40+ "So what"!! (vol.9) =)

Oivikki: Kiitos kiitos kannustuksesta! Mulla testit loppuivat tänään kun sen viimesen ärrän testasin. Ja ajattelin, että jos vasta vkonloppuna kävisin shoppaan r-kiskalta pari RFSU:n (tai jotain sellaista :eek: ) testiä...eipähän tuu joka pvä dippailtua liian aikaisin ja mistä tahansa pisuista... :LOL:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
Iida-Karoliina (45)......kp3/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp3/23-24........y.n.2v.............1.
Mahdotontako (45)......kp5/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp8/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp8/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)..........kp9/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41).............kp9/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)..............kp10/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp13/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp15/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp16/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp17/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp20/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp20/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp20/25-27........yk9.................2.
happihyppy (39)..........kp25/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp25/26-30......yk19...........1.
oivikki (41)..................kp27/23-27........yk9.................1.
Terri (45).....................kp27/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp28/28-32.........yk?..................?
nillanilla (42)...............kp32/28-33.........yk8.................1.
Sariella09 (43).............kp43/40..............yk?.............5./1.yht.




RKTT

Jääräpää (36).................dpo14 (+ testattu 24.3.2010)
Happihyppy (39)............dpo11
Rominas (40)..................dpo9
Ottis (42)........................dpo6
ikiemo (45).....................dpo6
liiza (43).........................dpo6
mur-mur (44).................dpo4
haave2010 (43)............dpo1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


PS!!!!! siirsin jääriksen pois tuolta kp listoilta :) jätin sinut RKTT listalle . Plussaneiden puolelle olen jo sinut siirtänyt.

Liisa65 lmoita, jos haluat takaisin kp listoille, niin lisään sinut tähän listaan......
viimeinen kp päivityksesi löytyy tältä sivulta
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1680011,400
 
aika tärpästikkelinä olin perjantaina 26.3. aamun aikaisessa vaiheessa avittamassa Ottista päivityksessä....tai sitten voisi väittää olleeni liikenteessä torstaina yömyöhään :) mutta sehän ei kuulu tapoihini! ;) ;) :whistle:

Joten tuloksena perjantainpäivän listapohja valmiina ja plussa testi tulokset otetaan mielellään vastaan eli sekä ovis- ja raskaustesti tulokset.... :)

Lauantaina sitten seuraava päivittäjä saa jatkaa listan päivittämistä... ja pelastaa minut tästä pinteestä...normisti minä kommennan ja muut tekevät ...ja nyt minä teen ja muut komentavat.....................
Korjaa RKTT lista !!! :) ja lisää siihen plussatesti tulos!!!!! Mars, mars mimmimamma!!!! :headwall:

Tosi vaativa tehtävä ja meidän normi päivittäjät hoitaa tätä hommaa päivittäin ...IIIKKK...ja heille harvoin syntyy virheitä.....ja harvoin muistaa kiittää :) Kiitos kaunis teille !!!

Hyviä öitä mimmimamma
 
HUomenta! Tänään testasin sofionestepillä ja vahvempi viiva tuli ja tosi nopeesti!! :D Nyt lopetan testailut koska muuten alan vertailemaan eri päivien testejä liikaa ja huolestun kuitenkin. Oon ihan väsy |O kun taas tietty menin liian myöhään nukkumaan....tai siis juuri kun piti mennä niin kuopus heräsi eikä nukahtanutkaan neljään tuntiin uudestaan :headwall: eli klo 11-03 valvottiin |O . VAsta kolmen jälkeen sain itse rauhoittua nukkumaan kunnes kuuden jälkeen esikoinen virkeänä herätti :attn:
 
Hei vaan,
Taasen on näköjään pino vaihtunut, kun olen ollut poissa foorumeilta... No mukana kuitenkin vielä sinnitellään.... =) Mulla on clomit nyt olleet tässäkin kierrossa käytössä ja ovista tämän vuoksi ahkerasti joutunut tikuttelemaan. Ovisplussa näyttäytyikin toissapäivänä, eli 24.3. - tämä tiedoksi varsinkin listan päivittäjille.... Sairaalan tutkimuksissa viime viikolla ei todettu normaalista poikkeavaa - eli polyyppeja ei kohdussa ollut ja clomit näyttivät heidän mukaansa tehoavan..? Näkyi molemmin puolin munasarjoissa...
Nyt siis jännään puoliskoni kanssa taas kerran kohti loppukiertoa. Nyt ns. stressitekijät, jotka aiemmin tässä puolen yli puolen vuoden ajankin ovat kiusanneet, ovat helpottaneet... Ja tuntemukset ovulaatiosta nyt todella voimakkaat - pupusteltu tämän mukaan... :heart:
Hyvää päivänjatkoa kaikille ja plussatuulia edelleen... Onnea jo kaikille uusille plussanneille taas kertaalleen!!! :heart: :heart:
 
Ottis
Mimmimamma Hienosti näyt päivityksen hoitaneen :). Ei hätiä mitiä. Harmitus, ettei ne testit tälle aamulla ehtineet, mutt jos sä maltat testaamista odotella, niin on minunkin pakko malttaa tuloksia odotella. Plussatuulta + :heart:.

