40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huh kun väsyttää |O ...meni pottailuksi tuo yö kun se ei meidän pikkuneidillä ihan täysin hanskassa vielä kuitenkaan ole ja on se uutuudenviehätys siinä et yöllä kun heräsi eikä uni tullutkaan heti uudestaan niin muka oli kokoajan pissahätä ja aina sai pienet lirut tiristettyä pottaan :attn: . Herätti siinä tietysti sitten toisetkin samantein kun samassa huoneessa nukutaan kaikki vielä. Yöpukukin tarkoituksella hänellä sellainen ettei saa itse auki kun tykkää nakuilla niin aamulla ei kitenkaan olis rihman kiertämää päällä ja palelis. KAi sitä taas tarttis lähteä ulkoilemaan vähän.
 
Huomenia!

Taavi, kurjaa tuollainen kierron pitkittyminen. Jännäähän se on, kun koskaan ei voi tietää, että olisko jo tärpännyt. Mutta negojen saaminen testiin ei tietysti mieltä lämmitä. Mutta pupuilla kannattaa aina!

Kiitos taas mur-murille ihanista linkeistä. Ei viitsi kauheasti edes surffata niissä, VIELÄ, kun ei oo tarvetta. Iskee vaan ostovimma.

Little Bear, pahinta mitä voi itselleen käydä sovittamassa, on juuri farkut tai housut yleensä. Se sovituskopin peili on niin armoton. Sitten kun löytää alaosaan sopivat housut, niin housunkauluksesta tursuaa karmeat jenkkakahvat, joita ei mitkään puserot peitä. Yäks!

Mulla on kaikki vauvavarusteet talleet, joten periaatteessa ei tarvitsisi ostaa mitään. Mutta jos tyttö tulla tupsahtaisi, niin varmasti ostaisin ihania hörhelöitä. Ja vaunut voisin kanssa vaihtaa, vaikka onkin ihan hyvät Brion Kombit, jotka ovat olleet vain esikolla. Mutta väri ei enää miellytä silmää.

Jahas, Iida-Karoliina pongasi sitten ovisplussan. Onnittelut! Mullakin on noita ovispäivän vaihteluita ollut tässä talvella. Kierto pitenee myös pimeään vuodenaikaan, mutta sulla on varmasti myös Femarinilla oma osansa.

Oivikki, ei sen kiinnittymisen pitäisikään tuntua. Kunhan nyt leikilläni kyselin. Ja oireeton olo on ihan hyvä tässä vaiheessa. Uskotaan ja luotetaan siihen, että siellä se sinun vauvasi köllöttelee. Ei ole mitään syytä uskoa toisinkaan. Jaksuja piinapäiviin. Lauantaina sitten plussa testiin. Tosin sulla taitaa olla sillon vasta pp 10, joten negaan ei kannata vielä luottaa silloin. Onko sulle määrätty joku virallinen testipäivä?

Nyt kun täällä on keskusteltu haluista ja niiden yhtäaikaisuudesta, voin tehdä tunnustuksen. Tuli helpottava olo, kun ovis on hyödynnetty, eikä ole paineita milloin seuraavan kerran lemmiskellään. Vaikkei meillä mitään suurempia vaikeuksia sen kanssa ole ollut, niin kyllähän se takaraivossa aina päivän on, että tänä iltana pitäisi. Millon lapsi menee nukkumaan? Mitä televisiosta tulee? Onko illalla liian väsynyt? jne. jne. Parasta aikaa on kyllä aamut. Symppaan kyllä kaikkia tämän "ongelman" kanssa tahivia. En tiedä pystyiskö tästä asiasta puhumaan joskus loppukierron pakottomina päivinä ja tehdä suunnitelman seuraavaa kiertoa varten.
Jotenkin tuntuu, että asia ei kuitenkaan ole miehellä niin pinnassa, että ottaisi tällaisia asioita tosissaan. Sanoo vaan juu juu ja sitten unohtaa. Onneksi Ottis sulla on vielä muutama päivä pelivaraa.

Vauvatoive, onnea ekoista äitiysfarkuista. Mulle kävi pari oharia, kun ostin etukäteen, mutten sitten koskaan saavuttanut mittoja. On vaikea hahmottaa, että miten kasvaa muualta kuin mahasta. Mä en oikeastaan kasvanut muualta ja siksi jäivät isoiksi. jotenkin sitä luuli, että tärkeintä on tarpeeksi isot vaatteet, mutta sitten kun maha oli kasvanut, halusi käyttää sopivia vaatteita, jotka toivat vauvamahaa esille.

