40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
...ja Stockmannin kanta-asiakas alesta ostin mammafarkut 19.90 euroa ja on ihan liian suuret vielä......kysyin nuorelta myyjältä että mistä ne löytyy ja pelkäsin että se kysyy " ai sulleko vai sun tyttärelle,mummeli......hmm.......niinkun joku kerran osti niitä vaihdevuositippoja.......

Ottis
Oivikki En minäkään sen ainoan oikean raskauden alussa tuntenut mitään, en osannut edes ajatella olevani raskaana. Niiden 2:n kemiallisen kiinnittymisyritysnippailut tunsin kyllä, joten tuntemisista ei voi mennä sanomaan mitään. Pidetään kiinni siitä, että raskaana olet :)!

I-K Minä virittelin itseni ns. halutilaan ja menin suihkupuhtosena miehen viekkuun, kun hän oli alkamassa nukkumaan. En pahemmin lämmitellyt, vaan kysyin, ett "Olisko mitenkään mahdollista saada pippeliä?" Mies oli kymmenen sekuntia hiljaa (oikein laskin :)) ja sanoi sitten, että "Väsyttää, väsyttää ihan mahoton." Siihen kysyin, että: "Ei kuitenkaan päätä säre?" ja purskahdin nauruun. Mieskin sai naurun itsestään tiristettyä ja sanoi olevan kiva ku me kaikki (kissa mukaanlukien) ollaan yht'aikaa nukkumassa. Vähän se yritti mua toppiksen helmasta pidätellä ku sängystä lähdin.

Meinas alkaa kiukuttaa, mutt mitäpä se tässä auttas. Minä olisin yhteisten aikojen alusta asti mennyt ton miehen kanssa ajoissa nukkumaan, jos tuolla pedissä jotain joskus tapahtuisi. Muistanpa ne rakkauden täyteiset alkuajat, kun hän oli tänne just muuttanut miten menin melkein kehräten kanssaan yht'aikaa nukkumaan, vaikka ei nukuttanutkaan ja sit ku yritin vähän lämmitellä seksipuuhiin, niin työnsi vain kättä pois tai käänsi selkänsä. Silloin päätin, ett on mulla parempaakin tekemistä alkuyöstä kuin tuijotella hämärään kattoon ja kuunnella kun toinen nukkuu |O.

Just nyt (kuitenkin) sellainen olo, että p***kat, menköön tämäkin kierto huti, jos ei ton enempää kiinnosta.

Voi Ottis:hug:..tämä on pirun vaikia laji, myönnetään taas:(

..pitäishän sen siun miehen hiljaksiin vain tajuta se että raskautuminen ON mahdollista vain määrättyyn aikaan kuukaudesta..EI siis silloin kun hänellä halut hyrrääpi!!!|O ..minnuu niin harmittaa kyllä siun puolestasi ja ihan siksikin kun tiedän TARKKAAN tuon tunteen, miltä siusta nyt tuntuu..:ashamed:

Sinä vielä HYVIN selkeästi ja nätisti pyysit "pippeliä" :p ..ja hän valitti vä-sy-mys-tään..voi paska sentäs nuo miehet :kieh:

..saanko Ottis udella, onko siun miehesi hyvin iltauninen?..
..miun on ja jos mielin saada "pippeliä"&"simppasia":whistle: on miun mentävä kyllä hänen kylkeensä tuossa 21.30 mennessä..muutoin ei homma luista kun Nukkumatti jo heittää sitä unukkahiekkaa hänen silmiinsä niin aikaiseen :/ ..vaan hällä kun kello soi aamulla jo viideltä, sen ymmärtää kyllä. Nyt kun vapaata pari päivää, mies kattelee Vancouverin kisoja virkeämpänä ja miekin siittä sitten hyödyn ;)

Minnuu alkoi vi**ttamaan tuo Verkkoapteekki..kyselin taas tänään niitä LadyVita mama tabuja-vastaus oli, "ihan näin päivinä pitäisi maahantuojalta tulla".. just just, samaa hokeneet jo pitkään :kieh: ..laittelin s.postia että haluan perua kaupat, jos eivät keskiviikkoon menessä pysty toimittamaan tilaustani miulle..saakutti sentäs, siellä kuitenkin seisoo miun rahua 17eurosta..kyllä 3viikkoa on liian pitkä aika odotella!! :(

Aiemmin olen ollut heidän firmaansa tyytyväinen ja tilaukset tulleet nopsaan.

