40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
silakkasolakka Minä tuon sinun laittamasi linkin kääntäisin positiiviseksi, että vanhakin kana voipi vielä munia..ja vielä varotellaan siitä :LOL:
Rinja Kiitos! :flower: Onnea sinne myös miehen kaatoon =)

Ei tosiaan ole helppoa saada simppoja aina silloin kun olis se H-hetki käsillä. Monessa mökissä taitaa olla enempi tuo Miehen metsästys kun oilin pongaus helpompaa, ja kun molempia pitää kytätä, onko ihmekkään kun ei ne halut ja jaksamiset meinaa kohdata..Tämä kierto meillä on ollut vaikeempi kanssa, ja mitä kauemmin tätä yritystä jatketaan niin voipi vaikeutua jatkossa. Sekin jo yksi syy siihen että pitäis hiukan kuumeilua vähentää, muut vaikeeta sekin on! Mutta jos sekxi alkaa puulle maistumaan niin ei hyvä niinkään ole..Toki ,jos tärppi kävis niin eiköhän sekxi halut palaudu kun teko paineet on pois..
Siksipä myös Pikaisia Ja myrskyisiä plussa tuulia kaikille :whistle: :whistle: :heart:

Inialle paljon onnea kyytiläisistä ja listautumisesta rktt:lle. :heart: Toivotaan, että tarraavat lujasti kiinni ja toinen toisiaan tukien pysyvät siellä n. 9 kk!

ON eka ultrakäynti tänään ja noin 8 pallukkaa näkyi. Hieman erikokoisia olivat kaikki, yksi 12 mm loput 7-10 mm. Tänä iltana pistän isomman hormooniannoksen. Huomenna palaan normaalimäärään ja yhdessä jarrupistosten kanssa mennään pari päivää. Perjantaina on seuraava ultra ja määrätään punktiopäivä. Luulen, että se on maanantai.

Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille piinailijoille ++!!

Niin pitaa viela sen verran jatkaa tosta simppatalletuksesta, etta ei mullakaan sillon parisen vuotta sitten kun alotettiin tama hommaa ollut niin intoa koko sekstailutouhuun ja en katsellut mitaan ovispaivia sen kummemmin. Voi sanoa etta se ensimmainen vuosi meni melkeinpa harakoille sen takia.

Etta vasta sit viime vuonna kun kunnolla alettiin hommiin, niin sit makin aloin kyttaamaan niita Oilipaivia ja sit tuli noi hoidotkin mukaan. Se taytyy kylla sanoa plussaksi tuolle omalle miehekkeelle, etta koskaan se ei oo valittanut asiasta. Vahan kun on lammitellyt, niin tyyppi on heti pystyssa, aina valmis kuin partiolainen :saint:

Ja se tietaa jattaa mut rauhaan kun menkkapaivat lahestyy, kai se vaistoaa, etta paras pysya kaukana oman turvallisuuden vuoksi. Vaikka mulla tuleekin just paiva-kaks ennen menkkoja sellanen kiehnausolo,pakko vaan saada olla kainalossa ja halia, etta siita mies yleensa huomaa etta nyt se tati on tulossa. Se lukee mua jo kuin avointa kirjaa ja hyva niin. Kai :)

Täällä tultu elokuvista, kävimme katsomassa "Autot" elokuvan erikoisnäytöksen-oli ilmainen vieläpä =) 2h oli pitkä aika poikasen olla paikoillansa, vaan hyvin meni..viimeinen 1/2h oli kyllä hällä jo muurahaisia pöksyissä;)

I-K Jos siun Lh-huippu on tänään, olisi mielestäni sitä siimahäntaisten keräystä hyvä harrastaa tänään ja huomenna..näin sanotaan ClearBluen sivustolla:

http://www.clearblue.com/fi/mahdollisuuksien-maksimointi.php

Kierron hedelmällisintä aikaa on kaksi päivää: ovulaatiopäivä(päivä, jolloin munarakkula puhkeaa) ja ovulaatiota edeltävä päivä.(ovis+) Hedelmällistä aikaa ovat myös muut ovulaatiota edeltävät päivät, sillä siittiösolut säilyvät hedelmöityskykyisinä useita päiviä. Raskaus voi siis alkaa myös näinä päivinä tapahtuneesta yhdynnästä.

