Voi miten ihania tuubeja ja vaatteita muutenkin. Mä haluun kans!!!! Kiitos linkeistä Mur-mur. Jos teillä muillakin on hyviä odotusvaatelinkkejä, niin laittakaa. Voi edes katsella, millaisia vaatteita voisi käytää, jos olisi raskaana.
Ninni, jos stressaaminen olisi hyväkin ehkäisykeino, niin meillä ei kyllä olisi esikkoa. On kyllä vaikeampaa löytää ketään ja koskaan, joka olisi stressannut enemmän kuin minä silloin kun häntä yritettiin. Mutta näillä stressaajakommentoijilla ei oikein ole muuta sanottavaa ja siksi lausuvat sen kuin suurenakin viisautena.
IK, jos sun ovispäivä oli torstai, niin silloin se oli dpo 0 ja nyt mun laskujeni mukaan dpo 4. Mutta jos se oli ovistestin plussapäivä, niin silloin se oli -1 ja nyt 3. Tai niin siis mä kuvittelen. Korjatkaa, jos olen väärässä, sillä niinhän mä usein olen. Niin ja se mun gyne kyllä sanoi, että jtp on ihan hyvä tahti. Siihen mä luotan, sillä en oikeen saa miestä innostumaan oviksen aikaankaan joka päivä, ainakaan arkena.
Ottis, jatka vaan tikuttamista, ettei jää sitten harmittamaan, jos ei meinaa plussaa tulla. Tikku sinne tai tänne ja pissa purkkiin tai pois, ei se suuri uhraus oo.