40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ja ihan valkoista näytti testit tänään. Ei vielä ovista ei.

Jääräpää... voi että. Kovaa on touhu lapsiperheessä. Tuo alkuaika on kamalaa kun kellekään ei voi oikein kertoa, että antakaa mun nyt olla, tarvitsen rauhaa. Ja koko ajan on pelko, että ykskaks ei olekaan enää raskaana. Voimia.
 
Avasin juuri testin, kun halusin nähdä sen liuskan sieltä sisältä ja liuskassa oli ihan selvä haamu sinisellä! Toki sitä ei saisi katsoa enää testiajan jälkeen. Onko kellään kokemusta moisesta? Onko clearbluen digitestin negassa haamua vai onko mulla vielä toivoa?
 
happihyppy minä oon avannu varmaan kaikki testit mitä käsiini oon saanut :LOL: . Muutama päivä sitten avasin cb;n digin kun halusin katsella niitä viivoja ja siellä oli kaksi sinistä selkeää viivaa ja oli siis raskaana-tulos. Negadigiä en oo avannut kun oon digin tehnyt aina silloin kun oon ollut 99% varma plussatuloksesta. No tästäpä ei nyt apua tainnut olla. Mutta luulis että siiihen liuskaan ei negatestissä tulis muuta kuin se yksi viiva.
 
Kyllä kovaa on tää elämä pienten lasten kanssa joo ja ihan uskomattomia mulle kokoajan tapahtuu. Oon ollut lasten "survottavana" viimeiset kolme vuotta että en jotenkin osaa varoa "raskaudelle vaarallisia tilanteita"...eli seuraa taas yks uskomaton juttu...: eli lattialla oltiin lasten kanssa äskettäin ja minäkin tietenkin siellä röhnötin ja kuinkas ollakaan havahduin pian siihen että esikoinen survoi kantapäällään just tuon kohdunalueen "lyttyyn"! Että jos tämä vauvanalku selviää näistä survomisista niin kyllä on sitkeä :ashamed: Sanokaa nyt tähän sitten jotain lohduttavaa, please!!! :eek:
 
happihyppy niin se digitestihän on herkkyydeltään jotain 25? Ei se ainakaan 10 ole! Joten se ei ehkä osaa tulkita hyvin pientä hcg-määrää (eli haamuviivaa) ennen kuin se hcg nousee tietyn rajan yli, kone kun on =) . Jospa se huomenna jo sanoo että raskaana tai viimeistään ylihuomenna.
 
happis, jääris kirjoitti juuri sen, mitä mie tässä fundeerasin!!! ;)

..eli testi ei herkästi reagoi..pitää olla hcg:tä enämpi pisussa jotta näin tapahtuu..

Kovasti nyt siulle plussapölyä laittelen!!!:heart:

..ollaan me kanssa..hienoja laitteita valmistajat tekee..ja me ne puretaan kummiskin.. :LOL:

..en ajattele pahalla olleskaan happis..rupesi niin vaan naurattamaan kun yksi, jos toinenkin aina noita testejä "purkaa" osiin.. ;)
 
"Kun käytät digitaalista Clearblue-raskaustestiä, sinun ei tarvitse tulkita viivoja. Testin digitaaliseen näyttöön tulee jo raskauden alkuvaiheessa luotettava ja selkeä sanallinen tulos "raskaana" tai "ei raskaana"." :LOL:
 
Ripittäydyn :saint: .
Tässä mun paheet:
- kaivan testejä roskiksesta haamun toivossa
- availen koteloituja raskaustestejä
- olen käyttänyt saman r-testin kahdesti (en suosittele)
- leikkasin ovistestin halki, jotta saisin niitä kaksi (ei onnistunut, meni pilalle)
- olen käyttänyt ovistestejä raskaustesteinä
- säilöin pissaa pieneen purkkiin ja testasin apteekin pihalla (silloin tuli plussa)
 
Happihyppy :LOL: :LOL: :LOL: toi oli hyvä! Tunnustan myös tehneeni kaikki samat paitsi en oo samaa testiä kahdesti muistaakseni käyttänyt :LOL: . Mullakaan ei onnistunut testin halkaiseminen ;) . Mulla oli tässä kierrossa sotasuunnitelmana myös tuo että pissaan aamulla kannelliseen purkkiin ja otan näytteenmukaani kun ruokakaupasta ostan r-testin ja autossa testaan kaupan pihalla :LOL: . En kuitenkaan sitä pissaa ottanut mukaan vaan se oli kaapissa säilöttynä odottamassa kun tulin kaupasta ja dippasin testin.
 
Wauuu happis, mikä tunnustusten lista!!:D

-mie kaivelen myös roskista-oikkea roskisdyykkari :D
-avasin testikotelon kerran ja sormet verillä-Kiits, yksi kerta riitti miulle :eek:
-voi mahoton, miulta tuo O-testien puokittaminen ei myöskään luonnistunut..hajosi tuusan p**kaksi :kieh:
-O-testi näyttää raskauden-VOIN VANNOA TÄMÄN!! =)
-Pissaa olen säilönyt veskin hyllylle..mutta testaillu kotosalla ;)
..tosin..edellisessä työpaikassa, testailin kyllä nätisti koulun ala asteen veskissä..koko ajan oli 1-3 luokkalaisia lapsosia oven rivassa kiinni ja ihmettelivät SUUREEN ääneen "kuka kum-ma veskiin on jäänyt asumaan!!.. :LOL:
 

Yhteistyössä