40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Jääris Komppaan mur-muria tossa, ett viiva varmasti vahvistuu huomenaamuna. Älähän sie nyt ollenkaan hötkyä, vaan ota ihan lunkisti vain. Vauvaonnea sulle!

mur-mur Noin se varmasti on kun sinä sen kirjoitat ja mä olen aina uskonut järjen ääntä. Yllättäen iski älytön väsymys, kun pakkasin autoon siivousarsenaalin. Vaan eipä mökillä kovin likaista olekaan, joten uskon, ett parin tunnin heilumisella saan paikat kiiltämään ja sit saakin hyvällä omalla tunnolla loppuillan relata ja pääsee lopulta puhtoseen saunaan :). Enää en koneelle kurki, vaan starttaan ihan pian. Vielä tässä koneen sivuhistorian tyhjennän, ettei mies pääse mun jäljille, jos saisikin päähänsä leikkiä vähän etsivää :LOL:. Kivaa ehtoota kaikille!!

Psst. En pakannut r-testiä mukaan :).
 
taavi166 kurkkasithan tuota laittamaani viestiä, jonka sain tänään Kotitesti firmalta?..

Tärkeää siis testailla samoihin aikoihin vuorokautta, vaikka ei se aina ehkä ole mahdollista..ja mieluiten siittä aamuvirtsasta--> seuraavasta vasta dippailla..no, siehän nämä jo tiedätkin ;)

Kovasti nyt tälle kiertoa Plussa onnea molempiin testeihin-O&R:heart:
 
Mulla on kokoajan sellainen pelko että teen jonkin vääränlaisen liikkeen ja alkio irtoaa :| :ashamed: . Tässä kuitenkin joudun nostelemaan 15 kg ipanoita ja siirtelemään ja vetämään perässäni (pulkassa siis) sun muuta voimaa vaativaa liikettä. Sitten kun uhmakohtaus iskee (yleensä kun ulkoa tullaan sisälle) niin täytyy se mahallaan makaava kaikesta kieltäytyvä ipana jotenkin raahata sisälle kun toinen tulee suht kiltisti... eli monennäköisiä liikkeitä teen ja aina välillä tuntuu kuin repäisisi mahasta ym. tuntemuksia...mahtaakohan se alkio herkästi irrota???? :whistle: Näitä samoja mietin kyllä viimeksikin kun olin raskaana.
 
jääräpää rakas, EI se alkio irtoa noin pienestä, ole vain ihan rauhassa :)

..ymmärrän siun pelkosi nyt kun km takana ja mieleen tulee kaikki..siun viimeisin km EI johtunut siitä, että alkio olisi irronnut..kävi vain surullisesti muuten:ashamed:

Jos alkio on elinkelponen-niin kuin varmasti onhin, kaikki menee hyvin!!!:heart:
 
Luin mur-mur sun viestis noista ovistesteistä. Tänään tein tässä kierrossa ekan. En päässyt tekemään päivällä, joten nyt täytyy tämä kierto mennä näin ja testailla aina n. klo16 Mutta jos tosta valkoisuudesta jotain positiivista hakisi, niin nyt näyttää siltä, että ainakin aloitin testien tekemisen tarpeeksi aikaisin. :D

jääräpää hei. Maalaislääkäri joskus rauhoitteli alkuraskaudessa olevaa äitiä sanomalla, että et pysty tekemään mitään sellaista työtä tai liikettä, joka aiheuttaisi keskenmenon tuossa vaiheessa. Tarkensi vielä, että alkuraskauden keskenmenon aiheuttaa alkio (en muista käyttikö tuota sanaa) itse ja siinä olevat "virheet". Luonnollinen karsinta siis. Raakaa tekstiä, varsinkin kaikille alkuraskaudessa keskenmenon saaneille. Enkä tiedä rauhoittaako tämä teksti sinua yhtään.
 
jääris, taavi166 kirjoitti asiaa ja maalaislääkäri ollut ammattinsa osaava-näin se menee..

