oon siis tosissani nyt enkä kaunistele asiaa mitenkään.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
Lumisydän (45)...........kp1/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)................kp2/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp3/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp6/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp6/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp8/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp8/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp9/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp10/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp13/8-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp13/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp14/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp14/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp15/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp18/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp20/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp21/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp22/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp25/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp25/23-28.......yk9.................1.
happihyppy (39)..........kp30/28............yk6(27).........3./1.yht.
Sariella09 (43).............kp48/40..............yk?.............5./1.yht.




RKTT

Happihyppy (39)............dpo16
Ottis (42)........................dpo11
ikiemo (45).....................dpo11
liiza (43).........................dpo11
mur-mur (44).................dpo9
haave2010 (43)............dpo6
Minnihiiri68 (41)........ dpo0
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Terri, harmi kun täti tuli :hug: Mutta hyvältä kuulosti tuo sinun kokemuksesi "meidän perheestä"

Samoin Rominas, :hug: tädin tulon johdosta!

oivikki, miten sun siirto, tehdäänkö se luomukiertoon vain lääkkeelliseen? Anteeksi kun en nyt muista...
 
Mahdotontako, mulla kierto on 27-32 ja ovikset 13-19, joten vaihteluväli on aika pitkä. Keskiverto taitaa olla kp 15. Olisi upeaa saada vauva samaan aikaan oman tyttärensä kanssa. Toivotaan, että teille käy näin. Asutteko lähekkäin toisianne? Olisi kiva, jos lapsista olisi usein seuraa toisilleen.

Ottikselle
pitkää pinnaa odottaessasi huomista testausta. Kiduttavia tunteja edessä, mutta jälkikäteen niin lyhyitä.

Jääris, mitäs mies sanoi plussasta?

Inialle kiitos päivityksestä. Ootko ehtinyt keskittyä tuohon sivuprojektiin eli laihikseen? Mulla on mennyt kaikki ihan läskiksi. Järkyttävää katsella itseään lomakuvista. Kylmän sään ansiosta ei onneksi ole bikinikuvia kauhisteltavissa. Mutta miten saada tämä kauhistus teoksi ja taisteluksi kiloja vastaan?



 
Terri no eipä se meidän mörökölli-isäntä oikein mitään sanonut...niin uskomattomalta kuin se tuntuukin!!! Nyt lähinnä kun melkein kaikki mitä sanon liittyy tähän raskauteen niin hänen mielestään hössötän :ashamed: . Hän on sellainen realisti jA katotaan nyt-tyyppi. Eli tuo keskustelupuoli on meillä minimaalista ollut aina. Hän ei myöskään tunteitaanm juuri näyttele eikä oo mitenkään herkkä (kai) eli aika karu tyyppi. Eli aika neutraali suhtautuminen.
Eli välillä tuntuu että pakahdun näihin raskausajatuksiin kun hän ei jaa niitä kanssani eikä kellekään todellakaan voi vielä kertoa kuukauteen pariiin mitään.
 
Kyllä on ihana auringonpaiste B) . Vähän alkoi kyllä tuulla mut ehdittiin ulkoilemaan hiekkalaatikolla mukavasti :D .mOon joka toinen tunti sitä mieltä että varaan ultran aikaisemmin ja joka toinen tunti taas että nykyinen aika hyvä :attn: . Eilen mielestäni kuvotti enemmän kuin tänään :eek: oon siis ihan säikky ja mielialat heilahtelee laidasta laitaan tätä raskautta pohtiessa. Tarttis pystyä ajattelemaan jotain muuta ja keksiä joku tosi mielenkiintoinen aikaavievä juttu jotta aika kuluis nopeemmin!
 

Yhteistyössä