40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
erka toivotaan että olisi nyt ovista tuo viivan vahventuminen :) ..kannattaa vielä jatkaa tikuttelua huomenna-ylihuomenna, niin näet vahveneeko/haaleneeko viiva.

Räystis Heips&ihanaista ystävänpäivää siullehin:wave::heart:

Ne homeopaattiset tipat ovat nimeltänsä DR. Reckeweg R10..itte käytän näin: alkuun 15tippaa/4xvrk ja sitten n. kuukauden päästä vähennän 10tippaan/2xvrk..voit silloin pahimpina vi****s päivinä ottaa tuon 4x15tippaa/vrk..toivottavasti apu löytyisi :)
 
Tää on kyllä ihan mahtava ketju kun tänne tulee ihan räjähtämällä tekstiä ettei perässä meinaa pysyä. =) Oon kyllä niiiin innokas taas uuteen yritykseen ja mieskin kiertelee minua kuin kissa kuumaa puuroa kun on pari kuukautta joutunut oleen ilman...vieläkään en uskalla sänkypuuhiin vaan odottelen vielä ja varmistelen ettei mitään vuotoja enää ala tulemaan (mulla kun sitä tuli jokin aika sigtten ihan yllättäen vaikka oli jo loppumasssa koko vuoto). Nyt ei vuotoa kuitenkaan enää ole pariin päivään ollut että toivottavasti tämä keskenmeno on nyt taakse jäänyttä elämää.
 
erka jos vuotoa ei ole mutamaan päivään, voitte ihan hyvin taasen aloitella "pupustelut" =) Kovasti onnea matkaan ja toivotaan pikaista plussaa:heart:!!!..ja kun mieskin sinnuu kerta kiertää ja selvästi jotain mielessä:whistle:..taitaa pitää"kuumana herkkupeppuna":p ..anna siis palaa vaan!!!:wave:
 
annekristiina niin se aika rientää ja pieni jo hoitoon menossa :| ..vaan uskoisin nopsaan sen uuden rytmin löytyvän, vaikka alkuun voi tuntuakin kurjalta..

Kovasti siullehin toivotan mukavaa Ystävänpäivä iltaa&työn aloitusta!!:heart:=):heart:

Mukavaa aloitusta pienelle Lumi tyttelille myöskin uudessa hoidossa!!!:heart:
 
Ottis
Rinja Digillä minä vain testaan, mutt uteliaisuuttani kurkin sen liuskan väriä, vaikka ohjeessa sanotaan, ett siitä ei saa välittää. Luotan siihen, että kun näyttöön tulee täysi sarvi, on ovis käsillä. Limoja ei vieläkään varsinaisesti ole, mutt pientä valumisen tunnetta, josta tietää, etten ihan kuiva ole :). Onnea simppa- ja ovisjahtiin+ :heart: !

Rominas Sulla on oikea asenne, kun kaikesta huolimatta päätit miehesi tänään kellistää. Peukuttelen täältä + :heart:!

Mur-mur mies meni nukkumaan ennen yhdeksää ja kävin hänet peittelemässä luvaten, ett tuun viekkuunsa nukkumaan. Niin kurjassa kunnossa oli, etten viittinyt alkaa kiusailla. Hän tietää kyllä mitä aikoja elellään, kun päivällä kurkki ovistestin testivilkkua, ett mitä sieltä on tulossa.

Erka Voi täti kovinkin jo ovella olla, vaikka kaavinnasta 10 päivää. Tuona päivänä mulla eka kerran km:n jälkeen heräsi halut taas ja mökillä silloin aamulla pupuiltiinkin. Oili tuli sitten kp17 kuitenkin.

Iltaa siis hissuksiin vietän Unetonta Seattlessa katellen =).
 
Ottis
Lumisydän Totta turiset, ett tää miehen kaato on työläin vaihe tässä vauvapuuhastelussa. Mutt niin himskatin tärkeä osuus, ett sitä ei passaa kuitenkaan laiminlyödä :headwall:. Haluatko RKTT-listalle?

Räystikselle terkut täältäkin :wave:!
 
Iida-K kiitos!

Vauvatoive pikaista paranemista.

Mahdotontako hyvä kuulla, että nämä oudot unet voi johtua lugeista :D

Ninni + peukutus!

Onlydream voi harmi :headwall: toivottavasti lääkkeet toimiin nopeasti.

Erka toivottavasti on se ovis nyt, niin se uusi yk lähestyisi nopeammin.

Annekristiina :hug: iso muutos sinulla ja Lumilla edessä.

Lumisydän onnittelu oilin hyödyntämisestä, joko ilmottudut tänne RKTT porukaan mukaan?

