40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa palstalle jääräpää :D :D

Terry64:kin taisi vaihtaa nimensä Terriksi :)

Minnihiiri Onnea oviksen bongauksesta. Lisäsin sut rktt-listalle, onko ok? Mulla tulee menkat ovisplussasta 16 päivän päästä. Jos sulla tänään ovisplussa, niin ovis tapahtuu tod.näk. vasta huomenna (tai ylihuomenna) .

nillanilla onko tuntemuksia??? Tsemppiä plussaan ++! :heart:

Samoin oivikille peukutuksia :heart:

Mahdotontako hyvän kuuloisia oireita! Tovotaan plussaa ++!!

Inialle onnea solujen jakautumiseen ja siirtoon :heart:

Lumisydän olipa tylsää kun sellaista myrkkyä laittoivat luontaistuotteeseen. Aiemmin listailin jotain noista luonnon yrteistä, taisi olla tuolla. Kirjastosta löytyy kans hyviä kirjoja aiheesta. Ite en ainakaaan enää uskalla mitä tahansa troppia ottaa.

ON täällä piikitykset jatkuu, menee ihan hienosti, vaikka ekaa kertaa piikittelen. Aiemmissa hoidoissa (insseissä) ollut tod vähän apuja, vain clomipillerit yhdessä kierrossa. Oireita on jo nyt, kun palleroiden venyminen tuntuu. Huomenna onkin jo eka ultra, jännittää mitä näkyy..[
 
Nopeaa toimitusta rkeijulla, tänään spostissa jo luki, että toimitettu, vaikka aamulla vasta ne tilasin.Useimmiten on mennyt 4-5 pvää ennen kuin mitkään testit ovat tulleet kotiin asti, joten katsotaan, milloin tulevat.

Kävin pyörällä kaupassa , ajoa tuli 6km, vähän oli kylmää ja varovainen sai olla, ettei kaadu.

Mukavat pvn jatkot kaikille! :wave:
 
Eiks ookin jännää tuo piikittely, Solakka Silakka. Mutta sitten kun sen on pari kertaa tehnyt, on sama kuin asperiinin nappaisi naamaan. Tosin Menopurin sekoittelu ei multa useankaan piikin jälkeen sujunut kuin vettä vaan. Toivotaan sopivaa määrää muniksia näkyviin huomenissa ultrassa. Ehkä niitä näkyykin, kun kerran oireita jo on. Mulla oli ekassa ultrassa kp 7 kaikki ihan alkutekijöissään vielä.

Niin ja kiitos nickin vaihdoksesta. Mua on kokoajan häirinnyt ne lukemat siellä perässä. Nyt niistä päästiin eroon.

Jospa ne testit jo huomenissa olisivat perillä, Mahdotontako. Hui!
Ihana ilma ulkona, joten pyöräily oli varmaan kivaa, vaikka niin kuin mainitsit, niin vähän vaarallistakin. Varsinkin jos ei oo talvirenkaita.
 
Olen hyvin syvästi rakastunut :heart: . Viikonloppu oli erityisen ihana :heart: Ainoa vika vaan oli että oltiin eka kerran Stellan kanssa erossa niin pitkään. Kiltisti hän oli täällä mummin ja siskojen kanssa ollut. Äidille taas neiti alkoi heti kiukutella. Jos hiukankin poistun tytön näköpiiristä niin nousee kaamea huuto. Nyt neiti nukkuu toisia päiväuniaan.
Mitäs tänne muille kuuluu?

:heart:
 
Ottis
Taitaa kokonaan uudet tuulet puhaltaa, kun on nickinvaihtobuumikin päällä. Älkää nyt muut erää vaihtako, että pysytään Jääräpäässä ja Terrissä mukana :). Minä tein myös ovistestin, vaikka päivällä yritin itselleni tolkuttaa, ettei kannata ku kp7 vasta menossa, vaan minkä sitä ihminen luonnolleen voi. Niin se on tässä Oilin tikuttamisessakin, että kun putki aukeaa, niin se päällä pysyy, kunnes plussa ruutuun napsahtaa. Ikävä kyllä sama logiikka ei toimi r-testien kanssa :(.

Minnihiiri Onnea oviksen bongaamisesta. Nyt sitten mahdoton jyystö päälle ja plussaa tikkuun parin viikon päästä + :heart:.