MamaStellalle
paranemisia.

Jääräpää, jaksuja tähän päivään. Taaperon kanssa tahiminen öisin on kyllä väsyttävää. Mistähän ne saavat virtaa seuraavana päivänä, kun äiti on valonnan jälkeen ihan sippi.

Mulla dpo 3 ja tänään aloitetaan luget. Aika kovia ja pitkään jatkuneita oviskipuja oli, mutta tnään ei ole enää tuntunut. Kortisoniannoskin pienennetään huomenna 10 mg:aan. Tää on tätä lääketieteellistä raskautumista.
 
Tämä taavi menikin aivan liian aikaisin nukkumaan eilen. |O Ja ihan suotta kun kaksi flunssaista tenavaa herätteli pitkin yötä. Ja on se kumma kun ne herää sähkökatkoonkin! Luulis ihmislapsen nukkuvan sillon hyvin kun mikään ei hurise ja missään ei mitään valoa ole. Mutta ei, sehän herää ja alkaa äitiä huutaan. :eek:

Millähän tuulella se Ottis on tänään? Eilen on ollut sulla kamala ilta.
 
Huomenta!!

Ottis Sympatia :hug: !! Sunnuntain simpat meni ohi täällä vähän samoista syistä... :(
Mutta eilen sitten mies oli otollinen, joten toivossa on nyt hyvä sitte aloittaa viikko...

Eilen testasin ja viivaa pukkas. Lämpökin oli 37. Tänään viiva oli haaleampi ja lämpö 37. Ajattelin tehdä o-testin uudelleen iltapäivällä, kun aloin epäillä, että teinkö jotain väärin...

Jäin ihmetteleen, että nytkö jo se oili meni, kun niiden laskureiden mukaan pitäis oilin olla vasta to-pe, tai jos kp 26-28 lasketaan niin jopa su vasta!!
 
Ottis harmitus miehesi haluttomuudesta,ymmärrän oikein hyvin tunteesi meillä kans asia toisinaan kuuma peruna :snotty: miehen mukaan hän on vaan "siitos" kone :eek: myönnetään että kerrat seksin suhteen on vähyntyneet alkuvuosista ja nyt kun muutenki aika kortilla ja kun minä sitä ehdotan niin sepä ei aina olekaan hyvä..oleppa näiden miesten kanssa niin tai näin ,mikä olisisitten oikein :/

jääräpää lohduttaako yhtään että yö pottailu toivottavasti vaan väliaikaista?
meillä ei ole ollut sitä ongelmaa mutta tuossa vähä aikaa sitten kuopuksen piti saada kuljettaa keittiön tuoleja joka paikkaan jotta pääsi kiipeilemään, se alkoi jo jossain vaiheessa ärsyttämään mutta meni vajaassa kk ohi.

I-K onnea oviksesta :wave:

Rominas ahkera testailu tuottaa tuloksen,muista että siitä plussasta 24-48 h on ovis vasta ja muutaman pv heittoja voi olla suuntaan tai toiseen laskureista huolimatta.Eli jos oikein käsitin,eilen sul plus niin ovis tänään/huomenna,hyvä että olette jo simppoja valmiiksi laittaneet uiskentelemman.

ON: jatkaa tikuttelua päivällä,pahoin pelkään ettei sitä plussaa nyt rapsahda ja jos se oli alku kierrosta niin huti ,huti meni..
Mietin kans että Terojen piti tasoittaa mun kiertoa mutta se onkin heittänyt nyt aivan härän pyllyä,tänään pitäis aloittaa kuuri mutta taidan jättää väliin ja antaa mennä luonnon omilla hormooneilla.Onko kellään TEROISTA vastaavaa kokemusta??