Kun täällä juttua karpalactista, niin saman asian ajaa myös karpalotee tai mehu. Ocean sprayn karpalomehua juodaan meillä.
:heart: ihania kuulumisia vauvatoive olisi todella kivaa ostella noita äitiysvaatteita.
Onneksi sentään voin ostaa mielinmäärin niitä ihanan värisiä vauvanvaatteita Stellalle. :)
Voi että, kun minua himottaa makea. Olen syönyt muutaman suklaapatukan ja n.400g pussin vielä karkkia. Silti vaan tekee mieli lisää. :eek: :LOL:
Ottis miehet on joskus tosi hankalia :( :hug:

mur mur nyt vaan meinaa kauheeta flunssaa iskeä päälle. Kurkkua kivistää ja lämpöä 37.6, joten kierrän salin ja tanssilattiat tovin kaukaa. Kyllä lihon helposti, ei kai sitä muuten olisi joutunut raskauksissa sitä +30kg extrataakkaa kantaa.

Harmitus sentäs jos tauti iskee MamaStella :/ ..nyt vaan lämmintä juomaa, troppeja sopivasti ja lämpimän peiton alle..ja tietysti sen ihunan Liamin kylkeen:heart: ..ja kohta olet taas terve ja virkeä =)

Kauniita unosia miunkin puolestani!!:wave::heart:

Ps. Miulle tullut myös raskauksista painoa aikas huimasti, ekasta 20kg ja tokasta 23kg :p

Ottis
mur-mur Kiitos myötätunnosta. Kyllä saa kysyä ja kyllä, mun mies on hyvin iltauninen. Viikonloppuisinkin (jos ei juo) tuntuu, ett ihan piruuttaan menee ennen ysiä nukkumaan, ettei vain tarvis akan kanssa seurustella ja pahimmillaan oikein ääneen laskee ja huokailee kuinka pitkä aika siihen onkaan kun pääsee nukkumaan. Toi siis kärjistetysti, sillä nyt vi***taa ja raskaasti :headwall:. Ei muuten, mutt ku ei hänkään minussa niin hirveitä intohimoja sytyttele, ett tätä ihan vain omaksi ilokseni tekisin, vaan s**tana just sen lapsen saadakseni :headwall:.

Kyllä näistä jutuista on niin paljon puhuttu, ett mun mies takuulla tietää mihin tahtiin vauvoja tehdään ja nimenomaan ett otollinen aika kuussa ei todellakaan ole kuin vuorokauden paikkeilla. Enkä mä nytkään (p***kele!!) olis niitä simppoja itelleni halunnut, ku saada vaan vähän hänen pussejaan siistittyä :headwall:. Ja vielä kerran ruma sana: Perskutarallaa!! Ja sit toisekseen: Toi ukkeli sentäs joskus ennenvanhaan halusi aamuisin harrastaa seksiä ja mut ammoin usein niin herättelikin hyvää päivään, mutt nykyään on mun aamuvirkulla miehellä aamuseksikin pannassa :(.

Pitääkö tästä totisesti lähteä jotain 30 veetä lainaamaan? Joskus niin hirveästi harmittaa, kun ite kuvittelee elävänsä elämänsä parasta aikaa ja seksinkin luulisi olevan osa sitä niin ei, ei, ei.. Mun aiemmat miessuhteet ovat kyllä seksin suhteen olleet totaalisia poikkeuksia tähän suhteeseen verrattuna. Kyllähän mun mies varmaan tällä menolla luulee olevansa kovinkin haluttava ja voivansa kaikessa tehdä ihan mitä lystää, kun aina pitää olla vonkaamassa. Vaan totuuttakaan ei viiti sanoa ku sittenhän se vasta hankalaksi tämä homma menisikin :(.

MamaStella Kiitos sinullekin :flower:! Miehet osaa olla hankalia tosiaankin ja vaikka kuinka yrittäisin nyt ymmärtää, ett mies on väsynyt jne., niin siltikään en ymmärrä :headwall:.

Oi, onneksi ei vielä sitä plussaa, kerkeät vielä leppyä Ottis:saint: ..vaikka mies ei sitä kyllä ansaitsisi!!!..:kieh: ..mutta sen vaavihaaveen vuoksi kuiteskin:heart:

Piru kun nämä on hankalia juttuja ja jokaisella on omat "mörkönsä"..eikös vain :| ..nämä on arkoja asioita kertoillakkin, vaikka näin anonyymisti..mie henk. kohtaisesti olen kyllä kateellinen sellaisesta parisuhteesta, jossa tuo "homma" pelaa-vasitenkin kun vauvasta haaveillaan!!..miusta on niin vää-rin, jos täyty alkaa naisen vonkaamaan tuossa tilanteessa:eek:

Minnuu ei monastikkaan ne "leikit" kiinnostaisi, mutta tuon haaven vuoksi skarppaan..ja onneksi välillä se on myös mukavaakin. ;)..koetan kovasti aina oviksen tietämillä tsempata, ettei tulisi suurempia kismoja sotkemaan "pupusteluja" ..tämmöistä tämä vaan on..

