40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
LB mie en suurin surminkaan lähde mihkään uimahalliin tai vastaavaan laitokseen uimaan-IIIKK!!!! |O ..kesäisin jostain pusikosta molskahdan äkkiseltään kroolaamaan ;) tai sitten kesälomalla kun vuokrataan mökki, siellä saapi ihan "Eevan" asussa sitten polskia :D

..kyllä minnuu nuo kiloni sen verta häiritsevät, etten halua esim. yleiselle uimarannalle mennä uimapuku päällä..joskus kyllä keljuttaa, yleensä ei =) ..en ole mikään auringonpalvoja muutoinkaan.

Jos tällaisille pyöreille mammoille olisi täällä meillä päin oma ranta, Avo't, sinne suuntaisin :D ..rantsussa kyllä poikasen kera minä tai iskä käydään mutta mie en ui silloin. Mies käyttää poikasta sitten talvella uimahalissa tai kylpylässä..varpaita mie kesällä yleisellä rannalla lilluttelen sitten vedessä ja muutoin vaan vähissä vaattehissa rötkyilen, no problem olleskaan ;)

Sepa se mullakin on mur-mur etta lahinna ittee ne kilot hairitsee, kun ei oikeesti huvita mitaan vaatteita ostaa kun joka puolelta kirraa ja rollot roikkuu. Mulla ne lihat on keraantynyt tohon mahan paalle ja takamukseen, reidet mulla on ollu polkyt aina, mutta on nekin osansa saanut :kieh:

En suostunut ostamaan uusia farkkuja tassa vahan aika sitten, kun paatin etta minahan en noin isoja halua! Kaapissa on monia melkein kayttamattomia, jotka jai sillon pieniksi kun aloin tupakan lopetuksen jalkeen paisumaan tasaseen tahtiin, yks kerrallaan housut jai kaappiin roikkumaan :eek:

Nyt siis on han suuressa viisaudessaan paaattanyt etta uiminen on fiksua hommaa, ei tuu paljoo hiki ja olo on kevyt vedessa :saint:

LB uiminen ON hyvä:wave: ..ihana kellua ja oloinen niiiin kepoinen ;)

..miulla on tasaiseen joka puolella liikaa ja vasitenkin masun päällä-sellainen "omenainen-nainen".. :LOL:

..vaan ei pitäis oikeesti naureskella kun se ei ainkaan lisää tuota hedelmällisyyttä.. :/

Ottis
Taavi166 Sitko olet, kun olet malttanut olla testaamatta. Plussatuulia täältä puhaltelen+ :heart:! TOTT-päivän kunniaksi ainakin voisit testata :).

Vaatekeskusteluun Mä katoin viime viikolla uusinta Elloksen luetteloa jo suunnilleen kuolaten, kun siinä oli paljon tunikoita, jotka peittäs kesällä kivasti vauvamahan, tai pikemminkin mukavasti vihjais siihen :saint:. En minä ainakaan haluais vauvamasuani piilotella. Olen kuitenkinsen verran pieni, etten varmaan tarvis varsinaisia mammavaatteita kuin vasta 'syssymmällä' :whistle:.

LB Onnea laihdutuskuuriin. Uiminen on varmasti ihan kiva ja 'kevyt' laji. Mä vaan olen niin huono uimaan, ett en sais ikuna kuntoani uimalla kohoamaan.

mur-mur Kiitos hyvistä linkeistä. Kurkin sitten illemmalla, kun mies nukkuu. Sehän pitäis mua hulluna jos yllättäis rysän päältä :LOL:.