Ihanaa aurinko rupesi paistelemaan B) :)
 
Heippa!
Mullakin miehen kellistys eilen ei onnistunut molempien väsymyksen vuoksi. Ensin mies alkoi siihen vetomaan...mutta sitten alkoi minuakin väsyttää. Jos olisin oikein halunut, olisin miehen jotenkin siihen yllyttänyt :saint:
Mutta kun ovisviivakin oli hailu, niin ei ollut oikein itselläkään inspistä :LOL:
Kun taas tänään viiva vahvempi ja limoja myös. Ja eilen illalla kipuili vasemmalta, joten epäilen, että se alkaa lähestyä. Viivasta en ole täysin varma, onko se se vahvin niistä viidestä (kaikki käytetty!), kun menivät puikot kaapissa sekaisin. Mutta epäilisin, että se on se vahvin ja muutkin oireet siihen viittaavat. Joten tänään taidan aloittaa taas kellistyspuuhat. Ja nyt ei marina auta ukolla :LOL:
 
Niin ja Ottis, älä nyt jätä tähän. Ajattele pidemmälle kuin miehesi ailahteluita. VAikka täytyy sanoa, että itseänikin moinen väsymys kyllä loukkaa ja tulee sellainen olo, että en kyllä ala. Mutta tässä on nyt muut mielessä, eikö niin!
 
Tänään onkin ovistikun viiva jo tosi haalea että en taida enää tässä kierrossa testailla. Että toivottavasti se ovis jo oli ja uusi kierto alkais mahdollisimman pian :p . Ja toivottavasti se mahdollinen ovis oli oikeaslta puolelta kun mulla on jotenkin sellainen tuntu että vain vasemmalta puolelta onnistaa :whistle: . Tai siis olin viimeksi tietoinen siitä että vasemmalta puolelta munasolu hedelmöityi mut sitä aikaisemmassa kierrossa oikealta puolelta ei hedelmöitynyt. Ja mulla sitä pco-tyyppisyyttä on havaittu erityisesti oikealla puolella joten vasen puoli rulaa ainakin kai :D . Tai no lääkärin mukaan molemmat puolet ihan toimivia mut seerityisesti vasemman puolen rulaaminen on vaan oma ajatus!
Mistäköhän sen sittenm tietää että onko limakalvot jo palautuneet ennalleen ettei uutta keskenmenoa tulisi heti perään sen takia että limakalvot ja hormonit olisivat olleet vielä jotenkin heiveröiset????
 
Tuossa vielä hyvää täsmätietoa hedelmällisyydestä SS:n antaman linkin lisäksi =)

..miun iässä-44v. yksi kolmesta raskaudesta keskeytyy..raakaa tekstiä kyllä on.. :/ ..vaan tuohan jo tiedettiin, joten-rohkiasti ja sitkeästi etiäpäin!! :)

http://www.helistin.fi/?page=7816740&id=6703993
 
jääräpää miulla oli irronut munarakkula myös vasemmalta puolen nyt viimeiksi raskautuessa. Kyllä se kroppa yleensä on jo valmis uuteen raskauteen kun ekat kuukautiset ovat olleet tyhjennyksen jälkeeen, kohdun seinämäkin paksuuntuu taas-kaavinnan jälkeenhän se ohentunut.

..miulla taitaa irrota munarakkula aika usein vasemmalta puolen..kysynkin nyt uteliaisuuttani perjantaina, kummalta puolen on irronnut..


Onnea oviksen&R-plussan bongailuun!!!!:wave::heart::heart::heart:
 
Ottis
Iltapäivää arvon naiset! Mulla taisi eilinen miehen pihtailu tulla ihan uniin asti, sillä niin olin kaikkeen kyllästynyt unessakin, ett vain löysin itseni Vancouverista :). Olen siellä nuorempana oikeasti ollut. Alkuyön unessa anoppia kuskasin kyliltä, pappikin kävi tuvassa ja miehen veli oli tuonut kymmeniä litroja mehuja Lidlestä meidän ulkoeteiseen. Jossain vaiheessa heräsin painajaiseen ja kahden vaiheilla olin lähdenkö miehen viereen nukkumaan, vaan periksi en antanut ja jatkoin unia sohvalla. Kissakaan ei ollut tullut mun jaloilleni makoilemaan eli nyt tässä talossa ovat miehet asettuneet mua vastaan ihan tykkänään :ashamed:.