Jääris Levollista mieltä sulle toivottelen. Ymmärrän, ettei ole helppo olla stressaamatta, mutt kun tää elämä on sellasta, ettei varsinkaan isoille asioille voi mitään, on itselle helpompaa, kun ei kanna kaikesta huolta, vaan yrittää elää uskoen ja luottaen siihen, että kaikki menee hyvin.

Taavi166 Oletkin saanut täällä mur-murilta arvokkaita Oilin ansoitusvinkkejä. Kyllä se ovis sieltä tulee, kun vaan jaksaa ja malttaa aikansa tikutella. Tsemppiä sulle siihen!! Voi olla, ett jossain vaiheessa klo 16 tekee mieli pissiä lorauttaa ihan pönttöön vaan, mutt älä anna periksi.

MamaStella Sun vatsakuvas sai mun suun ihan korviin nousemaan. On sulla upeat vatsalihakset. Mulla on vastaava kuva koneella myös. Viime kesänä ihan itse nappasin, kun alkoi ihan pientä viitettä olla siitä, ett vauvamasu näkyis jo. On sullakin noi rakastelulihakset ihan kivassa kondiksessa ;).

Haave2010 Onnittelut RKTT-listalle pääsystä. Nyt vain plussaa odottelemaan+ :heart:!

Oivikki Ihanaa, ett sullakin alkaa pian uusi yritys :heart:.

Rominas Huomasinpa tuossa, ett me ollaan samoilla kp:llä. Mutt sä nappasitkin Oilin aikaisemmin kuin minä. Sulle nyt sitä plussaa täällä jännäilen.

ON Mökillä tosiaankin siivosin ensinnäkin tuvan niin maanperusteellisesti. Järjestystäkin vaihdoin ja se tuli aamusta jo testattua, kun houkuttelin miehen aamukahville. Ekana tietty kysyi, ett näkeekö pöydässä nyt syödä. Vannoin, ett yläkerran lamput riittää vallan hyvin illallakin ja niin mies vähän aikaa tuvassa pörrättyään totesi, ett onhan uusi järjestys ihan kiva. Kaikki tuikkualustatkin pesin ja puunasin niin, ett illalla todellakin takkatulen valossa säihkyi ja kimalsi. Saunakamarin pesin myös, mutt saunaa en enää jaksanut alkaa puunata ja löylyistäkin selviydyin yllättävän aikaisin tupaan, sen verran oli pieni ihminen väsy.
 
Ottis


Kävinpä taas noita varhaisia r-oireita opiskelemassa. On se uskomatonta miten tää aika kuluukaan niin hitaasti :headwall:. Saattaapi olla, ett huomenaamuna r-testin taas teen, kun en millään malttais odottaa sinne dpo10 asti :ashamed:.
 
Ottis..aika mataa, miekin myönnän.. :/

Miulla pitäis olla lisääntynyt "alakerran" fluidit..hmmmm..en sanoisi, että olisi..mutta..

Vatsan toiminta hidastunut, ihan vaikeeta tekee jo!! :x ..koetan muistella, jotta oliko + kierolla näin..en millään muista :( ..mietin myös, voisiko johtua tuosta LadyVita mamasta?..jotta käviskin toiste päin, kuin Jääriksellä-vatta kovaksi!?
Miulla on nimittäin vatta tosi harvoin kovana..ja alkaa jo haitata eloa :eek:
 
Ottis, siullako pitäis röyhtäyksiä nyt olla?.. ;)

Sie olet kyllä reipas emäntiäinen kun mökin tuosta vaan noiiiiiin siivoilit!!:D

..mie kattelen kotia, jotta pitäisi imuroitsea..vaan ei niin m i l l ä ä n jaksaisi:whistle: ihan on laiskuus huipussaan..huomaan taas hiljaksiin PMS-oirehien tulevan-kuuma, ärsyttää kaikki..jne, jne..iski ihan MASIS NYT:ashamed:

Tämä on vielä se aika vuodesta kun sitä kuraa ja likaa tulee saakutisti sisään, poikanenhin on kuravaatteista huolimati aina märkä!
..nekin meillä on laadukkaat ja nyt jo RIKKI!..miten tuo poikanen saakin kaikki reikäisiksi heti..:headwall:
 
Ottis
Mur-mur Mä noista fluideista tosta sun linkittämästä maanmainiosta sivustosta lueskelin ja ne voi todellakin tulla silleen kertaryäyksenäkin, ei tarvitse siis olla jatkuvasti. Mulla oli niinä alkupäivinä varsinkin illasta silleen, ett oikein tunsi, vaikkei mitään pöksyihin tullutkaan ja yhtenä aamuna myös, ett ihan piti varmistaa, ettei se ole jotain muuta vuotoa.