Vaikka äkkinäiset liikkeet sinun alavatsaan sattuvathin-ihan luonnollista vieläpä tuossa vaiheessa, ei ne siltikään irrota alkiota!!:hug:..koeta vain rentoutua ja ajatella lämpimiä ajatuksia pienen pienestä:heart:
 
taavi ja mur-mur kyllä se rauhoittaa kun kuulee toisten järkipuheen kun tuntuu että oma järki on välillä ihan jäässä ja r.hormonit pehmentää aivoja ;) . Sitten vielä se etten voi kertoa kellekään kuin teille näistä kun en raskaudesta aio puhua pariin kuukauteen kellekään kasvotusten. No meidän isäntä on sellainen kuin on eli ei siis juuri puhu eikä pussaa ja pitää kaikkia mun juttuja hössötyksenä eikä muutenkaan näitä naisten juttuja ymmärrä. Eli olette siis tärkeitä :heart:
 
odotteli testi tuloksia tältä päivältä....mutta kun tilasin nuo testit eilen illalla , niin mahdollisesti tulevat vasta huomenna taikka maanantaina.. ;) siihen asti aion kärvistellä testaamisen kanssa, kun muita testejä en aio ostaa.
Tänään äsken vasta kotiuduin töistä, taas takana ylipitkä työpäivä. Jäärikselle vielä sanoman piti, että ei tuo raskas fyysinen juttu varmaan vaikuta tuohon pienen alkion jatkomahdollisuuksiin.
Enemmänkin tuo stressi puoli tai huono alkio saattaa aiheuttaa aikaisen km. Sitten myöhemmin fyysinen aktiviteetti, jos työ liian raskasta voi aiheuttaa supistuksia. :attn: kohtulihas varoittelee liiasta rasituksesta.

muoks!!! äsken alkoi kevyt tuhru .... eli se siitä ja huomisesta testauksesta.... :( tänään siis kp 23/28 :( mieli apeana vaikka dpo 13.




mimmimamma
 
mur-mur ja jääris ei tuo menkalta vaikuta vaan tosiaan kokeilessani tuota kn totesin pikkaisen punaisen tuhrun. Ei siis ole havaittavissa pyyhkiessä. Joten katsellaan ajan kanssa mitä huominen tuo tullessaan :) vaikka fiilis hieman matala. Pari päivää tuota migreeniä ollut oireena ja rinnat edelleen tosi täyteläiset.

Kiitos jääris ja mur-mur positiiivisesta tsemppauksesta.

Muuten voi sitten todeta, että keho toimii vanhalla mammalla toimii, kun kello. Ei vielä heittelemisiä noissa kierroissa , jos ovis plussa 2 viikkoa sitten torstai-iltana ja nyt ensimmäiset tuhrut. Ilot jokaisella...pienetkin sellaiset lämittävät mieltä.

Muuten muistutuksena olihan niitä munasoluja uä:nessä kaksin kappalein ja hieman pikkasen erikokoisia. Olisiko toinen niistä sittenkin poksautunut hieman myöhemmin?

mimmimamma ..hieman toivoa täynnä
 
Rominas ja Ottis testi putki on teillä auennut, nyt vaan pää kylmänä ja rktt mielessä etteenpäin ++ kohti!

Minnihiiri hyvä, kun kaikki on kunnossa. Tuohon kasvukysymykseen tulikin jo vastaus. Vahasta pinosta, minulla vain viimeinen sivu ei aukea, muut kyllä.

Rinja ihana, kun olosi on ok. Toivottavasti kaikki on hyvin myös ma siellä ultrassa.

MamaS sinulle myös ma onnea ultraan, minä täällä jännäilen olisiko sinulle kaksoset tulossa. Tois hyvässä kunnossa on sinulla vatsa.

Ottis mukavaa mökki iltaa.

Jääris kyllä tuo maalaislääkäri sen totuuden kertoi, ei varmaan tarvitse varoa tuollaisi nostamisia.

ON tiputtelu vuoto on alkanut, pian alkaa uusi yk minullakin. Tänään minulla myös on yskä ollut vaivana :snotty: nuhaa vähemmän onneksi.

Hyvä yötä ja +++++ unia ja rktt: läisille +++++ testeihiiiin !!!!!
 

Yhteistyössä