Ollos hyvä vain Ottis =)
.. mie olen kaikki mahdolliset jo varmaan käynyt lävitse ;) vaunujahin oli kahdet ennen plussaa-ne jo kyllä myyty etiäpäin..vaavin vaattehia on kaapissa yksi hyllyllinen ja varastossa mm. pinnasänky, turvakaukalo, sitteri, hoitotaso..ne myös osteltu "tulevalle"..siellä odottelevat..tai sitten myyn poijjes ajan kanssa..en kuitenkaan vielä :)

Siis ei voi olla totta!! Käväsin suihkussa ja vielä yhden ovis liuskan laitoin kehiin, enkä meinannut uskoa silmiäni. Siihen tuli aika vahva viiva, melkein yhtä vahva kun testiviiva :LOL: Ja limaa kans nyt selvästi myös, ja tooosi venyvää, nytkö vasta muka ovuloinkin..mutta miksi lämpö jo nousussa myös..ei tästä taas ota selvää Erkkikään.. :headwall: Taidan testata vielä huomennakin että miltä sitten näyttää. ÄÄK, nallun kellistys tänään, ja pikku kinaa aamusta oli..Täytyy lepyttelyt alkaa heti kun kotio saapuu,jospa sitten olis varmistettu se et jos ovis nyt vasta tulee.
Mulla ei tämä ole tavallista ollenkaan, oisko Femarin vaikutusta kuitenkin että kierto pitkittyy.
Ihmettelinkin tuota selän kolotusta ja munisten särkyä että miten vielä juimii vaan jos oili jo aikapäivää kävi..Mutta sepä selittää nämä kivut ihan täysin..

Uinnista minäkin tykkään, on tosi virkistävää ja hyvää liikuntaa, kun vain saisi aikaiseksi mennä hallille.
Enkä vauva masua piiloon laittais vaan ylpeä olisin ja mielellään antaisin näkyä, pääsispä ostamaan niitä kolttuja jo, sellaisia nuorekkaita haluaisin minäkin. =)

Murmur Minua kanssa kyllä kiloni nolottaa uimahallilla mutta olempa huomannut että kaikenlaiset mammat siellä uivat, kokoiset ja näköiset. Ja paljon meitä nuorempia joilla kilot on kertyneet. Eli rohkeasti mukaan vaan, jos uimisesta tykkäät.
Muo aina nolottaa myös nuo aiemmista raskauksista tulleet raskaus arvet, niitäkin on tosi monilla muillakin..Ja minkäs niillekään teet, taas tässä olis valmis uusiin kiloihin ja arpiin vaikka tietää että sehän se vaavin hinta on myös, rupsahtaminen ja venyminen :D

Ohhoh I-K sulla uudestaan ovisko vai ymmarsinko oikein? Nyt vaan lepyttelya kehiin ja toimeen :)

mur-mur sullahan on melkoinen arsenaalia jo kaikkea tarviketta! Ma en oo uskaltanu mitaan ostaa, vaikka uhosinkin sillon viime kevaana kun olin hoidoissa etta heti kun tuun raskaaksi lahden vauvanvaateostoksille! Sitten en kuitenkaan uskaltanut :$

Yks sellanen pieni vauvapuku tuolla kaapissa kylla kummittelee, oon ostanut sen joskus jollekin kaverin vauvalle lahjaksi mut sit jostain syysta en oo sita lahettanyt. ja siella sita aina joskus hiplailen ja viikkaan takaisin hyllyyn... :snotty:

Voih, kunpa paasiskin ostelemaan kaikkea pienta ja sopoa. taallahan on aivan sikahalpoja vaatteita, siis myos paikallisille halpoja, parilla liiralla saa potkupukuja yms. sopoa =)

aaaa, nyt haluais pikkuvaateostoksille ja heti! :headwall:

I-K Saattavat nuo siun lämmöt olla koholla jostahin muustakin, kuin oviksesta!!..Lämmöt eivät itsessään ole olleskaan hyvä mittari, niitä pitäisi seurailla enemmänkin, jotta päsee jyvälle oman kiertonsa, eri vaiheiden lämmön muutoksista.
..joten ovistestit, limat ja muut tuntemukset paljon pare:wave:

Little Bear juu, mie olen aikas rohkeasti ostellu kaikkea ihunaa:)..ja ne on käytettyjä, vielä to-del-la hyväkuntoisia..muutama vaavin vaate on uusia.:heart: ..nuo ihan pienet, alle 70cm vaatehet sailyvät monasti todella siistinä ja niitä sitten olen ostellut nettikirpiksiltä&huuto.netistä