Täältä löytyy tarkempaa tietoa noista varhaisista r-oireista :):
http://www.countdowntopregnancy.com/earlypregnancysymptoms/
 
Ottis
mur-mur Ilmavaivoja kai sais olla ja mahan turvotusta, mutt voiko närästyksen lukea samaan piikkiin? Eilen illalla nimittäin närästi ihan mahoton. Saskia auttoi siihen kyllä ja banaanin kun huitaisin poskeen. Siinä kun saunoin ja sidunkin lipitin, helpotti kyllä, mutt meinasin olla punkkua maistelematta ku ajattelin, ett se vain pahentaisi olotilaa.

Mulla on nyt kuitenkin tosta dpo4:stä asti tuntunut metkaa jomotusta tuolla kohdunseutuvilla, joten uskon vakaasti, ett jotain tavallisesti poikkeavaa siel on happening :saint:.

Kyllä toi vatsan toiminnan hidastuminen oli tuolla oireissa, joten voipi olla mur-mur, että dippidippidii, sie olet pieniin päin :hug:.
 
Siis mur-mur nimenomaan kovalle mun vatsa meni siitä lady-vitasta vaikka nyt taas syön sitä vähäsen :D . Eli suolet "ruvella" täytyy rautayhdisteitä vaan yrittää napata, mulla kun kuitenkin oli kuopusta odottaessa anemia ja muutenkin rauta-arvot aika alhaiset nytkin (normaalit kuitenkin). Raskausdiapeteskin mulla tuli kuopuksesta että saa nähdä mitä nyt!
 
Ottis
Mur-mur Lapsilla on taito hanskassa ton tuhoamisen suhteen. Tsempitystä sulle siihen siivouksen suunnitteluun. Mua ainakin melkein ahdistaa ajatus, ett täällä kotona pitäis alkaa siivota. Ottaa niin päähän, kun nyt sitten heitti suojan puolelle ennenkuin ehdin saada täällä matot viskattua yöksi ulos tuulettumaan kunnolla pakkasessa. Mullon kolmessa huoneessa vielä joulun jäljiltä punaiset karvamatot ja ne pitäis todellakin saada pääsiäiseksi pois, mutt eihän niitä tuulettamatta voi säilöön pakata :(. Mökillä niin paljon helpompi siivota, ku siellä ei tuota roinaa liikoja ole ja muutenkin lääniä paljon vähemmän puunattavana.
 
jääris Ai, niin päinkö siulla olikin-vatta kovana kanssa?!..mie olen niittä popsinut kuiteskin jo pari viikoa ja nyt vasta tuollaista huomasin..voi se kyllä hyvin olla mahdollista..eli, miekin taidan siiryä sitten raskaus Multitabsiin..



Ottis niin, eikös dpo6 ollu r-oireena tuo hiilihappo=röyhtäytys??..sitä kait se tarkoittaa..vai?.. =)

..ja kyllä vattan toiminta taitaa noista tabuista johtua..valitettavasti.. :/
 
Mie istuksin täällä konehella ja partsun ovi apposen auki-p i k k a s e n kuumottaapi:whistle:
..kone on olkkarissa ja mukavasti käy viileä ilma jalkoihin, huh huh helpottaapi pikkasen ..

Lämmöt 37.2C..ja hirmu kurjake..sellainen tätiä enteilevä oloinen..Plääääh, EN haluaaaaaa!!!!|O

Yöllä repi jalkoja ja nivusten kohdilta vasitenkin-näin aina menkkojen lähestyessä..ei kyllä näin aikaiseen yleensä..outoa sinänsä..
 
Ottis voitko kattoa, missä kohden tuolla laittamassasi linkissä(mikä dpo)on siittä vattan toiminnasta?..Kiitos kaunis =) :flower:..kökkö kun en osaa kieliä NIIN hyvin ja pitää tuota kuukkelia käyttää-sen suomennos ihan peestä :eek:
 
..tuoltapa mie niittä silloisia oireitani käyn kurkkimassa..no, ihan tässä vaiheessa vielä suht hyvältä näyttäisi..vattan jomotuksia ei vielä varsinaisesti ol..tuo vattan kovuus/ummetus vaan häiritsee kovin :x

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1658886,550#m19457844
 
..niin, se turvotus..ei taida olla mainintaa ihan ummetuksesta?..

..vaan se taitaakin kuule tulla hiukka myöhemmin..miullahan olisi nyt menossa-jos ei keskenmenoa, tasan rv17..ja silloin niitä ummetuksia jo olisi..ajatella, jo 5. kuukausi alkaisi..haikea olo kyllä on..

Kauhean nopeasti aika kyllä kuiteskin menee..vaikka nyt tuntukin, jotta mataa.. :(
 

Yhteistyössä