ON Ovistesti tehty ja negaa näytti. Viiva (jota ei saa katsoa) hailumpi kuin edellisillä kerroilla. Sehän ei digitestissä sano vielä välttämättä yhtään mitään, mutt silti mieltä pikkasen askarruttaa. Miesta en aiokaan enää pukille vongata, vaan jos ei nyt ymmärrä itse aloitetta tehdä, saa oikeasti tämä kierto mennä huti. Ei tää ole yksin minun homma, miestä tarvitaan vähintäänkin yhtä paljon. On nähnyt mua ovista tikuttamassa ja varma merkki lähestyvästä oviksesta on, ett pippeliä vonkaan, joten kortit ovat nyt hänellä.

Kiitos kaunis teille kaikille symppaamisesta :flower:!
 
Ottis
MamaStella Pikaista paranemista sinulle :flower:!

Terri Kiinnittymisonnea sulle! Siellä se pikkuinen just etsiskelee paikkaa mihin parkkeerata ja tarraakin kiinni ja kovaa, kun hyvälle hollille pääsee + :heart:!

Jääris Voimia pottailuun :saint:! Toivottavasti se ovis oli ja pääset tädin kautta uuteen onnellisempaan kiertoon.

Taavi166 Kiitos kysymästä! Sillä tuulella olen, ett olisi parempi jos mies ei tulisi kotiin ollenkaan :kieh:. En jaksais alkaa luennoimaan yhtää mistään mitään, mutt voi olla, ett tänään kerron meneväni torstaina gynelle ja katsotaan sitten mitä tehdään. Ovis ei taida kuitenkaan ihan ovella olla ja sen verran pihiyskin nousee pintaan, ett taidan jättää huomenna testaamatta, sillä torstainahan kuulen kuitenkin onko siellä mitään edes kehittymässä. Stressataan niitä simppasia sitten ;).

Taitaa ne sähköisen elämän äänet olla niin tuttuja ja turvallisia, että kun ne yllättäen ympäriltä katoavat, tuntuu, että jotain outoa on tapahtumassa ja siks ne sun pikkuiset siel heräilivät. Toivottavasti olet päässyt päikkäreille välillä.

Rominas Kiitti :flower:! Hyvä, että sun miehes oli kuitenkin sitten eilen suosiollinen, ettei jouduta ihan tyhjästä jännätä :).

Onlydream Taidetaan olla vähän tuon kierronkin suhteen samassa veneessä, sillä plussaa ei tullut mullekaan tänään. Tosin ei vielä tarviskaan, mutt kun on tikuttamisen aloittanut, niin sitä on vaikea tuloksetta lopettaa. Huomisen ajattelin kuitenkin skipata ja odottaa kiltisti mitä gyneltä kuuluu, kun siellä torstaina käyn. Toivottavasti sultakaan ei nyt kuitenkaan mene tämä kierto huti, vaan Oili yllättäisi tulemalla vähän myöhässä vain. Tsemppiä!

Rinja Siellä taitaa Oili kovasti tulla porskutellen kohti. Nyt vain simppoja kovasti kehiin, kun sun miehes ei kai niin kovakalloinen ole kuin tuo minun armaani.

Mur-mur Kiitos :hug:! Miehen todellakin tultava vastaan nyt tässä asiassa, sillä olen pienessä katkerassa mielessäni päättänyt olla nyt niin etäistä, että oksat pois. Alkaa oikeasti tuntua, ett enää ei huvita sekstaillakaan, ei missään mielessä. Miksi ihmeessä mun piti sit niinkus mukamas oikeasti rakastua mieheen, jolle työt on kaikki kaikessa enkä mihinkään muuhun jää energiaa?? Ei kai meidän väleissä sinänsä mitään heikkoutta ole erityisesti nytkään. Tämähän on aika tavallista, ett miestä ei kiinnosta silloin kun pitäs. Eli vihoissa ei olla ku mies ei vielä tiedä, ett olen hänelle kiukkuinen :LOL:. Psst. Tosta 'järjestä' tulikin mieleen, ett mulle olisi hyvin riittänyt eilen illalla jos mies olisi ottanut Sen käteensä :/ .

Minä luppaan kertua jos tännään simppoja saan ;). Nyt vähän viluttaa. Hieroja oli hiukkasen kovakourainen ja laittoi selkään kylmägeeliä, ettei nahka tule kovin kipeäksi. Kivaa alkuehtoota! Palataan :wave:!
 