Mahdotontako Sinä varmaan sitten torstaina testailet jo?? Olisi tosi hienoa saada sut yrjöklubiin. Plussatuulia + :heart:! Mulle tuli tänään paketti niin kotitestiltä kuin testikaupaltakin eli testikauppa vei taas voiton, toimitus huomaamattomasti ekana arkipäivänä tilauksen jälkeen. Kotitestin paketti oli mennyt rikki ja vähän kiva ajatella, ett siellä on koko postin väki jakelussa ihmetellyt mitä mun paketissani on :ashamed:. Pitäis kai vähän reklamoida ku laittavat pari pientä pakettia isoon laatikkoon :(.

SS Onnea huomiseen ultraan. Toivottavasti siellä jo jotain näkyy, ett aikataulu selviää. Lykkyä piikittelyyn :).

MamaStella Kiva, että viikonloppu oli onnistunut. Pikkuihmisille on toi ero äidistä kova paikka. Varmaan nyt neiti jonkin aikaa vihottelee, kunnes uskoo, ettet mihinkään katoa.

Ninni-70 Mitäpä kuuluu? Teitkö r-testin aamulla? + :heart:
 
Ihana viikonloppu MamaStellalla. Kyllä se pikku-Stellakin siitä rauhoittuu, kun sai äidin takaisin.

Ottis, ootko varma, ettei sun paikallispostissasi olisi joku ylen kiinnostunut posteistasi. Meinaan vaan, että jos usein tulee "nimetön" paketti samaan osoitteeseen, alkaa kiinnostamaan, että mitäs kiellettyä se Ottis tilaileekaan :LOL: No huono vitsi, sillä eihän siellä oikeesti kenellä oo aikaa tai kiinnostusta tällaiseen. Ja tietävät ne kumminkin, mitä siellä paketissa on tai ainakin luulevat tietävänsä.
 
Voi mahoton kun juttua tas paaaaljooon!!!..Tervehdys vaan:p

Teretulemas myös Terri&jääräpää ;) ..älkää hyvät ihmiset enempää niitä nickejänne vaihdelko, menee pien piä iiiiihaaaan sekaisin!!!:eek:.. :)


Mie täällä nyt miettinyt olen että "oliko vaiko ei!..ja tulin johtopätökseen-OLI =) ..eli oviksesta puhe..kahdella testillä tänään teistaillut ja viiva jo vaalennut, sekä lämmöt 36.83C..olenpa 99.9% varma että Oili käväisi la-su vaihteessa, kun lämmöt nousivat ja pysyneet-eli kp12-13..aikaiseen mutta ei mikään ihme.

Perinteisestihän sitä tuonne RKTT-listalle..ja miekin taidan haluta :) ..jotain pientä jännättävää tässä pariksi viikoksi-teidän kamuna:heart:..ja hirmuinen hinkuhan miulla jo sinne muutoinkin :D..eilen vielä pienet siimahäntäisten "talletuksetkin" sitten tein illasta.. ;)

Päivittäjä!(SS, Inia) ..eli jos laittelisi..mur-mur dpo-1 Kiitos:flower:
..ja voinhan mie tuonne listallehin taas hypätä..mur-mur kp14/27-29 yk10 3/2yht... :)


MamaStellalla ollut huippu rentoutus lomainen ja rakkautta ilmassa :heart: Voi, kun ihunaa!!!:)


Kaikille hurjan kovasti myötäistä plussatuulta niin rktt-listalla, oviksen metsästäjille ja hoidoissa olevillekin!!!:heart::heart::heart:
 
Mahdotontako siun testit saattaapi ola postiloorassa jo huomenissa:wave:..ainut mikä miusta on tuossa firmassa parantamisen paikka, on testien pakkaus..ei ole kuplakuoressa :/ ..muutoin olen oikein tytyväinen palveluun, kuin tuotteisiinkin =)
 
Mur-mur, tervetuloa joukon jatkoksi rtkk-listalle. Tällä kertaa ei ilmeisesti kukaan tullut samalle päivälle minun kanssasi. Olisi ehkä kannattanut, sillä kahdella edellisellä kierrolla se jännärikaveri on plussanut.

Mä mittasin muuten uuden lämpöenkan: 37,2 =)
 
Ottis
Terri Juu ihan sama vaikka kattovat, sillä vaitiolovelvollisuus niillä postissa on kuitenkin. Kotitestille voisi kuitenkin ihan oikeasti pikku viestiä laittaa, ett pakkaisivat vähän taloudellisemmin. En ole kuitenkaan terrieri-luonne, joten antaa olla :saint:.