Inialle Onnittelut hyvästä saaliista ja vahvaa plussaa parin viikon päästä!!!:heart:

Solakka Silakkalle oikkein muhevia pallukoiden kasvattelupäiviä!!!:heart:

Little Bear "Vahan kun on lammitellyt, niin tyyppi on heti pystyssa, aina valmis kuin partiolainen ".. :LOL: ..miun mies on "mettämies"..olisikohan pitänyt sittenkin ettiä sellainen "partiolainen".. :D

..me laitetaan isukin kanssa poikanen tänään vähän aiemmin nukkumatin maille ja käydään pitkästä aikaa yhdessä saunassa, on kahdet saunaolusetkin varattuna:p ..ja jos niittä lemmenleikkilöitä taas vähän.. :whistle:..;) ..mie aion ottaa nyt oikein tosissani tämän "yrttämisen"..aikaa on vain rajallisesti..kevät tulee nopsaan ja äkkiä ollaankin jo elokuusssa-siihen asti kun ajattelin vauvaa vielä yrittää..:heart::)

Heippa. Inia :flower: :heart: Hieno juttu!
Näistä miehistä ja heidän osuudestaan...niin, varmaan tämä mun ukkoseni ei Ottis
ole ainakaan tällä hetkellä =) niin kovakalloinen kuin sinun. Mutta osaa sekin välillä olla niin :headwall: Sohvalla on nukuttu joskus täälläkin :saint:
Mutta nyt tuntuu, että hän ymmärtää tämän projektin ja kai sitä itsekin haluaa. Että kyllä sillä lailla olen tyytyväinen, vaikka tosiaan ei tämä mitään love love puuhastelua ole varmaan kummankaan suunnasta tällä hetkellä :LOL:
Vanha pari ja ei enää sitä alun intoa... kun kerroit Ottis oman alkurakkaus ajan kiehnäämisestä, niin kyllä tuli itselläänkin muistot mieleen. Ai kun kaikki oli niin helppoa ja hormoonit niin hyrräsivät helposti.
Mutta sen verran olen ajatellut, että jos mä haluan ja ukko ei meinaa suostua, niin kyllä sen jotenkin saan haluamaan :saint:
En tiedä, oonko itsekäs tai jotenkin päästäni vialla, mutta ajattelen näin. Kyllähän kaksi on aina hyvä tällaisissa projekteissa, mutta kyllä yksinkin pärjätä pitää, jos sellanen eteen tulisi. Niitä simppoja ei vaan ilman miestä ihan helpolla saa.
Mutta onneksi ei ole kenelläkään meillä aivan pattitilannetta tullut. Ja peukkuja, ettei tulekaan!
Eli kaikille :heart: ja tsemppiä ja naisellisia aseita simppojen metsästykseen =)

Ohhoh, nythän se syy löytyiskin, jos en ala raskautua: Miehän nukun soffalla melkeinpä joka yö!!!:eek: ..kun nukahdan, nukun niin sikeästi aamun tunteihin että siittä en jaksa poijjes nousta omaan paritteluvuoteeseen.. :/ ..niin on huono tapa, tiedän..vaan voisihan tämän kääntää näinkin: Käyn seikkailemassa makkarissa ja se jännää&mukavoo, sitten kaikkea kivaa siellä "touhuillaan"..:p

Rinja kyllä miekin noita naisellisia vippakonsteja käytän myös;)

..joskus vaan se v**utus on niiiin kova miestä kohden että parittelu ei vaan miulta luonnistu!!!..ja näin taitaa ola muillahin joskus..onneksi en ole ainut ja mukava saada sitten sitä "vertaistukea":)ja voin sitä vastavuoroisesti antaa myöskin:heart:

Terri kovasti sinulle uskon nyt + tulevan ja pysyvän. Juu, kyllä ymmärsin, että et tarkoittanut tosissan, että olisi pitänyt tuntunut mitää kiinnitymistä. Itsellä vaan eilen tuli niin vahvasti se olo aamulla, että ei tästäkään nyt sitä + tule. Virallinen testi päivä on vasta pp14 eli keskiviikko. Aloitan testaamisen aikaisin, kuten aina.

MamaS paranemista :hug:

Rominas siis oliko sinulla eilen ovis + tikussa, onnea sen hyödyntämisestä!

Happis hyvää rktt aikaa, tervetuloa mukaan kasvavaan joukoon.

Inia Onnea matkaan. Nyt älä vielä luovuta, kun sinulla on uusia juttujakin apuna. Varmaan hirveetä odottaa teitoa miten niitte alkoiden käy siinnä sulatuksessa. Minä olen jo ihan varma, että tästä tulee nega ja passiin en pääse, kun sultauksesta ei pallukat selviä. Harmittaa ihan kauheesti, että en tajunnut kysyä enemmän niistä tumavastaineista yms. ja kysyä vaikka toista mielipidettä olisko, jotain vielä voitu tehdä. Rahat ei varmaan riitä uuteen hoitoon, kun en saa varmaan edes lääkkeistä korvausta.

