40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Kiitos :flower: Jääris, vaikkei närästys mitään kivaa olekaan. Tulipa nyt kuitenkin mieleen, ett aamustakin närästi niin, ett mietin jo ett pitääkö mun ottaa Somacia, mutt otin Rela-tabun ku tulin kotiin ja nyt ainakin ihan ok olo.
 
Ottis
"4 DPO- very gassy, and at 5DPO it hurt too a bit" = "4DPO erittäin turvoksissa, ja 5DPO sattuu vähän liikaa". On sulla mur-mur r-oirehia :whistle:. Vai oliko niin, ett sulla on nyt vain ummetusta eikä siis varsinaisesti pelkästään vatsan turvotusta ja rupsutautia??
 
Ottis
Tuosta kohdunnipukasta tuli vielä mieleen, ett illalla suihkussa tein varsinaisen löydön eli kn oli ihan eriasennossa kuin tavallisesti. Tai enhän mä varmaksi edes tiedä missä sen pitäisi olla jos raskaana olisi, mutt joka tapauksessa mielenkiintoisen löydön tein :).
 
Ottis jep, enämpi kovana/ummella :p ..toki se silloin on niin kuin turvoksissakin hieman..ja löysin mie jo kanssa tuolta dpo4 kohdilta tuon ummetus oirehen!!..

Tämähännyt on vähän vaarallista kun KAIKKI kohta löytyy ja alan pian luulemaan vaik mitä!!!!:D
 
Miulla oli näin ennen plussaa: Tosi alhaalla roikuskeli, sellainen piiiiikän oloinen ja kapeampi kuin normi kierrolla ja enämpi avoin-niin kuin synnyttäneellä onhin..

Sitten myöhemmin + jälkeen levisi enemmän leveyssuunnassa ja tosi avoin edelleen roikuskeli alhaalla(monilla nousee ylös), lääkärin mielestä ihan normaalia oli. =)
 
Ottis
Includes sore muscles in the hips, buttocks, thighs or calves. Also includes sciatic pain.

Mur-mur Tuli siitä sun jalkakivusta mieleen, ett sekin voi olla r-oire. Yllä sanotaan, että kipeät lihakset lantiolla, pakarassa ja reisissä. Sisältää myös lonkan iskiashermosärkyä, dpo8 taisi olla yleisimmin havaittu oire, mutt näyttäs siltä ett tuota vaivaa on alusta asti myös.
 
..pitipä käydä ihan koklamassa KN:aa..

Alhaalla, avoin ja creemimäistä valkkaria..näin on monasti muulloinkin oviksen jälkeen, nousee sitten ylös ja ihan loppukierron viimeisenä päivänä tai jo vuodon alettua, putuaa alas.
 
Juuripa noin miulla muuten tuntuukin ja ihan oikiasti!!:wave:..juuri sellaista, hermosäryn tyyppistä kipua ihan reisien ylöosassa/lonkissakin ja aamulla selkä niiiiin pipi, nyt ei enää tunnu..

Ottis tuoko löytyi alkaen dpo8??..
 
Ottis
Voi ku minä tosta kn:sta vähän enemmän ymmärtäisin. Mulla silleesti oli kuitenkin, ett kun sormea (hyi :ashamed: ) tonne värkkiin pisti, niin molemmin puolin tuntui kovaa ja tuolla alhaalla ehkäpä leveänä. En minä ossaa sitä kuvata :headwall:.

Joo, paha toi taulukko on ku sieltä löytyy vaikka mitä oireita :LOL:. Mutt positiivista on tuo, ett oireet on kerätty oikeasti plussanneilta.
 
Ottis
Toivottavasti mur-mur mun eikä kenenkään muun täällä tarvis enää opetella ovista tunnistamaan, vaan se olis nyt Se ovis ollut jo :saint:. Kyllähän minä yritän oppia kn:aakin ymmärtämään, lupaan!!
 
Jep, Ottis..vaan siittä KN:sta niitä limoja voipi hyvin opiskella ja tietää sitten sen suotuisan hetken bylsiä ;) .. ja simothii niissä limoissa viihtyy paremmin ja lima auttaa niittä etiäpäin kroolailemaan!!! :wave:
 
Ottis
Täytyypä seuralla kn:aa tästlähin vähän tarkemmin. Mutt nyt mun tarvii varmaan alkaa vähän miettiä mitä pakkaan mukaan ja mm. mitä tänään syötäisiin. Ääh! Närästää taas :(. Meinataan toi katinrotjake ottaa mökille mukaan. Eniten hirviittää matka ku tiedän, ett se huutaa koko ajan. Ei tykkää reppana autonkyydistä ollenkaan :(. Vaan jos ei kattia oteta mukaan, sit pitää jomman kumman kuitenkin rampata täällä ja siitä on mökkiviidendin tunnelmat kaukana.
 
Ottis
Happihyppy Pahoittelut :hug: negasta, vaikka voipi tuo tuosta vielä plussaksikin muuttua noilla dpoilla. Tiedän kyllä tunteen, kun on negaa tuijotellut. Ei siinä hevin enää usko ihmeisiin :ashamed:.
 
happis voi itku :'( :hug: iso hali siulle&jaksuja!!:heart:

..vaan kerkeäähän se vielä plussaksi muuttua, eihän dpo11 monellakaan vielä mitään näy-kyllä se harvinaisempaa on. Kovasti näissähin pinoissa niitä haamusia saavat naiset jopa jo dpo9 ja jne. mutta on se harvinaisempaa kuitenkin!!..miekin vasta dpo12-14..mie peukutan vielä d=)b
 
Ottis
Very Faint Positive 147 tests 27.7%
Faint Positive 132 tests 24.9%
Standard Positive 83 tests 15.7%
Strong Positive 21 tests 4%
Blood Positive 3 tests 0.6%
Negative 135 tests 25.5%
Evap 9 tests 1.7%

Happis 25.5% dpo11 testanneista on saanut negan, vaikka olisikin raskaana.
 
Ottis
Plussasäteitä tästä pikkasen teille kaikille laittelen!

Hauskaa, rentouttavaa ja kivaa viikonloppua kaikille! Jos hyvin menee, palaan ruudulle vasta sunnuntaina. Kovasti RKTT-listalaisille peukuttelen ja niillekin, jotka eivät siellä jostain syystä ole :heart:. t. Ottis
 

Yhteistyössä