Meillä Ottis pikkasen sitten eri meininki: Sie haluaisit(ainahin oviksen aikoihin) ja mies ei anna..mie en niinkään aina haluis ja mies taas olisi hanakampi..tai oikiastaan, kyllä mie oviksen aikaan olen hanakampi :p ..mutta muulloin sitten en oikein innostu-ainakaan helpolla..vaadin vähän lämmittelyä..niin kuin nyt kunnon kone ainahin, että "hyrrää" pehmeämmin :p

Oli meillähin se eka puoli vuotta aikas sexi painotteista tuo suhde, vaan siittä se alkoi tasaantua. Välistä mie kyllä villiinnyn ja yllätän itsenikin-JIHAAAAA!!!:wave: :D

Ottis
mur-mur Niinpä. Musta tuntuu, että meillä ei mies koskaan halua ja yleensä kyllä suostun jos haluaakin (siitä on kyllä aikaa), vaikkei niin mieli tekiskään, mutt silloinkin silmissä siintää ne oikeaan aikaan saatavat simppaset :saint:. Tätä tämä elo nyt on ja huomenna nähdään olenko leppynyt. Nyt on sellanen mieli, ett pistän jalat ristiin kolmeksi kuukaudeksi ja katotaan sitten haluttaako miestä. Luulis kuitenkin vauvahaaveen hänelläkin olevan sen verran voimakas, ett ymmärtäisi.

Mutt nyt pidemmittä marinoitta painun nukkumaan. Huomenna aamu uus :). Kauniita unosia itsekullekin :wave: :wave: :wave: !

Alkuperäinen kirjoittaja Little Bear:
Ei oo kauan ku taas kuuulin tuon miehen veljen vaimolta, joka oli 3 kk yrittanyt ykkosta ja sit oli "ollut ajattelematta asiaa" ja kas, oli tullut raskaaksi. Ja se aina sanoo, etta kylla se tietaa milta musta tuntuu, kun ei tule raskaaksi...3kk on vahan eri asia kuin 3 vuotta, mutta öh, toisesta korvasta sisaan, toisesta ulos. Ymmarran etta vaikea on loytaa mitaan lohtusanoja tammmoselle "puurtajalle".

Enpa ma itsekaan osaa mitaan lohduttavaa sanoa muille jotka ei raskaudu helposti, ku vaan etta yrittaa niin kauan kuin se on mahdollista ja tuntuu oikealta. :)

Ma voisin muuten laittaa ton mun ihramahan tollaseen raskaustuubiin, sen verran paassy potsi kasvamaan :p
:LOL:

little bear :hug:

Jääräpää ja mur mur, minä oon kotona syksyyn saakka, täytyy mennä sitten töihin taloudellisen tilanteen takia. Eikä yhtään yhtään eikä yhtään innostaisi mennä sinne töihin. Eli toivotaan pikaista raskautumista.

Ottis, ootko käyny missä tutkimuksissa vielä? Nythän sulla on aika varattuna johonkin. Kiitos lohdutuksen sanoista :) Ei sitä kinä tiiä miten käy, on nää niin ihmeelllisiä nää raskautumissysteemit nyt kun on lukenut erilaisista ihmiskohtaloista.

Plussapölyä paljon kaikille! ++++++++++++++++++++

Kauniita unia Ottis&ninni-70:wave:

..älä niin pitkään kuiteskaan jalkoja ristiin Ottis..:)..kunhan kevät tulee kunnolla kohisten, voipi miehesikin olla "hanakampi" ;)

ninni-70 minulla ei ollut sitä työtä odottamassa, kun äitiysloma&kodinhototuki kausi loppui :/ ..kyllähän taloudeliseti meilläkin menisi paremmin jos kahden palkalla elettäisiin..mutta työtä täytyisi olla tarjolla se 30h/vko vähintään että se kannattaisi-tarkasti laskenut sen olen!