Solakka silakka onnea, hyvät näkymät eikös nuo aika saman kokoisia ole kaikki =)

ON ei siis ole minulla enään oikein uskoa, että tästä sitä + tulee, pinnakin alkaa kiristyä ja aamuyöllä hikee pukkaa, joten eiköhän se täti yritä päästä tupaan :( Vielä yritän kuitenkin toivon kipinään puhallella :whistle:

Oivikki mie sitä "toivon kipinää" eloon täältä siuille kovasti puhkunPUUUUUH:whistle:!!!!!:wave::heart:

..miulla oli presiis samalaiset olotilat ennen plussaa-kuumia aaltoja& hiotus kohtauksia, jouluaattonakin meinasin kiivetä seinille kun NIIIIN v***tti(kiristi pinnaa)..älä siis lannistu vielä :)

Joo, kyllä mullakin se v....tus on välillä aikamoinen ja ei haluta niitä vippaskonstejakaan tuhlailla tylsimyksille :LOL: Mutta sitten joskus projekti niin sanotusti vie voiton ja siinä olen aika itsekäs sitten... :saint:
Kai.

Kiitos Inia kun muutit minun dop päivän.

Siis että voi minulle olla vaikeaa näitten ovis tikkujen kanssa leikkiminen, tai ihan tämä työltä tuntuu. Mulla munisten kohdalla vielä pikku vihlaisuja tuntuu nyt, ja kun viime yönä tökkäsin sen kuumemittarin kainaloon ( klo:1 ) ,kun alkoi palelemaan niin vietävästi, Oli lämpöä 36,01. ja tänään nyt illalla 37,01.. murmur sinä taidat olla exspertti näissä jutuissa..Olisko tämä nyt ollut se lämmön lasku ja nyt alko nousemaan..Kaikkea sitä miettiikin.
Ja tänään pitäis pupuilla ja huomennakin, siis joka päivä, eikö riitäkkään se joka toinen päivä..Oliko se ovistikun plussasta 24- 48 t..kun oili tulis. Eikö silloin riitä että huomenna iltamissa pupuilaan :D :headwall:
Miun 30v nallu taitaa väsyä, ei auta tuo ikä kuitenkaan ihan mahottomiin suorituksiin kuitenkaan. Pitäis vaihtaa 10 nuorempaan, vaan ei huvita sekään..Luulin ihan et tänään levätään ja huomenna sit jaksetaan vähän innokkaammin, et mukavampaa tuo touhu olis..Kivaahan se on mutta tämmönen aikatauluttaminen ei ole.. :ashamed:

SS Hyvältä näyttää, jospa maanantaina pääset punktioon.
Varmaan noita 7-10 mm saadaan talteen, jos niitä on enemmän ja kasvavat seuraavaan ultraan lisää..Eikös se 2mm erolla vielä onnistu saamaan solut talteen, näin nyt muistaisin. Mulla just on noin mennyt että ovat erikokoisia, ja punktiossa joku jo liian vanha ja joku liian pieni eikä siis ole tarpeeksi kypsä, yhtä sellaista seurattiin jos kypsyisi maljassa vielä tarpeeksi , mutta ei onnannut se..Onnea sinulle, jännät paikat on.

Rinja Luulempa että täällä kanssa yksi itsekäs nainen löytyy, ja vielä tuo mies on saatu mukaan vikiteltyä, vaan kuinka itsekkään jaksaa virittäytyä jos vain simpat haluu. Minusta touhut pitää olla ratki riemukkaat.. :saint:

Heippaus! :flower:

Inialle: Onnittelut kahdesta kyytiläisestä! :flower: :heart:

Oivikki: Minulla myös niin kuuma oli yöllä hetken, että ei ollut kivaa, nyt taas palelen ja välillä on kuuma, hassua :D

Kohdussa-munasarjoissa tuntuu jotain vihlasuja, alkoivat eilen iltakierrossa, tulevat ja menevät , tänään sama jatkunut, onko se sitä keltarauhasen surkastumista, en tiedä.
PMS oireita ole ainakaan vielä.

Niin ja ne testit tulivat, virtsa oli raossa ollut vain 1-2h, niin ovistestillä testasin,huomenaamulla uudelleen, jos sitten näkyy millaista viivaa, mutta rtestiä en vielä tee.

Hajut tuntuu nokkaan , en tiedä tuntuvatko enemmän kuin ennen ja selkää väsyttää helpommin, eilen huomasin imuroidessa sen.

Lämmöt 37 astetta

Plussakasta aikaa kaikille ja plussia pian RKKT:läisille! :heart:

mahdotontako :heart:

Ottis
Happihyppy Onnittelut oviksen onnistuneesta hyödyntämisestä + :heart:! Kiva, ett RKTT-lista kasvaa :).

Inia Sua tänään päikkäreillä ajattelinkin. Ihanaa, ett saitte kuitenkin kaksi kyytiläistä messiin :heart: + :heart: . Onnea RKTT-aikaan sullekin :flower:!