Räystis kiva kuulla sinusta :wave:

Mur-Mur jokos kävit saunomassa?

Olitteko kukaan laskemassa mäkeä tänään?
 
Ottis
Oivikki Sua just ajattelin kun edellisiä viestejä naputtelin ja sit oletkin linjoilla yht'aikaa :). Minä en ainakaan käynyt mäessä ja huononlaisesti ulkonakaan, vaikka sää oli mitä ihanin. Sulle plussatuulia täältä jo puhaltelen + :heart:!
 
Oivikki minnuun iski niin huono oloinen että saunominen jäi :( ..se on melko varmasti juuri tästä oviksen lähenemisestä johtuvaa-Pläääh :eek: ..kauhea kylmän horkka iski myös ja sen puoleen olisi ihana ollut sinne löylyn lämpimään mennä..ettei vaan olisi joku tauti pöpöinen tulollansa?..miehellä nimittäin flunssaa vaan meinaa pukata ja äänikin painuksissa.. :/

..mie toisella silmällä Mouling Rougea kattelen ja konehella istuksin, mies tietenkin kisoja seuraileepi..saas nähdä, löytyykö kiinnostusta vielä lemmenleikkilöihin kummaltakin..hirmusti kolottaa jäseniä ja viluttaa:snotty:


Mukavaista illan jatkoa kaikkille ja paaaaljoooon plussapölyä!!!:wave::heart:
 
Hyvää ystävän päivän jälkeistä päivää kaikille! Eilen piti kiirusta, kun kävimme lastenriehassa ja iltapäivällä ravintelissa syömässä. Oli muuten valtavasti porukkaa liikkeellä jopa täällä meidän käpykyläkaupungissamme. Ihana oli seurata viereisessä pöydässä istunutta paria, joka näytti olevan ensimmäisillä treffeillään. Sitten oli paljon kaveriporukoita juhlistamassa ystävyyttään. Ja tietysti lapsiperheitä. Mekin luistelun ja pulkkamäen jälkeen menimme syömään, ettei tarvinnut kotona alkaa mitään kiireessä vääntämään.

Oililla näyttää olevan monta paikkaa kyläiltävänä. Hyvä niin, tulee todella vauhdikas rktt-lista. Ja sitten perään oikein monta, monta plussaa. Jossain vaiheessa täällä olikin suunnitelmissa joukkosiirtyminen We can-pinoon ja sen me teemmekin!

Itsellä Oilioireet jatkuu vielä, joten en ole ihan varma, onko tänään jo dpo 2, mutta ei kait sen niin väliä. Pitää vaan muistaa se, kun dpo 10:nä kiivaasti testaan negaa r-testillä :)

Oivikki, miltäs se kiinnittyminen tuntui ?

Digiovistestistä minullakin on sellainen tuntu, että siihen "helposti" tulee täysi sarvi. Johtuuko sitten liuskatestien huonosta tulkittavuudesta vai mistä.

Annekristiinalle
tsemppiä töiden alkuun. Sinulla on tietysti kokemustakin lapsen viemisestä hoitoon, mutta kyllä se ainakin minulle oli kova paikka. Onneksi mies vie ja vie edelleenkin lapsen aamuisin, sillä eroaminen on minulle niin vaikeaa.

Miehen kaatamisen vaikeudestakin on juttua väännetty. Se on joskus hankalaa. Oma gyneni ei tähän mitään muita aikatauluohjeita antanut, kuin sen, että yritystä pitää olla ENNEN ovista, jotta simpat ovat odottamassa munista. Ja järkeenkäypäähän tämä on, ettei vaan ovis pääse livahtamaan ohi jonkun typerän sanaharkan, väsymyksen tai muun yllättävän takia. Joka toinen päivä -tahti on riittävä, mutta saahan sitä omaksi ilokseen päivittäinkin harrastaa. Näin siis gyneni mukaan. Muutoin ei mitään tuntimäärää irroituspiikistä tms. maininnut.

Mukavaa viikonalkua, vajaan parin viikon päästä alkaa r-testit rapista kunnolla. Vaikka onhan meillä testaajia sitä ennenkin. Kukas seuraava?
 
Ajattelin vaihtaa nikkiä mut mun atk taidoilla se ei ollut ihan mutkatonta :LOL: :headwall: :kieh: . Sotkin systeemit niin et lopulta mun oli pakko muuttaa tunnuksenikin ja rekisteröityä ihan uudestaan ja nyt tää olis niinkuin mun eka viesti ikinä täällä palstalla ja kaikki yv:t katosi :kieh: . Yritin palata vanhaan nikkiin ja tietoihin mutta herjasi vaan että tunnukset jo käytössä (niin minullapa tietysti mut en enää päässyt niillä sisään). Eli olen entinen erka nykyinen jääräpää :attn: :D :wave:
 
Tervetuloa pinoon, jääräpää :LOL: Mäkin haluaisin jättää nickistä pois painoni (sillä vuosilukuhan se ei voi olla ...), mutta en tiedä miten. Olisko siis mahdollista muuttaa nickiä, mutta pitää historian perässään?
 