Tosi tympeetä ja masentavaa, jos ovis jää hyödyntämättä jonkun tyhmän riidan tai miehen haluttomuuden vuoksi (been there). Mun mies sai onneksi nyt tsempattua itsensä äksöniin, vaikka mutisikin jotain siitä, että tarvin sitä vain tätä varten. DPO on nyt 0 (ovis joko eilen tai tänään). Koska nyt on jyystetty kaksi iltaa peräkkäin, niin usko ja toive on suuri: laittakaa mut taas RKTT-listalle :wave:
 
HUH, mulla olikin sitten (vähän liiankin) jännä reissu tänään! (pyyhkii hikikarpaloita otsalta....)
Aamupäivällä kun oli siirtoaika, niin eipä ollut varmaa onko mitään siirrettävää! :eek: Vain yksi eilen sulatetuista oli jakautunut, eikä siitäkään biologi ollut varma, onko ne soluja (jotenkin näin se sanoi... siis sekin voi olla epävarmaa!) Päätettiin sitten katsoa vielä iltapäivään asti, miten käy. Vähän oli kyllä tippa linssissä ne tunnit, ja valmistauduin siihen ettei siirretäkään mitään. No, onneksi oli se 7-soluinen muuttunut 8-soluiseksi, ja ilmeisesti näytti ihan ok:lta. Sitten yksi nelisoluinen oli ylläristi vielä jakautunut 6-soluiseksi, joten sekin siirrettiin.. huh-huh!!!

Laitan nyt itseni rktt-listalle, en siksi että mitään jaksaisin toivoa, vaan siksi että voin yrittää unohtaa asian, kun ei tarvitse itse pitää mielessä piinapäiviä. Nyt oon ihan poikki.
 
Oi oivikki, sulla jo NOIN lähellä testaus (jos lauantaina testaat)!!! Peukutusta kovasti!

vauvatoive, miltä osastolta ne farkut löytyi? Mäkin vähän sellaisia himoitsisin, mutta en uskaltautunut kyselemään asti tänään...

jääräpää-erka =) , ovis ei näköjään kuitenkaan tuu vuorotellen eri puolelta! Mulla nyt kahdessa peräkkäisessä kierrossa tullut samalta puolelta, ja kun sitä ihmettelin, lääkäri sanoi että sama munis voi oviksen jälkeen innostua tuottamaan seuraavankin solun.

SS, miten sun ultra meni tänään???
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp5/24-28.......yk19........1.
haave2010 (43)..........kp7/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp7/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp8/23-28........yk8........1.
Rominas 40..................kp10/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44)..............kp10/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp11/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp12/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp13/23-26.........yk10.......5./1. yht.
Little Bear (37)...........kp13/23-24..........y.n.3v.............1.
happihyppy (39).........kp14/28...........yk5(26).....3./1.yht.
mur-mur.......................kp15/27-29........yk10.....3./2.yht.
onlydream (37)...........kp15/23-29.........yk?...........3.
Inia (43)..................kp16/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp17/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp17/28............yk1...........6/2.yht
Terri (45).....................kp18/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp22/28............?............4./1. yht.
nillanilla (42)...............kp24/28-33.......yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp25/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp26/28.............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp27/23-27.......yk9...........1.
Taikakuu (41)..............kp28/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp33/29-35........yk9.........2.
AinoEmilia (45)............kp37/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp37/28................yk22........1.
taavi166 (38)...............kp38/28-42..........yk10............3.
Sariella09 (43)............kp41/40............yk?..........5./1.yht.
ikiemo (45)..................kp46/20-50..........y?.............4.

Kadonneet lampaat:
Äiti7 (41)......................kp48/28................y?.............8.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

ninni-70 (39).................dpo15
Haave3 (43)..................dpo12
Mahdotontako (45)........dpo11
nillanilla (42).................pp8
oivikki (41)....................pp6
Terri (45).....................dpo3
Minnihiiri68 (41)..........dpo0
mur-mur.......................dpo0
happihyppy (39)..........dpo0
Inia (43)....................pp0
Iida-Karoliina (45).......dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)2.5.2009/kp24(24-30),yk7,6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
Emily67 (42)..........5.2.2010 kp28/24-28/dpo15.......3/1.yht.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Ämy,nallekalle, pääpilvissä, Räystäspääsky, mur-mur, erka, Wiara, Tirlittan1968, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL.6)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1608427
40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

 
Sinä ihana ihminen, joka tuota taulukkoa päivittelet. Kaunis kiitos siitä :) Siinä jotenkin konkretisoituu tuo oma kierto ja osaa aatella, että mitä sitä pitikään testata ja kannattaako sitä testata ollenkaan. :D Yritän siis pidättäytyä testaamisesta :D Sika vaikeeta.