Little Bear Ei ovista uudeleen vaan vasta nyt.. :headwall: Aloin tikuttamaan kierron 9 päivästä lähtien ja koko ajan hailua viivaa vaan on näyttänyt ja kun mulla on lyhyet kierrot niin päätelin että ovis jo ehti mennä aiemmin. mutta äsken kun vielä tikutin niin tulikin aika selvä viiva testiin, eli oili onkin vastu tulossa joka ei ole mulle tavallista että näin myöhään tulee..Olen ottanut Femar nimistä lääkettä ja luulenkin nyt että se vaikutti asiaan ja munikset kauvemmin kasvoivat..Ivf hoidoissakin mun kierto piteni, että varmaan tuo Femar nyt vaikutti asiaan..tai joku josta ei nyt vaan tiedä et mikä olis?? Mulla ei juurikaan kyllä kierron pituus heittele. Mutta onhan se mahdollista.

murmur Lämmöistä ei tosiaan yksin voi päätellä mitään, varsinkaan jos noin satunnaisesti mittaa kun minä..
Tunnustan myös että kuumeilen niin hurjasti että jokunen vaavin vaate on jo valmiina kaapissa. Eiköhän niille pitäjä löydy jos en omaa tule niin jollekkin myyn tai annan sitten pois..

Jokainen tekee tyylillään: Osa ostelee jo edeltä tai sitten kun plussaa..toiset eivät uskalla ostaa kuin vasta usiamman kuukauden perästä-kaikki sallittua&normaalia minusta!! :)

Kyllähän minua jo siskottii pitäneet hieman "pönttönä" :p kun edeltä kaikkea muutahin kuin vaatteita hankkinut olen..poikanenhin jo kyseli, "mitäs Äiti tehdään nyt noille vaatteille ja tavaroille"?(tarkoitti sitä kun vauvaa ei tullutkaan..) ..sanoin, "annetaan vain olla jemmassa jos ei sitten tarvita, äiti lajoittaa vatteet ja myy tavarat"..juuh ja tämä on kyllä poikasellehin tuttua, eikä hän mitenkään "ihmeenä" asiaa pidä kun mie NIIN paljon teen ostoksia netin kautta ja Posti Pate kantaa välistä selkä vääränä meille pikku paketteja&paketti osoitekortteja :D

Ennemminkin muut pitävät tätä jotenkin outona ja kummallisena?..mie en sitä osaa ajatella noin, vasitenkaan kun ostoksiini ei ole mennyt suuria summia rahaa..kyllä mieskin jossain vaiheessa toppuutteli, mutta kun näki että teen oman pääni mukaan, luovutti ;)

Nyt en ole ostellut enää pit-kil-leen mitään..yhdistelmiä katselen edelleen "sillä silmällä" ja jos sopivat kärryt sattuisivat kohdille, vieläpä sopivaan hintaan, ne varmaankin ostaisin. =) ..ja sitten ehkäpä saattaisin myydä poijjeskin..naisen mieli kun saapi muuttua nopsaankin.. :saint:..mie olen ihan mahdoton tekemään kyllä kaupoja kun sille päälle satun..nyt ollut sellaista "rauhallisempaa"..kevät kuitenkin keikkuen tulevi B)

..poikaselle voisi huutiksesta kattella jotain kivaa kevääseen =)

Ottis
Iida-Karoliina Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower:! Nyt vain tositoimiin ja miestä pehmittelemään, ettei pääse kovalla vaivalla havaittu Oili livahtamaan ohi. Onnea puuhasteluun. Mullakin vähän miehen kaato mielessä, ei niin ett erityisesti haluttas tai huvittas, mutt kun on sellainen olo, että 'pitää' :ashamed:.