I-K en mie ole mikään "expertti" tuoltahan CB:n sivuilta mm. olen opiskellut :D
kerkeät hyvin huomenissa vielä talletukset tehdä, jos ovis+ tuli tänään!!:wave:

Ovis+( viiva testissä ) näkyy muuten monasti kaksikin päivää!..mutta siittä eka vahvasta viivasta lasketaan se +..noista lämmöistä en oikein osaa sanoa tarkempaa kuin omalta kohden-lämpö nousee ovis+:sta 1-2vrk:n päästä =)..tuo joka toinen päivä on hyvä pupustella siinä oviksen tienoilla(viikon aikana)..mutta suositus olisi ovis+ päivänä ja sitten sitä seuraavana-niin kuin CB:n sivuilla mainitaan. Plussaonnea kovasti!!:wave::heart:

Ottis
LB Ihanasti sanoit noista hoidoista ja mun miehestä :saint:. Mäkin olen epäillyt, ettei hän tiedä miten lapsia tehdään. Hoitoihin menosta on puhuttu ja hän on luvannut purkkiin töräyttää. Kyllä hän tänään alko höpötellä heti ku töistä tuli, mutt mä luin enkä kommentoinut, en edes silmiinsä katsonut ja kun hän alko torkkua sohvalla, menin minä oikein petiin huovan alle ja vetäisin puolentoista tunnin tirsat. Matkaoppaita tulin ukon kanssa yht'aikaa kattomaan ja kun jotain taas kotikylästään 'elvisteli', sanoin ilkeästi. Kun pyysin laittamaan kuvan takas TV:ioon, kysyi miksi pitää kiukutella. Mieinasin vastakysyä, ett miksi pitää pihtailla :kieh:, mutt maltoin sentäs mieleni. Tuskin tulee lemmiskeltyä tänäkään iltana, sillä ei oikeastikaan nappaa yhtään. En minä tuosta miehestä nyt niin paljoa tykkää, ett antasin, vaikka kerjäsiki :headwall:. Joka kuukausi pitäis sama luento pitää. Vähän on huono-oppinen toi mun mieheni :(.

Ottis
Rinja Sitä on viekkaudella jo niin kauan tässäkin talossa pelailtu, ettei enää huvita leikkiä, että mun tuota miestä mieli tekis ku simppojahan minä haluan ja that's it! En siis jaksa enkä just nyt edes halua alkaa häntä vokotella :ashamed:. Mutt katellaan, ett jos se Oili on oikeasti tulossa, että jos ne halut heräis mullakin. On meillä monta kiertoa mennyt aiemminkin hukkaan ja ihan sillä kun minua ei ole huvittanut toista huvittaa. Silloin en vielä niin oileista ja muista kertoillut, vaan mentiin mutu-tuntumalla ja mies oli kyllä AinaValmis :p.

Ottis
I-K Kyllä se oviksen aikaan on joka päivä pupuiltava, jos aikoo varmentaa mahiksia tärppiin. Päivä ennen ovista on hedelmällisin. Ovispäivänä hyvä varmistella, koska ei voi tietää kuinka pitkään muniksen irtoamiseen oikeasti menee ja sit jos simpat eivät pitkäikäisiä ole, on hyvä vamistella vielä oviksen jälkeisenäkin päivänä. Armotonta puurtamista, mutt onnea teille siihen :saint:!

Ottis
SS Muhkeita folleja sulle ja onnekasta ultrausta perjantaille. Maanantaille ehdin viel uudemmankin kerran Onneja sulle toivoa + :heart:.

Oivikki Tsemppi :hug:! Se on onneksi lohdullista, että näissä jutuissa ei kovin paljon ole varaa tuntemisiin luottaa eli kaikki on vielä mahdollista + :heart:!

I-K Lohduttavaa kuulla, ettei se 30:llekään toi suoriutuminen ole aina niin helppoa. Mies lähti just tepastelemaan alakertaan ja mennessään kyseli kai itseltään, ett 'miks aina niin väsyttää?'. Olisikohan hän masentunut? Tänään nimittäin huomasin itsessäni hiipivän masiksen oireita. Kirjastossa piti käydä, mutt en edes puita tupaan ole vielä tointunut hakemaan, kun ei mikään huvita, ei sit niin mikään eli masiksen poikasta on ilmassa ainakin mulla ja vain siksi, että miestä eilen illalla 'väsytti'. Vai onko se sittenkään 'vain'? En kuitenkaan millään jaksas alkaa vääntää tänä iltana, en edes koko asiasta miehelle puhua :(.

Ottis
Mahdotontako Hienolta kuulostaa ainakin lämmöt vaikka ei noi hajuilut ja kivut niin kivoja ole. Täältä nyt ihan satasella sulle plussatuulia puhkun. Ei ole pitkä matka jännättävänä sullakaan enää + :heart:!

Yhteistyössä