..eipä ole tarjolla ollut ei..mie olen sen päättänyt että esim ylimääräisen saturaisen(netto) takia en ala poikasta kiskomaan aamulla kukonlaulun aikoihin ylös ja olemaan sitten itse p**ka akka, väsy&pinna tiukkana..no way!!

..me makseltaisiin lapsesta kuitenkin hoitomaksua se 200e ja 56e työmatkakulut miulta, nämä kuitenkin siitä palkasta vähennettävä ensiksi. Tyotä vain tarjottu/tarjolla muutamia tunteja viikossa ja niillä tuloilla tulee vain paha mieli :( ..myyntityössä kun ei tuntipalkka ole kovin korkea tai pitäisi tehdä paljon iltoja tai vikonloppuja sitten..ja mie en etsi myyntityötä esim. mistään kaupan/marketin kassalta..ennemminkin pienestä erikoisliikkeestä jossa saa asiakaskin sitä henkilokohtaista palvelua-se on se miun juttu, I like it!!! =)

..ja kun nyt tämä vaavihaave päällänsä, parempi näin sitten ainahin jonkin aikaa :)..tulee se työnkin aika sitten vielä.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp4/24-28.......yk19........1.
haave2010 (43)..........kp6/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp6/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp7/23-28........yk8........1.
Rominas 40..................kp9/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp9/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp10/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp11/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp12/23-26.........yk10.......5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp12/23-24..........y.n.3v.............1.
happihyppy (39).........kp13/28...........yk5(26).....3./1.yht.
mur-mur.......................kp14/27-29........yk10.....3./2.yht.
onlydream (37)...........kp14/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp15/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp16/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp16/28............yk1...........6/2.yht
Terri (45).....................kp17/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp21/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp23/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp24/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp25/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp26/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)..............kp27/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp32/29-35........yk9.........2.
AinoEmilia (45)............kp36/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp36/28................yk22........1.
taavi166 (38)...............kp37/28-42..........yk10..............?
Sariella09 (43)............kp40/40............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp45/20-50..........y?.............4.

Kadonneet lampaat:
Äiti7 (41)......................kp47/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

ninni-70 (39).................dpo14
Haave3 (43)..................dpo11
Mahdotontako (45)........dpo10
nillanilla (42).................pp7
oivikki (41)....................pp5
Iida-Karoliina (45).......dpo3
Terri (45).....................dpo2
Minnihiiri68 (41)..........dpo-1
mur-mur.......................dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Ämy,nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Kyllähän minua jo siskottii pitäneet hieman "pönttönä" :p kun edeltä kaikkea muutahin kuin vaatteita hankkinut olen..poikanenhin jo kyseli, "mitäs Äiti tehdään nyt noille vaatteille ja tavaroille"?(tarkoitti sitä kun vauvaa ei tullutkaan..) ..sanoin, "annetaan vain olla jemmassa jos ei sitten tarvita, äiti lajoittaa vatteet ja myy tavarat"..juuh ja tämä on kyllä poikasellehin tuttua, eikä hän mitenkään "ihmeenä" asiaa pidä kun mie NIIN paljon teen ostoksia netin kautta ja Posti Pate kantaa välistä selkä vääränä meille pikku paketteja&paketti osoitekortteja :D

:hug: Oot ihana mur mur :) Minä tykkään kanssa ostella kaikkea, lähinnä käytettyä kun ei kotihoidontuella muuten pitkälle pötkitä. Huuto net on hyvä. eilen näin AIVAN IHANAT retrovaunut huutonetissä, mutta niitä mies ei antais ostaa eikä meillä oli tilaakaan nyt niitä säilyttää. Lastenvaatteita oon kyllä hankkinut tulevalle, vaikka vähän vaikea kun ei tiedä onko tyttö vai poika :whistle:
Nyt olen katsellut yhtä kivannäköistä mobilea tulevalle vauvalle, meidän neidille en ehtinyt sellaista vauva-aikana hankkia.

Ottis, meillä kanssa mies usein väsynyt. meillä toimii se et varoitan että tänään olis seksin aika. jos juo muutaman kaljan saattaa olla niiden jälkeen liian väsynyt ja ehdottaakin toimia ennen niitä.

ninni-70 mie en hetkeen päässyt tänne pinoon olleskaan!!!:eek:

Mutta juu, mie olen tosiaan aikas "reipas ostelija" ;) ..ja ihan huokeita&käytettyjä ostelen-mutta kuitenkin oikein siistejä, jopa uudenveroisia!

..vaan nyt kertaallen vielä Ötyä!!!:heart::wave: ..

Yhteistyössä