Päätin muuten nyt sit ottaa 'järjen' käteen ja skipata ainakin huomisen Oili-testin, sillä alkaa hirvittää ku ei laskumapissa pian muuta olekaan kuin kuitteja eri firmojen r- ja o-testilähetyksistä. Torstaina jos testailen, niin loppuukin toi edellinen pakkaus ja uuden korkkaan sitten perjantaina ja seuraavalle 2:lle kierrolle jääkin sitten hyvällä tuurilla testejä ilman, ett tarvii tilata (=ilman tilaamatta :)).

Mur-mur Ihan ihkua, että pääsit jo noin pian RKTT-listalle ja taisi pupuilutkin osua ihan nappiin?? Oi että tämä aika onkin pitkä ku odottelee oviksen saapumista. Joskus tuntui, ettei olisi haitannut, vaikka tämä väli olisi pidempikin, mutt kevätkö tätä tekee vai mikä ku ei millään malttaisi odotella.

ON Olen vähän räknännyt ja tullut siihen tulokseen, ett meillä pupuillaan tänään, keskiviikona, perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina ja sit vielä ensi viikon tiistainakin :LOL:. Siis tietenkin vain ja jos gyne torstaina mitään merkkejä kasvavasta muniksesta löytää. Pitää kuitenkin vähän pohjustella. Ajattelin ottaa nyt sellaisen mutkattoman linjan ja miehelle kertoa tänään mikä on tahti.
 
Ottis
mur-mur Jap =) ! Täytyy olla jos edes ajattelee joskus haaveen toteuttavansa. Itseasiassa se mun viime viikon deja vu viime vuoden yrityksestä antoi vähän toivoa. Muistin nimittäin kuinka epätoivoiselta yrittäminen tuntuikaan ja kun pikkusen ymmärsi löysätä tärppäsikin. En siltikään nyt löysäile, mutt jotenkin on sellainen olo, ettei SE niin mahdotonta olekaan :saint:.
 
Ottis se + vaatii KYLLÄ työtä/työstöä.. ;) ..vaan, mikäpä tässä elämässä ei vaatisi!! :wave:..tässä hommassa olisi vaan noiden henkilökemioiden kohdattava..meillä ei ainaskaan suutuspäissämme pupustella :( ..monasti mennyt parhaat "tärppihetket" hukkaan juuri tuon eripuran vuoksi..koetetaan nyt paremalla onnella tällä kertaa :) hyvin ainaskin alkanut..nyt vaan toivon kovasti Kolposkopiastakin hyviä uutisia!
 
Mullakin ovistesdtissä tänään haaleampi viiva kuin eiolen ja ajattelin että jos vaikka ovis on tänään :D tai sitten ei ole :headwall: . Niin kahden viikon päästä alkais se eka yrityskierto. Lämpöjä en ole koskaan mittaillut mut eilen vilutti niin että mittasin ja sen oli 37,04 :eek: . Mulle tuo on jo melkein kuumetta eli mites ne lämmöt oviksen tienoilla menikään?
 
Ei tule ei oili tänne päin :headwall: negaa siis testattu,taisi tulla niin huti kierros kun olla ja voi :headwall:
kp:llä 6-8 oli jomotusta ja silloin en testannut mutta tuntuisi luonnon vastaiselta että ovis olisi ollut silloin koska vuoto loppui vasta kp:llä 5 ja limojakaan ei ole tullut.
Sori oma napainen sepustus...
 
jääräpää vaikia sanoa lämmöistä siun kohdilla jos et niitä normaalisti mittaile/tarkkaile..mutta sen 0.03-0.05C yleensä nousevat kun ovis ollut!!

..jos siun r-testit jo olleet "puhtoisia" EI viivaa ja ovistesti näyttää tänään haalempaa viivasta kuin eilissä päivänä, uskoisin oviksen jo olleen:wave:..nuo lämmötkin voisivat sitä tukea. =)
 
Pitäisköhän mun vaihtaa nimimerkiksi " delfiini" tai punkero67 tai pallovalas tai BigMama42 tai "soon 100 kilos" :LOL:
Meinaan kävin eilen vähän vaatekaappia läpi, ja kaikki housut ahdistaa, nappi kiristää , mun on vissiin pakko tänään illalla lähteä ostamaan isommat housut tai jotkut mammahousut,
vaakan mukaan painoa on jo tullut 2 kg, vaikka on viikkoja menkoista laskien 7+5 ja todellisuudessa ultran mukaan noin 7+1.
Mies on ihan tohkeissaan mun pyöreistä rinnoista, olen yrittänyt varoitella että nauti nyt, kohta ne siitä lätsähtää, tämä on väliaikaista......vuodot tuntuu rauhoittuneen, ja ollaan nautiskeltu seksistä, ilman paineita.
Olen ihan sikaonnellinen, kunhan osaisi olla pelkäämättä.
Mulla on yksi kaveri, joka on melkein astrologi, osaa tulkita ihmisten syntymäkarttoja.
Pyysin häntä katsomaan mun karttaa, ja oli tutkaillut sitä, ja soitti sitten myöhemmin ja kertoi että iso elämänmuutos on tulossa, koko elämä muuttuu, mutta positiiviseen suuntaan, ja tämä muutos on minulle suuri ilo ja helpotus, pelkkää hyvää oli kartalla !
Kysyin että osaako arvata mitä se voi olla, ja hän sitten kysyi että oletko raskaana...........
 