Tuohon listaan voi lisätä kohdalleni, että kolmatta touhutaan.
 
Miulla meni kyllä ihan kamalaksi tikutteluksi ja oilin metsästykseksi tämä kierto, ja kun lunkisti meinasin vaan mennä koko kierron. Toisaalta hyvä niin koska empä ois voinu aavistaa että kierto venyy näin pitkäksi. Vielä tänään testasin ihan siksi että näen onko jo viiva haalenemaan päin, mutta eipä ollutkaan, vaan jos mahdollista vielä tummempi kuin eilen. Nyt uskon kyllä että oili siis saapumassa on. Eli jos saa muutettua listalle täksi päiväksi sen -1 niin voisi olla lähempänä oikeaa, KIITOS päivittäjälle!! Ainoastaan mulla siis IVF:ssä kierto piteni, mutta samoja lääkkeitähän nyt otin kun silloin, että Femarista tämä nyt johtuu, niin luulen.
Eilen jo hätäilin miehen kellistystä kun tiesin että väsy on kun töistä tulee, ja niinhän se sohvalle nukahti kun telkkua kateltiin. Jo toivoni heitin koko simppojen saamiselle. Vaan piristyikin sitten ja sain kun sainkin simpat talteen..Jaa nyt sitten pohdin että jos LH huippu oli tänään (testin tein vähän vaille 17) Niin oliko liian aikaista, jos varmistelis huomenna ja perjantaina niin ehkä sit joku simo siimahäntä olis oilia vastassa. :LOL:
Ottis Miehekkeelle piti kyllä aivan sanoa että oli minulla muu mielessä kuin nukkuminen =) sekä kertoa että hommia olisi tiedossa..Kyllä hän sitten osuutensa kiltisti hoitikin..Aikas mukavata oli, väsymys kaikkosi :saint:
 
Heipat taalta puoliraadolta. Tanaan oli taas tama jokavuotinen oleskeluluvan uusinta ja hermothan siina meni jokavuotiseen tapaan. Olivat taas vaihtaneet systeemeja, nyt pitaa kuulemma varata netista aika, sinansa ihan hyva kun se on ollut ihan alytonta jonottamista, mutta sitten meilla nyt siirty torstaihin sen luvan uusiminen. Ma niin inhoon naita virastoja taalla, jos ne suomessakin on pain hele****ia niin taalla ne on x100. Taalla vasta siirrytaan pikkuhiljaa tietotekniikan aikaan virastoissa, ja usein se on sita etta kipaiseppa tuo yks paperi tuolta kaupungin taysin toiselta laidalta...prkle.Taalla saa hyvinkin matkantekoon kulumaan kaupungin sisalla tunnin jos toisenkin, jos on kovasti ruuhkaa...Saa aina yhden paivan varata jos johonkin virastoon pitaa menna asioimaan, jos siella ei mee koko paivaa, niin sitten se loppupaiva meneekin hermoja leppyytellessa :headwall:

Anyways, otin tunnin tirsat tossa aiemmin, soin linssikeittoa ja join kupposen kahvia, ja nyt alkaa pikkuhiljaa tuntumaan etta kai tamakin paiva on ihan paivaksi luettavissa. huh-huh.

Mamastella lepoa ja juomista paljon! :hug:

Inia hienoa etta sielta kuitenkin loytyi pari sinnikasta sissia ja niinkuin on todettu aiemmin, yksihan riittaa, jos vaan muuten on ponteva :D

Ottis :hug: Voi etta kuulostaa tosi masentavalta tuo tommonen simpankerjays! Ootteko te puhuneet koskaan hoitoihin menemisesta, siinahan se on varma tapaus etta simpat on sillon tallessa kun miehen pitaa oma annos kayda ruutaamassa. Mutta eri asia sitten alkaako sun mies siihen(kaan). Jotenkin kuulostaa etta se ei oo nyt taysin oivaltanut miten ne lapset tehdaan, etta se haikara ei niita oikeesti tuokaan! :eek: :wave:


RKKT listalla jo kauhea tunku! Voi kuinka jannaa! Kohta poksuu + testeissa :heart:
 

Yhteistyössä