Ottis
Mur-mur Katala oot :saint:! Katoin noita mammavaatteita ja tuli sellanen hinku, ett just heti saatava täksi kesäksi tollanen masu itelle :). Joten ei kai auta ku alkaa hivuttautua suihkuun ja miestä sitten vähän pehmotella puhtosena :whistle:. Heipat :wave:!

Rinja ja Rominas Miten on oviksen bongailu edennyt? Vai niinkö sitä kokopäivätoimisesti nyt vauvaa puuhaillaan, ettei millään ehdi kuulumisia kertomaan ;)? Plussatuulten puhureita teille nyt ja myös n. 2 viikon päästä + :heart:!

Ihanasti tänäänkin tekstiä tullut tänne.

Tervetuloa jääräpää :D

Terri kiinnityminen ei tuntunut miltään :eek: ja senkin takia tänää aamulla oli sellainen vahva tunne, että ei siellä kohdussa enään ketään ole :( . Päivän mittaan sitten vähän pääsin tästä eroon ja päätin, että minä en voi tätä tietää ja nyt vain odotan nämän jäljellä olevat päivät, mitä sitte testiin tulee. Päätin testata la, jotta voin sitten sulatella tulosta rauhassa.

Minnihiiri onnea oviksesta ja mukavaa rktt aikaa, mukava kun meitä on näin paljon nyt!

Solakka silakka sinulla eteenne hoito ripeästi, huomiselle peukutukset!

MamaS kuulosti ihanalle teidän vkoloppu.

Vauvatoive kivaa, kun sinulle kuuluu hyvää =)

Ninni negasta pahoittelut. Hyvä, kun tilasit sen ajan niin ei sitä tarvitse enään miettiä. Ikävää tuollainen stressi vaikuttaa puhe, mutta varmaan on niin kuin moni on sanonut, että puhja ei osaa mitään muuta oikein sanoa. Kyllä on varmasti myös monia esimerkkejä kuinka on naisia raskautunut kovissa stressitilanteissakin, niistä vaan harvemmin puhutaan.

Mur-Mur kvioja linkkejä, katsoin noi tuubi kuvat . Tuommoisen vihreän linna logolla varustetun haluaisin :saint: . Minäkin netistä välillä katselen keisejä ja haaveilen siitä pikkumurusta, joka niitä käyttäisi.

Ottis testaa vaan, niin teidät missä menet, toivottavasti on hyvä näkymät siellä ultrassa sitten.

Inia kilo kaupalla onnea huomiseen siirtoon!

murmur Minäkään en nyt vähään aikaan ole mitään ostanut, tuolle kälylle vain ostelin. Ihan ihana Mobile esim löytyi huuto netistä. Kalliita juttaja en myöskään ole ostellut, jotain tarjous juttuja olen pongannut, mitkä oli niin ihania..tuon vauva kuumeilun alussa kun tuota toivoa oli enemmän vielä..En tuota niin pöhkönä pidä kun uskoa oli silloin että kyllä vielä onnistuu vaavin saanti.Nyt jarrutella täytyy kun enempi epävarmaa taitaa toivottu tulos olla kuitenkin..
Keskustassa on tuo vauvatarvike liike voi kun tekis mieli päästä sinne ostoksille, mutta en ole ilennyt kertaakaan käydä.. :D

ottis Eipä mullakaan nyt kamalasti haluja ole, tuo selkä kun särkee ja muniksia myös edelleen, kuin kovemmanpuoleise kuukautis kivut olis, muutta jospa siellänyt oliskin kunnon follit kasvamassa, toivon näin ja haluja koitan keräillä jospa ne tulis kuitenkin kun puuhaan pääsee.. Mies kotiutui juuri.. :LOL:

Hei Iida-Karoliina, ostin ne Karpalactit ihan tavallisesta luontaistuotekaupasta.
Joo, itse asiassa tänään kun menin ostamaan niitä isompia housuja itselleni, ostin kaksi bodyä, neutraalin värisiä, koko 56 cm ja toisessa lukee että " I love my daddy" ja toisessa että 50 % äiti 50 % isi.......olen ihan pöllö

Yhteistyössä