onlydream kyllä ovis voi olla hetikin menkkojen jälkeen!!!..joko siis olleet tai vielä tulollaan, testaile vain 2xvrk vähintään:wave:

Miulla esim. normaalisti kierto tuon 28 ja ovis yleensä kp14-15 ..vielä saattaapi siulla siis olla tulollansa ja joka kierrollansa ei ole ne tuntemuksetkaan(vihlaisut, jomoukset jne.)yhtä vahvoja..miulla oli nyt vain molemminpuolista jomotusta, kun taas toisinaan ihan kirvelee/polttelee :x
 
Kelläs se olikaan täällä hiiva, olen vähän pihalla.....
Minuahan se kiusasi loppuvuodesta, ja vielä juuri ennen ovistakin tammikuussa, aloitin syömään sitä KarpaLactia jossa on maitohappoa ja Karpaloa, ja hiiva on pysynyt poissa. Ei kutise, suosittelen.
 
ottis, testattu on tänäänkin mutta samaa negaa näyttää. mittasin tänään päivällä lämmön ja näytti 36,0 astetta. onkohan nämä pakkaset laskenut ruumiinlämpöä kun normaalisti minulla ennen kuukautisia on laskee 36,5:een :LOL: Mut ehkä tuo lasku on merkkinä nyt tädin lähestymisestä. :( pikkasen on tänään alkanut jomottaa alavatsaa.

Mutta, sain varattua ajan miehelle ja minulle väestöliiton lapsettomuusklinikalle alkukäynnille. aika on maaliskuun ensimmäisellä viikolla. vähän pelottavaakin mennä tutkimuksiin, ties mitä siellä paljastuu, mutta selviääpähän asiat. palvelu oli ystävällistä puhelimessa ja tuli mukava olo :hug:. lähettävät esitietolomakkeen kotiin etukäteen täytettäväksi. taisi sanoa että silloinpaitsi haastattelu lääkäri tekee alatutkimuksen minulle ja katsovat ultraäänellä paikkoja. (vai oliko se ultraäänitutkimus määrä tehdä ekalla käynnillä yhdellä toisella klinikalla mistä kysyin ensin aikaa mutta aika meni liian pitkälle).

Joka tapauksessa nyt tuntuu että olen ihan hyvissä käsissä. aattelin ensin perua vyöhyketerapian säästääkseni rahaa, aika sinne varattuna viikon päästä, mutta sitten ajattelin että antaa olla, onhan minun hyvä rentoutua siinä välissä ja jos hoidosta jotain muutakin hyötyä on niin sitä ei kannattane katkaista.

kiukkuinen olo, mikä sekin viittaa tädin läheisyyteen :( ärsyttää äitinikin kommentti "että niin, yhden hänen naapurinsa lapsi yritti raskautumista pidempään ja sitten kun hankkivat kaksi kissanpentua, niin heti tärppäsi." vastasin ärsyyntyneenä että niin, pitäisikö meidän hankkia kissanpentuja johon äitini että no ei hän sitä tarkoittanut. hänkin sitä mieltä että kun lopettaisi stressaamisen niin jo onnistaisi. Ai että alkaa v******* nuo stressikommentit. Kun luulen, että oikeasti stressaamisen merkitys saattaa olla aika pieni. P******!

Minulla on varmaan sekin kun oon vielä hoitovapaalla kotona ja tässä on aikaa keskittyä jonkin asian haluamiseen vähän liikaakin. nää asiat pyörii päässä vaikka eihän me olla lasta yritetty vielä kovinkaan kauaa kun vertaa moniin muihin. Ja onhan mulla jo yksi lapsi, meijän ihana tyttö
:heart: josta olen tietenkin superkiitollinen :)

Että tällaista omanapaista aatosta täällä :snotty:
 

Yhteistyössä