Huomenia kaikille!

Terrylle myös ihanaa RKKT aikaa :flower:

Oivikki: Onko ollut joitain vihlasuja tai tunteita kohdussa?

Mur-mur: Raskauskeijulta tilasin nyt ensimmäistä kertaa ovistestejä ja raskaustestejäkin, saa nähdä milloin tulevat?

Tänä aamuna eka kerran huimasi kunnolla, kun nousin sängystä ja oli huonoa oloakin ja keittiössä haisi kala, vaikkei siellä kalaa ole, sekä kahvi maistui pahalle :x
Lämmöt pomppasivat 37 heti aamulla.
Näitä kuviteltuja raskausoireita taasen :D

Kaikille oviksen hyödyntäjille onnistumisia miehen kaadossa!! :flower:

RKKT:läisille plussausonnea ja muillekkin ketkä loppukiertoa elävät!! :heart:

mahdotontako :heart:
 
Terry kyl se on mahdollista, ainakin muilla se on onnistunut (mulla ei tietenkään :LOL: kun tumpeloin vahingossa ensin salasanan vaihtoa vaikka nikkiä vaan piti muuttaa). Keljuttaa kun kuulun mmuutamaan kerhoonkin vaikken niissä viimeaikoina olekaan käynyt mut niihinkään en nyt pääse sisään :kieh: . Toisaalta kirjoittelen niin henkilökohtaisia tänne että ihan hyvä välillä vaihtaa nikkiä. Mieskin on tainnut mun nikin huomata kun kone niin usein jäänyt auki ja välillä tulee tänne napistua hänestä et sekoitetaan vähän pakkaa välillä.
 
Ihanan aurinkoista viikon alkua kaikille :)

Ovis-testi näytti tänään plussaa, joten illalla on pakko ryhtyä tositoimiin :D Eilen olin illalla niin väsynyt, että en millään jaksanut, vaikka mielessä olikin että nyt pitäis käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen... No, onneksi se ovis on vasta nyt, niin hyvinhän tässä vielä ehtii :saint:

Eli nyt näyttää vahvasti siltä, että meikäläisen kierto on lyhentynyt , kun ovis tuli tässä kierrossa jo kp11. Jos oviksesta lasketaan, niin kierron pituus oliskin sitten 25. Hm... no en yhtään tiedä missä vaiheessa kierto on lyhentynyt, kun eipä mulla raskauden jälkeen noita menkkoja ole juurikaan ollut. Synnytyksen jälkeen aloitin heti minipillerit ja niiden lopettamisen jälkeenkin on ollut vain yksi ns. normikierto.

RKTT:läisille hurjasti plussatuulia ja oviksen hyödyntäjille tsemppiä :heart:
 
Jääräpää hyvä nikki,sopisi mullekin :LOL: :LOL: harmi että jouduit kirjautumaan kokonaan uusiksi..

terry saa nikin vaihdettua niin ettei muuta kadota,itse tein niin viime keväänä,eli muokkaa tietojasi kautta antaa tehdä sen.


Juu eli taisi jäädä mainitsematta eilen että aloitin lääkekuurin illalla,canestesin kombi yhdistelmällä ja jo nyt huomattavasti parempi olo :whistle: mulla ei ollut nyt niinkään sitä kutinaa vaan polttava tunne siksi tuli olo ettei sisään tee mieli mitään,jospa se oili tänään saapuisi, jos ei niin sit taitaa tulla ovuloimaton kierros koska mennään jo kp 14 :/ aivan ihmeellistä heittelyä näissä kierroissa.
Oireita ei ole sitten niin minkään laisia että olisi ovis tulollaa :eek:
 
Kiitos vinkeistä, Terryä en saanut käyttöön, mutta olenpa sitten Terri vai olisko pitänyt muuttaa terrieriksi.

Onlydream
, jospa se ovis olisi vielä tulossansa ja canesten ehtisi vaikuttamaan ennen sitä. Toivotaan niin, mutta onneksi on aina ensikierto.

Minnihiiri, siitä vain ovista hyödyntämään.

Ja Jänishousu-Mahdotontako, testaamaan, hus hus, heti kun testit tulee. Omaan testaamiseen on vielä niin paljon aikaa, että pitää päästä jännäämään muita.
 

Yhteistyössä